Inderdaad, weer helemaal bijgelezen dankzij de streamersquote:Op donderdag 29 september 2005 09:14 schreef Fling het volgende:
Ik wil alle streamers even hartelijk bedanken voor hun uitgebreide verslagen! Ik ben weer helemaal bij, dank jullie wel!!![]()
![]()
I'm coming OUT was dat.quote:Op zaterdag 1 oktober 2005 22:43 schreef keizerpinguin het volgende:
rob en joost zitten aan tafel een spelletje te spelen
dido komt zingt langs...... I'M COMING UP!!
andere streams staan nog steeds op zwart beeld!
quote:Op zondag 2 oktober 2005 23:16 schreef MarlboroMan0164 het volgende:
Waar is het topic Commentaren op de livestreams???
quote:Op maandag 3 oktober 2005 10:21 schreef mamapan het volgende:
De toegang tot Streamverslagen van maandag 3 oktober 2005 werd geweigerd.
De reden van de weigering is: Het woordgebruik op de gevraagde pagina overschrijdt de gestelde limiet: 160 : 235 (( teen, fuck)+(topless, fuck)+babes+-faq+-album+ tieten+ hoeren+ hoer + lul + fuck+piss+ sletten +topless+-travel)
Jammer, jammer, jammer, hierdoor kan ik het streamverslag van afgelopen nacht niet lezen, en dat had ik zoooo graag willen lezen. Kunnen in die woorden geen @,#,$ gebruikt worden, zodat ik het wel begrijp, maar mijn kinderen niet?? Hartstikke bedankt alvast.
Veelzeggend... Komt allemaal door Lindaquote:Op maandag 3 oktober 2005 10:21 schreef mamapan het volgende:
De reden van de weigering is: Het woordgebruik op de gevraagde pagina overschrijdt de gestelde limiet: 160 : 235 (( teen, fuck)+(topless, fuck)+babes+-faq+-album+ tieten+ hoeren+ hoer + lul + fuck+piss+ sletten +topless+-travel)
Jammer, jammer, jammer, hierdoor kan ik het streamverslag van afgelopen nacht niet lezen, en dat had ik zoooo graag willen lezen. Kunnen in die woorden geen @,#,$ gebruikt worden, zodat ik het wel begrijp, maar mijn kinderen niet?? Hartstikke bedankt alvast.
en door al het quoten nu, kan je dit topic ook niet meer openenquote:Op maandag 3 oktober 2005 10:21 schreef mamapan het volgende:
Ze heeft wat dingen over gisteravond besproken (vrnml het feit dat ze ermee zat dat ze Dido iets had verteld en het gehele gedrag van de groep, ze heeft dingen doorgegeven die ze nog mistte bij de boodschappen en kreeg daarop te horen dat dat stokbrood er al speciaal voor haar was, ze moest daar zelf om lachen btw )quote:Op maandag 3 oktober 2005 11:36 schreef crazymamma het volgende:
Wat heeft die Tanja nu weer zitten lullen in de dbk. Heeft iemand het gevolgd?
"Dat moet je wel doen" zei Dido nadat Roel zei: "Ik heb het nog niet opgegeven".quote:Op dinsdag 4 oktober 2005 00:06 schreef Sanne het volgende:
Dido: Dus nou ga je mij nomineren?
Roel: Nee zeker niet.
Dido: Dat moet je wel doen.
Roel: Maar Dido dat gevoel kan ik niet uitleggen.
Dido: Mmmm.
o.k. txquote:Op dinsdag 4 oktober 2005 00:09 schreef Arcee het volgende:
[..]
"Dat moet je wel doen" zei Dido nadat Roel zei: "Ik heb het nog niet opgegeven".
Ik denk dat je een lang gesprek tussen Menno en Linda bedoelt.quote:Op dinsdag 4 oktober 2005 04:03 schreef Loedertje het volgende in de streamverslagen :
03.30
Na een lang gesprek tussen Menno en Ingrid (waarin uitgaansafspraken zijn gemaakt voor na BB en Menno vertelde dat hij niét verliefd is op Ingrid maar haar gewoon als maatje in het BB huis ziet) besloten ze te gaan slapen.
quote:Op dinsdag 4 oktober 2005 10:31 schreef Bus watcher het volgende:
[..]
Ik denk dat je een lang gesprek tussen Menno en Linda bedoelt.
quote:Op donderdag 6 oktober 2005 13:28 schreef cuall het volgende:
Luitjes hier nog een keer hulde voor alle verslagen
die Gert doet of tie mod is, mag jullie niet ergens anders bedanken
Mijn visie: beter te vaak dan te weinig![]()
![]()
Alleen omdat ik die post verwijder?quote:Op donderdag 6 oktober 2005 19:38 schreef Loedertje het volgende:
Boodschap begrepen, ik stream niet meer
quote:Op donderdag 6 oktober 2005 19:40 schreef CartWOman het volgende:
[..]
Alleen omdat ik die post verwijder?
quote:Dat zou ik -en ik niet alleen- erg jammer vinden.
Nee, niks gezegd.quote:Op donderdag 6 oktober 2005 19:49 schreef Stereotomy het volgende:
Heeft Menno nog iets tegen Ingrid gezegd over zijn homo zijn?
Is Menno geslaagd voor de opdracht overigens?
Jouw woorden: "De bewoners moeste ruim anderhalf uur in de manneslaapkamer blijven omdat BB het huis heeft laten ontsmetten."quote:Op donderdag 6 oktober 2005 19:51 schreef Loedertje het volgende:
Letterlijk zeiden de bewoners toen ze uit die kamer mochten * heyyyyy er is hier opgeruimd en schoongemaaaaaaakt
Vanuit dat hysterische gejengel kwam die posting die ( met het oog op het schoonmaken van de afgelopen weken door slechts Ralph en Rob (en nu Rob & Joost ) niet écht onwaarschijnlijk was ...
Schoonmaken is iets anders dan een ontsmettingsploeg.quote:Maar enfin, er is dus volgens anderen niet schoongemaakt, ze hebben voor Jan Joker ruim anderhalf uur in de slaapkamer gezeten, ook prima
Da's jouw manier van streamen, ik vind het leuk. Het geeft weer wat er gebeurt, daar gaat het om, dus letterlijk hoeft zeker niet.quote:Zoveel stream ik niet, het zijn geen letterlijke weergaves , slechts een vorm van observeren en in de vorm van een rapportage, weergaves van gebeurtenissen (ze voegen dus weinig toe omdat iedereen waarschijnlijk een andere kijk heeft op de dingen die gebeuren , zoals nu blijkt
)
Forum Opties | |
---|---|
Forumhop: | |
Hop naar: |