dat van jou en je rechter/linkerhandquote:Op maandag 29 augustus 2005 14:55 schreef QyRoZ het volgende:
Wat voor leven?
1 2 date?quote:Op maandag 29 augustus 2005 14:26 schreef PieterCK het volgende:
[..]
Hhm vrouwen hoeven toch nooit zonder te zitten??![]()
Hoe bedoel jij nuek???quote:
halve date..quote:
Dat is erg goed.quote:Op maandag 29 augustus 2005 14:58 schreef MikeyMo het volgende:
[..]
dat van jou en je rechter/linkerhand
So fucking truequote:Op maandag 29 augustus 2005 14:13 schreef erodome het volgende:
Het enige wat ik te klagen heb is dat het weekend te kort is, de nachten te snel voorbij gaan
Neem er eentje bijquote:Op maandag 29 augustus 2005 15:43 schreef Hanneke1983 het volgende:
ik zie mijn vriendje om de 2 a 4 wekendas pas frustrerend!
Ik al 3,5 jaar niet meer, so????quote:Op maandag 29 augustus 2005 15:45 schreef ymme het volgende:
Nou wij hebben nu al 4 weken geen sex meer gehad.
Het is vroeg op, laat naar bed. Kus en weltrusten. Hier wil ik wat aan doen, want anders gaat het nog een keer fout, ben ik bang
whehehe. ze typte 12 date...quote:Op maandag 29 augustus 2005 15:21 schreef PieterCK het volgende:
[..]
halve date..
maar snap hem dan nog niet![]()
dan snap ik de 1 niet :Squote:Op maandag 29 augustus 2005 15:46 schreef Ladyxima het volgende:
[..]
whehehe. ze typte 12 date...
Want To Date dus![]()
(en niet halve date)
1 = one... klinkt als want (naja, de breezah generatie gebruikt het zo ook nog wel eensquote:Op maandag 29 augustus 2005 15:48 schreef PieterCK het volgende:
[..]
dan snap ik de 1 niet :S
maar moet ze foto erbij zetten in d'r info of fotoboek.. moet het met de mannen hier zo lukken..
sorry dat ik hem niet snapte dan![]()
En terecht,..quote:
Okay, ik blijf zover mogelijk bij die Breezah gerenatie weg..quote:Op maandag 29 augustus 2005 15:53 schreef Ladyxima het volgende:
[..]
1 = one... klinkt als want (naja, de breezah generatie gebruikt het zo ook nog wel eens)
![]()
even voor de duidelijkheid, ik ben geen breezahquote:Op maandag 29 augustus 2005 15:55 schreef PieterCK het volgende:
Okay, ik blijf zover mogelijk bij die Breezah gerenatie weg..
Maar laat d'r dan een foto van d'rzelf in d'r fotoboek zetten..
Heeft ze hier zo een date
Kee, maar je wist het zooo goed...quote:Op maandag 29 augustus 2005 16:00 schreef Ladyxima het volgende:
[..]
even voor de duidelijkheid, ik ben geen breezahik ken er gewoon een aantal
![]()
en je zegt laat dr dan, maar goed, ik ken haar verder niet.. ik ben alleen de vertaler![]()
onetwodatequote:Op maandag 29 augustus 2005 15:21 schreef PieterCK het volgende:
[..]
halve date..
maar snap hem dan nog niet![]()
Forum Opties | |
---|---|
Forumhop: | |
Hop naar: |