Yep, bezwaar tegen?quote:Op maandag 29 augustus 2005 15:45 schreef PieterCK het volgende:
Sorry, no can do
Hhm moet gewoon aanbellen en zien wat de deur open doet voor mij?
Game on
Hhm stel als je nu heul lelijk bent of zo..quote:
Dat geldt voor mij ook..quote:Op maandag 29 augustus 2005 15:50 schreef PieterCK het volgende:
[..]
Hhm stel als je nu heul lelijk bent of zo..
is het weer zo van:
Hoi Ik ben Pieter
Doei, je bent heul lelijk.....
Hey ik val nooit tegenquote:Op maandag 29 augustus 2005 15:52 schreef Misstique het volgende:
[..]
Dat geldt voor mij ook..
Hey, jij bent dus Pieter?
Nou tot ziens he...
Ik ook nietquote:Op maandag 29 augustus 2005 15:54 schreef PieterCK het volgende:
[..]
Hey ik val nooit tegen![]()
Maar je hebt wel een punt
goed weet alleen nog niet wanneer ik met mijn dvd's langs kan komen maar goed...
Kom voor jou maak ik 1 avond tijd hoorquote:Op maandag 29 augustus 2005 15:56 schreef Misstique het volgende:
[..]
Ik ook niet![]()
Jij moet klussen, dus ik weet t ook niet![]()
* Misstique is flatteredquote:Op maandag 29 augustus 2005 15:57 schreef PieterCK het volgende:
[..]
Kom voor jou maak ik 1 avond tijd hoor
en je kan niet 24 uur per dag klussen en soms wat rust hebben he
Hahaha keequote:
* Misstique zet op boodschappenlijstje: 1 krat Alfaquote:Op maandag 29 augustus 2005 16:01 schreef PieterCK het volgende:
[..]
Hahaha kee
ow ja lust het liefst Amstel of Alfa bier dan
Kijk, lust jij dat ook of zo??quote:Op maandag 29 augustus 2005 16:04 schreef Misstique het volgende:
[..]
* Misstique zet op boodschappenlijstje: 1 krat Alfa
Drink t zelf niet, maar heb meer vrienden die bier lusten, komt wel opquote:Op maandag 29 augustus 2005 16:08 schreef PieterCK het volgende:
[..]
Kijk, lust jij dat ook of zo??
Anders zo'n klein (half) kratje doen want in 1 nacht 1 krat Alfa opdrinken wordt wat veel voor PieterCK
haha kee..quote:Op maandag 29 augustus 2005 16:09 schreef Misstique het volgende:
[..]
Drink t zelf niet, maar heb meer vrienden die bier lusten, komt wel op![]()
quote:Op maandag 29 augustus 2005 16:12 schreef PieterCK het volgende:
@Ladyxima: Laat ons ook ff dollen ja![]()
wijn, champagne, mixjesquote:Op maandag 29 augustus 2005 16:12 schreef PieterCK het volgende:
[..]
haha kee..
wat drink jij dan?
@Ladyxima: Laat ons ook ff dollen ja![]()
Kee, ach heeft ieder zijn eigne deel want wijn en bier moetje niet mengenquote:Op maandag 29 augustus 2005 16:14 schreef Misstique het volgende:
[..]
wijn, champagne, mixjes
@Ladyxima: wat PieterCK zegt
haha ervaring mee??quote:Op maandag 29 augustus 2005 16:15 schreef Ladyxima het volgende:
whehehe
fok-dates lunnen best cool zijn ja![]()
Komt helemaal goedquote:Op maandag 29 augustus 2005 16:16 schreef PieterCK het volgende:
[..]
Kee, ach heeft ieder zijn eigne deel want wijn en bier moetje niet mengen
Paar toastjes erbij en wat knabbelnootjes..
hebbie wel beetje grote tv??
*PieterCK checked ff fotoboek:quote:
*PieterCK zet op zijn lijstje: 37" plasma meenemen..quote:Op maandag 29 augustus 2005 16:18 schreef Misstique het volgende:
[..]
Komt helemaal goed![]()
Euhm... neuh...
Normale grootte, ouwe bakquote:Op maandag 29 augustus 2005 16:19 schreef PieterCK het volgende:
[..]
*PieterCK zet op zijn lijstje: 37" plasma meenemen..
hoegroot is jou tv dan
maar wel zo'n 80 cm ongeveer???quote:
Forum Opties | |
---|---|
Forumhop: | |
Hop naar: |