Nee fok is traag, en ik moet zo etenquote:Op zondag 28 augustus 2005 18:00 schreef eL. het volgende:
Ja hallo. Is iedereen stuk opeens ?
Heb je een nieuwe jas?quote:Op zondag 28 augustus 2005 18:00 schreef eL. het volgende:
Ja hallo. Is iedereen stuk opeens ?
Mwah.....wel iets aan de doorbakken kant. We zijn met een groepje geweest en het was uitermate interessant. Verder niet veel van de wedstrijd meegekregenquote:Op zondag 28 augustus 2005 18:43 schreef blackbully het volgende:
en was het wat?
of alleen flink verbrand?
Nou, geef maar toe, wie was het?quote:Op zondag 28 augustus 2005 18:44 schreef Virus.NL het volgende:
Stel aangehouden na naaktreportage op begraafplaats
UTRECHT - Op een kerkhof in Utrecht heeft de politie zaterdagmiddag een man en een naakte vrouw aangehouden. De 52-jarige man uit Veendam maakte op de begraafplaats foto's van de 45-jarige vrouw uit Utrecht die naakt en met kettingen om op een grafsteen zat.
Ze deden vrijwillig mee aan de fotosessie, meldde de politie zondag. Het tweetal is aangehouden wegens onzedelijk gedrag.
http://www.nu.nl/news/581(...)p_begraafplaats.html
Die is mooi geworden. Goed scherp ook.quote:Op zondag 28 augustus 2005 19:55 schreef PdeHoog het volgende:
Eerste foto van DTMIR met de D30 is een stuk leuker dan met de A75
[afbeelding]
hmm dat ken ik niet echtquote:Op zondag 28 augustus 2005 20:08 schreef pea4fun het volgende:
[..]
Die is mooi geworden. Goed scherp ook.
Ik val een beetje in een gat, heb opeens geen foto's meer te bewerken
Gelukkig moet ik morgen weer werkenquote:
Uiteraard is-ie bewerktquote:Op zondag 28 augustus 2005 19:58 schreef _moder8or_ het volgende:
Wow. Wat een mooie foto PdeHoogHij is zeker bewerkt?
Sorry voor asking. Maar wat betekent IR?quote:Op zondag 28 augustus 2005 20:57 schreef PdeHoog het volgende:
[..]
Uiteraard is-ie bewerktHet is IR
Dat zijn foto's waar een photoshop-scriptje overheen gehaald moet worden
Je mag wel ff met mij meedoen hoorquote:Op zondag 28 augustus 2005 20:08 schreef pea4fun het volgende:
Ik val een beetje in een gat, heb opeens geen foto's meer te bewerken
Oja. Dat had ik ook kunnen wetenquote:Op zondag 28 augustus 2005 21:09 schreef blackbully het volgende:
infra-rood
Ik was u kwijt!!quote:Op zondag 28 augustus 2005 20:58 schreef Dr_Flash het volgende:
ja hoi ben er ook weer
eerst even foto's beklooien
quote:
2.5quote:Op zondag 28 augustus 2005 21:46 schreef Dr_Flash het volgende:
[..]![]()
Ik zal me voortaan afmelden, goed?
Ojaaaa, da's waar!!!quote:Op zondag 28 augustus 2005 21:46 schreef Dr_Flash het volgende:![]()
Ik was in belgie en Frankrijk, aan de slagvelden van de Eerste Wereldoorlog
en ik heb vette pics van een brand in Frankrijk. Gewoon een hooischuur, niks aan de hand, maar we konden lekker dichtbij komen, 200-300 meter of zo
Zooo jammer dit soort dingenquote:Op zondag 28 augustus 2005 22:00 schreef Shark.Bait het volgende:
[..]
Ojaaaa, da's waar!!!
En ik kon niet omdat ik met vakantie was
Ik had gewoon mee kunnen gaan dus
quote:Op zondag 28 augustus 2005 21:50 schreef Dr_Flash het volgende:
[..]
2.5
Ik deed het niet expres, het ging per ongeluk.
ah okee, goed excuusquote:Op zondag 28 augustus 2005 22:16 schreef Shark.Bait het volgende:
ik was ook druk vandaag te Clingendael.
[afbeelding]
Lollie-meet met een mooie dame
Hey flash, mooi weekend gehad dus.. We zien de foto's wel verschijnenquote:Op zondag 28 augustus 2005 21:46 schreef Dr_Flash het volgende:
[..]![]()
Ik was in belgie en Frankrijk, aan de slagvelden van de Eerste Wereldoorlog
en ik heb vette pics van een brand in Frankrijk. Gewoon een hooischuur, niks aan de hand, maar we konden lekker dichtbij komen, 200-300 meter of zo
heel mooi plaatje...goed hoorquote:Op zondag 28 augustus 2005 22:16 schreef Shark.Bait het volgende:
[afbeelding]
Dat dacht ik ookquote:
Heeft me een fortuin aan lollies gekostquote:Op zondag 28 augustus 2005 22:21 schreef pea4fun het volgende:
heel mooi plaatje...goed hoor
Hubba hubbaquote:Op zondag 28 augustus 2005 22:16 schreef Shark.Bait het volgende:
[afbeelding]
quote:Op zondag 28 augustus 2005 22:32 schreef RonaldV het volgende:
Lollies zijn OK
En Toeps ook trouwens. Goeie combinatie!
quote:
tx dat lollie idee had ik al een tijdjequote:
waarom fotografeer je haar dan niet?quote:Ik spam er hier ook ff eentje van dit weekend:
natuurlijk is je krantje belangrijker wanneer er een mooie dame naast je zit
[afbeelding]
Wow. Mooie foto zeg. En waarom niet die dame eropquote:Op zondag 28 augustus 2005 22:53 schreef Puckzzz het volgende:
Wauw! Mooie foto van Toeps
Ik spam er hier ook ff eentje van dit weekend:
natuurlijk is je krantje belangrijker wanneer er een mooie dame naast je zit
[afbeelding]
quote:Op zondag 28 augustus 2005 23:02 schreef _moder8or_ het volgende:
Wow. Mooie foto zeg. En waarom niet die dame erop
da's ook wel waar...quote:Op zondag 28 augustus 2005 23:07 schreef Puckzzz het volgende:
Omdat dit 'm juist intressanter maakt, je blijft nieuwsgierig hoe mooi die dame eigenlijk is
Nou zeg. Jij bent flauwquote:Op zondag 28 augustus 2005 23:07 schreef Puckzzz het volgende:
Omdat dit 'm juist intressanter maakt, je blijft nieuwsgierig hoe mooi die dame eigenlijk is
Teringquote:Op zondag 28 augustus 2005 23:00 schreef Shark.Bait het volgende:
[..]zag je dat niet dan?
[..]
tx dat lollie idee had ik al een tijdje
Fijne nacht toegewenst en veel succes morgenquote:Op zondag 28 augustus 2005 23:36 schreef Dr_Flash het volgende:
ik ga slapenMorgen meer foto's van de Somme-Ieper-expeditie
EN vooral van dat fikkie
Hm. Ik ben het niet met je eens. Een duidelijk zeer knappe dame zou volgens mij toch veel beter gewerkt hebben. Nu dacht ik "Oh, een man die de krant leest."quote:Op zondag 28 augustus 2005 23:07 schreef Puckzzz het volgende:
Nee heb je, ja kan je krijgenquote:
Stukje (meer) privacy. Ik hoor steeds vaker dat mensen wat van me zochten op google en dan van alles tegenkomen, dat was me bekend, maar ik hou soms dingen liever meer gescheiden.quote:Op zondag 28 augustus 2005 21:00 schreef Shark.Bait het volgende:
Hoi
Hee eL, vanwaar een nieuwe account?
Lees het topic ff terug a.u.b... en specifiek mijn postsquote:Op maandag 29 augustus 2005 09:17 schreef Gutteguttegut het volgende:
*zit ook weer op zn werk
*heeft gister een rolletje volgeschoten ik de tuin van zn ouders
*gaat ze vanmiddag weg brengen
*moet vanmiddag ook naar het ziekenhuis...
*voelt zich erg lekker na het weekend
*is gek op chocola maar liever geen paarse
quote:Op maandag 29 augustus 2005 07:19 schreef Toeps het volgende:
Haaaai!
Zit ik dan, in mijn pyjama slobberkleren, met hoochie rode nagellak.
Hmm...heb het nu 2x terug gelezen (alleen jouw posts) maar snap het nog niet..quote:Op maandag 29 augustus 2005 09:24 schreef Shark.Bait het volgende:
mogguh
[..]
Lees het topic ff terug a.u.b... en specifiek mijn posts
Ik had toch een idee voor een fotosessie.. Zie de foto met Toeps erop voor het resultaat. Athans, ik heb meer foto's, maar die moet ik nog bewerken, en 1.5 rolletje die nog ontwikkeld moeten worden...quote:Op maandag 29 augustus 2005 10:17 schreef Gutteguttegut het volgende:
Hmm...heb het nu 2x terug gelezen (alleen jouw posts) maar snap het nog niet..
* Gutteguttegut voelt zich blondt
Hmm...nu nog snap ik niet direct wat dat met mijn post te maken heeftquote:Op maandag 29 augustus 2005 10:23 schreef Shark.Bait het volgende:
[..]
Ik had toch een idee voor een fotosessie.. Zie de foto met Toeps erop voor het resultaat. Athans, ik heb meer foto's, maar die moet ik nog bewerken, en 1.5 rolletje die nog ontwikkeld moeten worden...
Dan wil ik ook iets kwijt maarquote:Op maandag 29 augustus 2005 08:03 schreef Puckzzz het volgende:
Mogguh!
Ik moet ff iets kwijt hoor
@PPR: nou ben ik ff FOT aan het doorlezen en ik kom verdorie in drie verschillende topics die slechte foto van je chocola tegen. Ik vind het een beetje overdreven van je. Als je aandacht nodig hebt ga je maar naar US maar spam hier niet de boelvol met dezelfde foto's.
Zo ik heb gezegd. Nu opnaar mijn werk.
helemaal niks. was een aandachtstrekker voor jou. Ik had het op de Lek meet over een idee dat ik wilde uitwerken en jij was zo ontzettend nieuwsgierig. Welnu, nu weet je hetquote:Op maandag 29 augustus 2005 10:38 schreef Gutteguttegut het volgende:
Hmm...nu nog snap ik niet direct wat dat met mijn post te maken heeft
txquote:Wel mooie foto trouwens
quote:* Gutteguttegut gaat de komende tijd heel veel analoog schieten...![]()
Heb jij ook vakantie?quote:Op maandag 29 augustus 2005 11:55 schreef Briggy het volgende:
Goedemorgenhet kan nog net ...kheb lekker uitgeslapen.
Het was best wel weer vermoeiend zo'n dagje races, maar kheb wel een hoop lekkere foto's![]()
en dat maakt een hoop goed![]()
mijn rolletjes? Ja, maar wel met zorgvuldig uitgekozen onderwerpenquote:
Aaaah..nu snap ik hetquote:Op maandag 29 augustus 2005 13:17 schreef Shark.Bait het volgende:
[..]
helemaal niks. was een aandachtstrekker voor jou. Ik had het op de Lek meet over een idee dat ik wilde uitwerken en jij was zo ontzettend nieuwsgierig. Welnu, nu weet je het
[..]
tx
[..]![]()
het virus heeft weer een slachtoffer te pakken....
Nog wat geleerd voor vandaag?quote:Op maandag 29 augustus 2005 15:12 schreef Xilantof het volgende:
Goedemiddagdrukke dag op school
nu ff tijd om te internetten
ik moest mentor spelenquote:
quote:Op maandag 29 augustus 2005 15:43 schreef Xilantof het volgende:
[..]
ik moest mentor spelen
morgen weer.
eerste jaars studenten zijn niet echt enthousiast merk ikmaar tis ook eerste keer hier op school enzo. Morgen op kamp met ze
![]()
Hoi!quote:Op maandag 29 augustus 2005 15:47 schreef Auticia het volgende:
Hee!
quote:
quote:Op maandag 29 augustus 2005 16:13 schreef Dr_Flash het volgende:![]()
Ik moet toch eens dat boekje meenemen naar m'n werk
zullen ze leuk vinden hier
vast welquote:Op maandag 29 augustus 2005 16:15 schreef Auticia het volgende:
[..].
Zouden er meer mensen op Fok zijn met zo'n raar boekje? Anders is het misschien iets om een heel topic (of reeks) aan te wijden.
quote:Op maandag 29 augustus 2005 16:20 schreef RonaldV het volgende:
Ik heb m in Italiaans en Tjechisch. Mijn dochter van 8 leest er dagelijks een stukje uit voor
Forum Opties | |
---|---|
Forumhop: | |
Hop naar: |