Op plaatjes dan, irl is de Kawa beter afgewerkt vind ik, en is de rest van motor tijdlozer of moderner vormgegeven. En hij rijdt gewoon een klasse beter. Wel meer hoge toeren motorblok.quote:Op dinsdag 30 augustus 2005 22:13 schreef yup het volgende:
Kijk ik vind de voorkant van een GS500 beter.

quote:Op dinsdag 30 augustus 2005 22:15 schreef bwt het volgende:
[..]
Toch wel vriendleijk gezwaaid naar mijn zus toen je door dongen heen reed hopelijk?

Man, rot ff op met je serieuze vragen in FokMCquote:Op dinsdag 30 augustus 2005 22:23 schreef Makster het volgende:
Ff een serieuze vraag van mijn kant![]()
Ik zit nu bij Unive in de verzekering met de KLX en heb daar al rechtsbijstand en inzittende verzekering (moet het geen opzittende verzekering zijn by the way)
Nu neem ik aan dat die verzekering per persoon afgesloten worden en NIET per voertuig...ja tooccchhh
Anders moet ik het dus dubbel afsluiten en dat lijkt me niet toch...
[simpel modus weer aan]
SPOILEROm spoilers te kunnen lezen moet je zijn ingelogd. Je moet je daarvoor eerst gratis Registreren. Ook kun je spoilers niet lezen als je een ban hebt.

Een andere dag is ook wel goed.quote:Op dinsdag 30 augustus 2005 22:20 schreef ondeugend het volgende:
Ja.... het enige wat je pret nog kan vergallen is dat ik niet doodga het komende dikke anderhalf uur.
quote:Op dinsdag 30 augustus 2005 22:21 schreef worldpimber het volgende:
PratenIk krijg altijd de ene vuist na de andere als wat duidelijk gemaakt moet worden.
quote:

quote:Op dinsdag 30 augustus 2005 22:18 schreef worldpimber het volgende:
[..]
MF'ers zijn gezellig![]()
Zo een grote groep is niet leuk, maar zodra de eersten weggaan en je met een paar overblijft begint de echte pret pas
Maar FokMC gaat altijd voor
Tanden rapen @ Makster

quote:Op dinsdag 30 augustus 2005 22:21 schreef worldpimber het volgende:
PratenIk krijg altijd de ene vuist na de andere als wat duidelijk gemaakt moet worden.

Zijn die challenge dingen toch, die GS500 met kuip.quote:Op dinsdag 30 augustus 2005 22:22 schreef Patrick281 het volgende:
[..]
Op plaatjes dan, irl is de Kawa beter afgewerkt vind ik, en is de rest van motor tijdlozer of moderner vormgegeven. En hij rijdt gewoon een klasse beter. Wel meer hoge toeren motorblok.![]()
Die koplamp van de Kawa is wel een bak om het maar zo te zeggenalleen die Techline kuipjes van de GS zijn irl dus niet je van het.
![]()

Opzittende verzekering kost een paar euro meer, en ik neem aan dat je geen duostepjes erop gaat zetten.quote:Op dinsdag 30 augustus 2005 22:23 schreef Makster het volgende:
Ff een serieuze vraag van mijn kant![]()
Ik zit nu bij Unive in de verzekering met de KLX en heb daar al rechtsbijstand en inzittende verzekering (moet het geen opzittende verzekering zijn by the way)
Nu neem ik aan dat die verzekering per persoon afgesloten worden en NIET per voertuig...ja tooccchhh
Anders moet ik het dus dubbel afsluiten en dat lijkt me niet toch...
[simpel modus weer aan]

quote:Op dinsdag 30 augustus 2005 22:27 schreef Patrick281 het volgende:
Kleppencontrole lijkt me wel wat, das machen wir.![]()
Maar kleppen stellen vereist uitbouw van de nokkenas, en de nokkenasspanner.
Indien u niets te doen heeft....
En graag dezelfde kwaliteit en uitvoering.
![]()

:^quote:Op dinsdag 30 augustus 2005 22:29 schreef Patrick281 het volgende:
Maar I'm with Youssef verder.

Owkee, ik hoor het al, ik bel morgen wel ffquote:Op dinsdag 30 augustus 2005 22:29 schreef Patrick281 het volgende:
[..]
Opzittende verzekering kost een paar euro meer, en ik neem aan dat je geen duostepjes erop gaat zetten.![]()
KNMV deed dat overigens gelijk > geen opzittende verzekering.![]()
Vroeg het later na, maar ze kunnen het ook achterweg laten als instinker.![]()
Rechtsbijstand vragen ze voor mij ook steeds bij iedere verzekering opnieuw.![]()
Kan je volgens mij ook zelf apart regelen voor algemene zaken, zitten je voertuigen er gelijk bij in.
Maar I'm with Youssef verder.
PatM zit in de verzekeringen.![]()

Of als ze schade aan de weg veroorzaakt met haar val.quote:Op dinsdag 30 augustus 2005 22:32 schreef worldpimber het volgende:
:^![]()
Ik snap dat opzittenden verzekering sowieso niet. Het enige wat je daarmee bereikt is dat je een flinke som geld krijgt als je je vriendin achterop invalide of dood rijdt.Nou, lekker boeiuh, maar niet noodzakelijk dus
Die moet je sowiezo hebben.quote:Tenzij je ook levensverzekeringen e.d. afsluit dan is het wel wat voor jou

En jij tegen Pep, tering amsterdammerquote:Op dinsdag 30 augustus 2005 22:30 schreef hicham het volgende:
[..]
Ik weet dat je oud bent maar RB is ouder dus beetje je toon matigen keej?![]()

Hahahaquote:Op dinsdag 30 augustus 2005 22:34 schreef Patrick281 het volgende:
Ik heb net gisteren via geleend geld 5 miljoen op Ondeugend gezet.![]()

Ik weet niet of je serieus was of niet. Maar een levensverzekering in de vorm van als ik sterf dan krijgen mijn nabestaanden 200.000 euriquote:

met uit en inbouwen bedoel je?quote:Op dinsdag 30 augustus 2005 22:27 schreef Patrick281 het volgende:
Kleppencontrole lijkt me wel wat, das machen wir.![]()
Maar kleppen stellen vereist uitbouw van de nokkenas, en de nokkenasspanner.
Indien u niets te doen heeft....
En graag dezelfde kwaliteit en uitvoering.
![]()

Ik denk eerder zodat het geld gebruikt kan worden om je te laten begraven, die klote westerlingen hebben van die dure grafkistenquote:Op dinsdag 30 augustus 2005 22:38 schreef worldpimber het volgende:
[..]
Ik weet niet of je serieus was of niet. Maar een levensverzekering in de vorm van als ik sterf dan krijgen mijn nabestaanden 200.000 euriEn dat je daarom bijvoorbeeld je schoonmoeder vermoord

En morgen moet ik het inderdaad met 25% rente terugbetalen.quote:Op dinsdag 30 augustus 2005 22:37 schreef Makster het volgende:
Hahaha![]()
Ze heeft nog 1,5 uur om te sterven. Geef mij 20% van de opbrengst en desnoods maak ik er nog ff koud in de laatste 5 minuten![]()
![]()

Hij moest van mij een smiley derbij doenquote:Hoi phatzak,
Ik moest gister onverwachts werken en was dus vandaag vrij ( ruilen ).
Dus heb het vanochtend vroeg op het postkantoor afgegeven...
Kan 2 daagjes duren zei ze. Adres is met smiley en al meegegaan
Weekend word mooi weer dus kan je lkr sturen....
Sorry voor de wat late reactie maar had het erg druk gehad.
Groeten

quote:Op dinsdag 30 augustus 2005 22:37 schreef Makster het volgende:
[..]
Hahaha![]()
Ze heeft nog 1,5 uur om te sterven. Geef mij 20% van de opbrengst en desnoods maak ik er nog ff koud in de laatste 5 minuten![]()
![]()

ff in een spoilertje voor wie het niet wil lezen.quote:Op dinsdag 30 augustus 2005 22:38 schreef worldpimber het volgende:
Ik weet niet of je serieus was of niet. Maar een levensverzekering in de vorm van als ik sterf dan krijgen mijn nabestaanden 200.000 euriEn dat je daarom bijvoorbeeld je schoonmoeder vermoord
SPOILEROm spoilers te kunnen lezen moet je zijn ingelogd. Je moet je daarvoor eerst gratis Registreren. Ook kun je spoilers niet lezen als je een ban hebt.
| Forum Opties | |
|---|---|
| Forumhop: | |
| Hop naar: | |