quote:Op maandag 29 augustus 2005 23:05 schreef gr8w8 het volgende:
En Kalou komt stiekem toch, die wilden ze in Eindhoven eerst nog tegen Ajax laten spelen.
*Eenschquote:Op maandag 29 augustus 2005 23:22 schreef the_legend_killer het volgende:
[..]
Die hadden we ook nooit moeten verkopen
Dat denk ik ook, Edman en Lee worden gewoon geruild, waarbij wij nog 1 á 2 miljoen euro erbij krijgen. Geen slechte deal op zich, al blijft het doodzonde van Lee.quote:Op maandag 29 augustus 2005 23:18 schreef the_legend_killer het volgende:
Opvolger van park is Kone
En Edman zal wel betrokken bij de transfer van Lee
onzin hadden we hem al die tijd op de bank moeten houden, dat was ook niet fair tov van Hoflandquote:
Hofland was een goeie, bruikbare verdediger, maar wou zelf persé weg omdat hij geen vaste basisplaats meer had bij PSV. Lijkt me niet dat je iemand die je een aantal jaar trouw gediend hebt dan dwars gaat zitten als een leuke club uit de sterke Bundesliga zich meldt. Hofland lijkt me niet de persoon die PSV verder kan helpen op dit moment.quote:
met dat laatste bedoel je Barretoquote:Op maandag 29 augustus 2005 23:24 schreef johannes1986 het volgende:
[..]
Dat denk ik ook, Edman en Lee worden gewoon geruild, waarbij wij nog 1 á 2 miljoen euro erbij krijgen. Geen slechte deal op zich, al blijft het doodzonde van Lee.
Kone lijkt me niet de opvolger van Park, totaal ander type speler. Ik zie in Kone meer de aanvalsleider die Vennegoor en Robert " dampf " moet maken. Wat PSV behalve opvolgers van Bouma en Lee nodig heeft is een sleurende middenvelder met een goeie techniek en pass, een soort Park weer gewoon...
wacht maar ff tot donderdag met aanpassenquote:Op maandag 29 augustus 2005 23:26 schreef pascalheister het volgende:
alex en gomes nog weg en de banner kan al weer vervangen worden![]()
Precies wat ik zegquote:Op maandag 29 augustus 2005 23:26 schreef rubbereend het volgende:
[..]
onzin hadden we hem al die tijd op de bank moeten houden, dat was ook niet fair tov van Hofland
idd maar ik was net iets eerderquote:
Leen hem op zijn minst uit.quote:Op maandag 29 augustus 2005 23:26 schreef rubbereend het volgende:
[..]
onzin hadden we hem al die tijd op de bank moeten houden, dat was ook niet fair tov van Hofland
Mijn verhaal was langerquote:Op maandag 29 augustus 2005 23:29 schreef rubbereend het volgende:
[..]
idd maar ik was net iets eerder
Spelers hebben ook wat te willen...je gaat ook niet 2-3 jaar op de bank zitten en dan wachten tot jij een keer weer de kans krijgt...en dan erachter komen dat je club alweer 1-2 nieuwe spelers haalt die er voor gaan zorgen dat jij weer vrolijk naar de bank verwezen wordtquote:Op maandag 29 augustus 2005 23:29 schreef the_legend_killer het volgende:
[..]
Leen hem op zijn minst uit.
Maar hij heeft echt zijn waarde !
Nu hebben wij hem nodig en dan is hij verkocht
ja dan kunnen we iedereen wel verhurenquote:Op maandag 29 augustus 2005 23:29 schreef the_legend_killer het volgende:
[..]
Leen hem op zijn minst uit.
Maar hij heeft echt zijn waarde !
Nu hebben wij hem nodig en dan is hij verkocht
jagoed, nu kun je hem voor dat geld halen, volgend jaar niet meer.quote:Op maandag 29 augustus 2005 23:29 schreef johannes1986 het volgende:
[quote]Op maandag 29 augustus 2005 23:27 schreef rubbereend het volgende:
[..]
met dat laatste bedoel je Barreto
[..]
Dat lijkt me een goeie speler voor PSV inderdaad, maar zijn prijskaartje is wel erg gortig in vergelijking met zijn kwaliteiten. Voor zoveel geld kan PSV beter van een paar andere opties snel de haalbaarheid checken
Waarom niet? Zijn contract is dan weer een jaar korter, en loopt dan nog maar 1-2 jaar als ik me niet vergis. Wil NEC ( lees : de investeerders ) nog wat aan hem verdienen, dan zullen ze hem dan moeten verkopen. Ik vind het een aardige voetballer, maar ik heb mijn twijfels over hem...is hij werkelijk zo goed? Het lijkt me niet echt een aanvallende middenvelder, en ook niet een speler die dribbelt en sleurt zoals Park, maar juist 1 die alles met zijn voeten doet..op zich niets mis mee, maar is dat wat PSV nodig heeft?quote:Op maandag 29 augustus 2005 23:33 schreef rubbereend het volgende:
[..]
jagoed, nu kun je hem voor dat geld halen, volgend jaar niet meer.
Misschien niet qua club. Maar wel qua competitie.quote:Op maandag 29 augustus 2005 23:45 schreef ErikT het volgende:
Aston Villa is toch geen verbetering? Shit zeg...
Lee ook al naar zo'n 'topclub'.
Ik snap Bouma ook niet helemaal..ga dan lekker Champions League spelen met PSV en probeer een plekje te verover in de selectie van Oranje voor het WK...Bij Aston Villa zal hij veel minder opvallen en als hij het daar verneukt, kan hij het WK sowieso wel vergeten.quote:Op maandag 29 augustus 2005 23:45 schreef ErikT het volgende:
Wie verwacht je als vervangers dan van:quote:Op maandag 29 augustus 2005 23:54 schreef Zapper het volgende:
Die vervangers worden echt nog wel gehaald, Hiddink heeft het hele jaar door een lijstje mag je aannemen
Tja, een hoop geld, een leuke club in een mooie competetie waar voetbal echt leeft. Dan kan je het niveau verschil wel op de koop toe nemen dus...quote:Op maandag 29 augustus 2005 23:45 schreef ErikT het volgende:
Ja dat argument met die competitie altijd. Lekker Champions League.quote:Op maandag 29 augustus 2005 23:45 schreef Bos81 het volgende:
[..]
Misschien niet qua club. Maar wel qua competitie.
Bouma heeft ook wel gezien dat dat dit jaar een kansloze missie gaat worden.quote:Op maandag 29 augustus 2005 23:57 schreef ErikT het volgende:
[..]
Ja dat argument met die competitie altijd. Lekker Champions League.
Een voetballer wil toch ook beter leren voetballen? Een betere competitie helpt hierbij wel, maar een betere club nog meer, lijkt mij.quote:Op maandag 29 augustus 2005 23:57 schreef Zwansen het volgende:
[..]
Tja, een hoop geld, een leuke club in een mooie competetie waar voetbal echt leeft. Dan kan je het niveau verschil wel op de koop toe nemen dus...
Europees voetbal halen met Aston Villa is een nog veel kanslozere missie dan de 2e ronde van de Champions League halen met PSV hoor...quote:Op maandag 29 augustus 2005 23:58 schreef Suijk het volgende:
[..]
Bouma heeft ook wel gezien dat dat dit jaar een kansloze missie gaat worden.
Nee hij was de sterkste schakel...quote:Op maandag 29 augustus 2005 23:58 schreef Suijk het volgende:
[..]
Bouma heeft ook wel gezien dat dat dit jaar een kansloze missie gaat worden.
Dat telt niet voor iedere speler. Als je kans krijgt om in de mooiste landelijke competitie van Europa te spelen zeg je niet snel nee. Zeker niet wanneer je die Champions League al vaak hebt meegemaakt.quote:Op maandag 29 augustus 2005 23:57 schreef ErikT het volgende:
[..]
Ja dat argument met die competitie altijd. Lekker Champions League.
Cahill is een topper in ieder geval.quote:Op maandag 29 augustus 2005 23:56 schreef johannes1986 het volgende:
Straks krijgen we Moore , Chipperfield en Cahill![]()
er zijn nu al diverse clubs in Europa die Barreto op hun lijstje hebben staan, nog een goed seizoen en ik denk dat hij het opstapje in Nederland over kan slaanquote:Op maandag 29 augustus 2005 23:40 schreef johannes1986 het volgende:
[..]
Waarom niet? Zijn contract is dan weer een jaar korter, en loopt dan nog maar 1-2 jaar als ik me niet vergis. Wil NEC ( lees : de investeerders ) nog wat aan hem verdienen, dan zullen ze hem dan moeten verkopen. Ik vind het een aardige voetballer, maar ik heb mijn twijfels over hem...is hij werkelijk zo goed? Het lijkt me niet echt een aanvallende middenvelder, en ook niet een speler die dribbelt en sleurt zoals Park, maar juist 1 die alles met zijn voeten doet..op zich niets mis mee, maar is dat wat PSV nodig heeft?
Daar zit wat in, als Bouma in zo'n competitie wil spelen, dan moet hij zijn kleffe handjes dichtknijpen met een middenmoter als Aston Villa, want de grotere clubs hebben wel betere verdedigers op de korrel dan hemquote:Op dinsdag 30 augustus 2005 00:01 schreef Suijk het volgende:
Ik snap het wel. Hij speelt al erg lang bij psv, als hij nu niet gaat, kan hij misschien nooit meer weg. Bovendien is hij waarschijnlijk van mening dat hij ook bij een absolute topclub in Engeland terecht zal kunnen komen en ziet hij Villa als een opstapje, niet wetende dat 'ie eigenlijk gewoon kwaliteit tekort komt natuurlijk.
Dat is waar, ik kon even geen andere aanvallende middenvelder verzinnen behalve Kewell en Cahillquote:Op dinsdag 30 augustus 2005 00:02 schreef -Vaduz- het volgende:
[..]
Cahill is een topper in ieder geval.
quote:Op dinsdag 30 augustus 2005 00:09 schreef johannes1986 het volgende:
Trouwens wel humor van Van Bommel op het jaarlijkse voetbalgala waar hij de Gouden Schoen kreeg; bij zijn dankwoordje bedankte hij Mart van den Heuvel ( verzorger en vriend bij PSV ) en ook de verdedigers van PSV, die " altijd klaar stonden als er weereens iemand uit mijn rug wegliep "![]()
Haha ja was echt mooi...zoals hij dat alleen kan..met die mooie lach van hem..dat heerlijke sarcasme..het is en blijft een schitterende ventquote:
| Forum Opties | |
|---|---|
| Forumhop: | |
| Hop naar: | |