abonnement Unibet Coolblue Bitvavo
  zaterdag 8 oktober 2005 @ 19:47:53 #26
3123 Sanne
dat zure BB modje...
pi_31289614
Foto's van het uitpakken van de mand met oranje spullen:

Een volk dat voor tirannen zwicht, zal meer dan lijf en goed verliezen. Dan dooft het licht.
I.M. mijn streamzusje Quenda© of Loedertje zoals jullie haar kennen. RIP lief. :*
  zaterdag 8 oktober 2005 @ 19:52:42 #27
3123 Sanne
dat zure BB modje...
pi_31289759
Chantal, Ingrid en Tanja helpen Menno met zijn metamorfose.

Een volk dat voor tirannen zwicht, zal meer dan lijf en goed verliezen. Dan dooft het licht.
I.M. mijn streamzusje Quenda© of Loedertje zoals jullie haar kennen. RIP lief. :*
  zaterdag 8 oktober 2005 @ 20:10:44 #28
3123 Sanne
dat zure BB modje...
pi_31290179
Roel kan er niet over uit dat zowel Dido als Nathalie zo dicht tegen hem aan staan bij het opmaken. Hij maakt er diverse opmerkingen over. Ze leggen hem uit dat dat normaal is als je iemand opmaakt.

Roel: "Je staat nu echt tegen mijn lul aan."

Zijn ogen spreken boekdelen, hij ziet het weer helemaal zitten.

Menno is al bijna klaar.

[ Bericht 43% gewijzigd door Sanne op 08-10-2005 20:15:50 ]
  zaterdag 8 oktober 2005 @ 20:21:22 #29
3123 Sanne
dat zure BB modje...
pi_31290470
Roel en Menno moeten zich melden in de dagboekkamer. Alleen als Big Brother hun outfit goedkeurt gaat het voetbalfeestje door.

Rob bakt patat in de tuin.

Menno en Roel komen uit de dagboekkamer. Ze vonden dat ze er meer dan goed uitzagen, maar werden wel uitgelachen door BB.
  zaterdag 8 oktober 2005 @ 20:27:46 #30
3123 Sanne
dat zure BB modje...
pi_31290649

20.26 Het is begonnen! Er wordt gegild, iedereen moet binnen komen. Rob blijft buiten met zijn firtuurpan. Het Wilhelmus wordt binnen mee gezongen.

zaterdag 8 oktober 2005 @ 21:00:45 #31
3123 Sanne
dat zure BB modje...
pi_31291559

zaterdag 8 oktober 2005 @ 21:14:32 #32
3123 Sanne
dat zure BB modje...
pi_31292057
Vreugde na het eerste doelpunt.

† In Memoriam † zaterdag 8 oktober 2005 @ 22:33:20 #33
13819 Loedertje
Trotse GILF.
pi_31294280
Dido zit met Rob in gesprek en ze vertellen dat er in het contract iets stond over stoppen met roken opdrachten. Ze wisten dus allemaal van te voren dat het risico erin zou zitten dat ze moesten stoppen.
pi_31294342
heb streams beetje bekeken maar zonder geluid, samenvatting is met behulp van sc topic...

Ze hebben de voetbalwedstrijd bekeken, sommigen stonden af en toe in de tuin bij de frituur. Chantal kon het niet laten direct weer vreselijk te roddelen tegen Linda. Linda wist niet goed wat ze er mee aan moest en stond maar beetje te knikken en hummen en vluchtte snel weer naar binnen.
Rob heeft de hele tijd wat stil op de bank gezeten, Linda zat er ook heel chagrijnig bij maar die drinkt dan ook geen alcohol
Dido en Nathalie vonden de wedstrijd al snel niet interessant meer en zaten te kwekken over hun gewicht
Dido: ik ben echt aangekomen hoor...
Nathalie: maar het misstaat je echt niet!!
Maar toen de wedstrijd afgelopen was stond Nathalie wel heel enthousiast op de bank te springen... plosteling kwam het enthousiasme toch nog opzetten!!

Op een bepaald moment fluisterde Nathalie tegen Dido dat ze misschien wel om muziek konden vragen als de jongens hun jurken langer aan zouden houden.
Weet niet of ze het geprobeerd hebben, maar de wedstrijd was no0g niet afgelopen (en tv dus uit) of ze waren zich al aan het omkleden.

Tot zover, ga dr weer vandoor

Als iemand aanvullingen heeft??
De nakende waarheid.
En niets dan de nakende waarheid.
  † In Memoriam † zaterdag 8 oktober 2005 @ 22:39:57 #35
13819 Loedertje
Trotse GILF.
pi_31294473
Dido en Joost lagen weer te stoeien op de bank.

Joost * ik ga lekker in je kutje bijten !
Dido tegen de camera's * Hey jongens , hóren jullie dat??

Eerder in de tuin:
Ze *speelden* operaatje...
* Dido : Jooooooooooooooooooooost, ik kan niet zonder jou, maak het uit met Brenda, IK ben de liefde van je leven

[ Bericht 25% gewijzigd door Loedertje op 08-10-2005 22:45:57 ]
pi_31294828
22.48
In de badkamer zijn Linda en Menno al heel lang bezig de nagels af te krijgen.
In de zitkamer zie je de grootste groep praten over de grootte van de schoenen die Joost aan had. Lieske weet nog een leuk verhaal van een heel fantastische jongen die perfect Martin Gaus kan na doen. Gijs heet hij.
Op de achtergrond hoor je Chantal klagen over hoe moeilijk het is. Ze klaagt tegen Natalie.

23.01
Het gesprek komt op homeopathie en Silvia Millecamp. Lieske nuanceert nog wat, maar wordt meteen onder gesneeuwd door critici.
Ingrid zegt dat ze gelooft in Char (contact met overledenen). Roel en Chantal gaan er tegenin. Tanja staat Ingrid bij met een sterk staaltje.
Al met al geen teken van dronkenschap te bespeuren.

Als het groepje uiteen gaat zal ik Chantal volgen en verder verslag geven. OK?

[ Bericht 25% gewijzigd door avonne op 08-10-2005 23:05:12 ]
  zaterdag 8 oktober 2005 @ 23:11:15 #37
125528 Gigageil
Toevallig wel !
pi_31295327
Dido ligt met haar beentjes in de lucht (wil genomen worden.....)
pi_31295507
23.15
Het gesprek gaat nu over religie. Chantal blijkt een gnosticus te zijn (als ik die term goed heb begrepen). Iemand die het geloof in zich zelf zoekt en niet bij heiligen oid.

In het hoekje Rob, Joost en Lieske gaat het over oorlogen en genocide.

Natalie knort nog eens even als een varken.

23.23 Chantal zwijgt al meer dan 5 minuten.
Nu praat de hele groep over islam en fundementalisme.
Behalve Linda. Die is nog steeds aan het opruimen.

[ Bericht 45% gewijzigd door avonne op 08-10-2005 23:26:45 ]
pi_31296060
23.28
Chantal gaat naar de slaapkamer en kleedt zich om (roze broek en roze shirt).
Ik hoor telkens de tuin denk ik. Veel geschreeuw over de muur? Wat ligt daar wat in het struikgewas? Het is Roel, hij gaat weer naar binnen.

Chantal en Linda praten over Sandy (vorige BB?).
Alle streams gaan op tuin.
Chantal zoekt steun bij Linda die een beetje verloren bij de groep zit.
  zaterdag 8 oktober 2005 @ 23:40:29 #40
3123 Sanne
dat zure BB modje...
pi_31296201
Big Brother heeft het geluid van de streams uitgezet. Van de bewoners is niets meer te horen, uitsluitend het geluid van het verkeer buiten.
pi_31296321
Roel heeft zich in een hoekje van de tuin genesteld..in de hoop dat Dido bij hem komt zitten denk ik.
pi_31297408
23.48
Rob voegt zich bij Roel in de tuin.
Roel : "Ik ben zo nuchter als de pest, maar Char kan met doden praten. Geen nuttige discussie over het hiernamaals, dan houdt het op. Het is bijzonder hoe weinig kritisch mensen kijken naar hun omgeving.
Het is helemaal mijn onderwerp, maar nu nee dank je, vooral zo in het begin, met Ingrid en Tanja. Ik zou er wel eens een weekje achteraan willen lopen met een rekenmachientje en statistiek.
Ik zeg maar niks, want dan wordt ik volgende week genomineerd.
Als je zo overtuigd bent dan heeft discussie geen zin."
Rob zegt alleen af en toe Ja, Ja.

Chantal komt er bij "Erg is het he? Het is echt moeilijk, echt, het zwaarste gevecht van mijn leven. En juist als jeje zielig voelt mag je helemaal alles maar nu niet. Het is een hel. Ik zie op tegen de nacht."
Roel "Die discussie is echt mijn onderwerp maar zo houdt het op. Hoe weinig kritisch mensen kunnen zijn. Als iemand al in 1 zin kan zeggen "Ik ben zo nuchter als de pest, maar Char praat met doden (Ingrid)" dan (.....)
Chantal "Ik ben veelst te nuchter"

Linda komt er bij en zegt dat ze gaat zwemmen.
Alle frituurhappen zijn opgegeten.

Roel zegt nog maar eens dat hij de opmerking van Ingrid ongerijmd vindt.
Rob "Het is prima dat iemand zo denkt en dan hoef je er geen discussie over te voeren. Dan is het KLAAR"
Ze praten over of er wel of niet een hiernamaals is. En dat je nu moet genieten van het leven.
Chantal vertelt dat Ingrid er van overtuigd is dat ze dankzij Char hier in BB zit (dat ze iets las over "wat je wilt" en kort daarna een mail van BB kreeg).
chantal "net als met die kaarten, je kunt wel alles geloven"
Roel zegt nog eens dat die 2 dingen in 1 zin zeggen niet mogelijk is. Chantal benadrukt nog even het belang van emotionele steun in "geloof" in moeilijke tijden.
Roel vind dat een manier van redeneren die in de evolutie is ontstaan, terwijl hij (hij is anders geevolueerd??) rationeel denkt.
Roel "Zelfs in doodsangst zul je mij niet iets aan horen roepen"

Het gesprek komt op de overleden vriend van Chantal en zijn ouders.
Roel vind het een rare manier van denken dat een iemand zei (bij een tornado in USA) "God dank leeft de baby nog" terwijl diens hele familie dood was.
Roel zou denken "Er komt een tornado en dan gaan er mensen dood. Klaar"

(ik kan me niet inhouden. Ik kan er niet bij dat hij ook maar iets van psychologie af weet. Het is Chantal die hem telkens probeert uit te leggen wat de gevoelens van de betrokken mensen zouden kunnen zijn)

Roel "dit is echt mijn onderwerp. Ik ben weggelopen omdat ik gestopt ben met roken, anders was ik er wel bij gebleven."
Rob "ik heb niets met geloof, maar ik heb expres mijn kinderen op een christelijke school gedaan, om mijn kinderen er wel iets van mee te geven. Ik ben altijd bang voor de dood geweest. Als ik mijn ogen dicht doe als ik ga slapen komt er echt iets in me. Ik denk omdat ik heel gelukkig ben dat ik bang ben om nooit meer iets mee te maken. Morgen niet meer kan voetballen, je niet meer zie. Dat vind ik angstig"

Roel "is dat angst of is het gewoon niet realistisch"
Rob probeert Roel nog eens uit te leggen dat gelovigen heus wel bang zijn voor de dood, maar er enige troost uit halen dat er een hiernamaals is. Het geeft hen een rustig gevoel.

Roel heeft van jongs af aan geleerd dat er een hiernamaals was, en vroeg zich telkens af wat het was. Dat heeft hem gesloopt. "Ik flip van de dood"""Als er een hiernamaals is maakt het geen fuck uit als je dood gaat, want dan is er na het zelfde als er voor" "Een eeuwigheid lijkt me de ergste martelfase. Waarom zou je dan nog opstaan? Oneindigheid slaat als een steel op een koekepan. Das ernstig"

Rob en Chantal uiten dan beide dat ze zich zorgen om hem maken, als hij zo denkt.
  zondag 9 oktober 2005 @ 00:36:20 #43
3123 Sanne
dat zure BB modje...
pi_31297971
Alle streamers bedankt voor hun bijdragen aan dit topic

Verder in Streamverslagen van zondag 9 oktober 2005
abonnement Unibet Coolblue Bitvavo
Forum Opties
Forumhop:
Hop naar:
(afkorting, bv 'KLB')