abonnement Unibet Coolblue Bitvavo
  woensdag 7 september 2005 @ 16:26:26 #26
3123 Sanne
dat zure BB modje...
pi_30357043
Tanja ligt te snurken op stream 3.
Een volk dat voor tirannen zwicht, zal meer dan lijf en goed verliezen. Dan dooft het licht.
I.M. mijn streamzusje Quenda© of Loedertje zoals jullie haar kennen. RIP lief. :*
  woensdag 7 september 2005 @ 18:13:23 #27
3542 Gia
User under construction
pi_30360491
Menno en Ingrid liggen te broeden op de bank.

Tanja zit er ook bij. Te roken.

Joost en Chantal zijn aan het kokkerellen.

Ook Linda, Rob en Rikkert hangen op de bank.

De gesprekken gaan eigenlijk nergens over. Er is geen stream op de overige bewoners.
  woensdag 7 september 2005 @ 18:14:47 #28
3542 Gia
User under construction
pi_30360526
Dido (volgens mij) en Roel liggen samen buiten te kletsen.
  woensdag 7 september 2005 @ 20:41:41 #29
3123 Sanne
dat zure BB modje...
pi_30365512
Ze zijn aan het nomineren. Eén voor één mogen ze naar de dagboekkamer.
Ze bespreken daarna hoe ze zich voelen. Ze vertellen niet wie ze genomineerd hebben.
Een volk dat voor tirannen zwicht, zal meer dan lijf en goed verliezen. Dan dooft het licht.
I.M. mijn streamzusje Quenda© of Loedertje zoals jullie haar kennen. RIP lief. :*
  woensdag 7 september 2005 @ 20:52:02 #30
3123 Sanne
dat zure BB modje...
pi_30365849
Rob: "Het is een kutspel, maar we hebben ons er zelf voor opgegeven."
  woensdag 7 september 2005 @ 21:07:28 #31
3123 Sanne
dat zure BB modje...
pi_30366543
Menno wordt naar de dagboekkamer gedragen:

Ingrid zit ook nog met haar eieren.

Chantal kijkt bedenkelijk bij het nomineren

Joost en Rikkert hebben plezier met een nieuw speeltje
  woensdag 7 september 2005 @ 21:12:07 #32
3123 Sanne
dat zure BB modje...
pi_30366762
Ralph wordt naar de dagboekkamer geroepen. Ze staan met meerderen op om Ingrid eruit te tillen.
pi_30367238
Roel zit vreselijk te pijnzen op de bank, terwijl Lieske ligt te kroelen bij Menno.

Als Ingrid erbij wordt gehezen, schuift Lieske per direct weer op. Alsof het zo fout was, waar ze mee bezig was... Ze gaat naar Roel toe, om daar even te aaien:

Ze zien er gespannen, aangeslagen uit, de eerste nominatieronde is zichtbaar spannend.
Met veel bombarie komt Menno en zijn eitjes terug van de dbk.

Het voelt goed hè?
A je to!
  woensdag 7 september 2005 @ 21:22:20 #34
3123 Sanne
dat zure BB modje...
pi_30367250
Menno meldt dat ze hem zo ook naar het toilet moeten dragen. Rikkert vraagt of hij dat daarnet niet had kunnen doen. Menno: "Het zijn de zenuwen."
Lieske ligt bij hem op de bank en wriemelt aan zijn arm.

Als Menno weggedragen is zie ik dat ze bij Roel zit. Ze zit wat aan zijn hoofd en later zijn oor. Stream 3 en 4 zoomen in.

[ Bericht 21% gewijzigd door Sanne op 07-09-2005 21:29:06 ]
  woensdag 7 september 2005 @ 21:31:27 #35
3123 Sanne
dat zure BB modje...
pi_30367664
Ze horen geluid van buiten.
Dido: "Teringmongolen. Dat zijn mijn fans."
Chantal: "Dat weet je niet dat kan ook voor mij zijn."
  woensdag 7 september 2005 @ 21:46:00 #36
3123 Sanne
dat zure BB modje...
pi_30368346
Dido tegen Rob: "Knuffel me dan even, ik heb het moeilijk."
Rob doet het met alle liefde. Hij vertelt ook nog een verhaaltje, Dido zegt dat ie zich niet ineens als een vaderfiguur moet gedragen maar lacht er wel om.

Het verhaaltje gaat over Paulus de Boskabouter en Pinkeltje.

Als het verhaaltje klaar is stelt Rob voor om nog even in het bad te gaan.
  woensdag 7 september 2005 @ 21:48:52 #37
3123 Sanne
dat zure BB modje...
pi_30368481
Rob met Nathalie in bad. De rest zit binnen. Dido heeft een handdoek/theedoek tegen haar wang. (?) Het lijkt alsof ze kiespijn heeft?
  woensdag 7 september 2005 @ 21:54:05 #38
3123 Sanne
dat zure BB modje...
pi_30368720
Binnen gaat het gesprek over tampons. Ik heb wat flarden opgevangen.

Chantal: ... als je al bijna flauwvalt bij het inbrengen van een mini..."

even later:
Chantal: .. als je de mini kunt hebben kan je de rest ook hebben."

iemand die verder wil gaan?
  woensdag 7 september 2005 @ 21:55:39 #39
3123 Sanne
dat zure BB modje...
pi_30368812
Menno wil weten hoe het precies zit met die tampons. Als je er een kwijt bent, het touwtje afgebroken is ofzo.
"Moet je dan roeren?"

Ik ben geneigd de streams van het bad maar weer te gaan beluisteren.
  woensdag 7 september 2005 @ 22:13:22 #40
3123 Sanne
dat zure BB modje...
pi_30369732
Rob is met zijn ene been aan het touwtjespringen!!!

Dido zei: "Jij hebt een voordeel, jij hoeft maar één been op te tillen."
Rob: "Maar dat ene been is wel veel sneller moe."

Na Rob gaat Roel touwtjespringen. Hij komt de eerste poging niet verder dan drie.
Daarna mag Dido zelf.
  woensdag 7 september 2005 @ 22:23:22 #41
3123 Sanne
dat zure BB modje...
pi_30370251

woensdag 7 september 2005 @ 22:31:02 #42
3123 Sanne
dat zure BB modje...
pi_30370612
Ingrid is naar bed gebracht. Ze ligt als een babytje te duimzuigen.

Menno en Lieke zitten te dammen. Menno zit een beetje aan haar been.

Chantal wordt achternagezeten door Rikkert en Joost.
pi_30371425
ze fantaseren over wat ze doen als ze winnen. Linda geeft haar geld aan haar ouders zodat die weer dichterbij kunnen wonen, ze wil alleen geld voor rijbewijs en 2e hands auto

Chantal wil een kind een huis op (ik meen) Ibiza en gaat een vakantiereis maken met vrienden en familie
pi_30371680
22.50 uur Chantal Dido Linda en Nathalie praten over hun motieven waarom ze in BigBrother zijn gegaan.
Chantal: vindt het een interessant spel en haar motief is het geld waardoor ze een kind kan nemen want ze zal dan minder moeten gaan werken.
Het is en blijft een spel. Dido zegt dat ze vergeet dat het hier een spel is. Rob wil zichzelf zijn, maar wil wel winnen.
pi_30371969
23.00 uur Chantal: het is een unieke ervaring die niemand je kan afnemen, ook al win je niet.
Linda: haar vriendin had gezegd toen ze wist dat ze BB in zou gaan”als ik dan ga zappen zie ik jou”das wel een raar idee.

Ze praten nu over hun entree in het huis, Al die mensen die er waren, toen ze het huis in gingen.
pi_30372561
23.10 uur Chantal kreeg gevoel alsof ze Mariah Carey was, sterallure gevoel. Nathalie had dat ook, dacht “yes, dit is mijn moment”
Daarna hebben ze het erover dat bij iedereen een close-up is gemaakt van hun ogen.

Roel kruipt in bed. Josti en Rikkert zijn nog steeds aan het Back Gammon

Chantal geeft aan dat ze tot nu toe nog niet heeft geroddeld en de schade t.av. verhalen over familie, vrienden heeft weten te beperken.
Lieske is bang dat mensen een oordeel over haar klaar hebben.
Chantal zegt dat mensen altijd wel een mening over je klaar hebben. Dido gaat verhuizen als die mening te erg is en prompt zegt Rob dat hij met haar mee gaat verhuizen.
Linda:”zolang ze over je lullen leef je nog”

Tanja zit bij dit groepje maar mengt zich niet in het gesprek.
  woensdag 7 september 2005 @ 23:41:32 #47
16266 MissHobje
Dat zou ik ook zeggen!
pi_30373618
23.33
Roel en Lieske hebben een gesprekje samen , dat ze hem wel een tof persoon vind.. en hem waardeert..
Beetje over wat er morgen komen gaat etc.
Lieske had een compliment gehad van Big sister dat ze het allemaal goed trok in het huis.
Ze hebben het ook samen over de nominaties.
Lieske vind dat ze geen spanning veroorzaakt.
Verder zegt Lieske dat ze het heel jammer zou vinden als Roel weggaat en nog een aantal personen.
Ze vind het een gevecht in huis voor haarzelf.
Ze trekt zich er niets meer van aan, en moeten het maar rooien met mij, zegt ze.
[b]Hobbelicious is back!
[/b]
pi_30373777
23.30 uur Veel gekakel door elkaar en het gaat eigenlijk nergens over.
Ralph zit nog steeds aan de keukentafel te knutselen.
Menno wordt de kamer uit gedragen (wc en daarna naar bed) gepaard gaand met veel gekrijs en commentaar van Joost.

Ze hebben blijkbaar voor dat ze het huis in gingen een bandje in moeten spreken met”Wakker worden”. Lieske en Nathalie zijn bang dat ze straks met hun eigen stem worden gewekt.

Er is nog heel veel yoghurt en ze denken dat ze maar een yoghurt-dag moeten houden.

Menno en Ingrid stoeien even lekker in bed nu ze verlost zijn van hun eieren. (pas op jongens jullie moesten direct gaan slapen , zo was de opdracht!)
Linda doet het licht uit, maar BB doet ergens inde regiekamer gelijk het licht weer aan.
Ingrid geeft Menno een draai om zijn oren en zegt dat hij moet gaan slapen anders verpest hij de opdracht. Tanja heeft pret om het span. Uiteindelijk doet Linda het licht uit en blijft het uit.

Lieske is bij Roel in de slaapkamer en vertelt dat ze in de dbk hadden aan gegeven dat ze zich de afgelopen dagen heel kranig had gedragen.
Roel is niet te verstaan. Lieske is heel onzeker en bang dat ze straks exit is. Zegt over Ralph dat hij niet de slimste is. (voorgaande was niet te verstaan)
Volgens Lieske is Menno sowieso genomineerd, van Rob weet ze het niet zeker, Roel zeker niet. Joost vindt ze een blij ei die maar wat rond dartelt en als ze hem zat is zet ze hem wel voor lul.
Ze gelooft volgens mij echt dat Roel last heeft van zijn darmen en geeft hem nog wat goede raad.
pi_30374014
abonnement Unibet Coolblue Bitvavo
Forum Opties
Forumhop:
Hop naar:
(afkorting, bv 'KLB')