Wat denk je dat supertalent Sneijder verdient? Die zit echt wel op 1,5 miljoen.quote:Op vrijdag 7 oktober 2005 16:05 schreef cultheld het volgende:
[..]
Dat meen je toch niet serieus he? En een Belgische topclub als Anderlecht wil supertalent Vandenborre een contractverlenging aanbieden waarmee hij 600.000 per jaar kan verdienen.
Dan doen onze clubs het qua salariëring dus nog niet zo slecht.
Welke beloftes kwam hij dan niet na, vraag ik me af? Het is trouwens zijn stadion dus dat thuiskomen is vrij normaal lijkt me.quote:Op vrijdag 7 oktober 2005 13:20 schreef MaxPower het volgende:
Wat bespeelt Karel weer heerlijk de emoties... 'thuiskomen'Hij leert ook niet van zijn vorige fouten door nu alweer valse beloften te doen. TV-kanaal en hotel... come on! Alleen de Chelseas en Real Madrids krijgen zoiets rendabel.
niemand met een volwaardig contract bij de top verdient minder dan Balkenende.quote:Op vrijdag 7 oktober 2005 16:07 schreef MaxPower het volgende:
[..]
Wat denk je dat supertalent Sneijder verdient? Die zit echt wel op 1,5 miljoen.
quote:MAGERE WINST OP DOVO
Twee doelpunten van Theo Janssen en één van Matthew Amoah zorgden dinsdagavond voor een 3-0 overwinning voor Vitesse op hoofdklasser DOVO.
DOVO 0-3 Vitesse
Scheidsrechter: -
11 oktober 2005, 19:30 uur
Veenendaal
DOVO
S. Toonen (’46 Selhorst), Elsenaar, Wierenga, Biezen, Van der Tier, Van de Broek, Van Eikeren (’46 L. Toonen), Schut, Stinissen (’62 Holwijn), Holster en Wormgoor.
Vitesse
Wapenaar, Vreven, Dingsdag, Knol, Swerts, Janssen, Van der Schaaf, Fränkel, Benson, Gluscevic en Esajas.
DOELPUNTEN
Janssen '63 0-1
Amoah (assist Dingsdag) '66 0-2
Janssen '85 0-3
KAARTEN
Vreven '67 Vitesse
WISSELS VITESSE
Amoah '46 Fränkel
(Bron: Vitesse.nl)
Die kant gingen we ook op dankzij Aalbers. Daarnaast werd Vitesse regelmatig aangeduid als de vierde club van Nederland.quote:Op vrijdag 7 oktober 2005 16:18 schreef MaxPower het volgende:
Structureel tussen de top3 nestelen van Vitesse natuurlijk.
Snap je zo helemaal niet, maar in het Gelredome was te zien dat Benson stijf linksbuiten begon, af en toe wel wat wisselde met Amoah, maar over het algemeen toch als linksbuiten speeldequote:Op zondag 16 oktober 2005 22:56 schreef Klingon het volgende:
Volgens de opstelling in De Wedstrijden stond Amoah linksbuiten en Amoah in het midden (correct me if I'm wrong). De hele middenmoot staat trouwens goed bij elkaar.
Hij bedoelt dat volgens De Wedstrijden Amoah linksbuiten stond en benson in de spits. Dit klopt dus inderdaad niet.quote:Op zondag 16 oktober 2005 22:59 schreef DeVinger het volgende:
[..]
Snap je zo helemaal niet, maar in het Gelredome was te zien dat Benson stijf linksbuiten begon, af en toe wel wat wisselde met Amoah, maar over het algemeen toch als linksbuiten speelde![]()
| Forum Opties | |
|---|---|
| Forumhop: | |
| Hop naar: | |