Inderdaad, hij kreeg een paar klotevragen te verwerken over Van Basten en Oranje waarop veel spelers geprikkeld zouden hebben gereageerd of de gelegenheid hadden genomen om eens flink hun gram te halen; Van Bommel bleef rustig en relaxed, antwoordde netjes op alle vragen en gaf uiteindelijk aan hard te willen werken bij Barcelona om zo zijn plek in Oranje te verdienen en niet te veel erover te gaan bakkeleien zodat het dáárdoor in elk geval niet fout kan lopenquote:Op dinsdag 30 augustus 2005 00:17 schreef Dylan Dog het volgende:
Mark laat wederom zien dat het een wereldgozer is...
Ach, iedereen weet toch dat Kuijt veel beter was. PSV had er vorig seizoen gewoon een veel beter elftal omheen. Kuijt heeft maarliefst 29 keer kunnen scoren terwijl elke andere speler van Feyenoord (behalve Kalou) veel en veel minder kwaliteit heeft dan welke speler van PSV dan ook, vorig seizoen, Van Bommel kreeg bijvoorbeeld veel steun van Cocu op het middenveld waar hij op kon rekenen, dat gaf hem ook nog eens extra zelfvertrouwen. Kuijt kon eigenlijk op niemand rekenen en moest alles zelf doen.quote:Op dinsdag 30 augustus 2005 00:14 schreef johannes1986 het volgende:
[..]
Haha ja was echt mooi...zoals hij dat alleen kan..met die mooie lach van hem..dat heerlijke sarcasme..het is en blijft een schitterende ventSupermooie verwijzing naar van Basten
Eens. Snap best dat je na zo'n lange periode een andere uitdaging wilt, maar besluit dat dan eerder en niet twee dagen voor het sluiten van de transfermarkt. Zo zadel je de club die je groot heeft gemaakt op met een bijna niet te hertellen probleem... Ik hoop dat ze met de verdiende centen nog iets kunnen vinden.quote:Op dinsdag 30 augustus 2005 00:18 schreef ErikT het volgende:
Ik herhaal: zo laat je je club niet achter na 15 jaar.
Die aanbieding moet dan ook wel op dat moment aanwezig zijn natuurlijk.quote:Op dinsdag 30 augustus 2005 00:22 schreef Neoktheone het volgende:
[..]
Eens. Snap best dat je na zo'n lange periode een andere uitdaging wilt, maar besluit dat dan eerder en niet twee dagen voor het sluiten van de transfermarkt. Zo zadel je de club die je groot heeft gemaakt op met een bijna niet te hertellen probleem... Ik hoop dat ze met de verdiende centen nog iets kunnen vinden.
Ik verheug me nu al weer op de terugkeer van markquote:Op dinsdag 30 augustus 2005 00:09 schreef johannes1986 het volgende:
Trouwens wel humor van Van Bommel op het jaarlijkse voetbalgala waar hij de Gouden Schoen kreeg; bij zijn dankwoordje bedankte hij Mart van den Heuvel ( verzorger en vriend bij PSV ) en ook de verdedigers van PSV, die " altijd klaar stonden als er weereens iemand uit mijn rug wegliep "![]()
quote:Op dinsdag 30 augustus 2005 00:21 schreef Shreyas het volgende:
Voor de duidelijkheid Van Bommel is zeker een fantastische speler en is zeer terecht NIET geselecteerd voor Oranje.
Ik denk dat iedere speler zo relaxed zou reageren in zo'n situatie hoor.quote:Op dinsdag 30 augustus 2005 00:19 schreef johannes1986 het volgende:
[..]
Inderdaad, hij kreeg een paar klotevragen te verwerken over Van Basten en Oranje waarop veel spelers geprikkeld zouden hebben gereageerd of de gelegenheid hadden genomen om eens flink hun gram te halen.
True, in de studio je garm halen kost je de laatste mogelijkheid op een WK-ticket denk ik, want Marco is een ijdel man.quote:Op dinsdag 30 augustus 2005 00:40 schreef -Vaduz- het volgende:
[..]
Ik denk dat iedere speler zo relaxed zou reageren in zo'n situatie hoor.
k denk dat van Bommel inmiddels het idee heeft dat hij toch niet geselecteerd gaat worden.quote:Op dinsdag 30 augustus 2005 00:44 schreef Elgigante het volgende:
[..]
True, in de studio je garm halen kost je de laatste mogelijkheid op een WK-ticket denk ik, want Marco is een ijdel man.
Dat weet ik zo net nog niet, Derksen vond ik altijd een prima vent, met een paar minpunten, 1 ervan was dat hij op voorhand een kant kiest en daar nooit vanaf wijkt, hij zal Cruijf nóóit bekritiseren bijv en lange tijd deed hij dat ook bij van Basten niet.quote:Op dinsdag 30 augustus 2005 00:48 schreef rubbereend het volgende:
[..]
k denk dat van Bommel inmiddels het idee heeft dat hij toch niet geselecteerd gaat worden.
Met Maduro, de Jong, Heitinga en Sneijder heb je alleen lulletjes rozenwater inderdaad, of Maduro moet zijn talent binnen 8 maanden volledig inlossen, maar dat is niet erg zo lang je de match domineert en je op biljartlaken mooie velden speelt, tegen fysiek en technisch gemankeerde ploegen, op het WERELDkampioenschap ligt dat nét ff anders.quote:Op dinsdag 30 augustus 2005 00:56 schreef du_ke het volgende:
Ik ben ook erg bang dat het middenveld van Oranje echte mannen ontbeert. Denk aan het scenario van Ajax bij Brugge een paar jaar terug toen ze ook fysiek zwaar tekort kwamen.
quote:De voetballende winkel van Sinkel uit Kerkrade was kansloos tegen het handelshuis uit Eindhoven, dat het financieel weer aflegt tegen een grootgrutter uit Londen.
Kuijt is een werkpaard, niet de beste voetballer.quote:Op dinsdag 30 augustus 2005 00:21 schreef Shreyas het volgende:
[..]
Ach, iedereen weet toch dat Kuijt veel beter was. PSV had er vorig seizoen gewoon een veel beter elftal omheen. Kuijt heeft maarliefst 29 keer kunnen scoren terwijl elke andere speler van Feyenoord (behalve Kalou) veel en veel minder kwaliteit heeft dan welke speler van PSV dan ook, vorig seizoen, Van Bommel kreeg bijvoorbeeld veel steun van Cocu op het middenveld waar hij op kon rekenen, dat gaf hem ook nog eens extra zelfvertrouwen. Kuijt kon eigenlijk op niemand rekenen en moest alles zelf doen.
Voor de duidelijkheid Van Bommel is zeker een fantastische speler, maar heeft ontrecht de Gouden Schoen ontvangen en is zeer terecht NIET geselecteerd voor Oranje.
Mijn complimenten aan Marco![]()
Bekijk het vreemdelingenlegioen uit Kerkrade maar. Supporters kunnen zich er ook niet echt meer mee identificeren...quote:Op dinsdag 30 augustus 2005 09:44 schreef du_ke het volgende:
Ja van mij hoeft dat ook niet zo nodig idd :[. Je merkt het aan de andere clubs die vreemdelingenlegioen geworden zijn. Het is niet bijster goed voor de prestaties.
Inderdaad... Dat zie ik echt als een probleem. Wedstijden waar nog 2 of 3 nederlanders op het veld staan zijn toch veel minder aan?quote:Op dinsdag 30 augustus 2005 09:45 schreef DarkShine het volgende:
[..]
Bekijk het vreemdelingenlegioen uit Kerkrade maar. Supporters kunnen zich er ook niet echt meer mee identificeren...
Publiek roept al tijden om Nederlanders, de komt van van den Ouweland en Derksen werden daarom toegejuicht.quote:Op dinsdag 30 augustus 2005 09:49 schreef du_ke het volgende:
[..]
Inderdaad... Dat zie ik echt als een probleem. Wedstijden waar nog 2 of 3 nederlanders op het veld staan zijn toch veel minder aan?
| Forum Opties | |
|---|---|
| Forumhop: | |
| Hop naar: | |