Ze begint diep te brommen bij 140.quote:Op dinsdag 30 augustus 2005 22:05 schreef Patrick281 het volgende:
![]()
Altijd al willen weten hoe lang die het plankgas in de eerste versnelling uithoudt op de snelweg.![]()
Maarrrr misschien maak ik hem wel zwart met vlammen.
En een kleine in memorium aan Ondeugend stickertje op de achterste wielkast.![]()
Ben het ook ff helemaal kwijt nuquote:Op dinsdag 30 augustus 2005 22:05 schreef worldpimber het volgende:
OPM jijStudentenwoning?
Jij bent toch allang een volwassen jongen die netjes in een rijtjeshuis woont.
Nee, een ielige GS-500 met een brakke tech-line kuip is mooier.quote:Op dinsdag 30 augustus 2005 22:08 schreef worldpimber het volgende:
Tsjah, fapwaardig? Die link is iig mooi neergezet, maar de GPZ vind ik een van de meest kotsopwekkende motoren. Voorkuiptechnisch (de vorm tussen voorwiel en motorblok) gezien danMisschien moeten die onderkuip en die voorkuip wel gewoon eraf gesloopt worden
Tja wie het eerst bij de computer is...quote:Op dinsdag 30 augustus 2005 22:09 schreef Patrick281 het volgende:
[..]
Maar ja je volgt weer lekker na Martie.![]()
Kijk, nu neem ik tenminste de moeite om op de link te klikkenquote:Op dinsdag 30 augustus 2005 22:06 schreef yup het volgende:
Fapwaardige motor![]()
Zo beterblijkbaar deed ik toch iets fout, thx.
140?quote:Op dinsdag 30 augustus 2005 22:09 schreef ondeugend het volgende:
[..]
Ze begint diep te brommen bij 140.
Zwart met vlammen.
Niet alleen lange armen.quote:Op dinsdag 30 augustus 2005 22:10 schreef Rausdouwer het volgende:
[..]
Tja wie het eerst bij de computer is...
en Martie heeft langere armen![]()
![]()
Er gelden wel hoge eisen in FokMC.quote:Op dinsdag 30 augustus 2005 22:11 schreef hicham het volgende:
[..]
Kijk, nu neem ik tenminste de moeite om op de link te klikken![]()
quote:Op dinsdag 30 augustus 2005 22:10 schreef Rausdouwer het volgende:
[..]
Tja wie het eerst bij de computer is...
en Martie heeft langere armen![]()
![]()
Ok, dus dat is testamentueel geregeld dan.quote:Op dinsdag 30 augustus 2005 22:09 schreef ondeugend het volgende:
Ze begint diep te brommen bij 140.
Zwart met vlammen.
Euhhh...quote:Op dinsdag 30 augustus 2005 22:12 schreef Rausdouwer het volgende:
[..]
Er gelden wel hoge eisen in FokMC.TT juist, topicnummer juist, kleine formaat linkjes, geen TVP's... wat ben ik vergeten?
![]()
quote:Op dinsdag 30 augustus 2005 22:12 schreef worldpimber het volgende:
[..]Ik zie het al helemaal voor me.
Martie en Raus wedstrijdje JostiMC posten. Ondertussen wordt er al rennend door het huis een kat door het raam geschopt en bloempotten omver getyft
Toch wel vriendleijk gezwaaid naar mijn zus toen je door dongen heen reed hopelijk?quote:Op dinsdag 30 augustus 2005 21:31 schreef Mercy_symbol het volgende:goedenavond MC'ers
ik ben vanavond vreemd geweest![]()
was wel erg leuk![]()
Tanden rapen bij misdragenquote:Op dinsdag 30 augustus 2005 22:12 schreef Rausdouwer het volgende:
[..]
Er gelden wel hoge eisen in FokMC.TT juist, topicnummer juist, kleine formaat linkjes, geen TVP's... wat ben ik vergeten?
![]()
MF'ers zijn gezelligquote:Op dinsdag 30 augustus 2005 21:31 schreef Mercy_symbol het volgende:
ik ben vanavond vreemd geweest![]()
was wel erg leuk![]()
quote:Op dinsdag 30 augustus 2005 22:13 schreef RB het volgende:
@ mercy
Heb je ook al bij
www.onderdelen-struik.com gekeken voor je remschijf![]()
niet rellenquote:Op dinsdag 30 augustus 2005 22:12 schreef Rausdouwer het volgende:
[..]
![]()
Ja.... het enige wat je pret nog kan vergallen is dat ik niet doodga het komende dikke anderhalf uur.quote:Op dinsdag 30 augustus 2005 22:13 schreef Patrick281 het volgende:
[..]
Ok, dus dat is testamentueel geregeld dan.![]()
![]()
quote:Op dinsdag 30 augustus 2005 22:15 schreef Patrick281 het volgende:
[..]
Hij woont bij zijn broer, blijkelijk zijnde het huishouden van Jan steen.![]()
Pratenquote:Misschien heeft je vader of moeder dat wel eens tegen je gezegd. Je had bijvoorbeeld je kamer niet opgeruimd. Je bed was niet opgemaakt. Speelgoed en kleren slingerden op de grond. Als het ergens een troep is, noemen mensen dat vaak een huishouden van Jan Steen. Dat spreekwoord heeft te maken met kunst. Jan Steen was een schilder, die meer dan 300 jaar geleden leefde in de zeventiende eeuw. Hij maakte veel schilderijen met lawaaierige families in rommelige kamers.
had ik al gezienquote:Op dinsdag 30 augustus 2005 22:13 schreef RB het volgende:
@ mercy
Heb je ook al bij
www.onderdelen-struik.com gekeken voor je remschijf![]()
Nee bij 130 begint het eerste lichtelijke protest pas.quote:Op dinsdag 30 augustus 2005 22:11 schreef worldpimber het volgende:
[..]
140?Is boven de 100 rijden in zo een ding niet al eng dan? Trillende ramen, dashbord, stuur, stoelen kortom alles?
?
Lleleelevvveeeuuunssgevaarlijk
| Forum Opties | |
|---|---|
| Forumhop: | |
| Hop naar: | |