Onzin...je hebt een telefoon nodig om te telefoneren.....moed heeft hier helemaal niks mee te maken.....rare mensen ook in dit topic.quote:Op maandag 29 augustus 2005 16:12 schreef wonderer het volgende:
*Moed nodig heeft om te telefoneren*
quote:Op maandag 29 augustus 2005 16:06 schreef TehRockstar het volgende:
Prut?
Zeg hou je op joh!quote:Op maandag 29 augustus 2005 16:20 schreef TehRockstar het volgende:
Wat een topicnaam.
Pffffft wie is hier nou de hele tijd aan het slettenbakken en aan het geilen op mede-topic-bewoners met name op wiz? Jij toch? You little Tramp.quote:Op maandag 29 augustus 2005 16:31 schreef TehRockstar het volgende:
Niet sletten!
Ik stuur wel een mailtjequote:Op maandag 29 augustus 2005 16:20 schreef Semisane het volgende:
[..]
Onzin...je hebt een telefoon nodig om te telefoneren.....moed heeft hier helemaal niks mee te maken.....rare mensen ook in dit topic.![]()
Daar heb je dan weer een kompjoeter voor nodig.quote:
t was erg moeilijk. er moesten zelfs mensen voor uit de klerenquote:Op maandag 29 augustus 2005 16:38 schreef tech het volgende:
Goedemiddag allemaal!
Hebben we ons EINDELIJK door het vorige topic heengeworsteld?
Joost bloot!quote:Op maandag 29 augustus 2005 16:45 schreef creno het volgende:
JA joost staat bloot in het vorige topic (en nu hopen dat er hier iemand joost heet)
het is dan ook het belangrijkste topic hierquote:Op maandag 29 augustus 2005 20:56 schreef nixxx het volgende:
woei het eerste topic dat weer up is
en nu ben ik weer weg![]()
En ik stond dan ook nog eens aan de wieg van dit topicje.quote:Op maandag 29 augustus 2005 21:01 schreef error het volgende:
[..]
het is dan ook het belangrijkste topic hier
jawel, maar daar heb ik geen zin inquote:Op maandag 29 augustus 2005 21:09 schreef Stuart.Alan.Jones het volgende:
Niks te doen vanavond of zo?
Neem zo zo'n grote portie dat je iemand me moet hebben om het te tillen?quote:Op maandag 29 augustus 2005 21:10 schreef TehRockstar het volgende:
Hehe, nee.
Zometeen doner halen.En heb eindelijk iemand gevonden die meegaat.
En jij dan..?
Zijn jullie al zover in de relatie?quote:Op maandag 29 augustus 2005 21:10 schreef error het volgende:
[..]
jawel, maar daar heb ik geen zin in![]()
Ja, mijn accountant en ik kennen elkaar al veel te langquote:Op maandag 29 augustus 2005 21:11 schreef Stuart.Alan.Jones het volgende:
[..]
Zijn jullie al zover in de relatie?
Nee, ik wil iemand mee zodat ik niet 10 minuten lang alleen met een hele lading turken zit die me aanstaren.quote:Op maandag 29 augustus 2005 21:10 schreef Stuart.Alan.Jones het volgende:
[..]
Neem zo zo'n grote portie dat je iemand me moet hebben om het te tillen?
Doe jij de moeite om die gasten te leren kennen dan?quote:Op maandag 29 augustus 2005 21:12 schreef error het volgende:
[..]
Ja, mijn accountant en ik kennen elkaar al veel te lang![]()
Ja, blond haar en blauwe ogen valt nou eenmaal op in zo'n zaak.quote:Op maandag 29 augustus 2005 21:13 schreef TehRockstar het volgende:
[..]
Nee, ik wil iemand mee zodat ik niet 10 minuten lang alleen met een hele lading turken zit die me aanstaren.Dus neem ik iemand mee om mee te lullen
Ja.quote:Op maandag 29 augustus 2005 21:14 schreef Stroekie het volgende:
Dag allemaal
"ploft achter PC neer"
Is het erg als ik zeg dat ik het wel leuk vond om vandaag na 2 weken weer te gaan werken. En dat het wel gezellig was om m'n collega's in Eindhoven na 2 weken weer te zien?
yep,quote:Op maandag 29 augustus 2005 21:14 schreef Stuart.Alan.Jones het volgende:
[..]
Doe jij de moeite om die gasten te leren kennen dan?
Vandaar je bezoekjes aan de deurwaarder... "het kan niet allemaal van één kant afkomen."quote:Op maandag 29 augustus 2005 21:16 schreef error het volgende:
[..]
yep,
Keep your friends close, keep your enemies even closer
Moge je ruste in vrede.quote:Op maandag 29 augustus 2005 21:16 schreef TehRockstar het volgende:
Hehe, nee, het donerbeest also known as Shaira.
Dan moet je dat aan boven richten en niet aan mensen op een weblog.quote:
quote:Op maandag 29 augustus 2005 21:27 schreef TehRockstar het volgende:
Expeditie Robinson?
Goed idee.quote:Op maandag 29 augustus 2005 21:28 schreef Stuart.Alan.Jones het volgende:
Hup ga döner halen ofzo.
Selecteer je daar je series op?quote:Op maandag 29 augustus 2005 21:28 schreef CrazyDutchPunk het volgende:
[..]
Maar geen leuke jongens zoals in BB
Nee hoor..quote:Op maandag 29 augustus 2005 21:31 schreef Stuart.Alan.Jones het volgende:
[..]
Selecteer je daar je series op?
Als in ontblote bovenlichamen?quote:Op maandag 29 augustus 2005 21:33 schreef CrazyDutchPunk het volgende:
[..]
Nee hoor..
Maar het is in een serie als ER wel een toegevoegde waarde
Yupquote:Op maandag 29 augustus 2005 21:35 schreef Stuart.Alan.Jones het volgende:
[..]
Als in ontblote bovenlichamen?
Ik denk, ik doe eens speciaal een plaatje voor jou.quote:
Nou zeg...wat doe je eng!quote:Op maandag 29 augustus 2005 21:41 schreef Stuart.Alan.Jones het volgende:
[..]
Ik denk, ik doe eens speciaal een plaatje voor jou.
quote:
okayquote:
Als er dan nog mensen zijn die je op kunnen vangen ja.quote:Op maandag 29 augustus 2005 21:51 schreef Stroekie het volgende:
[..]
okay
vermoed ook wel dat ik binnen 3 dagen weer heel die whiskytour in Scotland vergeten ben, weer gillend thuiskom en om een wodkainfuusje vraag.
maar dan vangen jullie mij hier wel op he?
Holy fucking A!!!quote:
Sterf!!!!!!!!quote:Op maandag 29 augustus 2005 22:00 schreef Stuart.Alan.Jones het volgende:
[..]
Hij mag zich wel eens scheren.
Er kruipt een tropische harigfe rups over z'n buikquote:
He'd wishquote:
Buiktechnisch wordt dat al naast me wakker.quote:Op maandag 29 augustus 2005 22:02 schreef Sunjammer het volgende:
[..]
Die mag wel naast me wakker worden![]()
quote:Op maandag 29 augustus 2005 22:04 schreef Stuart.Alan.Jones het volgende:
[..]
Buiktechnisch wordt dat al naast me wakker.
O ja, DAT bedoelde ikquote:
Dan ben je op het verkeerde moment online, de harige groep is momenteel iets anders aan het doen.quote:Op maandag 29 augustus 2005 22:06 schreef TehRockstar het volgende:
Ik vind die gast eigenlijk wel minder.
Harig? Je doet alsof hij een soort monster is.quote:Op maandag 29 augustus 2005 22:11 schreef Stuart.Alan.Jones het volgende:
[..]
Dan ben je op het verkeerde moment online, de harige groep is momenteel iets anders aan het doen.
Ik gok dat ze allemaal voor de diepgang achter die chinese tatoo gaanquote:Op maandag 29 augustus 2005 22:06 schreef TehRockstar het volgende:
Ik vind die gast eigenlijk wel minder.
Ik noem het een treasure trail.quote:Op maandag 29 augustus 2005 22:12 schreef TehRockstar het volgende:
[..]
Harig? Je doet alsof hij een soort monster is.
Met een happytrail en wat borsthaar is niks mis!
Yeah babyquote:Op maandag 29 augustus 2005 22:14 schreef Ang3l het volgende:
een happytrail, treasure trail, adventure TRAIL is idd niet verkeerd
ieuw.. ook geen kruispuntenquote:.... waar je voor moet opassen zijn de 5 baans snelwegen....
Geen idee, maar aan de lip te zien zou ik denken waxxerquote:
Neequote:
jij herkent de fotow?quote:Op maandag 29 augustus 2005 22:38 schreef Adelante het volgende:
whehehe..... wie wat bewaart die heeft wat![]()
![]()
hoewel er na 3 jaar genoeg veranderd kan zijn natuurlijk![]()
hallo, ik ga geen toezeggingen doen in een homo topic, mênquote:
jammerquote:Op maandag 29 augustus 2005 22:42 schreef Adelante het volgende:
[..]
hallo, ik ga geen toezeggingen doen in een homo topic, mên
Je hebt hem toch niet helemaal plakkerig gemaakt he? :quote:Op maandag 29 augustus 2005 22:42 schreef Stuart.Alan.Jones het volgende:
Ik heb die foto maar één keer aangeraakt trouwens.
dat kloptquote:
die hard with a vengeance... da's pas historiequote:Op maandag 29 augustus 2005 22:46 schreef p.s.e.u.d.o.n.i.e.m het volgende:
Oeh, historie.
Ja helaas wel..najaweet niet of het wel staat..denk t nietquote:Op maandag 29 augustus 2005 22:41 schreef Stuart.Alan.Jones het volgende:
[..]
En is dat met de baardgroei ook zo?
Doe ik!quote:Op maandag 29 augustus 2005 22:48 schreef Adelante het volgende:
[..]
dat klopt
groeten aan f. trouwens
Sommige dingen zijn nou eenmaal éénmalig.quote:Op maandag 29 augustus 2005 22:53 schreef error het volgende:
[..]
Doe ik!
is dit een 1malig uitstapje of kom je vaker langs?
J*z*s Rock, dat is heeeeeeel veeeeeeel woestijnquote:
Gelukkig heeft Firefox adblock.quote:Op maandag 29 augustus 2005 22:58 schreef error het volgende:
[..]
J*z*s Rock, dat is heeeeeeel veeeeeeel woestijn
3008 * 1960 pixels groot.
kloptquote:Op maandag 29 augustus 2005 22:58 schreef p.s.e.u.d.o.n.i.e.m het volgende:
[..]
Sommige dingen zijn nou eenmaal éénmalig.
Wees blij, anders sta je dagelijks met je duffe kop voor de spiegel je te scheren.quote:Op maandag 29 augustus 2005 22:50 schreef CrazyDutchPunk het volgende:
[..]
Ja helaas wel..najaweet niet of het wel staat..denk t niet
Ja maar dan zou ik jouw mooie icoontje ook niet zien!quote:Op maandag 29 augustus 2005 22:59 schreef Great_Expectations het volgende:
[..]
Gelukkig heeft Firefox adblock..
dat is er eentje uit de doos van o.a. ook: zeg nooit nooitquote:Op maandag 29 augustus 2005 22:58 schreef p.s.e.u.d.o.n.i.e.m het volgende:
Sommige dingen zijn nou eenmaal éénmalig.
quote:Op maandag 29 augustus 2005 23:00 schreef Stuart.Alan.Jones het volgende:
[..]
Wees blij, anders sta je dagelijks met je duffe kop voor de spiegel je te scheren.
De laatste keer dat ik je tegenkwam was je trouwens nog modje, what happened?quote:Op maandag 29 augustus 2005 23:02 schreef Adelante het volgende:
[..]
dat is er eentje uit de doos van o.a. ook: zeg nooit nooit
Geniet van t feit dat k daar iig nog geen last van hebquote:
Zou je deze foto alsjeblieft willen verkleinen? Zelfs met mijn 100 Mbit verbinding komt deze foto zo traag als bagger binnenquote:
Ik neem aan dat je de kaaklijn bedoeld?quote:Op maandag 29 augustus 2005 23:10 schreef CrazyDutchPunk het volgende:
[..]
Geniet van t feit dat k daar iig nog geen last van heb(tenminste niet daar
)
handdoek --> ring. 't was mooi geweest... net zo als nu weer! houdoequote:Op maandag 29 augustus 2005 23:05 schreef error het volgende:
De laatste keer dat ik je tegenkwam was je trouwens nog modje, what happened?
houdoe!quote:Op maandag 29 augustus 2005 23:12 schreef Adelante het volgende:
[..]
handdoek --> ring. 't was mooi geweest... net zo als nu weer! houdoe
Euhm... Ik kan mijn firefox gewoon een plaatje berechtermuisknopklikken en dan kiezen voor adblock image, en dan wordt dat specieke plaatje (en dan ook alleen dat plaatje) niet geladen. En het werkt zelfs met van die irritante flashdingen enzo.quote:Op maandag 29 augustus 2005 23:00 schreef error het volgende:
[..]
Ja maar dan zou ik jouw mooie icoontje ook niet zien!
Dankjequote:Op maandag 29 augustus 2005 23:25 schreef Great_Expectations het volgende:
En het is hier wel saai, nu Vlarp, XMN8R en Waxxer er niet zijn..
jajaquote:Op maandag 29 augustus 2005 23:28 schreef Great_Expectations het volgende:
[..]
Ja, nou ja.. Zo bedoel ik het niet..
Ja, wij ook van jou.quote:Op maandag 29 augustus 2005 23:33 schreef TehRockstar het volgende:
Sterf.
Als jij meegaatquote:Op maandag 29 augustus 2005 23:33 schreef TehRockstar het volgende:
Sterf.
- vragen naar specifieke incrowd homowdingen: "er was laatst daar en daar een feest, ken je dat?"quote:Op maandag 29 augustus 2005 23:31 schreef Great_Expectations het volgende:
Verzin zo veel mogelijk manieren om te achterhalen of een jongen homo is, zonder daar direct naar te informeren..
- zoeken op gay.nl
- zoeken met google
- vragen of-ie een vriendin heeft (gehad)
Leer eens kiezen man.quote:Op maandag 29 augustus 2005 23:36 schreef Stuart.Alan.Jones het volgende:
Oh ja, G_E heeft het niet zo op bi-sexuelen.
Rocky doe eens lief en blijf van GE af, ik ben de enige die GE mag pesten!quote:Op maandag 29 augustus 2005 23:35 schreef TehRockstar het volgende:
wij?
Jij en je schizofrene vriendje?
Stond daar trouwens niet een ban op ofzo?quote:Op maandag 29 augustus 2005 23:33 schreef TehRockstar het volgende:
Sterf.
En het zijn altijd van die kleine mannekes die dat proberen.quote:Op maandag 29 augustus 2005 23:38 schreef error het volgende:
[..]
Rocky doe eens lief en blijf van GE af, ik ben de enige die GE mag pesten!
Wie WEL dan?quote:Op maandag 29 augustus 2005 23:36 schreef Stuart.Alan.Jones het volgende:
Oh ja, G_E heeft het niet zo op bi-sexuelen.
Ze zien een vaderfiguur in jequote:Op maandag 29 augustus 2005 23:39 schreef Great_Expectations het volgende:
[..]
En het zijn altijd van die kleine mannekes die dat proberen..
Waarom kiezen als je het beide kunt krijgen?quote:Op maandag 29 augustus 2005 23:37 schreef Great_Expectations het volgende:
[..]
Leer eens kiezen man..
quote:Op maandag 29 augustus 2005 23:25 schreef Great_Expectations het volgende:
Jij mag me toch wel een beetje?quote:
Er is een groot verschil tussen bi zijn en beide kunnen krijgen en bi zijn om zo je kansen te vergroten om überhaubt iemand te krijgenquote:Op maandag 29 augustus 2005 23:40 schreef Stuart.Alan.Jones het volgende:
[..]
Waarom kiezen als je het beide kunt krijgen?
Och verrek ja, jij bent zo'n bi-gevalquote:Op maandag 29 augustus 2005 23:40 schreef Stuart.Alan.Jones het volgende:
[..]
Jij mag me toch wel een beetje?
Of is dat haat-liefde?
Ik behoor iig niet tot de laatste groep.quote:Op maandag 29 augustus 2005 23:42 schreef Ang3l het volgende:
[..]
Er is een groot verschil tussen bi zijn en beide kunnen krijgen en bi zijn om zo je kansen te vergroten om überhaubt iemand te krijgen
Terwijl een beetje leuke homo ze allebei kan krijgen, maar dat niet wil. Een beetje leuke hetero trouwens ook.quote:Op maandag 29 augustus 2005 23:42 schreef Ang3l het volgende:
[..]
Er is een groot verschil tussen bi zijn en beide kunnen krijgen en bi zijn om zo je kansen te vergroten om überhaubt iemand te krijgen
Jerre is tegenwoordig bekeerd tot louter de jongensliefde.quote:Op maandag 29 augustus 2005 23:42 schreef Ang3l het volgende:
[..]
Och verrek ja, jij bent zo'n bi-geval
Ik dacht natuurlijk gelijk weer een jerre
Is Jerruh bi?quote:Op maandag 29 augustus 2005 23:42 schreef Ang3l het volgende:
[..]
Och verrek ja, jij bent zo'n bi-geval
Ik dacht natuurlijk gelijk weer een jerre
quote:Op maandag 29 augustus 2005 23:44 schreef Stuart.Alan.Jones het volgende:
[..]
Jerre is tegenwoordig bekeerd tot louter de jongensliefde.
quote:Op maandag 29 augustus 2005 23:44 schreef Stuart.Alan.Jones het volgende:
[..]
Jerre is tegenwoordig bekeerd tot louter de jongensliefde.
De dag dat ik 30 word.quote:Op maandag 29 augustus 2005 23:45 schreef Ang3l het volgende:
[..]MIJN GOD!!!! dat had ik nou nooit aan zien komen. Ik denk Jomanda en Nostradamus ook niet. Ik zal de profeten eens ff een standje geven want dit is toch echt wel we-reld-schokkend eej!
En wanneer bekeer jij?
Zeg ik doel niet op de labiele on-intelligente onderste schuimlaag van de menselijke bevolking zoals die Johnny in Exp. Robinson he, want die kan iedereen krijgenquote:Op maandag 29 augustus 2005 23:43 schreef Stuart.Alan.Jones het volgende:
[..]
Ik behoor iig niet tot de laatste groep.
Ja, zo typisch hè, van die bi's. Eerst worden ze boos als je zegt dat het wetenschappelijk is bewezenquote:Op maandag 29 augustus 2005 23:45 schreef Ang3l het volgende:
[..]MIJN GOD!!!! dat had ik nou nooit aan zien komen. Ik denk Jomanda en Nostradamus ook niet. Ik zal de profeten eens ff een standje geven want dit is toch echt wel we-reld-schokkend eej!
Morgen al?quote:
Ik snap je verhaal niet. Hij krijgt iedereen en iedereen krijgt hem?quote:Op maandag 29 augustus 2005 23:47 schreef Ang3l het volgende:
[..]
Zeg ik doel niet op de labiele on-intelligente onderste schuimlaag van de menselijke bevolking zoals die Johnny in Exp. Robinson he, want die kan iedereen krijgen(en dan bedoel ik niet dat HIJ iedereen kan krijgen maar dat iedereen HEM kan krijgen... ff voor de blondjes he! opletten!)
Tis gewoon gemakszuchtquote:Op maandag 29 augustus 2005 23:48 schreef Great_Expectations het volgende:
[..]
Ja, zo typisch hè, van die bi's. Eerst worden ze boos als je zegt dat wetenschappelijk is bewezendat bi's verkapte homo's zijn, maar uiteindelijk blijken ze toch allemaal te kiezen voor een jongen.
.
Dan behoor ik tot geen enkele groep.quote:Op maandag 29 augustus 2005 23:47 schreef Ang3l het volgende:
[..]
Zeg ik doel niet op de labiele on-intelligente onderste schuimlaag van de menselijke bevolking zoals die Johnny in Exp. Robinson he, want die kan iedereen krijgen(en dan bedoel ik niet dat HIJ iedereen kan krijgen maar dat iedereen HEM kan krijgen... ff voor de blondjes he! opletten!)
Moet ik nou NAAST de blonde versie ook nog een uitgebreidere versie gaan maken?quote:Op maandag 29 augustus 2005 23:48 schreef TehRockstar het volgende:
[..]
Ik snap je verhaal niet. Hij krijgt iedereen en iedereen krijgt hem?
Ja, dan is het tijd voor een vrouw, kind en een doorzonwoning.quote:Op maandag 29 augustus 2005 23:48 schreef Ang3l het volgende:
[..]
Morgen al?Nah, weer hadden de profeten het mis
Wat is dat toch tegenwoordig? Zou de GSM mast storen op het kanaal of zo?
Mjah... Vrouwen doen heel ingewikkeld geloof ik. Met allerlei omgekeerd tegengestelde logica, waarbij ze je jou leuk vinden als je ze per ongeluk negeert, maar als je ze negeert omdat je denkt dat ze dat leuk vinden, dan ben je een botte lul. Ofzoiets.quote:Op maandag 29 augustus 2005 23:49 schreef Ang3l het volgende:
[..]
Tis gewoon gemakszuchtguys are easier
Je zou toch denken dat een blonde versie voldoende moet zijn. Misschien moet je een kinderversie maken?quote:Op maandag 29 augustus 2005 23:49 schreef Ang3l het volgende:
[..]
Moet ik nou NAAST de blonde versie ook nog een uitgebreidere versie gaan maken?
een simpelere versie zal wel goed zijnquote:Op maandag 29 augustus 2005 23:49 schreef Ang3l het volgende:
[..]
Moet ik nou NAAST de blonde versie ook nog een uitgebreidere versie gaan maken?
en een auto met plakplaatjes op het achterraam en heeeel veel overwerken (op de parkeerplaats)quote:Op maandag 29 augustus 2005 23:50 schreef Stuart.Alan.Jones het volgende:
[..]
Ja, dan is het tijd voor een vrouw, kind en een doorzonwoning.
Juist. En ondanks dat sommige mannen net vrouwen zijn kunnen de meeste homo's die toch net iets beter peilen dan de gemiddelde vrouw en dus is't simpelerquote:Op maandag 29 augustus 2005 23:51 schreef Great_Expectations het volgende:
[..]
Mjah... Vrouwen doen heel ingewikkeld geloof ik. Met allerlei omgekeerd tegengestelde logica, waarbij ze je jou leuk vinden als je ze per ongeluk negeert, maar als je ze negeert omdat je denkt dat ze dat leuk vinden, dan ben je een botte lul. Ofzoiets..
Simpeler dan de blonde had ik toch niet verwacht te hoeven gaanquote:Op maandag 29 augustus 2005 23:54 schreef TehRockstar het volgende:
[..]
een simpelere versie zal wel goed zijn
Aha. Ik ben niet Belgisch, slechts blond/quote:Op maandag 29 augustus 2005 23:55 schreef Ang3l het volgende:
[..]
Simpeler dan de blonde had ik toch niet verwacht te hoeven gaan
maar goed, we gaan d'r een blonde belgische versie van maken dan:
Ik bedoelde dat iedereen zo'n sukkel als Johnny wel zou kunnen kijgen want met dat IQ van een kasplantje op sterk water zal ie wel voor de meest standaard versiertruc vallen. Zoiets. Of zo. He wat bedoelde ik eigenlijk?![]()
Ik hoor dat je ervaring hebt.quote:Op maandag 29 augustus 2005 23:54 schreef error het volgende:
[..]
en een auto met plakplaatjes op het achterraam en heeeel veel overwerken (op de parkeerplaats)
quote:Op maandag 29 augustus 2005 23:50 schreef Stuart.Alan.Jones het volgende:
[..]
Ja, dan is het tijd voor een vrouw, kind en een doorzonwoning.
MOest dat nou? Op wiens verzoek?quote:
quote:Op maandag 29 augustus 2005 23:25 schreef Great_Expectations het volgende:
Hè. Ik zeg toch niet "en de rest zijn vieze vette vuile hoeren". Ik zeg alleen maar dat het saaier is.quote:
Hey!quote:Op dinsdag 30 augustus 2005 00:11 schreef Great_Expectations het volgende:
[..]
en de rest zijn vieze vette vuile hoeren
Mjah, maar toch...quote:Op dinsdag 30 augustus 2005 00:11 schreef Great_Expectations het volgende:
[..]
Hè. Ik zeg toch niet "en de rest zijn vieze vette vuile hoeren". Ik zeg alleen maar dat het saaier is.
Ik voelde me niet aangesproken.quote:
Jah hij zget niet dat we hoeren zijn, maar alleen dat we saai zijnquote:
jij bent gewoon gewend dat ze je een vieze vette hoer noemenquote:Op dinsdag 30 augustus 2005 00:15 schreef beaverhausen het volgende:
[..]
Ik voelde me niet aangesproken..
Maar ik ben niet saai.quote:Op dinsdag 30 augustus 2005 00:17 schreef error het volgende:
[..]
jij bent gewoon gewend dat ze je een vieze vette hoer noemen
Tapijtreiniger!quote:Op dinsdag 30 augustus 2005 00:21 schreef TehRockstar het volgende:
Saaie hoeren!
Nee-hee.quote:Op dinsdag 30 augustus 2005 00:17 schreef Ang3l het volgende:
[..]
Jah hij zget niet dat we hoeren zijn, maar alleen dat we saai zijn
Kweet niet wat ik liever hoor
Ja, ikduseffeniethe!!quote:Op dinsdag 30 augustus 2005 00:21 schreef TehRockstar het volgende:
Saaie hoeren!
Ik kijk nooit bang om me heen als ik boodschappen doe.quote:Op dinsdag 30 augustus 2005 00:22 schreef Great_Expectations het volgende:
[..]
Nee-hee..
En het is leuk dat je weet terug bent in Nederland hoor.. *slijm*
Nou kan ik gewoon weer bang om mij heen kijken als ik naar de AH XL ga..
Wij hebben OOK een klein AH-tjequote:Op dinsdag 30 augustus 2005 00:25 schreef beaverhausen het volgende:
[..]
Ik kijk nooit bang om me heen als ik boodschappen doe.
Maar ja, ik heb hier ook maar een kei klein AH-tje.
O ja, blondquote:
Nee, woelenquote:Op dinsdag 30 augustus 2005 00:30 schreef Ang3l het volgende:
[..]
O ja, blondik doelde op de beharing van meneer gyllenhaal en dat je die wel eens zou willen likken
Met een zachte A?quote:Op dinsdag 30 augustus 2005 00:25 schreef beaverhausen het volgende:
[..]
Ik kijk nooit bang om me heen als ik boodschappen doe.
Maar ja, ik heb hier ook maar een kei klein AH-tje.
Ook ja.quote:
we hebben hier niet eens een rijst-afdeling. Laat staan dat ze notenrijst hebbenquote:Op dinsdag 30 augustus 2005 00:35 schreef Andyvie het volgende:
Hier hebben we lekker een hele grote AH, maar ik kom er nooit een leuk iemand tegen
quote:Op dinsdag 30 augustus 2005 00:38 schreef Great_Expectations het volgende:
Ben ik eigenlijk iemand die makkelijk te herkennen is, als je me nog nooit eerder hebt gezien? Nee hè, nee toch hè, zeg maar nee..
De laatste keer dat ik in E. was dacht ik overal G_E-tjes te zien.quote:Op dinsdag 30 augustus 2005 00:38 schreef Great_Expectations het volgende:
Ben ik eigenlijk iemand die makkelijk te herkennen is, als je me nog nooit eerder hebt gezien? Nee hè, nee toch hè, zeg maar nee..
Neequote:Op dinsdag 30 augustus 2005 00:38 schreef Great_Expectations het volgende:
Valleygirl-wannabe.quote:
I know, right!quote:Op dinsdag 30 augustus 2005 01:12 schreef TehRockstar het volgende:
I like, know!
Like, whateverquote:Op dinsdag 30 augustus 2005 01:14 schreef TehRockstar het volgende:
As if
Hmm je hebt een punt..ff ergens anders hosten..quote:Op dinsdag 30 augustus 2005 01:36 schreef CrazyDutchPunk het volgende:
was t niet dat k allemaal xjes zie
Nog 1 week en ik niet meerquote:Op dinsdag 30 augustus 2005 09:58 schreef Semisane het volgende:
Nog 2 weken en ik heb vakantie....neeeeee ik tel niet af.
[Ego-trip-toer]Kan me niets schelen...het gaat om mij...mij, MIJ, MIJMIJMIJMIJMIJ...MIJquote:
Dan nem je de rubberen eend meequote:Op dinsdag 30 augustus 2005 12:02 schreef Kugari-Ken het volgende:
ik verveel me en zoek iemand om mee te gaan zwemmen, maar niemand is aanwezig
dollequote:Op dinsdag 30 augustus 2005 12:41 schreef TehRockstar het volgende:
Wat een feest.
hij is geslaagd en moet nu 40 uur per week werkenquote:Op dinsdag 30 augustus 2005 12:54 schreef TehRockstar het volgende:
Misschien vind hij je niet aardig meer.
en G_E ontmoeten zeker?quote:Op dinsdag 30 augustus 2005 08:00 schreef Stroekie het volgende:
Goedemorgen
ik zal vanmiddag wel even in de AH XL met de notenrijst gaan staan rammelen voor het gewenste resultaat
Het is toch gewoon eens per week een sollicitatiebrief opsturen?quote:Op dinsdag 30 augustus 2005 13:55 schreef Andyvie het volgende:
*Stoom afblaas*
Kut UWV. Ik heb per 1 oktober werk, maar ik moet van het UWV blijven solliciteren tot die datum. Het slaat toch nergens op? De uitzendbureaus hebben geen werk voor me en verwijzen naar hun internetsite, op internet zijn er bijna geen banen voor een maandje te vinden. Ik word door het UWV gewoon gedwongen om te solliciteren naar functies, waarvan ik nu al weet ik dat ik niet aangenomen wordt. Dat is tijdverspilling voor mij en voor de bedrijven waar ik een sollicitatiebrief heen schrijf.
Tja, UWV is sowieso raar. Er zat er hier achter mijn huis altijd één (waarschijnlijk een regiokantoor ofzo). Maar die ging ook ineens weg waardoor er veel pappa's uit de buurt helemaal naar Amsterdam moeten gaan elke dag...quote:Op dinsdag 30 augustus 2005 13:55 schreef Andyvie het volgende:
*Stoom afblaas*
Kut UWV. Ik heb per 1 oktober werk, maar ik moet van het UWV blijven solliciteren tot die datum. Het slaat toch nergens op? De uitzendbureaus hebben geen werk voor me en verwijzen naar hun internetsite, op internet zijn er bijna geen banen voor een maandje te vinden. Ik word door het UWV gewoon gedwongen om te solliciteren naar functies, waarvan ik nu al weet ik dat ik niet aangenomen wordt. Dat is tijdverspilling voor mij en voor de bedrijven waar ik een sollicitatiebrief heen schrijf.
Jup, 6 brieven waarvan je van te voren al weet dat je niet aangenomen wordt, omdat er gewoon (bijna) geen functies op internet worden aangeboden voor 4 weken. Ik loop iets achter met solliciteren namelijk. Gewoon zonde van iedereen zijn tijd.quote:Op dinsdag 30 augustus 2005 14:00 schreef xman het volgende:
[..]
Het is toch gewoon eens per week een sollicitatiebrief opsturen?
Ach, ik maak me er verder ook geen druk om. Anders word ik gek.quote:Op dinsdag 30 augustus 2005 14:02 schreef Weemz het volgende:
[..]
Tja, UWV is sowieso raar. Er zat er hier achter mijn huis altijd één (waarschijnlijk een regiokantoor ofzo). Maar die ging ook ineens weg waardoor er veel pappa's uit de buurt helemaal naar Amsterdam moeten gaan elke dag...
quote:Op dinsdag 30 augustus 2005 14:27 schreef Andyvie het volgende:
[..]
Ach, ik maak me er verder ook geen druk om. Anders word ik gek.
Forum Opties | |
---|---|
Forumhop: | |
Hop naar: |