Mijn tijd is gekomen....
Volgens betrouwbare bronnen ga ik morgen het tijdelijke voor het eeuwige verwissen...
![]()
quote:
Op dinsdag 8 maart 2005 23:33 schreef ondeugend het volgende:[..]
Your Personal Day of Death is...
Tuesday, August 30, 2005
Nou das snel !!
Iemand nog zin in een geweldige date met mij ?
![]()
![]()
Over minder dan 2 uur kan ik immers zo vredig fokkend gaan inslapen. Daarom heb ik me de laatste dagen beziggehouden met mijn Fok!testament.
Mijn muziek gaat naar een fok!user die mij in het verleden te vaak zijn baggermuziek heeft gespamd.
Bij deze krijgt hij zijn eigen muziek terug + 3 keer zoveel bagger van mij.
![]()
Al de copyrights van mijn posts gaan naar Danny en Knorretje. ( Er staat me iets bij dat juridisch mijn posts al van hen zijn maar bij deze ook met mijn toestemming.
![]()
Mijn spaarcentjes voor mijn toekomstige motorfiets laat ik na aan de Fok MC (motorclup) maar eis meteen dat er geen Chopper, Supermotard, Honda Goldwing of een crossbrommer van gekocht wordt.
Verder zal ik de makers van "de atmosfeer staat op ontploffen een mooi en groots onweer beloven als ik eenmaal aangekomen ben.
De rest van mijn persoonlijke bezittingen neem ik mee. Spullen van waarde heb ik op marktplaats gezet in de stijl van "Marktplaats sukkels".
Ik had nog veel plannen waaronder Danny mijn tietenfoto mailen in ruil voor een leuk tagje maar helaas... die tijd is me niet gegund en mijn camera en webcam heb ik net verpatst.
![]()
Vaarwel lieve fokkers ....