Maar je ziet Ingrid duidelijk op de po zitten met haar voeten gestrekt voor zich uit en witte sokken aan. Dat zou betekenen dat ze er op die manier is opgezet.quote:Op woensdag 7 september 2005 10:05 schreef DaMook het volgende:
[..]
Wat ik begrepen heb mogen ze naar het toilet, de douche en naar bed zonder sokken, als er maar op 1 stap afstand een stoel staat om de sokken weer aan te doen en dan moeten ze vanaf daar weer gedragen worden
Verbeter me als ik het fout heb
Warom moet dit GVD nou weer tijdens het voetballen?quote:Op woensdag 7 september 2005 20:41 schreef Sanne het volgende:
Ze zijn aan het nomineren. Eén voor één mogen ze naar de dagboekkamer.
Ze bespreken daarna hoe ze zich voelen. Ze vertellen niet wie ze genomineerd hebben.
Je haalt me de woorden uit de mond iddquote:Op vrijdag 9 september 2005 11:27 schreef APK het volgende:
Fantastische streamverslagen weer, Bus watcher!![]()
Gert, wil je wel je persoonlijke mening uit de streamverslagen laten!!!quote:Op zaterdag 10 september 2005 14:01 schreef Gert het volgende:
(Goed zo Ingrid: lekker drie maanden heel erg oppassen, en precies zeggen wat je denkt dat Het Nederlandse Volk wil horen. Dan kom je er wel! Echt heel tof om naar jullie te kijken, heerlijk spontaan stelletje zijn jullie, met het hart op de tong! )
Die staan waarschijnlijk wel in de commentarentopics van rond die tijd.quote:Op zondag 11 september 2005 11:01 schreef Ireth het volgende:
Heeft iemand van de streamers toevallig een slapende menno&ingrid in de tuin gecapt?
Sprak ze teder...quote:Op zondag 11 september 2005 11:10 schreef Sanne het volgende:
Suc6 met zoeken!
ik vind het ook heel jammer, maar moet af en toe toch echt op mijn werk verschijnenquote:Op maandag 12 september 2005 17:32 schreef BliksemSchigt het volgende:Er is helemaal niet meer gestreamed sinds half 10 vanmorgen?
nope...quote:Op maandag 12 september 2005 17:32 schreef BliksemSchigt het volgende:Er is helemaal niet meer gestreamed sinds half 10 vanmorgen?
Ik schijn ook weer colleges te hebbenquote:Op maandag 12 september 2005 21:28 schreef Sanne het volgende:
[..]
ik vind het ook heel jammer, maar moet af en toe toch echt op mijn werk verschijnen
Forum Opties | |
---|---|
Forumhop: | |
Hop naar: |