abonnement Unibet Coolblue Bitvavo
  Moderator / Redactie Sport / Weblog maandag 17 oktober 2005 @ 00:26:43 #176
17650 crew  rubbereend
JUICHEN
pi_31501456
quote:
Op zondag 16 oktober 2005 22:56 schreef Klingon het volgende:
Volgens de opstelling in De Wedstrijden stond Amoah linksbuiten en Amoah in het midden (correct me if I'm wrong). De hele middenmoot staat trouwens goed bij elkaar.
idd, bizar dicht, van plaats 17 tot en met 7 is 3 punten verschil
DeLuna vindt me dik ;(
Op zondag 22 juni 2014 12:30 schreef 3rdRock het volgende:
pas als jullie gaan trouwen. nu ben je gewoon die Oom Rubber die met onze mama leuke dingen doet :)
  maandag 17 oktober 2005 @ 00:29:59 #177
104871 remlof
Europees federalist
pi_31501529
goedzo geel-zwert!
Yankee go home!
pi_31512790
Ik bedoelde idd dat Benson volgens De Wedstrijden in het midden stond en Amoah als linksbuiten, maar dat klopte dus niet helemaal. Volgende week RBC, daar mag Vitesse gewoon geen punten laten liggen. RBC staat op 2 punten, laat slecht spel zien... dus hopelijk blameren de Arnhemmers zich niet.
pi_31513794
De Wedstrijden rommelt net als de UEFA vaak maar wat aan met de posities. Moet je niet op letten.

Benson wel een mazzelgoaltje.
ASWH, de trots van de regio
www.thuisuiteten.nl
pi_31514917
Ach mAzzel?? Gewoon op het juiste moment op de juiste plaats. Als hij dacht van ik zet er geen druk op was deze goal niet gevallen
  maandag 17 oktober 2005 @ 22:36:08 #181
21578 Elvislives
Fietstas, Pumista
pi_31519670
mazzelgoaltjes die amoah NIET maakt. Die jongen loopt toch 1 op 1 in de laatste 3 wedstrijden, niet gek voor een 21 jarige!
No chingues con mi barrio!
Vamos el TRI!
pi_31520636
@ Positive Thinking

Idd, dat vergeet men wel eens

En over Amoah, het is jammer dat het zo moet eindigen. Hij was altijd vet goed (althans vond ik), een van mijn favoriete spelers met diarra, maar na zijn blessure en op de verkeerde positie is het wel rap achteruit gegaan met zijn prestaties. Jammer dat het publiek hem zo weghoond, maar ik moet eerlijk bekennen dat ik de neiging af en toe ook wel eens krijg de laatste 2 thuiswedstrijden Het is iig voor beiden partijen beter dat we uit elkaar gaan, hij zit hier al zolang en is als schaduwspits uitgeleerd (hopen dat hij dan ook zo naar een nieuwe club gaat), en voor de club en supporters ook wel eens leuk om een ander gezicht te zien in de spits.

Het zou leuk zijn als Benson zijn rol kan overnemen, en ervan uitgaande dat Glus ook wegaat, moet er dus eigenlijk nóg een spits aangetrokken worden. Toch eigenlijk wel een 'van naam', want ook Benson zal wel weer een terugvalletje krijgen. Royer ook zijn contract niet verlengen.

Maargoed zolang we deze 4 middenvelders hebben, zal er toch nog altijd een keus gemaakt moeten worden tussen bepaalde systemen, dat probleem zul je altijd houden. Als we iig maar weer in het linkerrijtje staan en er voor elkaar geknokt wordt, dan zijn we van die zorg (de belangrijkste) af
pi_31536338
Bier bij winst voor rbc vanuit odw (nec dus)

mocht rbc winnen za. dan krijg elke speler een krat bier. mocht oud nekker ebbinge scoren dan krijgt hij 10 kratten extra.

losers
pi_31578963
quote:
Laatste kans voor Aalbers bij Vitesse
Door MARCEL VAN DER KRAAN

ARNHEM - Vitesse dreigt de gesprekken met de Duet-groep en Karel Aalbers (adviseur van het bedrijf) over een totale overname van de club en het stadion Gelredome af te blazen als niet vóór maandag is voldaan aan de voorwaarden die de Arnhemse eredivisieclub heeft gesteld.

In dat geval praat Vitesse alleen nog verder met een van de twee overgebleven partijen Eurocommerce of TCN.

Oud-voorzitter Aalbers heeft al lange tijd zijn ogen gericht op het voetbalbedrijf Vitesse en zijn geesteskind het Gelredome. Met de investeringsmaatschappij Duet-groep lijkt een serieuze partner te zijn gevonden.

De top van de voetbalclub heeft eerder deze maand de ideeën van het Britse bedrijf aangehoord en staat in principe open voor de plannen. Maar daarvoor wenst men in Arnhem wel een aantal zaken zwart op wit te hebben. De huidige bewindvoerders wensen geen onverantwoorde risico's te nemen. Te meer daar de club goede hoop heeft dat zij op niet al te lange termijn de eigen broek kan ophouden.

De Duet-groep wil de aandelen van de Stichting Betaald Voetbal Vitesse overnemen en het Gelredome en Vitesse samenvoegen onder één holding. Het bod op de voetbalclub zou zo'n 26 miljoen euro bedragen. Daarnaast zou er een kapitaalkrachtige sponsor klaar staan, die tot 2012 jaarlijks acht miljoen euro wil fourneren.

De Duet-groep wil dat Vitesse zich positief achter haar plannen schaart. De gemeente Arnhem heeft echter aangegeven dat Duet is afgevallen voor de koop van het stadion. Met steun van de club hopen Aalbers en de zijnen dat de politiek terugkomt op dat besluit.

Algemeen directeur Paul van der Kraan van Vitesse zegt dat de club de zaken strikt gescheiden wil houden. ,,Vitesse kan alleen praten over de club. Over de verkoop van het stadion hebben wij niets te zeggen.''

Waarom heeft Vitesse dan toch het initiatief genomen om te praten met Duet?

Van der Kraan: ,,Omdat het ons allemaal te lang ging duren. Wij waren bang dat de verkoop van het Gelredome in een beslissende fase zou komen zonder dat de club Vitesse kennis had kunnen nemen van de bieding van Duet. Een grote financiële injectie zou de club goed uitkomen en het zou prachtig zijn als de club in een klap schuldenvrij kan worden gemaakt. We zijn ten aanzien van het stadion echter geheel afhankelijk van de gemeente.''

Wat verlangt u nu van de Duet-groep?

,,Wij willen kennis nemen van het business plan. Daarbij willen wij een bankgarantie ten hoogte van het bedrag dat gemoeid zou zijn met de eventuele overname van de aandelen. Ook willen wij honderd procent zekerheid over het contracteren van de hoofdsponsor die Duet zegt te hebben. Er zou voor een periode van zeven jaar acht miljoen euro per jaar beschikbaar zijn. Daarnaast heeft Duet aangegeven dat de provincie niet afwijzend tegenover hun plannen staat. Daar willen wij ook graag een schriftelijke bevestiging van. Dat lijkt ons gebruikelijk bij een overname. Ik heb geen boodschap aan emoties uit het verleden. Ik kijk ernaar als naar een gewone zakelijke deal en daarbij horen gewone zakelijke eisen."

Is bekend gemaakt om welke potentiële hoofdsponsor het gaat?

,,Nee, dat is ook niet relevant. Als de Duet-groep de naam van de potentiële hoofdsponsor niet bekend kan maken, kunnen de stukken bij een door ons aan te wijzen notaris worden gedeponeerd.''

Is er een deadline gesteld?

,,We willen vóór komende maandag duidelijkheid. Ook omdat de gemeente vasthoudt aan 1 januari 2006 als verkoopdatum. Vult Duet de voorwaarden in, dan praten we verder. Kunnen ze dat niet, dan houdt het op en richten we ons op de overgebleven partijen.''

Bron: AD
Onertussen schijnt er al meer plaats gehad te hebben, hoe het er nu precies voorstaat is mij niet echt duidelijk.
pi_31579103
Sneller dan verwacht iig duidelijk omtrent Karel Aalbers, ben erg benieuwd of hij het kan waarmaken.
pi_31637826
En onze angstgegner RBC is geen angstgegner meer.. Op naar Heracles en hopenlijk gaat deze weg nog verder omhoog.
  zaterdag 22 oktober 2005 @ 22:50:42 #187
21578 Elvislives
Fietstas, Pumista
pi_31639445
Theo is Tof!

"Ja ik kon wel doorlopen en hem intikken of afleggen op amoah, maar ik dacht ik ga liggen, dusseh....ik ging maar liggen"
Vamos el TRI!
pi_31639915
Nou is het een kwestie van oogkleppen op en focussen op het eigen spel en resultaat. Niet teveel op de rest letten en gewoon Heracles oprollen. Daarna staat Feyenoord te wachten (theoretisch verlies), maar mits met goed spel niet een ramp voor de moraal. Daarna krijg je een paar interessante wedstrijdent tegen mogelijke 'concurrenten'. Maar zoals ik al zei, ik hoop dat Vitesse (en wij allemaal als supporters) niet gaan zweven. Zaterdag staat Heracles, echt zo'n ploeg waar je als Vitesse zijnde (sowieso als subtopper) op kan gaan verkijken.
pi_31647652
Een overwinning die we hard nodig hadden. We staan voorlopig weer even waar we horen. Heracles thuis moet te doen zijn al lijkt het me een lastigere tegenstander dan RBC.
pi_31650337
Gaat de goede kant op. Hopelijk gaat het tegen Heracles zoals de afgelopen wedstrijden, en kunnen we ons een beetje in de middenmoot vestigen. Maar Heracles is niet vies van verdedigend spel in uitwedstrijden. Dus het zal moeilijk te voorspellen zijn.
pi_31653486
Mooi, dit zijn de duels die je moet winnen, maar je moet het altijd maar even doen. Hoe was Knol?
www.thuisuiteten.nl
pi_31654218
Ik kan de wedstrijden niet zien en moet het met radio verslagen doen (90 minuten verslag). Heb de indruk dat hij het aardig goed doet. Misschien dat mensen die het wel allemaal gezien hebben meer kunnen zeggen hierover.
pi_31661297
Knol (iig in de thuiswedstrijden) is nog niet 100%, logisch natuurlijk. Hij maakt zo af en toe wel wat kleine slippertjes (zoals thuis tegen ado ook op talpa te zien was), maar je zit als supporter iig een stuk lekkerder op je bips dan wanneer VD Berg speelt (denk aan AZ thuis). Knol + Dingsdag is natuurlijk een lekker duo voor een subtopper en laten we hopen dat ze ze nog minstens 1.5 seizoen samen mogen spelen. Wie weet keert Jansen nog terug en dan is het helemaal smullen geblazen.

Overigens hebben we sowieso een leuke opstelling zo. Het wordt Sturing natuurlijk wel makkelijk gemaakt met de blessure van Knopper en VD Berg (en in jan/febr met het wegvallen van Yakubu en Amoah vanwege de africa cup), maar zo hebben we iig een goede opstelling. Men zal mij wel een zeikerd vinden, maar de goede resultaten die er nu geboekt zijn de afgelopen weken laten Sturing echter wel aanblijven natuurlijk, terwijl we met hem nooit écht hogerop zullen komen. Maargoed, wie weet leert hij ondertussen ff snel bij, hij heeft toch al twee gouden wissels toegepast (2x hersi)
pi_31663350
Ik hoop nog altijd dat Knol fit blijft. Dan staat ie snel in Oranje, denk ik.
www.thuisuiteten.nl
  Moderator / Redactie Sport / Weblog maandag 24 oktober 2005 @ 21:09:54 #195
17650 crew  rubbereend
JUICHEN
pi_31664584
quote:
Op maandag 24 oktober 2005 19:57 schreef methodmich het volgende:
dat weet je bij van Basten maar nooit
DeLuna vindt me dik ;(
Op zondag 22 juni 2014 12:30 schreef 3rdRock het volgende:
pas als jullie gaan trouwen. nu ben je gewoon die Oom Rubber die met onze mama leuke dingen doet :)
  dinsdag 25 oktober 2005 @ 10:05:03 #196
72703 Lionheaad
Nothing beats a Lion
pi_31674932
quote:
Op maandag 24 oktober 2005 19:57 schreef methodmich het volgende:
Hij voetbalt niet bij Ajax of AZ
wordt aan gewerkt....ben net terug
pi_31675474
Het zou goed kunnen, Knol is een hele goeie als hij fit is.
That's all folks!
  dinsdag 25 oktober 2005 @ 11:31:08 #198
21578 Elvislives
Fietstas, Pumista
pi_31676542
Om Dingsdag niet te vergeten
Vamos el TRI!
pi_31677517
quote:
Op maandag 24 oktober 2005 15:14 schreef DeVinger het volgende:
wie weet leert hij ondertussen ff snel bij, hij heeft toch al twee gouden wissels toegepast (2x hersi)
Je kunt het ook negatief zien: Hij moet Hersi gewoon in de basis zetten, waardoor hij een wissel over heeft.

Hersi hoort naar mijn mening gewoon in de basis
pi_31682842
quote:
Op dinsdag 25 oktober 2005 12:15 schreef Domenica het volgende:

[..]

Je kunt het ook negatief zien: Hij moet Hersi gewoon in de basis zetten, waardoor hij een wissel over heeft.

Hersi hoort naar mijn mening gewoon in de basis
Maar wel als middenvelder wat mij betreft (of?), en wie moet er dan uit?
abonnement Unibet Coolblue Bitvavo
Forum Opties
Forumhop:
Hop naar:
(afkorting, bv 'KLB')