Ga nou in godsnaam niet zo schijnheilig zitten zeg...quote:Op maandag 29 augustus 2005 14:51 schreef SocialDisorder het volgende:
wat dacht je van die kleine kut-overtredinkjes van Feyenoord om het spel stil te leggen? Alleen en puur om de snelheid uit het spel te halen....
Oke, dus we zijn het eens dat het volgens de regels er wel gewoon een was?quote:Op maandag 29 augustus 2005 14:54 schreef Rekkie het volgende:
[..]
En dat is nou net het punt waarom ik vind dat van Egmond er goed aan heeft gedaan niet te fluiten.
Ik heb toch zo'n tering-hekel aan regel-fluiters. Het spel wordt er niet mooier op en daar draait het toch wel om.
ben ik niet met je eens. regels zijn regels. wat die scheidsrechters wel mogen doen is consequenter worden en allemaal min of meer hetzelfde fluiten, want de ene keer krijg je geel en de andere keer krijg je rood voor een identieke overtreding.quote:Op maandag 29 augustus 2005 14:54 schreef Rekkie het volgende:
[..]
En dat is nou net het punt waarom ik vind dat van Egmond er goed aan heeft gedaan niet te fluiten.
Ik heb toch zo'n tering-hekel aan regel-fluiters. Het spel wordt er niet mooier op en daar draait het toch wel om.
Als je een regel-fluiter hebt zal het spel voor de bijna 50.000 bezoeker en de tv-kijkers een stuk onaantrekkelijker worden en dat is nou net wat het Nederlandse voetbal niet kan gebruiken.
Wat heb je er eigenlijk aan als het zo zou zijn?quote:Op maandag 29 augustus 2005 14:56 schreef F1Bas het volgende:
[..]
Oke, dus we zijn het eens dat het volgens de regels er wel gewoon een was?
scheidsrechters moeten met gevoel fluiten zoals ze eerder deden, is mijn mening.quote:Op maandag 29 augustus 2005 14:57 schreef jimjim1983 het volgende:
[..]
ben ik niet met je eens. regels zijn regels. wat die scheidsrechters wel mogen doen is consequenter worden en allemaal min of meer hetzelfde fluiten, want de ene keer krijg je geel en de andere keer krijg je rood voor een identieke overtreding.
maar goed, dat is een andere discussie.
dat is iedereen hier wel met je eens denk ik.quote:Op maandag 29 augustus 2005 15:05 schreef Rekkie het volgende:
Een goede scheidsrechter is onopvallend en leidt de wedstrijd naar een goed einde
juist, maar juist de bonden willen dat scheidsrechters blinde robots worden die via een protocol een wedstrijd afwerken.......quote:Op maandag 29 augustus 2005 15:05 schreef Rekkie het volgende:
[..]
scheidsrechters moeten met gevoel fluiten zoals ze eerder deden, is mijn mening.
Het punt is gewoon dat er veel "slechtere" scheidsen op de velden verschijnen tegenwoordig die niet weten wat dat is.
Een goede scheidsrechter is onopvallend en leidt de wedstrijd naar een goed einde
Ja jammer genoeg wel.quote:Op maandag 29 augustus 2005 15:07 schreef SocialDisorder het volgende:
[..]
juist, maar juist de bonden willen dat scheidsrechters blinde robots worden die via een protocol een wedstrijd afwerken.......
slotje!!!quote:Op maandag 29 augustus 2005 15:13 schreef ruud_fr het volgende:
hé hé hé, dit is geen scheitrechterstopic maar een nageniet topic van de welverdiende overwinning van Feyenoord op ajax
Ik geniet na...... van de nederlaag van Noordseschutquote:Op maandag 29 augustus 2005 15:13 schreef ruud_fr het volgende:
hé hé hé, dit is geen scheitrechterstopic maar een nageniet topic van de welverdiende overwinning van Feyenoord op ajax
kom maar wedden hoorquote:Op maandag 29 augustus 2005 15:17 schreef Robar het volgende:
Wedden dat we dan heel hard aan het roepen waren dat het beslist geen penalty was? Ik zie dingen ook wel eens door een gekleurde Ajax bril, maar ik houd wat dat betreft wel de eer aan mezelf. Feyenoord gefeliciteerd met het optimaal benutten van de kansen en ruimte die Ajax weggaf. Het is helaas niet altijd de beste ploeg die wint.
Meestal de meest effectieve ploegquote:Op maandag 29 augustus 2005 15:17 schreef Robar het volgende:
Het is helaas niet altijd de beste ploeg die wint.
helaas hebben we al een tijd geen veel scorende spits meer gehad.quote:Op maandag 29 augustus 2005 15:21 schreef Rekkie het volgende:
[..]
Meestal de meest effectieve ploeg
Zo ook in dit geval.
Het is bijzonder jammer, dat ajax na jarenlang toppers van voorhoede-spelers te hebben voorgebracht, uitgerekend nu een probleem hebben in deze zone.
Waar blijven de van bastens, de cruijfen, de bergkampen, de litmanens etc etc......
(ze verdwijnen te vroeg naar buitenlandse tonelen om vervolgens nimmer terug te keren)
Zlatanquote:Op maandag 29 augustus 2005 15:24 schreef jimjim1983 het volgende:
[..]
helaas hebben we al een tijd geen veel scorende spits meer gehad.
de laatste was Shota als ik me niet vergis
Dat is toch zonde?quote:Op maandag 29 augustus 2005 15:24 schreef jimjim1983 het volgende:
[..]
helaas hebben we al een tijd geen veel scorende spits meer gehad.
de laatste was Shota als ik me niet vergis
Jonge dat zou ieder team doen als ze voor staanquote:Op maandag 29 augustus 2005 14:51 schreef SocialDisorder het volgende:
wat dacht je van die kleine kut-overtredinkjes van Feyenoord om het spel stil te leggen? Alleen en puur om de snelheid uit het spel te halen....
meer dan Rosenberg, Charisteas en Machlas bij elkaar IIG.quote:
Inderdaad .. 3 punten verlies ..is kut voor je als je ajax supporter bent.. en helemaal geweldig als je voor Feijenoord bent.. Hoe meer argumenten je vindt dat het anders 'had moeten zijn' hoe lastiger het wordt om het gewoon te accepteren.. en het geziek van anderen aan te horen..quote:Op maandag 29 augustus 2005 15:21 schreef Bananenman het volgende:
Al dat achteraf gelul over de wedstrijd wat het had moeten zijn, pff
Babel die komt er wel.quote:Op maandag 29 augustus 2005 15:29 schreef Rekkie het volgende:
[..]
Dat is toch zonde?
Vroeger ging je voor spelers als Van Basten, Bergkamp e.d. speciaal naar het stadion.
Net zoals bij Feyenoord voor Kuijt en Kalou.
je reacties geven wel aan dat je qua IQ niet echt hoog ligt. Geeft niet, meeste Feyenoord-supporters hebben dat............quote:Op maandag 29 augustus 2005 15:30 schreef Dirk-Kuijt het volgende:
[..]
Jonge dat zou ieder team doen als ze voor staanZet je joduh bril eens af man
Form is temporary, class is foreverquote:
Ik denk niet dat de een iets beter ziet dan de ander.quote:Op maandag 29 augustus 2005 15:31 schreef Le-proffesseur het volgende:
[..]
Inderdaad .. 3 punten verlies ..is kut voor je als je ajax supporter bent.. en helemaal geweldig als je voor Feijenoord bent.. Hoe meer argumenten je vindt dat het anders 'had moeten zijn' hoe lastiger het wordt om het gewoon te accepteren.. en het geziek van anderen aan te horen..
Veel belangrijker is te kijken hoe team speelt.. Ajax heeft problemen met de wijze waarop ze willen spelen.. Feijenoord speelt nu naar haar mogelijkheden.. Erwin Koeman ziet het gewoon beter dan Blind![]()
Machlas heeft 14, 12 en 12 goals gemaakt in 3 seizoenen voor ajax. Zlatan 2x 13 (aldus VI). dus dat valt erg mee.quote:Op maandag 29 augustus 2005 15:31 schreef SocialDisorder het volgende:
[..]
meer dan Rosenberg, Charisteas en Machlas bij elkaar IIG.
Ja en ik ben geen Feyenoord suporterquote:Op maandag 29 augustus 2005 15:33 schreef SocialDisorder het volgende:
[..]
je reacties geven wel aan dat je qua IQ niet echt hoog ligt. Geeft niet, meeste Feyenoord-supporters hebben dat............
Ik heb al gezegd dat ik geen jood, Ajax-supporter, of club-supporter ben. Maar ja, dat wil je niet horen........
Gelukkig ligt jouw IQ ook niet erg hoog... .quote:Op maandag 29 augustus 2005 15:33 schreef SocialDisorder het volgende:
[..]
je reacties geven wel aan dat je qua IQ niet echt hoog ligt. Geeft niet, meeste Feyenoord-supporters hebben dat............
Geeft niet hoor dat je je schaamt om voor ajax te zijn, er zijn nog duizenden andere successupporters daar in a'dam die net zoals jij zijn en van de 1 op de andere dag opeens niet meer voor 020 zijn...quote:Ik heb al gezegd dat ik geen jood, Ajax-supporter, of club-supporter ben. Maar ja, dat wil je niet horen........
ff serieus zeg, dit slaat echt nergens op.quote:Op maandag 29 augustus 2005 15:39 schreef Tomasso het volgende:
[..]
Gelukkig ligt jouw IQ ook niet erg hoog... .
[..]
Geeft niet hoor dat je je schaamt om voor ajax te zijn, er zijn nog duizenden andere successupporters daar in a'dam die net zoals jij zijn en van de 1 op de andere dag opeens niet meer voor 020 zijn...
Man, ik discussier nog liever met cultheld dan met deze gefrustreerde getrapte wannabe jood...
quote:Op maandag 29 augustus 2005 15:47 schreef Robar het volgende:
[..]
Maar ik geef je nu nog het voordeel van de twijfel . . .
Nuance, Erwin Koeman heeft een realistischer kijk dan Blind.quote:Op maandag 29 augustus 2005 15:34 schreef Robar het volgende:
[..]
Ik denk niet dat de een iets beter ziet dan de ander.
Erwin is gewoon realistischer dan Danny.
En Blind moet realistisch worden wat betreft de mogelijkheden met dit ajax.
Elk jaar horen we weer wat er mogelijk moet zijn en nooit komt het eruit, want het team is te jong en onervaren. Feit blijft dat Ajax het van jeugdige spelers moet hebben, waarom dan toch volharden in de huidige tactiek? Ajax zal daar altijd mee te kampen hebben.
Tomasso, ik snap dat je denkt dat SocialDisorder een 020-er is gezien zijn uitspraken, maar volgens mij is ie echt voor geen enkele club.quote:Op maandag 29 augustus 2005 15:39 schreef Tomasso het volgende:
[..]
Gelukkig ligt jouw IQ ook niet erg hoog... .
[..]
Geeft niet hoor dat je je schaamt om voor ajax te zijn, er zijn nog duizenden andere successupporters daar in a'dam die net zoals jij zijn en van de 1 op de andere dag opeens niet meer voor 020 zijn...
Man, ik discussier nog liever met cultheld dan met deze gefrustreerde wannabe jood...
ik heb nog een kater van mysterylandquote:Op maandag 29 augustus 2005 16:06 schreef Erasmusch het volgende:
Hebben jullie ook zo'n lekkere dag?![]()
Dus je hebt je maar ziek gemeld op werk/school?quote:Op maandag 29 augustus 2005 16:09 schreef jimjim1983 het volgende:
[..]
ik heb nog een kater van mysteryland![]()
nee, zit nu op stageplekquote:Op maandag 29 augustus 2005 16:13 schreef Erasmusch het volgende:
[..]
Dus je hebt je maar ziek gemeld op werk/school?![]()
Kan niet beterquote:Op maandag 29 augustus 2005 16:06 schreef Erasmusch het volgende:
Hebben jullie ook zo'n lekkere dag?![]()
welke?quote:Op maandag 29 augustus 2005 16:07 schreef SocialDisorder het volgende:
Ik? Fantastisch, vrijdagavond een wereldwedstrijd gezien!
Hier ook super.quote:Op maandag 29 augustus 2005 16:07 schreef SocialDisorder het volgende:
Ik? Fantastisch, vrijdagavond een wereldwedstrijd gezien!
Inderdaad. Echt een heerlijke dag vandaag. Gisteren was echt effe balen, toen Ajax verloor, maar toen ik vanmorgen opstond wist ik het ineens weer: Ajax wordt gewoon kampioenquote:
mooi dat commentaar na dat schot vlak voor tijd van Mols:quote:Op maandag 29 augustus 2005 16:38 schreef SocialDisorder het volgende:
ADO-Heerenveen natuurlijk. Twee teams die willen voetballen, echt een betere wedstrijd bestaat er niet. Liever dat dan Liverpool - CSKA Moskou wat vooral bestaat uit aanvallen van Liverpool-kant en counteren van Moksou-kant.
Ik heb echt genoten van Yildrim, Den Ouden en natuurlijk Jan Paul Saijs!
je was nog niet helemaal wakker zekerquote:Op maandag 29 augustus 2005 16:39 schreef Shreyas het volgende:
[..]
toen ik vanmorgen opstond wist ik het ineens weer: Ajax wordt gewoon kampioen![]()
| Forum Opties | |
|---|---|
| Forumhop: | |
| Hop naar: | |