Rust nemen ben ik nooit zo goed in...quote:Op maandag 29 augustus 2005 16:59 schreef PieterCK het volgende:
[..]
Kijk er moet idd een stijgende lijn inzitten....
en nu gewoon ff rust nemen en tijd voor jezelf
Tijd voor jezelf, leven op rijtje te krijgen etc etc..quote:Op maandag 29 augustus 2005 17:00 schreef Misstique het volgende:
[..]
Rust nemen ben ik nooit zo goed in...![]()
Leven heb ik wel op een rijtje hoorquote:Op maandag 29 augustus 2005 17:00 schreef PieterCK het volgende:
[..]
Tijd voor jezelf, leven op rijtje te krijgen etc etc..
mogguh missquote:Op maandag 29 augustus 2005 17:06 schreef Misstique het volgende:
[..]
Leven heb ik wel op een rijtje hoor
en tijd voor mezelf neem ik genoeg![]()
Hey goodmorning Pieterquote:Op dinsdag 30 augustus 2005 08:29 schreef PieterCK het volgende:
[..]
mogguh miss
Heb je je tv nog opgemeten gisteravond haha
Hhhm keequote:Op dinsdag 30 augustus 2005 09:26 schreef Misstique het volgende:
[..]
Hey goodmorning Pieter![]()
Hahaha, nee, heb niks opgemeten
Prima geslapenquote:Op dinsdag 30 augustus 2005 09:30 schreef PieterCK het volgende:
[..]
Hhhm keeblijft dat ook een verrassing
Jij nog goed geslapen vannacht
Jah ging wel, bij mijn oude baas een biertje op van 10% die hakte er lekker in..quote:
Je bent al een beetje in vakantie modus, begrijp ik?quote:Op dinsdag 30 augustus 2005 09:34 schreef PieterCK het volgende:
[..]
Jah ging wel, bij mijn oude baas een biertje op van 10% die hakte er lekker in..
later nog 1 op van gewoon 5% dus dat ging beter..
en nog 2 dagen werken
Duh tuurlijk ff 3,5 weken niet naar kantoor toequote:Op dinsdag 30 augustus 2005 09:38 schreef Misstique het volgende:
[..]
Je bent al een beetje in vakantie modus, begrijp ik?![]()
Jajaja nou weet ik t welquote:Op dinsdag 30 augustus 2005 09:40 schreef PieterCK het volgende:
[..]
Duh tuurlijk ff 3,5 weken niet naar kantoor toe
Want wanneer heb jij weer vakantie??
Ik ben met Sint-Maarten niet thuisquote:Op dinsdag 30 augustus 2005 09:41 schreef Misstique het volgende:
[..]
Jajaja nou weet ik t wel
Euhm.. ergens volgend jaar pas weer![]()
Goh, leuk voor jequote:Op dinsdag 30 augustus 2005 09:43 schreef PieterCK het volgende:
[..]
Ik ben met Sint-Maarten niet thuisdan ben ik alweer een lang weekeinde weg (mini-vakantie
)
Jaaaaaaaaaaaaaaaaaaaaah heel goedquote:Op dinsdag 30 augustus 2005 09:46 schreef Misstique het volgende:
[..]
Goh, leuk voor je![]()
* krijgt de indruk dat PieterCK haar jaloers probeert te maken
Ik ben altijd liefquote:Op dinsdag 30 augustus 2005 09:48 schreef PieterCK het volgende:
[..]
Jaaaaaaaaaaaaaaaaaaaaah heel goed
maar je bent wel lief hoor![]()
Hhhhm nou met zwaarden erbij, ik weet het niet zo.quote:
Ik ben altijd lief voor mezelf bedoel ikquote:Op dinsdag 30 augustus 2005 10:02 schreef PieterCK het volgende:
[..]
Hhhhm nou met zwaarden erbij, ik weet het niet zo.
Hoest met je kitten heeft die nog lekker geslapen?
Ooow je denkt heel *kuch* sociaalquote:Op dinsdag 30 augustus 2005 10:03 schreef Misstique het volgende:
[..]
Ik ben altijd lief voor mezelf bedoel ik![]()
Die slaapt altijd goed, maar niet zo lang
Vind dat ik nog best lief tegen je ben, kan namelijk een enorme bitch zijnquote:Op dinsdag 30 augustus 2005 10:24 schreef PieterCK het volgende:
[..]
Ooow je denkt heel *kuch* sociaal
hopelijk ben je ook wel lief tegen mij dan![]()
Hhm okayquote:Op dinsdag 30 augustus 2005 10:29 schreef Misstique het volgende:
[..]
Vind dat ik nog best lief tegen je ben, kan namelijk een enorme bitch zijn![]()
Nog wel ja..quote:Op dinsdag 30 augustus 2005 10:32 schreef PieterCK het volgende:
[..]
Hhm okay![]()
vind jou ook lief..
Zo net gebak op
We hebben nog gebak overquote:Op dinsdag 30 augustus 2005 10:36 schreef Misstique het volgende:
[..]
Nog wel ja..![]()
Heb ook wel zin in iets lekkers![]()
Nee, kom maar brengen naar Amersfoortquote:Op dinsdag 30 augustus 2005 10:40 schreef PieterCK het volgende:
[..]
We hebben nog gebak overen ik moet er 3 op eten omdat mijn directe collega's er niet zijn..
Kom maar halen in Amsterdam
En wil naar buiten met dit mooie weer
haha oow dat is ff de A1 afrijdenquote:Op dinsdag 30 augustus 2005 10:45 schreef Misstique het volgende:
[..]
Nee, kom maar brengen naar Amersfoort![]()
Me too![]()
Forum Opties | |
---|---|
Forumhop: | |
Hop naar: |