De bewoners moeste ruim anderhalf uur in de manneslaapkamer blijven omdat BB het huis heeft laten ontsmetten.quote:Op donderdag 6 oktober 2005 20:01 schreef CartWOman het volgende:
Da's jouw manier van streamen, ik vind het leuk. Het geeft weer wat er gebeurt, daar gaat het om, dus letterlijk hoeft zeker niet.
Je onderschat de lurkersquote:Op donderdag 6 oktober 2005 20:15 schreef CartWOman het volgende:
Ik weet hoe jij het bedoelt, de vaste users ook wel, maar de verslagen worden ook door een grote groep lurkers gelezen.
Leuke verspreking. Of was het opzet ?quote:Op vrijdag 7 oktober 2005 11:20 schreef Loedertje het volgende in de streamverslagen:
... het roddelbad ...
Opzetquote:Op vrijdag 7 oktober 2005 11:31 schreef Bus watcher het volgende:
[..]
Leuke verspreking. Of was het opzet ?
Ik ben al blij dat er gestreamd wordt. Liever na iedere vier regels een nieuwe post dan geen streamverslagen.quote:Op vrijdag 7 oktober 2005 11:22 schreef Loedertje het volgende:
Het zou fijn zijn (Sanne?) als men niet na 4 regels alweer een nieuwe posting maakt.
Graag avonne!!quote:Op zaterdag 8 oktober 2005 22:51 schreef avonne het volgende:
22.48
In de badkamer zijn Linda en Menno al heel lang bezig de nagels af te krijgen.
In de zitkamer zie je de grootste groep praten over de grootte van de schoenen die Joost aan had. Lieske weet nog een leuk verhaal van een heel fantastische jongen die perfect Martin Gaus kan na doen. Gijs heet hij.
Op de achtergrond hoor je Chantal klagen over hoe moeilijk het is. Ze klaagt tegen Natalie.
[strong]Als het groepje uiteen gaat zal ik Chantal volgen en verder verslag geven. OK?[/strong]
ik zie ze wel hoor, ook eerder vanochtend al..quote:Op zondag 9 oktober 2005 11:45 schreef Sanne het volgende:
@Lekker Simpel
Kun je de foto's ergens anders hosten? We zien ze niet "Bandwith Exceeded".
Je kunt ze ook naar mij sturen.
Jij ziet ze dus wel omdat ze in je cache staan. WIe hem nu opent ziet ze niet.quote:Op zondag 9 oktober 2005 11:53 schreef muizemeis het volgende:
[..]
ik zie ze wel hoor, ook eerder vanochtend al..
ow natuurlijk niet aan gedacht, dan heb ik niets gezegdquote:Op zondag 9 oktober 2005 11:55 schreef Sanne het volgende:
[..]
Jij ziet ze dus wel omdat ze in je cache staan. WIe hem nu opent ziet ze niet.
Dit is nogal een druk topic voor zo'n gratis host, die pikt dat niet.
Forum Opties | |
---|---|
Forumhop: | |
Hop naar: |