quote:Op zaterdag 27 augustus 2005 21:14 schreef Googolplexian het volgende:
[..]
ehhh ... Klant van me heeft deze staan:
Reken maar dat je een aardig race-gevoel krijgt
http://www.force-dynamics.com/video/force-dynamics_301-lfs-1.wmv
http://www.force-dynamics(...)301-lfs-dicetest.wmv
quote:Op maandag 29 augustus 2005 22:47 schreef Makster het volgende:
[..]
Niet eens aan gedacht dat we hier idd een officiele stinkert rond hebben posten![]()
Idd het is dus Stinky gewordenNou BE je hoort het
![]()
![]()
Ik heb hem een paar uurtjes geleden gebeld en het ging stukken beter met hem. Ik stelde voor het dan nog een dagje uit te stellen zodat hij niet in al te slechte toestand op de motor zou moeten stappen. Vertrek staat nu dus geplanned voor woensdag, maar dat durf ik niet te hard zeggen want voor je het weet stort er een boeing-747 op m'n motor en gaat de vakantie alsnog niet doorquote:Op maandag 29 augustus 2005 22:49 schreef ondeugend het volgende:
Hoe is het met onze vakantiesnotneus eigenlijk ?
Wat een naamquote:Op maandag 29 augustus 2005 22:47 schreef Makster het volgende:
[..]
![]()
![]()
Sorry... dan moet ik onze plannen afblazen... ik kan het niet aan steeds die naam te moeten horen.quote:Op maandag 29 augustus 2005 22:47 schreef Makster het volgende:
Niet eens aan gedacht dat we hier idd een officiele stinkert rond hebben posten![]()
![]()
![]()
Aardig gekquote:Op maandag 29 augustus 2005 22:51 schreef worldpimber het volgende:
[..]![]()
Uit een of ander kuttopic gequote
Mooi, een godfather heeft ie dus alquote:Op maandag 29 augustus 2005 22:52 schreef Gebakken_vissie het volgende:
[..]![]()
wel stinkie dan he
Mooi dat beest is nu dus soort van geadopteerd door mij. Iedereen die snode plannen heeft met dat schatje krijgt met mij te maken
quote:Op maandag 29 augustus 2005 22:23 schreef ondeugend het volgende:
Neem hier afscheid van mij.........
quote:Het was leuk je gekend te hebben, weet alleen nog niet hoe je er zonder zonnebril uitziet![]()
Nee zontomaat is gereserveerd voor alleen aan heel speciale sjappiesquote:Op maandag 29 augustus 2005 23:00 schreef hicham het volgende:
[..]
Wat een naam![]()
Had hem dan zontomaatje genoemd![]()
![]()
quote:Op maandag 29 augustus 2005 23:01 schreef Brighteyes het volgende:
[..]
Sorry... dan moet ik onze plannen afblazen... ik kan het niet aan steeds die naam te moeten horen.
en die kans is natuurlijk nog best grootquote:Op maandag 29 augustus 2005 22:58 schreef hicham het volgende:
[..]
Ik heb hem een paar uurtjes geleden gebeld en het ging stukken beter met hem. Ik stelde voor het dan nog een dagje uit te stellen zodat hij niet in al te slechte toestand op de motor zou moeten stappen. Vertrek staat nu dus geplanned voor woensdag, maar dat durf ik niet te hard zeggen want voor je het weet stort er een boeing-747 op m'n motor en gaat de vakantie alsnog niet door![]()
That's my pointquote:Op maandag 29 augustus 2005 23:26 schreef Mercy_symbol het volgende:
[..]
en die kans is natuurlijk nog best groot![]()
quote:Op dinsdag 30 augustus 2005 08:35 schreef worldpimber het volgende:
OPM laat het deze dagen afweten ...
Dan maar eentje van mij:
[..]![]()
snotterig nog altijdquote:Op maandag 29 augustus 2005 22:49 schreef ondeugend het volgende:
Hoe is het met onze vakantiesnotneus eigenlijk ?
quote:Op dinsdag 30 augustus 2005 08:55 schreef Herr.Flick het volgende:
s'morgens...
Gister lekker de mergelland en de peel&maas route gereden..
quote:Op dinsdag 30 augustus 2005 08:48 schreef Mercy_symbol het volgende:
http://www.motorfreaks.nl/index.php/review/2670![]()
quote:
quote:
Toch maar goed dat ik geen vrij had genomen e.d, dan was het nu flink batsen geweest.quote:snotterig nog altijdmaar, zoals hiesj zei al stukken beter. ben al wat eerder wakker dan afgelopen dagen en voel me vanochtend een stuk fitter, en met hoofd- en keelpijn gaat het ook beter gelukkig
vandaag nog even echt uitzieken en morgen hopelijk vertrekken, tenzij er een boeing voorbij komt
quote:Op dinsdag 30 augustus 2005 08:55 schreef Herr.Flick het volgende:
s'morgens...
Gister lekker de mergelland en de peel&maas route gereden..
gewoon flink gassenquote:Op dinsdag 30 augustus 2005 09:05 schreef worldpimber het volgende:
[..]
[afbeelding]
[afbeelding]
Ik zeg 1 en dezelfde persoon.
[..]
[..]
[..]
Toch maar goed dat ik geen vrij had genomen e.d, dan was het nu flink batsen geweest.Maar zoals Pepijn zei, het wordt heet woensdag
dus gummen richting Duitsland
Alleen die boeing he
[..]2 routes? Hoeveel km?
| Forum Opties | |
|---|---|
| Forumhop: | |
| Hop naar: | |