quote:Op maandag 29 augustus 2005 14:27 schreef Doc het volgende:
Ach, wat maakt het uit: Ajax is toch het beste
Maar nu voorlopig niet...quote:Op maandag 29 augustus 2005 14:27 schreef Doc het volgende:
Ja en die van Maduro op Pardo, waardoor hij gewisseld moest worden, nog mooier.quote:Op maandag 29 augustus 2005 14:29 schreef Cart_man het volgende:
Mooie overtreding van Snoyl op Trabelsi trouwens.
jezus man, natuurlijk mag hij uitkomen, en hij mag de bal ook pakken, maar hij mag niet de bal missen en de speler onderuit halen.quote:Op maandag 29 augustus 2005 14:21 schreef ruud_fr het volgende:
[..]
Daardoor moest ie idd naar buiten ja. Maar Lodewijks mag toch uitkomen?
Dit is echt zo zwaar kansloos hequote:Op maandag 29 augustus 2005 14:29 schreef Cart_man het volgende:
Mooie overtreding van Snoyl op Trabelsi trouwens.
Maar nu even niet.......quote:Op maandag 29 augustus 2005 14:27 schreef Doc het volgende:
Inderdaad...quote:
Schwalbes zijn toch ook niet toegestaan?quote:Op maandag 29 augustus 2005 14:33 schreef jimjim1983 het volgende:
[..]
jezus man, natuurlijk mag hij uitkomen, en hij mag de bal ook pakken, maar hij mag niet de bal missen en de speler onderuit halen.
zo lastig is het toch niet.
Yep het afgaan op het hoogste niveau laten ze dit jaar aan Ajax overquote:Op maandag 29 augustus 2005 14:35 schreef SocialDisorder het volgende:
Ach, Feyenoord heeft het ook een stuk makkelijker dit jaar he? Zonder dat gedoe van die Champion's League.........
what's up doc?quote:Op maandag 29 augustus 2005 14:27 schreef Doc het volgende:
Tuurlijk, het lag alleen aan Kuyt en Kalou, zij waren degenen die de (toegegeven, matige) aanvallers van Ajax afstopten dat Lodewijks een paar ballen tegenhield en Snoyl er een van de doellijn afkopte had er nix mee te makenquote:
nee, goed van je dat je dat weet.quote:Op maandag 29 augustus 2005 14:34 schreef Rekkie het volgende:
[..]
Schwalbes zijn toch ook niet toegestaan?
ik weet dat je gefrustreerd bent, maar moet je dat dan op mij afreageren?quote:Op maandag 29 augustus 2005 14:33 schreef jimjim1983 het volgende:
[..]
jezus man, natuurlijk mag hij uitkomen, en hij mag de bal ook pakken, maar hij mag niet de bal missen en de speler onderuit halen.
zo lastig is het toch niet.
ik ben niet gefrustreerd hoor.quote:Op maandag 29 augustus 2005 14:41 schreef ruud_fr het volgende:
[..]
ik weet dat je gefrustreerd bent, maar moet je dat dan op mij afreageren?
Ik ben geen feyenoorder, geen ajax-hater of wat dan ook, maar wat ik dr van zag, vond ik het terecht dat er niet voor gefloten werd.quote:Op maandag 29 augustus 2005 14:41 schreef jimjim1983 het volgende:
[..]
nee, goed van je dat je dat weet.
't was ook geen schwalbe trouwens, je zou kunnen zeggen dat ie gemakkelijk naar de grond ging maar dat maakt geen reet uit.
quote:Op maandag 29 augustus 2005 14:36 schreef Rekkie het volgende:
[..]
Yep het afgaan op het hoogste niveau laten ze dit jaar aan Ajax over
Ik ook, Rosenberg had niet eens kans om ook nog maar bij die bal te komen.quote:Op maandag 29 augustus 2005 14:45 schreef Rekkie het volgende:
Ik kon me daar goed in vinden!
Van Egmond floot niet zodanig dat ie beslissend voor de wedstrijd is geweest. Met Rosenberg was geen penalty, Snoyl 2x geel of rood maakt niet uit, eraf moest ie er toch. Verder waren er geen buitenspeldoelpunten of iets in die richting.quote:Op maandag 29 augustus 2005 13:00 schreef Kaap het volgende:
[..]
En Grygera had recht op geel voor het maken van een schwalbe waardoor Snoyl geel en dus rood kreeg.
Lodewijks dook naar de bal, mist maar raakt rosenberg, alsof Rosenberg daarna nog had kunnen scoren. In dat soort gevallen krijgt keeper altijd gelijk. Dit komt echt wel zo vaak voor.
Maar ja, het is mode om de scheids de schuld te geven als je club verliest.![]()
dat het geen kansrijke positie is maakt niets uit volgens de regels. en dat Lodewijks te laat was betekent dus dat het een penalty is, hij speelt immers niet de bal maar de speler.quote:Op maandag 29 augustus 2005 14:45 schreef Rekkie het volgende:
[..]
Ik ben geen feyenoorder, geen ajax-hater of wat dan ook, maar wat ik dr van zag, vond ik het terecht dat er niet voor gefloten werd.
Mijn schoonvader (zelf prof-voetballer geweest en Ajaxcied in hart en nieren) vond het zelfs geen penalty omdat:
a) Er geen kansrijke positie was, bal zou achter gaan
b) Rosenberg zijn voet liet haken (niet opzettelijk, kwam door de looppas)
c) Lodewijks voor de bal ging, te laat was. Maar niet doelbewust de benen greep.
Ik kon me daar goed in vinden!
Natuurlijk was het geen Schwalbe, dat snap ik ook, dat was meer een steek onder de gordel. Sorry daarvoor![]()
Mooi is het niet, effectief blijkbaar welquote:Op maandag 29 augustus 2005 14:51 schreef SocialDisorder het volgende:
wat dacht je van die kleine kut-overtredinkjes van Feyenoord om het spel stil te leggen? Alleen en puur om de snelheid uit het spel te halen....
En dat is nou net het punt waarom ik vind dat van Egmond er goed aan heeft gedaan niet te fluiten.quote:Op maandag 29 augustus 2005 14:51 schreef jimjim1983 het volgende:
[..]
dat het geen kansrijke positie is maakt niets uit volgens de regels. en dat Lodewijks te laat was betekent dus dat het een penalty is, hij speelt immers niet de bal maar de speler.
Je kan het misschien wat zwaar vinden om daar een penalty voor te geven, maar volgens de regels was het er wel een.
| Forum Opties | |
|---|---|
| Forumhop: | |
| Hop naar: | |