En nu laat ik de stront hard worden zodat ik hem er straks makkelijk af kan breken.quote:Op maandag 29 augustus 2005 15:50 schreef Gallorini het volgende:
En toen..?
Ja. En nu?quote:Op maandag 29 augustus 2005 15:51 schreef Maikuuul het volgende:
[..]
Ben ik nu officieel strontmongool van het Fok forum ?
** Het_hupt gaat naar de Gamma om wat spijkers en balken te halen, om dit JC sujet vooreens en altijd het zwijgen op te leggen*quote:Op maandag 29 augustus 2005 15:48 schreef Jezus_Christus het volgende:
Jezus keurt dit soort acties niet goed.
Waarom zou je niet over een trapleuning mogen schijten dan ?quote:Op maandag 29 augustus 2005 15:48 schreef Jezus_Christus het volgende:
Jezus keurt dit soort acties niet goed.
quote:Op maandag 29 augustus 2005 15:51 schreef Maikuuul het volgende:
[..]
En nu laat ik de stront hard worden zodat ik hem er straks makkelijk af kan breken.
Ben ik nu officieel kleuter van het Fok forum ?
Jezus keurt ook dit soort acties niet goed.quote:Op maandag 29 augustus 2005 15:56 schreef Het_hupt het volgende:
[..]
** Het_hupt gaat naar de Gamma om wat spijkers en balken te halen, om dit JC sujet vooreens en altijd het zwijgen op te leggen*
Is het mislukt dan ?quote:Op maandag 29 augustus 2005 16:19 schreef freddygonzales het volgende:
Ach ja, weer iemand die denkt dat ie goeie grappen kan vertellen![]()
Ik zeg toch dat ik het eerst laat hard worden !quote:
Dit is echt de overtreffende trap van pauperitas.quote:Op maandag 29 augustus 2005 15:43 schreef Maikuuul het volgende:
chilleren
Iets in mij zegt dat ik dat niet wil wetenquote:Op maandag 29 augustus 2005 21:19 schreef error32 het volgende:
waarom loop je in je blote reet midden op de trap te niezen![]()
Het spoot gewoon door mijn broek heenquote:Op maandag 29 augustus 2005 21:19 schreef error32 het volgende:
waarom loop je in je blote reet midden op de trap te niezen![]()
met je nagels is het bestequote:Op maandag 29 augustus 2005 23:42 schreef Maikuuul het volgende:
Yes de stront is eindelijk opgedroogd, nu kan ik hem er makkelijk afkrabben
Oei scherp !quote:Op maandag 29 augustus 2005 23:57 schreef iDex het volgende:
nagels is beter
dan kan je na een paardagen nog met je tanden je nagels bijten en dan heb je de smaak na een paar dagen ook nog
Erger nog dan dat!quote:Op maandag 29 augustus 2005 15:51 schreef Maikuuul het volgende:
.
Ben ik nu officieel kleuter van het Fok forum ?
heey psst, was jij niet al lang dood?quote:Op maandag 29 augustus 2005 16:21 schreef Jezus_Christus het volgende:
[..]
Jezus keurt ook dit soort acties niet goed.
YESquote:
Wat is er nu in dan ?quote:
|
Forum Opties | |
---|---|
Forumhop: | |
Hop naar: |