Neuh, volgens mij zei iemand dat ook al meteenquote:Op zondag 28 augustus 2005 20:47 schreef Tamaartje het volgende:
Ingrid haar bosrsten zijn niet echt?
Het was me nog niet echt opgevallen.. maarja ik ben ook een vrouwquote:Op zondag 28 augustus 2005 20:48 schreef eborn het volgende:
[..]
Neuh, volgens mij zei iemand dat ook al meteen
Die controleren toch meteen of het op dat vlak goed zit?quote:Op zondag 28 augustus 2005 20:50 schreef Tamaartje het volgende:
Het was me nog niet echt opgevallen.. maarja ik ben ook een vrouwlet daar niet zo op he
quote:Op zondag 28 augustus 2005 22:01 schreef BBscanner het volgende:
Wat is Rob aan het doen? Neemt ie nou weer de benen?
Misschien omdat na de uitzending op tv opeens veel meer mensen gaan kijken?quote:Op zondag 28 augustus 2005 22:16 schreef D.Rose het volgende:
Iemand een idee waarom de beeldkwaliteit beduidend minder is geworden?
Zouden ze bang zijn dat er teveel 'goed' beeldmateriaal in onze handen valt?
nou ik erger me dus juist dood aan Tanja.quote:Op zondag 28 augustus 2005 22:10 schreef flugeltje het volgende:
Rob is wel behoorlijk aan het 'vaderen' over Tanja zeg... Hij heeft natuurlijk wel gelijk, maar ik zou toch behoorlijk uit m'n velletje springen als zo'n betweter tegen me aan de gang ging.
Ik kom er wel op maar heel traag en kan de streams ook niet aandoen daarquote:Op zondag 28 augustus 2005 22:16 schreef Wiehoe het volgende:
Kan iemand anders op www.bigbrother.tv komen?? Of zit ik alleen met dat probleem dat ik er niet op kan?
Strak plan, ga ik ook maar doen danquote:Op zondag 28 augustus 2005 22:19 schreef Tamaartje het volgende:
[..]
Ik kom er wel op maar heel traag en kan de streams ook niet aandoen daar
ik kijk nu gewoon via mediaplayer
quote:Op zondag 28 augustus 2005 22:19 schreef milagro het volgende:
[..]
Irritant is ie toch al, volgens velen![]()
![]()
Geen last van hier, dus geen ideequote:Op zondag 28 augustus 2005 22:16 schreef D.Rose het volgende:
Iemand een idee waarom de beeldkwaliteit beduidend minder is geworden?
Zouden ze bang zijn dat er teveel 'goed' beeldmateriaal in onze handen valt?
Ook hier geen last van slechtere kwaliteit.quote:Op zondag 28 augustus 2005 22:22 schreef milagro het volgende:
[..]
Geen last van hier, dus geen idee
Het is nog even scherp als eerst.
http://www.gillesdesmit.com/bb/quote:Op zondag 28 augustus 2005 22:27 schreef Bruce117 het volgende:
[..]
Ook hier geen last van slechtere kwaliteit.
Ik kijk via http://www.free4all.nl/bb5/index.html.
Waar kijken jullie ?
http://rdr1.talpa.tv/asxgen_noleader.php?id=252&format=3&rdrlogging=1&portalfileid=662quote:Op zondag 28 augustus 2005 22:27 schreef piertje2 het volgende:
wat is de link voor direct in mediaplayer dan?
Té creepy. Hij blijft er ook over ouwehoeren.quote:Op zondag 28 augustus 2005 22:32 schreef BBscanner het volgende:
(Zijn been heeft ie uit/af gedaan, staat naast de jacuzzi)
mwoah Menno heeft tot nu toe voornamelijk oog voor Ingrid gehad, hoorquote:Op zondag 28 augustus 2005 22:29 schreef Asskicker14 het volgende:
Menno heeft het wel overduidelijk op Nathalie gemunt. Wilt hij haar gebruiken voor het verloop van BB of toch proberen een relatie op te bouwen?
vreemdquote:Op zondag 28 augustus 2005 22:22 schreef milagro het volgende:
[..]
Geen last van hier, dus geen idee
Het is nog even scherp als eerst.
ms zitten er na de kickoff uitzending 100 maal zoveel mensen te kijkenquote:Op zondag 28 augustus 2005 22:44 schreef D.Rose het volgende:
[..]
vreemd
ik had eerst tv kwaliteit, en nu is het meer webcam
ergquote:Op zondag 28 augustus 2005 22:35 schreef eborn het volgende:
Rob heeft trouwens (op het oog) ook een leuke dochter
jij hebt Rob dan ook nooit eerder in bad gezienquote:Op zondag 28 augustus 2005 22:49 schreef eborn het volgende:
Hier is de kwaliteit ook niet best hoorAls je nu Rob in het bad ziet zitten dan zie je duidelijk artifacts in zijn gezicht. Die waren er eerst niet.
yep, beeld is overal wazigquote:Op zondag 28 augustus 2005 22:48 schreef milagro het volgende:
[..]
ms zitten er na de kickoff uitzending 100 maal zoveel mensen te kijken
zie je het op de link die ik gaf net zo wazig?
ms is het ook waziger, hoor,kan best, en valt mij het gewoon niet zo op, want sowieso kippig
Idd, hij zit daar wel, maar zit er nietquote:Op zondag 28 augustus 2005 22:58 schreef schatje het volgende:
Menno zit met zijn gedachten bij Ingrid. Hij heeft al een paar keer de kant van het bubbelbad opgekeken.
Klopt, volgens mij is dit ook de eerste keer dat hij erin zitquote:Op zondag 28 augustus 2005 22:53 schreef milagro het volgende:
jij hebt Rob dan ook nooit eerder in bad gezien![]()
die artifacts zítten gewoon in zijngezicht![]()
Klopt, hier ookquote:Nee, die camera (close up) is idd waziger, maar de andere streams zijn gewoon scherp bij mij
quote:Op zondag 28 augustus 2005 23:01 schreef eborn het volgende:
Fok is trouwens ook weer een stuk sneller, niet?
Klopt, maar mijn eigen internet ligt er constant uit, dus ik heb er nog weinig aan. Ben uit armoede maar Reportage aan het kijkenquote:Op zondag 28 augustus 2005 23:04 schreef J-net het volgende:
maar toch nog niet zo snel als gisteren hoor... maar er is al verbetering opgetreden.
quote:Op zondag 28 augustus 2005 23:07 schreef eborn het volgende:
Milagro, vroeg jij je laatst nou niet af waar Nathalie Ralph voor 'in had gewisselt'?Joost dus.
ik hoorde het.. ben benieuwdquote:Op zondag 28 augustus 2005 23:08 schreef Wokkel het volgende:
Het overtreden van een regel kost de bewoner 450 euro zegt Rob net. Hij zegt ook dat hij bewust vanavond 1 regel gaat overtreden.
Ligt eraan tot waar je het hebt meegekregen. Rob is iig terugquote:Op zondag 28 augustus 2005 23:09 schreef Ymke het volgende:
Ben net thuis , heb ik veel gemist??
ik vind van nietquote:Op zondag 28 augustus 2005 23:09 schreef Ymke het volgende:
Dat wist ik natuurlijk al, maar ik vroeg me af hoe hij eruit zag, omdat de andere meiden zeiden dat die Joost veel leuker was dan Ralph.quote:Op zondag 28 augustus 2005 23:07 schreef eborn het volgende:
Milagro, vroeg jij je laatst nou niet af waar Nathalie Ralph voor 'in had gewisselt'?Joost dus.
mij ook.. beetje gewoner.. rustiger.. enzoquote:Op zondag 28 augustus 2005 23:10 schreef Ymke het volgende:
Joost lijkt me leuker dan Ralpa
Ze moeten een paar dagen op ratsoen omdat de opdracht die Joost kreeg niet gelukt is. De opdracht was dat hij ongemerkt eten en drinken moest smokkelen naar de geheime plaats waar Rob verbleef.quote:Op zondag 28 augustus 2005 23:09 schreef Ymke het volgende:
Nope, tot nu toe nog nietquote:Op zondag 28 augustus 2005 23:11 schreef Ymke het volgende:
Ah Rob is al terug , iemand anders er nu uit?
Daar doelde ik inderdaad op, uiteraard wist je ze naam al, wie nietquote:Op zondag 28 augustus 2005 23:12 schreef milagro het volgende:
Dat wist ik natuurlijk al, maar ik vroeg me af hoe hij eruit zag, omdat de andere meiden zeiden dat die Joost veel leuker was dan Ralph.
idd, hij heeft er wel wat van wegquote:Op zondag 28 augustus 2005 23:29 schreef Wokkel het volgende:
Hebben jullie ook dat je Joost op Rolf Wouters vindt lijken qua uiterlijk en gedrag?
Ja, dat vond ik ook al....quote:Op zondag 28 augustus 2005 23:29 schreef Wokkel het volgende:
Hebben jullie ook dat je Joost op Rolf Wouters vindt lijken qua uiterlijk en gedrag?
ik vind haar ook niet zo geweldig hoorquote:Op zondag 28 augustus 2005 23:38 schreef Ymke het volgende:
Volgens mij ben ik de enige die die dido helemaal niks vind
Ik ben ook geen fan hoorquote:Op zondag 28 augustus 2005 23:39 schreef Tamaartje het volgende:
ik vind haar ook niet zo geweldig hoor![]()
quote:Op zondag 28 augustus 2005 23:38 schreef Ymke het volgende:
Volgens mij ben ik de enige die die dido helemaal niks vind
Ik heb het nu nog niet echt met iemand.. ik vind Menno wel de leukste maar verder niet echt een favo ofzoquote:Op zondag 28 augustus 2005 23:43 schreef eborn het volgende:
[..]
Ik ben ook geen fan hoorMaar dat heb ik sowieso niet snel
Welke hebben ze gekozen? Ik ben er net.quote:Op zondag 28 augustus 2005 16:04 schreef riri het volgende:
Ze zullen moeten kiezen uit twee pakketten eten....een gezonde en een met allemaal lekkere dingen
we weten niet of ze heeft moeten kiezenquote:Op zondag 28 augustus 2005 23:45 schreef Rica het volgende:
[..]
Welke hebben ze gekozen? Ik ben er net.
Oeh en gister die 2 ook al samen in het bubbelbad...quote:Op zondag 28 augustus 2005 23:50 schreef Chara het volgende:
ik geloof dat menno aan de kont van ingrid zat... maar ik ken de namen nog niet zo goed
Goede nacht ,ik ben er ook vandoorquote:Op zondag 28 augustus 2005 23:49 schreef Tamaartje het volgende:
ik ga er zo maar weer eens mee stoppen
vind het wel weer leuk geweest voor vandaag
ben morgen vrij dus kan dan ook nog kijken
tot later en fijne nacht voor degene die opblijven
En ook nog een vingerhoekje... Of is daar weer geen behoefte aan?quote:Op zondag 28 augustus 2005 23:54 schreef BBscanner het volgende:
ZE hebben het weer eens over "rukken" Lieske stelt voor om een "rukhoekje" te maken. Zolang ze het maar niet in het bubbelbad doen!
Vrouwen kunnen langer zonder, dus die komt er over een paar weken pas, maar ik stel voor dat ze die op een plekje voor de camera maken...oh en dat Tanja en Chantal daaruit wegblijvenquote:Op maandag 29 augustus 2005 00:00 schreef scanman01 het volgende:
[..]
En ook nog een vingerhoekje... Of is daar weer geen behoefte aan?
Dat lijkt me een fabeltje. Voor vrouwen is het wel veel makkelijker onder de dekens te doen natuurlijk. Geen mens die het merkt. En dan de volgende dag met een stalen gezicht inderdaad zeggen dat vrouwen veel langer zonder kunnen.quote:
Volgens mij bedoelde ze dat ze in deze rol dan half Duits zou zijn, niet dat ze het in het echt was.quote:Op maandag 29 augustus 2005 00:04 schreef milagro het volgende:
Dido is half Duits zegt ze, en wilt daarom een Duits accentje aanmeten voo rhaar rol, maar haar Duits en dito accentje is echt abominabel
Oh ik dacht dat ze zei "ik doe een Duits accentje, dat kan ik heel goed, wánt ik ben namelijk half Duits"quote:Op maandag 29 augustus 2005 00:06 schreef Wokkel het volgende:
[..]
Volgens mij bedoelde ze dat ze in deze rol dan half Duits zou zijn, niet dat ze het in het echt was.
Joost zit in de tuin met Dido en Nathalie.quote:Op maandag 29 augustus 2005 00:16 schreef Falco het volgende:
Gelukkig merkte iemand op dat dit al eerder gedaan is. Volgens mij kwam Joost trouwens aankakken met dit idee!
Dan heb je dus ook de kick-off gemist?quote:Op maandag 29 augustus 2005 00:21 schreef Sanne het volgende:
Even snel de groetjes uit Marokko. Vreemde toetsenindeling en reteduur internet! maar evengoed blij dat ik weer even online ben. Kan niet wachten tot ik weer mee kan streamen.
hier is het vrijblijvender, mag je ook oneliners posten en reageren op de streams en op elkaar, daar niet, vandaar ws.quote:Op maandag 29 augustus 2005 00:20 schreef scanman01 het volgende:
Wordt dit topic nou gebruikt voor streamverslagen? Veel mensen schrijven hier wel wat er gebeurt, maar in het streamverslagentopic schrijft bijna niemand
"Roel...luister jij eens even naar Big Brother. Je hebt een duidelijke opdracht gekregen: alleen het vlees wegbrengen. Nu zie ik 1 van je medebewoners de was doen of uitzoeken, dit is niet de bedoeling. Alleen het vlees wegbrengen en meer niet" (zoiets)quote:Op maandag 29 augustus 2005 00:25 schreef eborn het volgende:
Verstaat iemand wat de big brother stem nu precies verteld?
Groetjes terug!quote:Op maandag 29 augustus 2005 00:21 schreef Sanne het volgende:
Even snel de groetjes uit Marokko.
In de Streamverslagen kan/mag je geen commentaar leveren maar puur de droge tekst. Dit is veel leuker alles beetje afzijken met commentaar op de streams in one-linersquote:Op maandag 29 augustus 2005 00:20 schreef scanman01 het volgende:
Wordt dit topic nou gebruikt voor streamverslagen? Veel mensen schrijven hier wel wat er gebeurt, maar in het streamverslagentopic schrijft bijna niemand
Rica liefje!!!!!quote:
Ze waren nog aan het oefenen. Nu worden de kleren bij elkaar gezocht.quote:Op maandag 29 augustus 2005 00:26 schreef Asskicker14 het volgende:
Waarom worden de camera's op Tanja gehouden wanneer er overduidelijk een heel leuk toneelstukje wordt opgevoerd door Joost, Dido en Nathalie.
Bovendien is het al lastig zat om 1 topic te volgen met deze snelheidquote:Op maandag 29 augustus 2005 00:29 schreef BBscanner het volgende:
In de Streamverslagen kan/mag je geen commentaar leveren maar puur de droge tekst. Dit is veel leuker alles beetje afzijken met commentaar op de streams in one-liners![]()
Ik vind hem op deze foto toch stukken minder dan in de tv uitzending, hij ziet er hier ook wat ouwelijker uitquote:
Ach, gebeurt er in ieder geval wat... vind het wel komisch wat ze doen.quote:Op maandag 29 augustus 2005 00:31 schreef Maurisico het volgende:
WTF! Zitten ze een paar dagen in het huis, vindenze debiele toneelstukjes al leuk!
Ik vind de scheiding wel handig. Als ik er niet ben, lees ik alles terug in de streamverslagen, zodat ik weer bij ben en dan kan ik dit heerlijke oeverloze gelul overslaanquote:Op maandag 29 augustus 2005 00:29 schreef BBscanner het volgende:
[..]
In de Streamverslagen kan/mag je geen commentaar leveren maar puur de droge tekst. Dit is veel leuker alles beetje afzijken met commentaar op de streams in one-liners![]()
En elke keer weer 'als ik een rol krijg in GTST'. Volgens mij krijg ik nog eerder een rol dan zijquote:
zo te zien hebben ze nu heel veel Lolquote:Op maandag 29 augustus 2005 00:30 schreef Wokkel het volgende:
[..]
Ze waren nog aan het oefenen. Nu worden de kleren bij elkaar gezocht.
Forum Opties | |
---|---|
Forumhop: | |
Hop naar: |