Al zou het maar af en toe een copy/paste actie zijn.quote:Op maandag 12 september 2005 21:58 schreef BliksemSchigt het volgende:
Kleine updates van de mensen in het commentaren topic in dat topic zouden wel heel erg op prijs gesteld worden
Ik vind het niet erg hoor, hardstikke goede verslagen van jou, Tink, Sanne en Kimsomnia.quote:Op dinsdag 13 september 2005 18:01 schreef Gert het volgende:
![]()
![]()
dit is al de viérde keer dat ik ga streamen nadat er een hele tijd niets meer was gebeurd, en dat dan ineens nóg iemand precies hetzelfde blijkt te hebben meegetypt.
![]()
![]()
![]()
Dat was weer een lekker dagje streamen Tink.quote:Op dinsdag 13 september 2005 23:43 schreef Tinkerbell het volgende:
Ik ben er weer klaar mee.
O, ik heb mijn eerste dromen over BB er al weer op zitten hoor, zeker na een dag intensief streamen.quote:Op dinsdag 13 september 2005 23:48 schreef Tinkerbell het volgende:
Als ik maar niet over Tanja droom![]()
Ohh! Even Roel en Ralph visualiserenquote:Op dinsdag 13 september 2005 23:50 schreef Gert het volgende:
[..]
O, ik heb mijn eerste dromen over BB er al weer op zitten hoor, zeker na een dag intensief streamen.
En ik kan je vertellen: die dromen hoeven echt niet altijd onaangenaam te zijn.![]()
quote:Op dinsdag 13 september 2005 23:53 schreef Tinkerbell het volgende:
[..]
Ohh! Even Roel en Ralph visualiseren![]()
Idd ik heb tot nu toe (en komende 2 dagen ook) niet kunnen kijken wegens de bloemencorso (zie sig) en volg het via de verslagen en foto'squote:Op dinsdag 13 september 2005 23:59 schreef Bluezz het volgende:
Top jongens dat streamen
Heel fijn als je de streams (op je werk bv) niet kan zien. Heel erg bedankt
Klopt.quote:Op woensdag 14 september 2005 01:41 schreef Bus watcher het volgende:
Als ik het goed begrijp heeft Roel zijn ex meegenomen naar het hotel de laatste avond voor hij BB in ging.
Heb jij te veel gezopen ofzo?quote:Op woensdag 14 september 2005 23:05 schreef Stereotomy het volgende:
Jojogirl, ik snap geen hout van je streamverslagen
Jemig, wat HEB jij vanavondquote:Op donderdag 15 september 2005 03:04 schreef APK het volgende:
[..]
Heb jij te veel gezopen ofzo? [afbeelding]
Ik vind ze zeer goed leesbaar en ik ben blij dat zij de moeite neemt om verslag te doen.
Ik ken Jojogirl verder niet en vond het een nogal lompe opmerking, maar als jij het beter weet.quote:Op donderdag 15 september 2005 03:06 schreef Stereotomy het volgende:
Jojogirl weet best dat anderen en ik de streamverslagen erg waarderen, maar omdat het voor iedereen een chaos was, het voor de nalezert een nog grotere chaos is.![]()
Forum Opties | |
---|---|
Forumhop: | |
Hop naar: |