Als ik uitga heb ik er toch geen last van.quote:Op dinsdag 30 augustus 2005 18:38 schreef fembol het volgende:
[..]
Als je mensenvrees hebt, dan lijkt het me lastig om een sex/vriendin te scoren.
Misschien moet je daar eens mee beginnen??
Nou je het zegt, daar dacht ik dus dernet ook ff aan.quote:Op dinsdag 30 augustus 2005 18:43 schreef Meteora het volgende:
[..]
Als ik uitga heb ik er toch geen last van.
* fembol vraagt zich af of een baantje bij de supermarkt sex garandeert?quote:Op dinsdag 30 augustus 2005 18:53 schreef Topmaat het volgende:
[..]
Nou je het zegt, daar dacht ik dus dernet ook ff aan.
Maar wat nou HET grote verschil is tussen uitgaan en werken in een slagerij of supermarkt is dat je in een discotheek niet tegen iedereen hallo moet zeggen en moet vragen wat ze willen of een praatje moet maken. Dus hier moet je geen onbekenden aanspreken, behalve als je er zelf zin in hebt of zo.
Bij een supermarkt moet je iedereen helpen en kleine praatjes kunnen maken enz. enz.
En hier is het dus wel verplicht om met mensen in contact te zijn/komen.
Dank u!quote:Op dinsdag 30 augustus 2005 18:53 schreef GF het volgende:
Uiteindelijk kan je ook alleen jezelf veranderen. Je kan hulp krijgen, tips etc. Je moet het zelf ook echt willen. En niemand kan het voor je doen.
Ik voel me al ongemakkelijk als ik alleen al de winkel van de slager binnenkom, laat staan mensen helpen. Dat is gewoon omdat er soms wel 20 mensen je zitten aan te gapen en op je bewegingen letten.quote:Op dinsdag 30 augustus 2005 18:53 schreef Topmaat het volgende:
[..]
Nou je het zegt, daar dacht ik dus dernet ook ff aan.
Maar wat nou HET grote verschil is tussen uitgaan en werken in een slagerij of supermarkt is dat je in een discotheek niet tegen iedereen hallo moet zeggen en moet vragen wat ze willen of een praatje moet maken. Dus hier moet je geen onbekenden aanspreken, behalve als je er zelf zin in hebt of zo.
Bij een supermarkt moet je iedereen helpen en kleine praatjes kunnen maken enz. enz.
En hier is het dus wel verplicht om met mensen in contact te zijn/komen.
Met een beetje fantasie kan allesquote:Op dinsdag 30 augustus 2005 18:54 schreef fembol het volgende:
[..]
* fembol] vraagt zich af of een baantje bij de supermarkt sex garandeert?[/me]
[me=fembol rent al naar de C1000![]()
Wat bedoel je met: wat Fembol zegt is onzin??quote:Op dinsdag 30 augustus 2005 18:56 schreef Meteora het volgende:
[..]
Ik voel me al ongemakkelijk als ik alleen al de winkel van de slager binnenkom, laat staan mensen helpen. Dat is gewoon omdat er soms wel 20 mensen je zitten aan te gapen en op je bewegingen letten.
Wat fembol dus zegt vind ik onzin.
Dezequote:Op dinsdag 30 augustus 2005 18:38 schreef fembol het volgende:
[..]
Als je mensenvrees hebt, dan lijkt het me lastig om een sex/vriendin te scoren.
Misschien moet je daar eens mee beginnen??
Achso.quote:
Waarom begin je gelijk over sex? Je bent wel heel gefrustreert he?quote:Op dinsdag 30 augustus 2005 18:54 schreef fembol het volgende:
[..]
* fembol] vraagt zich af of een baantje bij de supermarkt sex garandeert?[/me]
[me=fembol rent al naar de C1000![]()
Oke, maar het lijkt mij dat dat wel kan in combinatie met vriendin. Dat bedoel ik.quote:Op dinsdag 30 augustus 2005 19:02 schreef fembol het volgende:
[..]
Achso.
Nou ja, je zegt eigenlijk bang te zijn om in de buurt van onbekenden te komen waar je mee moet praten. Dat is volgens mij mensenvrees.
Maar goed ik ken jou niet, dus ik zal mijn oordeel in het vervolg voor me houden.
Zie TT, niet dan?quote:Op dinsdag 30 augustus 2005 19:03 schreef Topmaat het volgende:
[..]
Waarom begin je gelijk over sex? Je bent wel heel gefrustreert he?
Beetje contacten leggen heb ik het over. En zo leer je steeds meer mensen kennen...
er staan vriend(in) OF sex hequote:
Waarschijnlijk zijn er in die tijd wel tal van kansen geweest maar hebben ze op de kritieke momenten niet of niet juist gehandelt.quote:Op dinsdag 30 augustus 2005 02:22 schreef Neuralnet het volgende:
Het probleem in deze topic is juist dat mensen al heel lang hebben gewacht, maar dat het toch niet lukt.
volgens mij zit jouw probleem veel dieper dan het wel of niet hebben van een vriendin.quote:
Dank u, Rixxx. Dit is dus wat ik bedoelde.quote:Op dinsdag 30 augustus 2005 22:59 schreef Rixxx het volgende:
[..]
volgens mij zit jouw probleem veel dieper dan het wel of niet hebben van een vriendin.
Dit heeft nix meer met verlegenheid te maken maar gewoon schuwheid voor alles en iedereen. Als je al bewust mensen gaat ontlopen (werken achterin de slagerij speciaal aanvragen) dan ben je al ver van huis. Probeer daar eerst eens een oplossing voor te vinden voordat je aan een vriendin gaat denken.
Overdrijven is ook een vak ih. Als ik schuw van mensen zou zijn dan zou ik me al ongemakkelijk voelen op iedere plek waar andere mensen zijn en dat is dus echt niet het geval. Niet op school, niet als ik uitga, niet als ik in de stad loop. Het verschil met dit en de slager zal ik maar zeggen is gewoon dat bij de slager iedereen naar je kijkt, en op je vingers zit te kijken. Vergelijk het maar met bijv. een presentatie geven aan een grote groep mensen. Dat vinden heel veel mensen moeilijk.quote:Op dinsdag 30 augustus 2005 22:59 schreef Rixxx het volgende:
[..]
volgens mij zit jouw probleem veel dieper dan het wel of niet hebben van een vriendin.
Dit heeft nix meer met verlegenheid te maken maar gewoon schuwheid voor alles en iedereen. Als je al bewust mensen gaat ontlopen (werken achterin de slagerij speciaal aanvragen) dan ben je al ver van huis. Probeer daar eerst eens een oplossing voor te vinden voordat je aan een vriendin gaat denken.
Schrale troost, ik ben één jaar ouder dan jij en heb ook nog nooit een vriendin gehad en gezoend en wat al diens meer.quote:Op dinsdag 30 augustus 2005 23:18 schreef Meteora het volgende:
[..]
En ik kan beter nu aan een vriendin denken dan eerst al mijn andere "problemen" oplossen want tegen die tijd ben ik 35 en dan is het zoeken naar een vriendin helemaal onbegonnen werk. Iedereen zegt dat ik me nergens druk om hoef maken omdat ik "nog maar" 19 jaar ben. Nou, ik vind iemand van bijna 20 jaar die nog nooit heeft gezoend toch anders al vrij extreem hoor.![]()
Vakken vullen is inderdaad wel anders ja. Misschien dat ik is een baan moet zoeken bij AH of C1000 ofzo dan??quote:Op dinsdag 30 augustus 2005 23:33 schreef Topmaat het volgende:
Maar bij een baantje zoals bijv. vakkenvullen zit er toch niemand op je vingers te kijken? Niet dat je dat nou nog moet gaan doen... maar het is maar een voorbeeld.
Maar je moet om te beginnen ook maar eens wat proberen aan je gedrag te veranderen... niet dat het echt slecht is maar gewoon van vertrouwen hebben in mensen. Als je vaak iemand niet geloofd of iets niet vertrouwd als ze wat zeggen denken ze ook gelijk raar over je.
Nee ik ben absoluut geen homo..quote:Op dinsdag 30 augustus 2005 23:37 schreef Onsokumaru het volgende:
misschien ben je wel homo.. ..sorry misschien heb ik je nu wel beledigd..
Maar het kan wel..
Zelf denk ik dat je er niet zo bovenop moet gaan zitten over vrouwen..
Op iedere potje past een deksel , op sommige wel wel 2 !!
Maar das een andere zaak !!
19 jaar en nog geen wijf hebben gepaald of gezoend .. is geen schande.. komop je bent 19 jaar !!
Kijk als je 91 jaar bent bijvoorbeeld ..ok.. dan was het wel een probleem geweest !!
Maar 19 jaar...
En al wil je zo graag voelen hoe het is om een meisje te hebben..
verzeker ik je toch om samen met vrienden op vakantie te gaan..
| Forum Opties | |
|---|---|
| Forumhop: | |
| Hop naar: | |