Nee fok is traag, en ik moet zo etenquote:Op zondag 28 augustus 2005 18:00 schreef eL. het volgende:
Ja hallo. Is iedereen stuk opeens ?
Heb je een nieuwe jas?quote:Op zondag 28 augustus 2005 18:00 schreef eL. het volgende:
Ja hallo. Is iedereen stuk opeens ?
Mwah.....wel iets aan de doorbakken kant. We zijn met een groepje geweest en het was uitermate interessant. Verder niet veel van de wedstrijd meegekregenquote:Op zondag 28 augustus 2005 18:43 schreef blackbully het volgende:
en was het wat?
of alleen flink verbrand?
Nou, geef maar toe, wie was het?quote:Op zondag 28 augustus 2005 18:44 schreef Virus.NL het volgende:
Stel aangehouden na naaktreportage op begraafplaats
UTRECHT - Op een kerkhof in Utrecht heeft de politie zaterdagmiddag een man en een naakte vrouw aangehouden. De 52-jarige man uit Veendam maakte op de begraafplaats foto's van de 45-jarige vrouw uit Utrecht die naakt en met kettingen om op een grafsteen zat.
Ze deden vrijwillig mee aan de fotosessie, meldde de politie zondag. Het tweetal is aangehouden wegens onzedelijk gedrag.
http://www.nu.nl/news/581(...)p_begraafplaats.html
Die is mooi geworden. Goed scherp ook.quote:Op zondag 28 augustus 2005 19:55 schreef PdeHoog het volgende:
Eerste foto van DTMIR met de D30 is een stuk leuker dan met de A75
[afbeelding]
hmm dat ken ik niet echtquote:Op zondag 28 augustus 2005 20:08 schreef pea4fun het volgende:
[..]
Die is mooi geworden. Goed scherp ook.
Ik val een beetje in een gat, heb opeens geen foto's meer te bewerken
Gelukkig moet ik morgen weer werkenquote:
Uiteraard is-ie bewerktquote:Op zondag 28 augustus 2005 19:58 schreef _moder8or_ het volgende:
Wow. Wat een mooie foto PdeHoogHij is zeker bewerkt?
Sorry voor asking. Maar wat betekent IR?quote:Op zondag 28 augustus 2005 20:57 schreef PdeHoog het volgende:
[..]
Uiteraard is-ie bewerktHet is IR
Dat zijn foto's waar een photoshop-scriptje overheen gehaald moet worden
Je mag wel ff met mij meedoen hoorquote:Op zondag 28 augustus 2005 20:08 schreef pea4fun het volgende:
Ik val een beetje in een gat, heb opeens geen foto's meer te bewerken
Oja. Dat had ik ook kunnen wetenquote:Op zondag 28 augustus 2005 21:09 schreef blackbully het volgende:
infra-rood
Ik was u kwijt!!quote:Op zondag 28 augustus 2005 20:58 schreef Dr_Flash het volgende:
ja hoi ben er ook weer
eerst even foto's beklooien
quote:
2.5quote:Op zondag 28 augustus 2005 21:46 schreef Dr_Flash het volgende:
[..]![]()
Ik zal me voortaan afmelden, goed?
Ojaaaa, da's waar!!!quote:Op zondag 28 augustus 2005 21:46 schreef Dr_Flash het volgende:![]()
Ik was in belgie en Frankrijk, aan de slagvelden van de Eerste Wereldoorlog
en ik heb vette pics van een brand in Frankrijk. Gewoon een hooischuur, niks aan de hand, maar we konden lekker dichtbij komen, 200-300 meter of zo
Zooo jammer dit soort dingenquote:Op zondag 28 augustus 2005 22:00 schreef Shark.Bait het volgende:
[..]
Ojaaaa, da's waar!!!
En ik kon niet omdat ik met vakantie was
Ik had gewoon mee kunnen gaan dus
quote:Op zondag 28 augustus 2005 21:50 schreef Dr_Flash het volgende:
[..]
2.5
Ik deed het niet expres, het ging per ongeluk.
ah okee, goed excuusquote:Op zondag 28 augustus 2005 22:16 schreef Shark.Bait het volgende:
ik was ook druk vandaag te Clingendael.
[afbeelding]
Lollie-meet met een mooie dame
Hey flash, mooi weekend gehad dus.. We zien de foto's wel verschijnenquote:Op zondag 28 augustus 2005 21:46 schreef Dr_Flash het volgende:
[..]![]()
Ik was in belgie en Frankrijk, aan de slagvelden van de Eerste Wereldoorlog
en ik heb vette pics van een brand in Frankrijk. Gewoon een hooischuur, niks aan de hand, maar we konden lekker dichtbij komen, 200-300 meter of zo
heel mooi plaatje...goed hoorquote:Op zondag 28 augustus 2005 22:16 schreef Shark.Bait het volgende:
[afbeelding]
Dat dacht ik ookquote:
Heeft me een fortuin aan lollies gekostquote:Op zondag 28 augustus 2005 22:21 schreef pea4fun het volgende:
heel mooi plaatje...goed hoor
Hubba hubbaquote:Op zondag 28 augustus 2005 22:16 schreef Shark.Bait het volgende:
[afbeelding]
quote:Op zondag 28 augustus 2005 22:32 schreef RonaldV het volgende:
Lollies zijn OK
En Toeps ook trouwens. Goeie combinatie!
quote:
tx dat lollie idee had ik al een tijdjequote:
waarom fotografeer je haar dan niet?quote:Ik spam er hier ook ff eentje van dit weekend:
natuurlijk is je krantje belangrijker wanneer er een mooie dame naast je zit
[afbeelding]
Wow. Mooie foto zeg. En waarom niet die dame eropquote:Op zondag 28 augustus 2005 22:53 schreef Puckzzz het volgende:
Wauw! Mooie foto van Toeps
Ik spam er hier ook ff eentje van dit weekend:
natuurlijk is je krantje belangrijker wanneer er een mooie dame naast je zit
[afbeelding]
quote:Op zondag 28 augustus 2005 23:02 schreef _moder8or_ het volgende:
Wow. Mooie foto zeg. En waarom niet die dame erop
da's ook wel waar...quote:Op zondag 28 augustus 2005 23:07 schreef Puckzzz het volgende:
Omdat dit 'm juist intressanter maakt, je blijft nieuwsgierig hoe mooi die dame eigenlijk is
Nou zeg. Jij bent flauwquote:Op zondag 28 augustus 2005 23:07 schreef Puckzzz het volgende:
Omdat dit 'm juist intressanter maakt, je blijft nieuwsgierig hoe mooi die dame eigenlijk is
Teringquote:Op zondag 28 augustus 2005 23:00 schreef Shark.Bait het volgende:
[..]zag je dat niet dan?
[..]
tx dat lollie idee had ik al een tijdje
Fijne nacht toegewenst en veel succes morgenquote:Op zondag 28 augustus 2005 23:36 schreef Dr_Flash het volgende:
ik ga slapenMorgen meer foto's van de Somme-Ieper-expeditie
EN vooral van dat fikkie
Hm. Ik ben het niet met je eens. Een duidelijk zeer knappe dame zou volgens mij toch veel beter gewerkt hebben. Nu dacht ik "Oh, een man die de krant leest."quote:Op zondag 28 augustus 2005 23:07 schreef Puckzzz het volgende:
Nee heb je, ja kan je krijgenquote:
Stukje (meer) privacy. Ik hoor steeds vaker dat mensen wat van me zochten op google en dan van alles tegenkomen, dat was me bekend, maar ik hou soms dingen liever meer gescheiden.quote:Op zondag 28 augustus 2005 21:00 schreef Shark.Bait het volgende:
Hoi
Hee eL, vanwaar een nieuwe account?
Lees het topic ff terug a.u.b... en specifiek mijn postsquote:Op maandag 29 augustus 2005 09:17 schreef Gutteguttegut het volgende:
*zit ook weer op zn werk
*heeft gister een rolletje volgeschoten ik de tuin van zn ouders
*gaat ze vanmiddag weg brengen
*moet vanmiddag ook naar het ziekenhuis...
*voelt zich erg lekker na het weekend
*is gek op chocola maar liever geen paarse
quote:Op maandag 29 augustus 2005 07:19 schreef Toeps het volgende:
Haaaai!
Zit ik dan, in mijn pyjama slobberkleren, met hoochie rode nagellak.
Hmm...heb het nu 2x terug gelezen (alleen jouw posts) maar snap het nog niet..quote:Op maandag 29 augustus 2005 09:24 schreef Shark.Bait het volgende:
mogguh
[..]
Lees het topic ff terug a.u.b... en specifiek mijn posts
Ik had toch een idee voor een fotosessie.. Zie de foto met Toeps erop voor het resultaat. Athans, ik heb meer foto's, maar die moet ik nog bewerken, en 1.5 rolletje die nog ontwikkeld moeten worden...quote:Op maandag 29 augustus 2005 10:17 schreef Gutteguttegut het volgende:
Hmm...heb het nu 2x terug gelezen (alleen jouw posts) maar snap het nog niet..
* Gutteguttegut voelt zich blondt
Hmm...nu nog snap ik niet direct wat dat met mijn post te maken heeftquote:Op maandag 29 augustus 2005 10:23 schreef Shark.Bait het volgende:
[..]
Ik had toch een idee voor een fotosessie.. Zie de foto met Toeps erop voor het resultaat. Athans, ik heb meer foto's, maar die moet ik nog bewerken, en 1.5 rolletje die nog ontwikkeld moeten worden...
Dan wil ik ook iets kwijt maarquote:Op maandag 29 augustus 2005 08:03 schreef Puckzzz het volgende:
Mogguh!
Ik moet ff iets kwijt hoor
@PPR: nou ben ik ff FOT aan het doorlezen en ik kom verdorie in drie verschillende topics die slechte foto van je chocola tegen. Ik vind het een beetje overdreven van je. Als je aandacht nodig hebt ga je maar naar US maar spam hier niet de boelvol met dezelfde foto's.
Zo ik heb gezegd. Nu opnaar mijn werk.
helemaal niks. was een aandachtstrekker voor jou. Ik had het op de Lek meet over een idee dat ik wilde uitwerken en jij was zo ontzettend nieuwsgierig. Welnu, nu weet je hetquote:Op maandag 29 augustus 2005 10:38 schreef Gutteguttegut het volgende:
Hmm...nu nog snap ik niet direct wat dat met mijn post te maken heeft
txquote:Wel mooie foto trouwens
quote:* Gutteguttegut gaat de komende tijd heel veel analoog schieten...![]()
Heb jij ook vakantie?quote:Op maandag 29 augustus 2005 11:55 schreef Briggy het volgende:
Goedemorgenhet kan nog net ...kheb lekker uitgeslapen.
Het was best wel weer vermoeiend zo'n dagje races, maar kheb wel een hoop lekkere foto's![]()
en dat maakt een hoop goed![]()
mijn rolletjes? Ja, maar wel met zorgvuldig uitgekozen onderwerpenquote:
Aaaah..nu snap ik hetquote:Op maandag 29 augustus 2005 13:17 schreef Shark.Bait het volgende:
[..]
helemaal niks. was een aandachtstrekker voor jou. Ik had het op de Lek meet over een idee dat ik wilde uitwerken en jij was zo ontzettend nieuwsgierig. Welnu, nu weet je het
[..]
tx
[..]![]()
het virus heeft weer een slachtoffer te pakken....
Nog wat geleerd voor vandaag?quote:Op maandag 29 augustus 2005 15:12 schreef Xilantof het volgende:
Goedemiddagdrukke dag op school
nu ff tijd om te internetten
ik moest mentor spelenquote:
quote:Op maandag 29 augustus 2005 15:43 schreef Xilantof het volgende:
[..]
ik moest mentor spelen
morgen weer.
eerste jaars studenten zijn niet echt enthousiast merk ikmaar tis ook eerste keer hier op school enzo. Morgen op kamp met ze
![]()
Hoi!quote:Op maandag 29 augustus 2005 15:47 schreef Auticia het volgende:
Hee!
quote:
quote:Op maandag 29 augustus 2005 16:13 schreef Dr_Flash het volgende:![]()
Ik moet toch eens dat boekje meenemen naar m'n werk
zullen ze leuk vinden hier
vast welquote:Op maandag 29 augustus 2005 16:15 schreef Auticia het volgende:
[..].
Zouden er meer mensen op Fok zijn met zo'n raar boekje? Anders is het misschien iets om een heel topic (of reeks) aan te wijden.
quote:Op maandag 29 augustus 2005 16:20 schreef RonaldV het volgende:
Ik heb m in Italiaans en Tjechisch. Mijn dochter van 8 leest er dagelijks een stukje uit voor
Daswiedania!quote:Op maandag 29 augustus 2005 16:29 schreef Dr_Flash het volgende:
DoeiIk ben vanavond ergens aan het vogelen
Ha, dat is gezelligquote:Op maandag 29 augustus 2005 21:13 schreef Xilantof het volgende:
ik ga morgen ongeveer langs Offy zie ik net in de planning...
quote:Op maandag 29 augustus 2005 21:17 schreef Offy het volgende:
[..]
Ha, dat is gezellig
* Offy zet tosti-apparaat vast klaar
waar ga je naartoe?
Als we het terugkrijgen vind ik het bestquote:Op maandag 29 augustus 2005 21:20 schreef Offy het volgende:
Camera's moeten wel worden ingeleverd bij de voordeur
Even mijn persoonlijke mening:quote:Op maandag 29 augustus 2005 21:13 schreef _moder8or_ het volgende:
Hier zien jullie 5 van mijn foto's, geschoten op 29 augustus 2005.
1
[afbeelding]
2
[afbeelding]
3
[afbeelding]
4
[afbeelding]
5
[afbeelding]
Ik kan niets belovenquote:Op maandag 29 augustus 2005 21:22 schreef _moder8or_ het volgende:
Als we het terugkrijgen vind ik het best
Whehehehehequote:Op maandag 29 augustus 2005 21:20 schreef Offy het volgende:
Camera's moeten wel worden ingeleverd bij de voordeur
Pro of geen Pro. Dank voor je tips. De laatste is inderdaad uit een rijdende auto genomen (100km/h) Moest mijn camera op sportstand zetten, maar vergetenquote:Op maandag 29 augustus 2005 21:23 schreef Gutteguttegut het volgende:
[..]
Even mijn persoonlijke mening:
Foto 1: Vrij saai..verder weet ik niet zo goed wat ik ermee kan.
Foto 2: Zonde van de auto op de achter grond en de bovenkant van de hondenkop.
Foto 3: Leuk idee alleen wat veel gras in beeld.
Foto 4: Mooie plaat
Foto 5: Het is net alsof deze vanuit een (rijdende) auto is genomen.
Nu ben ik geen pro..maar ik laat alleen mn gevoel spreken.
* _moder8or_ fluistert.quote:Op maandag 29 augustus 2005 21:25 schreef PdeHoog het volgende:
[..]
Whehehehehe
* PdeHoog stopt zijn A75 in zijn broekzak
Geen GSm met cam?quote:Op maandag 29 augustus 2005 21:25 schreef PdeHoog het volgende:
[..]
Whehehehehe
* PdeHoog stopt zijn A75 in zijn broekzak
de reis gaat naar Gerbert (oid?) en/of de Mortel.quote:Op maandag 29 augustus 2005 21:17 schreef Offy het volgende:
[..]
Ha, dat is gezellig
* Offy zet tosti-apparaat vast klaar
waar ga je naartoe?
Zo onscherp vind ik hem echt niet. Mooi geprobeerd.quote:Op maandag 29 augustus 2005 21:30 schreef Ymke het volgende:
Ik ben al de hele avond aan het proberen om druppels te fotograferen maar het scherpstellen is verdomd moeilijk , iemand tips voor me?
[afbeelding]
scherpstellen hoeft toch niet lastig te zijn? met een klein diafragma e.d. (lijkt me ook het mooiste in zo'n geval).quote:Op maandag 29 augustus 2005 21:30 schreef Ymke het volgende:
Ik ben al de hele avond aan het proberen om druppels te fotograferen maar het scherpstellen is verdomd moeilijk , iemand tips voor me?
[afbeelding]
Die dame ken ik volgens mijquote:Op maandag 29 augustus 2005 21:29 schreef Gutteguttegut het volgende:
Ok naar aanleiding van het offtopic deel in het Lekmeet topic...deze foto gemaakt vanmiddag..
Oude muur met model...
[afbeelding]
En ja ik weet het....het was erg zonnig..en dus knijpt ze met haar ogen![]()
Hee, da's die ene dame die jij meenam naar de Flevo-modellen meet van vorig jaar, niet?quote:Op maandag 29 augustus 2005 21:29 schreef Gutteguttegut het volgende:
Ok naar aanleiding van het offtopic deel in het Lekmeet topic...deze foto gemaakt vanmiddag..
Oude muur met model...
[afbeelding]
En ja ik weet het....het was erg zonnig..en dus knijpt ze met haar ogen![]()
Statief, draadontspanner en manual focus op het punt waar de druppel het water raaktquote:Op maandag 29 augustus 2005 21:30 schreef Ymke het volgende:
[afbeelding]
quote:Op maandag 29 augustus 2005 21:33 schreef PdeHoog het volgende:
[..]
Die dame ken ik volgens mijIs dat dezelfde van de meet vorig jaar
quote:Op maandag 29 augustus 2005 21:33 schreef Shark.Bait het volgende:
[..]
Hee, da's die ene dame die jij meenam naar de Flevo-modellen meet van vorig jaar, niet?
Het scherpstellen is moeilijk omdat je tussen 2 druppels niks hebt om op te focussen , alleen plat water en dan kan ik niet scherpstellen , als de druppel valt ben ik te laat. hoe los ik dat op?quote:Op maandag 29 augustus 2005 21:32 schreef Xilantof het volgende:
[..]
scherpstellen hoeft toch niet lastig te zijn? met een klein diafragma e.d. (lijkt me ook het mooiste in zo'n geval).
de foto die je post vind ik wel mooidenk je misshcien niet dat er wat bewegingsonscherpte in zit? misschien zachtjes inflitsen?
Ik vind 'm mooi...quote:Op maandag 29 augustus 2005 21:30 schreef Ymke het volgende:
[afbeelding]
Ik heb geen draadontspannerquote:Op maandag 29 augustus 2005 21:34 schreef PdeHoog het volgende:
[..]
Statief, draadontspanner en manual focus op het punt waar de druppel het water raakt
En waarom was die niet mee naar de lek?quote:
Volgende keer meebestellen bij de DPZ - IAquote:
eerst een straaltje water laten gaan? daar op scherpstellen Manual...? dan laten druppelen?quote:Op maandag 29 augustus 2005 21:35 schreef Ymke het volgende:
[..]
Het scherpstellen is moeilijk omdat je tussen 2 druppels niks hebt om op te focussen , alleen plat water en dan kan ik niet scherpstellen , als de druppel valt ben ik te laat. hoe los ik dat op?
Die zat toen op een zeiljacht in Turkijequote:Op maandag 29 augustus 2005 21:38 schreef RonaldV het volgende:
[..]
En waarom was die niet mee naar de lek?![]()
quote:
Wat voor meet had je willen hebbenquote:Op maandag 29 augustus 2005 21:41 schreef _moder8or_ het volgende:
Wanneer gaan we is met z'n allen een meet ergens organiseren?
Een fotografie meetquote:Op maandag 29 augustus 2005 21:44 schreef PdeHoog het volgende:
[..]
Wat voor meet had je willen hebben![]()
En waarom was jij bij de Lekmeet met twintig andere gekken en niet op dat zeiljacht?quote:Op maandag 29 augustus 2005 21:40 schreef Gutteguttegut het volgende:
[..]
Die zat toen op een zeiljacht in Turkije
quote:Op maandag 29 augustus 2005 21:30 schreef Xilantof het volgende:
de reis gaat naar Gerbert (oid?) en/of de Mortel.
snap de planning niet zo goedmaar het vlaggetje staat vlak bij jou plaatje
Hey, jij ook hier?quote:
Boekje? Waar hébben jullie het over!quote:Op maandag 29 augustus 2005 16:23 schreef Dr_Flash het volgende:
[..]![]()
"Pappa, wat betekent 7.2 ik wil met je naar bed?"
Aww, vloog ie weg.quote:Op maandag 29 augustus 2005 21:50 schreef _moder8or_ het volgende:
Oja. Dit had ik ook vandaag. Was bezig een super foto te maken van een vlinder op een bloem...
Dus ik ga rustig liggen in het gras, scherpstellen dit scherpstellen dat. Oké klaar om de foto te maken.
KLIK. Resultaat. Bloem zķnder vlinder![]()
Wat een leuk origineel ideequote:Op maandag 29 augustus 2005 21:44 schreef _moder8or_ het volgende:
[..]
Een fotografie meetEn dat dan iedereen komt
Klopt, die was mijn huiskamer binnengevlucht. Ik heb haar weer naar buiten gejaagdquote:Op maandag 29 augustus 2005 21:50 schreef _moder8or_ het volgende:
Oja. Dit had ik ook vandaag. Was bezig een super foto te maken van een vlinder op een bloem...
Dus ik ga rustig liggen in het gras, scherpstellen dit scherpstellen dat. Oké klaar om de foto te maken.
KLIK. Resultaat. Bloem zķnder vlinder![]()
Shit...goeie vraag..geen antwoord opquote:Op maandag 29 augustus 2005 21:45 schreef Subhuman het volgende:
[..]
En waarom was jij bij de Lekmeet met twintig andere gekken en niet op dat zeiljacht?
Introductiekamp van de opleiding, ik ga mee als mentor.quote:Op maandag 29 augustus 2005 21:46 schreef Offy het volgende:
[..]
![]()
Je bedoelt zeker Gemert? Dat is hier nog geen 5 minuutjes vandaanwat heb je toch in dat gat te zoeken?
Ik was echt boosquote:Op maandag 29 augustus 2005 21:52 schreef -Marjo- het volgende:
[..]
Aww, vloog ie weg.
Ik had laatst een libelle op de schutting. Had net tijd genoeg om 4 foto's te maken, en twee daarvan waren er gelukt...
Je zal maar op zo'n idee komenquote:
Ik ga voor 90% zekerquote:Op maandag 29 augustus 2005 21:56 schreef Shark.Bait het volgende:
Wanneer is eigenlijk die fotografica te houten?
ik heb spullen nodig. En ik neem aan dat G3 ook wel wat leuke camera dingskes daar kan opduiken
je bent geen lekker wijf dat gefotografeerd wil wordenquote:Op maandag 29 augustus 2005 22:06 schreef Yildiz het volgende:
Okay, ik ben een soort van ONZ-poster dus men leest maar over mijn posts heen
Of is het iets anders?
Shark.Bait shut upquote:Op maandag 29 augustus 2005 22:09 schreef Shark.Bait het volgende:
[..]
je bent geen lekker wijf dat gefotografeerd wil worden
Het is ws iets anders
Dan pas?quote:Op maandag 29 augustus 2005 22:02 schreef Gutteguttegut het volgende:
Ik ga voor 90% zeker
6 November 2005
Okay, gimme 10. minutesquote:Op maandag 29 augustus 2005 22:16 schreef Subhuman het volgende:
Yildiz: Gewoon in het standaardtopic posten, als ze weer beginnen te zeuren dat een camera minstens 250 euro moet kosten zal ik ze wel even leren!
Cool. Ga je dan een vrouw aan een muur hangen en een zweep tegen aan gooien?quote:Op maandag 29 augustus 2005 22:16 schreef Subhuman het volgende:
Yildiz: Gewoon in het standaardtopic posten, als ze weer beginnen te zeuren dat een camera minstens 250 euro moet kosten zal ik ze wel even leren!
Toch nog hallo en een fijne nacht toegewenstquote:Op maandag 29 augustus 2005 22:26 schreef pea4fun het volgende:
Goedenavond, ik kom nog even kijken voor ik op tijd naar bed ga, het is weer ff wennen zo vroeg opstaan
Bedoel je niet 1600×1200?quote:Ik heb het liefst een uiteindelijke resolutie van rond de 1200x1600, de normale opties zoals elke camera, multifocus e.d. 8 Megapix is dan dus echt veels te overbodig.
jaquote:Op maandag 29 augustus 2005 22:32 schreef _moder8or_ het volgende:
@Yildiz
[..]
Bedoel je niet 1600×1200?
Dan was het OF een leugen, of je bent het vergeten... ouderdom enzoquote:Op maandag 29 augustus 2005 22:31 schreef pea4fun het volgende:
Uhm...wat had ik nog meer gezien...kweeniemeer...
quote:Op maandag 29 augustus 2005 22:35 schreef Shark.Bait het volgende:
[..]
Dan was het OF een leugen, of je bent het vergeten... ouderdom enzo
Nu nog n cameraatje uitzoeken he.quote:Op maandag 29 augustus 2005 22:38 schreef _moder8or_ het volgende:
[..]
Sorry hoor van mijn gemierenneuk postje![]()
Ik heb in dat andere topic een suggestie gedaanquote:Op maandag 29 augustus 2005 22:40 schreef Yildiz het volgende:
[..]
Nu nog n cameraatje uitzoeken he.
tevens ga ik pitten, eerste dag als voorzitter zit erop, en ik heb al n excursie geregeld voor morgen voor de groep, walibi !
Hopla (studie werktuigbouwkunde, onderwerp dynamica)
Ik vond em lelijk, sorryquote:Op maandag 29 augustus 2005 22:44 schreef pea4fun het volgende:
[..]
Ik heb in dat andere topic een suggestie gedaan
Als je een mooie wil moet je geen sony nemenquote:
Ik ga zondag naar Six Flagsquote:Op maandag 29 augustus 2005 22:40 schreef Yildiz het volgende:
[..]
Nu nog n cameraatje uitzoeken he.
tevens ga ik pitten, eerste dag als voorzitter zit erop, en ik heb al n excursie geregeld voor morgen voor de groep, walibi !
Hopla (studie werktuigbouwkunde, onderwerp dynamica)
hihihihihiquote:
Die eerste is qua druppel best mooi, en als je hem cropt valt dat witte van de flits er wel afquote:Op maandag 29 augustus 2005 22:52 schreef Ymke het volgende:
Meer dan dit krijg ik er vanavond niet uit , woensdag maar verder proberen
[afbeelding]
[afbeelding]
[afbeelding]
De flits is soms nog te fel , krijg ik van die rare witte plekken in t water , hmz
Ik ga woensdag weer verder proberen , tis wel leuk om te doen iigquote:Op maandag 29 augustus 2005 22:58 schreef pea4fun het volgende:
[..]
Die eerste is qua druppel best mooi, en als je hem cropt valt dat witte van de flits er wel af
Die theedoek eronder geeft wel een leuk effect, heb je niet nog fellere kleurtjes?
en overdag zonder flits is natuurlijk ook nog een optie
Misschien ga ik ook wel een poging wagen...quote:Op maandag 29 augustus 2005 23:00 schreef Ymke het volgende:
[..]
Ik ga woensdag weer verder proberen , tis wel leuk om te doen iig
heb jij die cursus nog ergens liggen?quote:Op maandag 29 augustus 2005 23:01 schreef pea4fun het volgende:
[..]
Misschien ga ik ook wel een poging wagen...![]()
Gaaf! Welke precies?quote:
quote:Op maandag 29 augustus 2005 22:22 schreef Subhuman het volgende:
Ik ga mee naar de Fotografica in Houten!
Ja die heb ikquote:Op maandag 29 augustus 2005 23:07 schreef Ymke het volgende:
[..]
heb jij die cursus nog ergens liggen?
Even kijken hoe, voor mail is ie te grootquote:Op maandag 29 augustus 2005 23:14 schreef Ymke het volgende:
@Offy , schieten die theedoek
@Pea, wil je die even doorgeven aub?
www.dropload.comquote:Op maandag 29 augustus 2005 23:16 schreef pea4fun het volgende:
[..]
Even kijken hoe, voor mail is ie te groot
Biddinghuizenquote:Op maandag 29 augustus 2005 23:08 schreef Offy het volgende:
[..]
Gaaf! Welke precies?
Ymke, bij de 2e foto vind ik het effect met die blokjes erg leuk(zo'n theedoek heb ik hier ook nog ergens liggen
)
Moet ik hem even uploaden?quote:Op maandag 29 augustus 2005 23:07 schreef Ymke het volgende:
[..]
heb jij die cursus nog ergens liggen?
Häkkinenquote:
Nou hierboven dus al 2 keerquote:Op maandag 29 augustus 2005 23:17 schreef Ymke het volgende:
heb je geen url?
Ik neem ze graag in ontvangstquote:Op maandag 29 augustus 2005 23:21 schreef pea4fun het volgende:
[..]
Nou hierboven dus al 2 keerwat een behulpzame mannen toch he?
voor de mannen
Nou, nu ik zo jouw foto's zie word ik ook wel enthousiast eigenlijkquote:
Ja potverquote:
Ziet er wel stoer uit zegquote:
Mooi gedaan ... flink kunnen pannen zie ikquote:
beter laat dan nooitquote:Op maandag 29 augustus 2005 13:20 schreef Shark.Bait het volgende:
[..]
Heb jij ook vakantie?
Ik heb net een mini fotoshoot gedaan. het slachtoffer was een kerk
Nou ja, 4 foto's op kodak HIE
Zeg, kap es met die kleffe toestand? IK ben getrouwd, jah?quote:
Ik niet. So, who gives a fuckquote:Op maandag 29 augustus 2005 23:24 schreef RonaldV het volgende:
[..]
Zeg, kap es met die kleffe toestand? IK ben getrouwd, jah?
jij ook trouwes![]()
Alleen heet ie niet meer Six-Flags maar Walibiquote:
Verdorie zegquote:Op maandag 29 augustus 2005 23:26 schreef RonaldV het volgende:
[..]
Alleen heet ie niet meer Six-Flags maar Walibi
Die van mij doet het perfectosquote:Op maandag 29 augustus 2005 23:25 schreef Ymke het volgende:
Bij mij load die pdf niet goed , ik bekijk het morgen wel even op mn werk. Bedankt iig
Doe je weer mee Pea?
Ja is goed, beginnen we gewoon vooraan bij abstract?quote:Op maandag 29 augustus 2005 23:25 schreef Ymke het volgende:
Bij mij load die pdf niet goed , ik bekijk het morgen wel even op mn werk. Bedankt iig
Doe je weer mee Pea?
Nou ok dan, jij geen kusje...tssss....mannen zijn ook niet te volgen.quote:Op maandag 29 augustus 2005 23:24 schreef RonaldV het volgende:
[..]
Zeg, kap es met die kleffe toestand? IK ben getrouwd, jah?
jij ook trouwes![]()
Nee, vrouwen, die zijn lekker.quote:Op maandag 29 augustus 2005 23:29 schreef pea4fun het volgende:
[..]
Nou ok dan, jij geen kusje...tssss....mannen zijn ook niet te volgen.
Doe ik mee, ik begin alvast met rondkijken wat een leuk onderwerp zou kunnen zijnquote:Op maandag 29 augustus 2005 23:28 schreef Ymke het volgende:
Ja is goed , ik print hem morgen uit en dan begin ik woensdag
Pardon?quote:Op maandag 29 augustus 2005 23:29 schreef pea4fun het volgende:
[..]
Druppels?quote:Op maandag 29 augustus 2005 23:30 schreef pea4fun het volgende:
[..]
Doe ik mee, ik begin alvast met rondkijken wat een leuk onderwerp zou kunnen zijn
stalken wel?quote:Op maandag 29 augustus 2005 23:29 schreef pea4fun het volgende:
[..]
quote:
Die doe ik er nog bij...hehe...ik wil iets onverwachts...ik weet alleen nog niet watquote:
Waarom gelooft niemand het nou als ík iets zeg, en van een ander welquote:
Ik geloof jequote:Op maandag 29 augustus 2005 23:34 schreef Offy het volgende:
[..]
Waarom gelooft niemand het nou als ík iets zeg, en van een ander wel
Gaan jullie het nou weer met zijn tweeen doenquote:Op maandag 29 augustus 2005 23:27 schreef pea4fun het volgende:
[..]
Ja is goed, beginnen we gewoon vooraan bij abstract?
Halloquote:Op maandag 29 augustus 2005 23:35 schreef _moder8or_ het volgende:
[..]
Ik geloof je
Wil je met me trouwen O![]()
genoeg bewezen?
Dat was om te beginnen het idee al ja...we moeten nog starten hoorquote:Op maandag 29 augustus 2005 23:35 schreef PdeHoog het volgende:
[..]
Gaan jullie het nou weer met zijn tweeen doenZullen we er anders een FOT-ding van maken
![]()
![]()
Met een apart topic en zo, waar iedereen zijn resultaten in kan dumpen
Kom op danquote:Op maandag 29 augustus 2005 23:36 schreef pea4fun het volgende:
[..]
Dat was om te beginnen het idee al ja...we moeten nog starten hoor
Ik heb ook altijd pechquote:Op maandag 29 augustus 2005 23:36 schreef PdeHoog het volgende:
[..]
HalloZe gaat al met mij trouwen
Wel de sigjes goed lezen he
het was niet de bedoeling om het alleen met zn tweeen te doen hoor , juist leuk als andere meedoenquote:Op maandag 29 augustus 2005 23:35 schreef PdeHoog het volgende:
[..]
Gaan jullie het nou weer met zijn tweeen doenZullen we er anders een FOT-ding van maken
![]()
![]()
Met een apart topic en zo, waar iedereen zijn resultaten in kan dumpen
quote:Op maandag 29 augustus 2005 23:35 schreef _moder8or_ het volgende:
Ik geloof je
Wil je met me trouwen O![]()
genoeg bewezen?
Duurt wel lang met jou zeg. Waar blijft mijn ring?quote:Op maandag 29 augustus 2005 23:36 schreef PdeHoog het volgende:
HalloZe gaat al met mij trouwen
Wel de sigjes goed lezen he
Aaaaaaaaaaaaaaaaaaaaaaaaaaaaaaaaaaah....arme jijquote:Op maandag 29 augustus 2005 23:38 schreef _moder8or_ het volgende:
[..]
Ik heb ook altijd pechZe moeten ook altijd mij hebben!!!
Ik zal morgen wel een topic openen, compleet met linkje naar PDF goed?quote:Op maandag 29 augustus 2005 23:37 schreef PdeHoog het volgende:
[..]
Kom op danIk doe ook mee
tussen de bedrijven door
Ja, Nee. Halve ring?quote:Op maandag 29 augustus 2005 23:39 schreef Offy het volgende:
[..]![]()
Nee, ja
[..]
Duurt wel lang met jou zeg. Waar blijft mijn ring?
Altijd ik... ik... ik... ik...quote:Op maandag 29 augustus 2005 23:40 schreef PdeHoog het volgende:
[..]
Aaaaaaaaaaaaaaaaaaaaaaaaaaaaaaaaaaah....arme jij
Ja, jij komt maar niet hierheen om hem uit te zoekenquote:Op maandag 29 augustus 2005 23:39 schreef Offy het volgende:
Duurt wel lang met jou zeg. Waar blijft mijn ring?
quote:Op maandag 29 augustus 2005 23:40 schreef pea4fun het volgende:
[..]
Ik zal morgen wel een topic openen, compleet met linkje naar PDF goed?
Welterustenquote:Op maandag 29 augustus 2005 23:41 schreef Ymke het volgende:
Ok dat is goed pea , ik ga nu naar bed, adios
Een goede man gaat naar een vrouw toe ipv andersomquote:Op maandag 29 augustus 2005 23:41 schreef PdeHoog het volgende:
[..]
Ja, jij komt maar niet hierheen om hem uit te zoeken
Heee flessie, long time no seequote:
Ja hoiquote:
Kutkipquote:Op maandag 29 augustus 2005 23:49 schreef Dr_Flash het volgende:
[..]
Ja hoi
Ik moest vanmiddag ineens van een goeie vriendin van me naar de Maarsseveense Plassen komen. Daar was een ijsvogel gespot
ik heb 2 foto's van die kutkip, en de rest van de tijd hebben we in de zon gelegen
Je noemt je vriendin een kutkip? damagniequote:Op maandag 29 augustus 2005 23:49 schreef Dr_Flash het volgende:
[..]
Ja hoi
Ik moest vanmiddag ineens van een goeie vriendin van me naar de Maarsseveense Plassen komen. Daar was een ijsvogel gespot
ik heb 2 foto's van die kutkip, en de rest van de tijd hebben we in de zon gelegen
Slaap lekker PdeHoogquote:Op maandag 29 augustus 2005 23:54 schreef PdeHoog het volgende:
Tijd om naar bed te gaanSlaap ze allemaal
Welterusten...ik ga ook maar eens, ik zou eigenlijk al veel eerderquote:Op maandag 29 augustus 2005 23:54 schreef PdeHoog het volgende:
Tijd om naar bed te gaanSlaap ze allemaal
Hier dan, meneertje ik-had-poelier-moeten-wordenquote:
wie?quote:Op maandag 29 augustus 2005 23:55 schreef Offy het volgende:
Waarom vluchten mannen altijd meteen weg als je ze vraagt naar hun creditcardgegevens?
Prachtige ijsvogelsquote:Op maandag 29 augustus 2005 23:57 schreef Dr_Flash het volgende:
[..]
Hier dan, meneertje ik-had-poelier-moeten-worden![]()
[afbeelding]
[afbeelding]
Ik ben er nog, hoor.quote:Op maandag 29 augustus 2005 23:55 schreef Offy het volgende:
Waarom vluchten mannen altijd meteen weg als je ze vraagt naar hun creditcardgegevens?
Jaquote:Op dinsdag 30 augustus 2005 00:00 schreef _moder8or_ het volgende:
[..]
Prachtige ijsvogels..
En dat was gewoon hier in Holland?
In de buurt? Woon bij Rotterdam. Klein 3 kwartier. Maar ik ken het niet hoor "Fort Maarsseveen" even opzoeken.quote:Op dinsdag 30 augustus 2005 00:02 schreef Dr_Flash het volgende:
[..]
Jabij Fort Maarsseveen zit een nest, iets ten noorden van Utrecht. Woon je in de buurt?
Nee hoor. Wel als het een vrouw is die ernaar vraagt.quote:Op maandag 29 augustus 2005 23:55 schreef Offy het volgende:
quote:Op maandag 29 augustus 2005 23:57 schreef Dr_Flash het volgende:
[..]
Hier dan, meneertje ik-had-poelier-moeten-worden![]()
[afbeelding]
[afbeelding]
oiquote:Op dinsdag 30 augustus 2005 00:18 schreef Shark.Bait het volgende:
[..]
Die zoek ik nog!!!!! Ik moet ook nog zo'n kutkip op de foto hebben
BB is weer begonnen hequote:Op dinsdag 30 augustus 2005 00:18 schreef Shark.Bait het volgende:
[..]
Die zoek ik nog!!!!! Ik moet ook nog zo'n kutkip op de foto hebben
Raar. Is Fort Maarsseveen geen plaats (dorp)? Ik kan het niet vindenquote:Op dinsdag 30 augustus 2005 00:26 schreef Dr_Flash het volgende:
Nou ik ben benieuwd
Maar shark: als je dus zo'n beessie wil schieten: Fort Maarsseveen, daar zit een nest
Neequote:Op dinsdag 30 augustus 2005 00:26 schreef _moder8or_ het volgende:
[..]
Raar. Is Fort Maarsseveen geen plaats (dorp)? Ik kan het niet vinden
Oké. Is een keer heen rijden voor prachtige foto's. Het stelt me niet teleur hoop ikquote:Op dinsdag 30 augustus 2005 00:28 schreef Dr_Flash het volgende:
[..]
Nee
Het is een onderdeel (een fort dus) van de Hollandse Waterlinie. Het ligt even buiten Maarssen, aan de kruising tussen de Maarsseveensevaart en de Herenweg
Neem lang en sterk glas mee, en een statiefquote:Op dinsdag 30 augustus 2005 00:29 schreef _moder8or_ het volgende:
[..]
Oké. Is een keer heen rijden voor prachtige foto's. Het stelt me niet teleur hoop ik![]()
Een statief moet ik nog steeds kopen. En een betere zoomlens voor mijn Canonquote:Op dinsdag 30 augustus 2005 00:35 schreef Dr_Flash het volgende:
[..]
Neem lang en sterk glas mee, en een statief
Mwoa zou binnenkort moeten dan, op een middag na t werkquote:Op dinsdag 30 augustus 2005 00:36 schreef _moder8or_ het volgende:
[..]
Een statief moet ik nog steeds kopen. En een betere zoomlens voor mijn Canon
Maar we kunnen wel is iets afspreken ofzo?
Hehe. Zit wel af en toe zonder een auto (moet nog 1 kopen dus leen het van mijn vader)quote:Op dinsdag 30 augustus 2005 00:37 schreef Dr_Flash het volgende:
[..]
Mwoa zou binnenkort moeten dan, op een middag na t werk
Ik moet ze nog allemaal kopen... Ben sinds 1 maand echt in het fotograferen verdiept. Laat het me wel aansmeren. Op wat voor een afstand heb jij ze gefotografeerd?quote:Op dinsdag 30 augustus 2005 00:40 schreef Dr_Flash het volgende:
komend weekend zit ik vol, mss 10-11 sep nog? Maar ja, geen idee of dat beest er dan nog zit. Wat voor glas denk je mee te nemen? Want 90-300 f/4,5-5,6 is dus echt onvoldoende zie je wel
Ah als we zo gaan beginnen heeft het geen enkele zinquote:Op dinsdag 30 augustus 2005 00:42 schreef _moder8or_ het volgende:
[..]
Ik moet ze nog allemaal kopen... Ben sinds 1 maand echt in het fotograferen verdiept. Laat het me wel aansmeren. Op wat voor een afstand heb jij ze gefotografeerd?
Wat bedoel je? Het is wel zo geregeld...quote:Op dinsdag 30 augustus 2005 00:44 schreef Dr_Flash het volgende:
[..]
Ah als we zo gaan beginnen heeft het geen enkele zin
Hee lekkere flessentrekkertquote:
En hoe zit het precies met jou. Ik heb vakantiequote:Op dinsdag 30 augustus 2005 00:48 schreef Subhuman het volgende:
Kindjes, moeten jullie niet al lang op jullie bedjes liggen?
Kop dicht ouwe lulquote:Op dinsdag 30 augustus 2005 00:48 schreef Subhuman het volgende:
Kindjes, moeten jullie niet al lang op jullie bedjes liggen?
Ik ben denk ik de jongste van jullie allemaalquote:Op dinsdag 30 augustus 2005 00:55 schreef Subhuman het volgende:
[..]
Zonder eten naar bed jij!
De jeugd van tegenwoordig...
Ik had je vader kunnen zijn maffenhoesquote:Op dinsdag 30 augustus 2005 00:55 schreef Subhuman het volgende:
[..]
Zonder eten naar bed jij!
De jeugd van tegenwoordig...
Dan was je er wel héél vroeg bijgeweest!quote:Op dinsdag 30 augustus 2005 00:56 schreef Dr_Flash het volgende:
[..]
Ik had je vader kunnen zijn maffenhoes![]()
quote:Op dinsdag 30 augustus 2005 00:57 schreef Subhuman het volgende:
[..]
Dan was je er wel héél vroeg bijgeweest!![]()
wie is jouw echte zelf sowieso?quote:Op dinsdag 30 augustus 2005 01:01 schreef _moder8or_ het volgende:
Waar gaat dit overEn wie van jullie 2 is mijn echte vader
Ja jijquote:Op dinsdag 30 augustus 2005 01:03 schreef purplerose het volgende:
Ik heb meerdere echte ikkies
very gezellie
Moet je die zelf maken?quote:Op dinsdag 30 augustus 2005 01:07 schreef Dr_Flash het volgende:
Ik heb echt zin om ff klote te gaan maken nu
Heeft je vader toch prima werk verricht dacht ik zoquote:Op dinsdag 30 augustus 2005 01:09 schreef Subhuman het volgende:
[..]
Moet je die zelf maken?Bij mij zaten ze er zo al aan hoor!
Dat is idd helemaal waarquote:Op dinsdag 30 augustus 2005 01:05 schreef Dr_Flash het volgende:
[..]
Ja jijMaar jij ben ook een bijzonder soort iemand
Forum Opties | |
---|---|
Forumhop: | |
Hop naar: |