Ben benieuwd of het jou gaat lukken Pepijn, anders in ruil voor een gevulde koek voortaan de banden bestellen bij Rodamoto en bij jou laten monteren. Om het af te maken een groot glas chocomel derbij voor jouquote:Op maandag 29 augustus 2005 21:01 schreef Patrick281 het volgende:
Er word lekker doorgepost hier.![]()
Piccie van het bandenapparaatje.![]()
[afbeelding]
Zat weer in een megagrote doos, en kwam dus 3 dagen laterdan de bandenlichters, plaklood en momentensleutel.
Nu blijkt alleen dat het balanseergeval er niet bijzit, weer een nalevering.![]()
En hier het bewijs dat remvloeisof meer kapot kan maken dan je lief is.
Er bleek een klein straaltje over de kap naar beneden te lopen, veeg het weg en hou een mooie groene streep en wat groene vlekken over.![]()
[afbeelding]
Woensdag misschien over de dertig graden.quote:
Goeie shitquote:Op maandag 29 augustus 2005 17:09 schreef RB het volgende:
@ makster
Download van klr600 is binnen![]()
Na twee dagen![]()
Ziet er spannend uit dat banden dingquote:Op maandag 29 augustus 2005 21:01 schreef Patrick281 het volgende:
Er word lekker doorgepost hier.![]()
Piccie van het bandenapparaatje.![]()
[afbeelding]
Zat weer in een megagrote doos, en kwam dus 3 dagen laterdan de bandenlichters, plaklood en momentensleutel.
Nu blijkt alleen dat het balanseergeval er niet bijzit, weer een nalevering.![]()
En hier het bewijs dat remvloeisof meer kapot kan maken dan je lief is.
Er bleek een klein straaltje over de kap naar beneden te lopen, veeg het weg en hou een mooie groene streep en wat groene vlekken over.![]()
[afbeelding]
quote:Op maandag 29 augustus 2005 21:59 schreef Makster het volgende:
[..]
Goeie shitAlleen was het Peppo die met het geweldige idee kwam om het te downloaden EN het door jou te laten vertalen
[..]
Ziet er spannend uit dat banden ding
Eeuwig kut van die remvloeistof, mijn advies: Opschuren en spuiten, gewoon weer matzwart. Kan je bijna niks aan verneuken. Ik heb nog wel wat stickers voor je liggen![]()
![]()
![]()
![]()
![]()
![]()
[afbeelding]
[afbeelding]
Mijn ideequote:Op maandag 29 augustus 2005 22:10 schreef Mercy_symbol het volgende:
[..]
wat een mooi/lief mormeltje
Popovitch denk toch niet dat ik een heel manual vertaal wat over sm gaatquote:Op maandag 29 augustus 2005 21:59 schreef Makster het volgende:
[..]
Goeie shitAlleen was het Peppo die met het geweldige idee kwam om het te downloaden EN het door jou te laten vertalen
[..]
Geen idee, eerlijk gezegd denk ik wel dat hij dat denktquote:Op maandag 29 augustus 2005 22:23 schreef RB het volgende:
[..]
Popovitch denk toch niet dat ik een heel manual vertaal wat over sm gaat![]()
![]()
![]()
![]()
quote:Op maandag 29 augustus 2005 22:23 schreef ondeugend het volgende:
Neem hier afscheid van mij.........
quote:Op maandag 29 augustus 2005 22:30 schreef Makster het volgende:
[..]
Geen idee, eerlijk gezegd denk ik wel dat hij dat denktHij denkt wel vaker vreemde dingen
![]()
![]()
KLR is alleen dan net weer niet een SM, edoch, vertalen is uw deel voor de komende weken
Je hebt hem/haar gekocht?quote:
quote:Op maandag 29 augustus 2005 22:23 schreef ondeugend het volgende:
Afgesprokenquote:Mijn spaarcentjes voor mijn toekomstige motorfiets laat ik na aan de Fok MC (motorclup) maar eis meteen dat er geen Chopper, Supermotard, Honda Goldwing of een crossbrommer van gekocht wordt.
quote:Op maandag 29 augustus 2005 22:32 schreef Makster het volgende:
[..]
![]()
Jammer dat je 2 uur voor je dood nog niet door hebt dat een SM de shit is. Weet zeker dat je bij Petrus aan de poort God voorbij zie wheelien op een SM![]()
Klinkt goedquote:Op maandag 29 augustus 2005 22:32 schreef Brighteyes het volgende:
Makster! Trouwen?Wat een lieffie zeg!
Match made in heaven!quote:Op maandag 29 augustus 2005 22:35 schreef Makster het volgende:
Klinkt goedEN ik heb ook nog is een Alfa die wel rijdt
![]()
We are made for each other
quote:Op maandag 29 augustus 2005 22:35 schreef Makster het volgende:
[..]
Klinkt goedEN ik heb ook nog is een Alfa die nog wel rijdt
![]()
We are made for each other
Ahhhhhhhquote:Op maandag 29 augustus 2005 22:23 schreef ondeugend het volgende:
quote:Op maandag 29 augustus 2005 22:35 schreef RB het volgende:
![]()
Dacht ik toch niet, wie wil mij daar toe dwingen
![]()
Wil wel iets vertalen als jullie er niet uitkomen ,maar een heel manual NO WAY![]()
Nou pep je hoort het, je hebt het weer verneuktquote:Op maandag 29 augustus 2005 22:35 schreef RB het volgende:
[..]
![]()
Dacht ik toch niet, wie wil mij daar toe dwingen
![]()
Wil wel iets vertalen als jullie er niet uitkomen ,maar een heel manual NO WAY![]()
Heb hem idd gekocht, maar dat had ik gisteren alquote:Op maandag 29 augustus 2005 22:35 schreef hicham het volgende:
Je hebt hem/haar gekocht?hoe moet ik dat zien, of het een hij/zij is ?
En wat is de naam geworden? Fucky of Kwakkie
Hahahahahaquote:Op maandag 29 augustus 2005 22:39 schreef hicham het volgende:
Ziet net dat de bestandsnaam van de foto's het woord stinky bevat, je gaat me toch niet zeggen dat het mormeltje stinky heet he?![]()
Zal kijken wat ik voor je doen kanquote:Op maandag 29 augustus 2005 22:43 schreef Patrick281 het volgende:
[..]
![]()
Leuk dat je zo enthousiast bent.![]()
Misschien kan je de sectie kleppen stellen vertalen.![]()
![]()
Mijn dank is bij voorbaat groot.![]()
![]()
![]()
| Forum Opties | |
|---|---|
| Forumhop: | |
| Hop naar: | |