abonnement Unibet Coolblue Bitvavo
pi_30081669
Ehm? het hebben van een ketting staat garant voor een relatie?
  maandag 29 augustus 2005 @ 23:21:39 #52
100980 Zero2Nine
Fatsoen moet je doen
pi_30081815
quote:
Op maandag 29 augustus 2005 23:18 schreef fembol het volgende:
Dat wordt wel geleerd op TMF
daar zie ik altijd negers met kettingen EN met vrouwen, daardoor denk ik meteen : ketting => vrouwen.
---
And when the leaves fall the land looks more human
it's got me questioning the essence of my farm boy blues
hence, I never wore the fashions of the know-what-I'm-doin'
pi_30081827
quote:
Op maandag 29 augustus 2005 23:18 schreef fembol het volgende:
Ja, wist je dat niet

Het wordt tijd een foto van mezelf te plaatsen denk ik ter illustratie:

[ Bericht 19% gewijzigd door Diederik_Duck op 29-08-2005 23:24:16 (Plaatje + tekst toegevoegd) ]
pi_30081894
quote:
Op maandag 29 augustus 2005 23:21 schreef Diederik_Duck het volgende:

[..]

Ja, wist je dat niet
Vandaar al 26 jaar vrijgezel.

* fembol Fietst hard naar de kettingenwinkel!
  maandag 29 augustus 2005 @ 23:25:22 #55
67978 HenryHill
Fake it 'till you make it
pi_30081959
quote:
Op maandag 29 augustus 2005 23:23 schreef fembol het volgende:

[..]

Nee, jij niet! Duh, jij bent geen mannetje...

Jij moet er dan natuurlijk net zo bijlopen als die vrouwen in die neger-clips
So this is how liberty dies... with thunderous applause.
Truth? What's so great about the truth? Try lying for a change, it's the currency of the world
pi_30082072
quote:
Op maandag 29 augustus 2005 23:21 schreef Diederik_Duck het volgende:

[..]

Het wordt tijd een foto van mezelf te plaatsen denk ik ter illustratie:

[afbeelding]
Ah eindelijk een foto van onze mysterieuze neef van Donald!
  maandag 29 augustus 2005 @ 23:29:32 #57
100980 Zero2Nine
Fatsoen moet je doen
pi_30082113
quote:

[..]

tss je begrijpt het niet je kijkt ook niet veel TMF he
chickies zoeken mannen op met een chain om hun nek en gaan daar een beetje bij staan dansen terwijl die man dan een beetje gaat rappen en zingt over zijn aanwinsten. jij hebt t heel makkelijk dus
---
And when the leaves fall the land looks more human
it's got me questioning the essence of my farm boy blues
hence, I never wore the fashions of the know-what-I'm-doin'
pi_30082141
quote:
Op maandag 29 augustus 2005 23:28 schreef Xharlotte het volgende:

[..]

Ah eindelijk een foto van onze mysterieuze neef van Donald!
Wat vind je van me? Aantrekkelijk he? (retorische vraag )
pi_30082238
quote:
Op maandag 29 augustus 2005 23:30 schreef Diederik_Duck het volgende:

[..]

Wat vind je van me? Aantrekkelijk he? (retorische vraag )
Tsja...een retorische vraag hoef ik natuurlijk niet te beantwoorden, maar laten we zeggen dat je niet echt mijn type bent...

En nu kappen met die slowchat
pi_30082285
quote:

[..]

Kledingadvies:

oid
pi_30082508
quote:
Op maandag 29 augustus 2005 23:33 schreef Xharlotte het volgende:

[..]

Tsja...een retorische vraag hoef ik natuurlijk niet te beantwoorden, maar laten we zeggen dat je niet echt mijn type bent...
echt niet
quote:
En nu kappen met die slowchat
Nu ja gezien de ketting die ik heb ben ik natuurlijk al ruim voorzien , dus zo erg is het niet. Ik hou overigens wel van dominante vrouwen die denken mij te commanderen maar dan achteraf dmv mijn slinkse machinaties en ragfijn spel toch precies doen waar ik op aanstuur
pi_30082836
Haha laat maar hangen van die kettingen. Ik ben niet zo kortzichtig dat ik denk: ketting => vriendin. Het was meer de vraag of dat een ketting meer waarde toevoegt aan iemands uiterlijk. Ik bedoel niet van die gouden "bling bling" gevallen ter grote van een graancirkel, maar gewoon een ketting die je bij een normale jongen ziet en niet bij mister kijk is wat ik allemaal heb AKA 50 Cent en die andere idioten. Ik vind de muziek die ze maken gewoon triest.

En ik kijk bijna nooit TMF maar meer Discovery Channel maar ook dat is weer off topic

Over dat huis: op het moment is het nog niet bewoonbaar, omdat de badkamer weg is en de slaapkamer een zooi is, maar zoals ik nu lees wat Xharlotte en Henry Hill posten ga ik toch maar is wat meer vaart achter die verbouwing zetten
pi_30083878
quote:
Op maandag 29 augustus 2005 22:58 schreef Meteora het volgende:

En hoe zit het met horloges, kettingen en zonnebrillen en dat soort dingen? Ik heb het idee dat iemand zonder horloge minder volwassen wordt gezien zeg maar. En ik bedoel geen gouden "fietsketting" van 300 karaats maar je ziet/zag de laatste tijd wel van die inheemse dingen zal ik ze maar noemen?
Alleen een horloge, geen sieraden, dan zit je altijd goed
pi_30083959
quote:
Op dinsdag 30 augustus 2005 00:17 schreef _Boo_ het volgende:

[..]

Alleen een horloge, geen sieraden, dan zit je altijd goed
Horloge heb ik op zich ook niet eens nodig door mn gsm
pi_30084369
quote:
Op dinsdag 30 augustus 2005 00:20 schreef Meteora het volgende:

Horloge heb ik op zich ook niet eens nodig door mn gsm
volgens mij ben je veels te veel aan het nadenken van 'hoe moet ik mezelf veranderen om meer in de smaak te vallen bij vrouwen?". natuurlijk moet je dit doen als je iets wilt bereiken maar je moet niet te ver door schieten. dus als jij graag een horloge wil maar dat eigenlijk alleen wil omdat je dan meer 'kans' bij vrouwen zou maken, dan vind ik dat echt onzin. het is maar een voorbeeld en misschien is het niet van toepassing op je. maar ik denk dat het ook spontaan en vanzelf moet komen. en daarmee bedoel ik niet dat je thuis moet gaan zitten en je moet 'isoleren'. ga wel erop uit. ga naar plekken waar veel mensen komen. doe leuke dingen. geniet van je leven. ga gewoon is drinken. je merkt vanzelf hoever je kunt/wilt gaan. en verleg je grenzen zoals al gezegd. zolang je het niet geprobeerd hebt moet je er ook niet over oordelen!
"Nada es acaso más difícil para el hombre que el vivir con la plena conciencia de ser hombre."
- Michele Sciacca
pi_30084449
quote:
Op maandag 29 augustus 2005 13:38 schreef Meteora het volgende:

Mijn lengte is by the way nou ook niet echt geweldig vind ik zelf. 1.70 klein ben ik.
1.70 is voor een jongen niet echt groot, maar je hoeft toch ook geen 20 cm langer dan de meeste vrouwen te zijn..als je net als ik 20 cm meter kleiner dan de meeste vrouwen ''dus zo'n 1.50 m bent'' dan mag je wat mij betreft pas klagen!

Er zijn genoeg meiden die er geen moete mee hebben als een jongen ongeveer even lang is als zichzelf, maar een flink stuk korten is over het algemeen not done
Internetverslaafd??? Nee hoor 't is gewoon een lifestyle
pi_30084497
ohja en als laatste: zeg misschien een baantje op zodat je wat meer tijd hebt. wat is je belangrijker?
meer werken en meer verdienen of meer tijd om je te 'ontwikkelen' op het vlak waar je je wilt ontwikkelen.
"Nada es acaso más difícil para el hombre que el vivir con la plena conciencia de ser hombre."
- Michele Sciacca
pi_30084549
Misschien is een andere vraag:
Hoe reageren de vrouwen er op als ze er achter komen dat iemand van 19 zal ik maar zeggen nog nooit met een meisje heeft gezoend. Het ligt ook wel een deel aan de personen zelf maar krijgen ze dan het idee dat je van een andere planeet komt in deze oversexte wereld of valt het wel mee?

En wat vinden meiden van een jongen die best wel verlegen is?
Ik ben er ondertussen nu wel al uit dat de vrouwen niet zitten te wachten op een zielig onschuldig wanhopig maagdje dat aan de hand wil meegenomen worden maar een echte zelfverzekerde vent.
Het kan misschien aan mij liggen maar ik vind het wel moeilijk om in mijn situatie zelfverzekerd over te komen. Weet iemand hier geen tips voor
pi_30084597
quote:
Op maandag 29 augustus 2005 15:15 schreef GF het volgende:
En er zijn genoeg meiden van ongeveer 1.70. Ik zie mezelf ook niet lopen met meid die groter is Ik had ooit een vriendin van 1.56. Dat was ook niet alles
[funmode] geef me het E-mail-adres van je vriendin eens?? ook al is ze wel 6 cm groter dan ik! [/funmode]

ontopic..... aangezien de meeste meiden dus ook een stuk groter zijn dan ik, en jij al aangeeft dat jij jezelf liever niet met een meid ziet lopen die groter dan jezelf is, kun je je voorstellen wat dat met het zelfbeeld doet met mannen die nog kleiner zijn zoals ik??
pi_30084642
quote:
Op dinsdag 30 augustus 2005 00:36 schreef drdolittle het volgende:

[..]

1.70 is voor een jongen niet echt groot, maar je hoeft toch ook geen 20 cm langer dan de meeste vrouwen te zijn..als je net als ik 20 cm meter kleiner dan de meeste vrouwen ''dus zo'n 1.50 m bent'' dan mag je wat mij betreft pas klagen!

Er zijn genoeg meiden die er geen moete mee hebben als een jongen ongeveer even lang is als zichzelf, maar een flink stuk korten is over het algemeen not done
Sorry ik wist niet dat er mensen in dit topic nog kleiner waren, want ik heb niet alle 4 de delen door gelezen. Dan heb ik inderdaad nog niet te klagen met 1.70m.
Ik ben het er zeker met je eens dat een vrouw een stuk groter is dan een man inderdaad not done is nee.
pi_30084742
quote:
Op dinsdag 30 augustus 2005 00:39 schreef Meteora het volgende:
Hoe reageren de vrouwen er op als ze er achter komen dat iemand van 19 zal ik maar zeggen nog nooit met een meisje heeft gezoend. Het ligt ook wel een deel aan de personen zelf maar krijgen ze dan het idee dat je van een andere planeet komt in deze oversexte wereld of valt het wel mee?

Ik ben er ondertussen nu wel al uit dat de vrouwen niet zitten te wachten op een zielig onschuldig wanhopig maagdje dat aan de hand wil meegenomen worden maar een echte zelfverzekerde vent.
Het kan misschien aan mij liggen maar ik vind het wel moeilijk om in mijn situatie zelfverzekerd over te komen. Weet iemand hier geen tips voor
vrouwen vinden dat inderdaad denk ik wel een beetje 'raar'. natuurlijk zijn er uitzonderingen. maar ik denk dat je toch wel met zekerheid kan zeggen dat de meeste vrouwen gewoon een zelfverzekerde jongen zoeken die dus ook niet te verlegen is.

zou jij liever een vriendin hebben die open is, spontaan, vlot, zelfverzekerd en dus niet bang om nieuwe mensen te leren kennen of een meisje dat verlegen is en daar veel moeite mee heeft? het zijn twee extreme voorbeelden denk ik. maar de keus lijkt me zo snel gemaakt.
- Michele Sciacca
pi_30084762
@ Meteora
't is ook niet persoonlijk bedoeld...

ik wil alleen de jongens wakker schuden die zich met 1.70m klein vinden..
Ik heb in mijn vriendenkring ook zulke jongens die maar klagen om hun 1.70 terwijl zij wel verschillende vriendinnen hebben gehad..
pi_30084779
quote:
Op dinsdag 30 augustus 2005 00:33 schreef flyin-hawk het volgende:

[..]

volgens mij ben je veels te veel aan het nadenken van 'hoe moet ik mezelf veranderen om meer in de smaak te vallen bij vrouwen?". natuurlijk moet je dit doen als je iets wilt bereiken maar je moet niet te ver door schieten. dus als jij graag een horloge wil maar dat eigenlijk alleen wil omdat je dan meer 'kans' bij vrouwen zou maken, dan vind ik dat echt onzin. het is maar een voorbeeld en misschien is het niet van toepassing op je. maar ik denk dat het ook spontaan en vanzelf moet komen. en daarmee bedoel ik niet dat je thuis moet gaan zitten en je moet 'isoleren'. ga wel erop uit. ga naar plekken waar veel mensen komen. doe leuke dingen. geniet van je leven. ga gewoon is drinken. je merkt vanzelf hoever je kunt/wilt gaan. en verleg je grenzen zoals al gezegd. zolang je het niet geprobeerd hebt moet je er ook niet over oordelen!
Ik ben inderdaad misschien wel te veel bezig met wat jij zegt veranderingen maken alleen maar voor de vrouwen.
Over isoleren gesproken, ik kom volgens velen niet al te veel buiten behalve dan school en werk en uitgaan in het weekend.
pi_30084853
quote:
Op dinsdag 30 augustus 2005 00:45 schreef flyin-hawk het volgende:

[..]

vrouwen vinden dat inderdaad denk ik wel een beetje 'raar'. natuurlijk zijn er uitzonderingen. maar ik denk dat je toch wel met zekerheid kan zeggen dat de meeste vrouwen gewoon een zelfverzekerde jongen zoeken die dus ook niet te verlegen is.

zou jij liever een vriendin hebben die open is, spontaan, vlot, zelfverzekerd en dus niet bang om nieuwe mensen te leren kennen of een meisje dat verlegen is en daar veel moeite mee heeft? het zijn twee extreme voorbeelden denk ik. maar de keus lijkt me zo snel gemaakt.
Vrouwen die me hier dus op zouden afkeuren zijn dus vaak sowieso niet de moeite waard? Het is inderdaad wel raar ja. Ik maak me volgens mij hier nogal veel te veel druk om terwijl het niet eens nodig is heb ik het idee.
pi_30085063
quote:
Op dinsdag 30 augustus 2005 00:50 schreef Meteora het volgende:

[..]

Vrouwen die me hier dus op zouden afkeuren zijn dus vaak sowieso niet de moeite waard?
Nee, zij zouden je er niet op afkeuren, als je tenminste niet op 15jarige breezah-sletjes valt (als je begrijpt wat ik bedoel). Toch zou ik je willen aanraden er niet mee te koop te lopen; je zou je er niet voor hoeven schamen, maar ik denk dat er vrouwen zijn die op zo'n moment niet bereid zijn om je verder te leren kennen.
Vrouwen houden van zelfverzekerde mannen; kijk anders naar HenryHill's ondertitel (Fake it 'till you make it) of lees je in bij een aantal andere topics zoals 'Introvertheid en relaties aangaan' en voorgaande delen van deze topic hoe je daar mee om kunt gaan. Wat mij betreft zitten daar een aantal goede suggesties bij voor mensen die nog nooit seks en/of een vriend(in) hebben gehad.
  dinsdag 30 augustus 2005 @ 00:59:49 #76
75043 Hexagon
Vreemd Fenomeen
pi_30085071
quote:

Ik denk niet dat je daar zo bang voor hoeft te zijn. Van de vrouwen die ik gezoend heb heeft er geen een ooit gevraagt of ze de eerste was. Van mijn vorige relatie weet ik niet of ze al eens eerder vriendjes heeftgehad en ook van mn huidige vriendin zou ik het niet weten. Ik vind het niet zo gepast dat te vragen. En dat vinden veel vrouwen ook. En als ze het al zouden vragen is het op een moment dat je ze iig al lang gezoend hebt. Lui als Plato1980 hier maken zich daar onnodig druk om.
  dinsdag 30 augustus 2005 @ 01:04:48 #77
75043 Hexagon
Vreemd Fenomeen
pi_30085188
quote:
Op maandag 29 augustus 2005 21:10 schreef Plato1980 het volgende:
[quote][b]Op [url=http://forum.fok.nl/topic/746186/1/50#30066393]maandag 29 augustus 2005 07:36

19 is inderdaad nog jong en op zich hoef je je nog geen enorme zorgen te maken. Maar vanzelf komen doet het sowieso niet, dat is een grote fabel.
De waarheid ligt toch echt in het midden.

Er is een verschil tussen "op zoek gaan" en "handelen op het juiste moment"

Wanhopig op zoek naar de vrouwen is inderdaad weinig succesvol vaak. Dat betekent niet dat je je niet kan begeven op plekken waar je mensen van het andere geslacht tegen komt. En zoals Isabeau zegt. Ze is nooit op zoek geweest. Maar het kan ook niet dat ze niks gedaan heeft idd. Ze heeft gewoon op een gegeven moment een man getroffen die ze leuk vond. Toen heeft ze de juiste handelingen verricht om hem voor zich te winnen.

Je zal dus moeten wachten tot er iets in het vizier komt. En dan kun je handelen.
pi_30086143
Het probleem in deze topic is juist dat mensen al heel lang hebben gewacht, maar dat het toch niet lukt.
Zogenaamd "fatsoenlijke" mensen ontmaskerd, de waarheid en verklaringen die iedereen wil weten: Misdefinitie op YouTube.
pi_30087248
quote:
Op dinsdag 30 augustus 2005 00:38 schreef flyin-hawk het volgende:
ohja en als laatste: zeg misschien een baantje op zodat je wat meer tijd hebt. wat is je belangrijker?
meer werken en meer verdienen of meer tijd om je te 'ontwikkelen' op het vlak waar je je wilt ontwikkelen.
Ik vind niet dat hij meteen zijn baatje moet opzeggen. Dat maakt toch niet uit?
Er is best een andere dag waarop hij kan uitgaan.
quote:
Kan ik geen antwoord op geven eigenlijk, want iedereen reageerd anders. Ik zou er geen probleem van maken, maar dat komt ook omdat ik laat was/ben op dat gebied.
quote:
Soms kan verlegen best wel schattig zijn, maar heel erg niet natuurlijk.
pi_30087293
quote:
Op dinsdag 30 augustus 2005 02:22 schreef Neuralnet het volgende:
Het probleem in deze topic is juist dat mensen al heel lang hebben gewacht, maar dat het toch niet lukt.
Nee maar dat wachten is niet bewust he.
pi_30089440
quote:
Op dinsdag 30 augustus 2005 08:33 schreef Sabrina1981 het volgende:

Ik vind niet dat hij meteen zijn baatje moet opzeggen. Dat maakt toch niet uit?
Er is best een andere dag waarop hij kan uitgaan.

Kan ik geen antwoord op geven eigenlijk, want iedereen reageerd anders. Ik zou er geen probleem van maken, maar dat komt ook omdat ik laat was/ben op dat gebied.

Soms kan verlegen best wel schattig zijn, maar heel erg niet natuurlijk.
hij zei dat hij op zaterdag krantenliep en door de week ook nog werkt en studeert. wanneer heeft hij dan tijd over? ik zeg niet dat hij het moet opzeggen om alleen meer meer tijd te hebben voor de vrouwen. dat zou denk ik niet goed zijn. hij moet gaan socializen

en dan zonder de gedachte dat hij een vrouw moet scoren.

ohja en verder hoeftie niet te vertellen dat hij nog geen ervaring heeft op het gebied van vrouwen en sex. en als het hem gevraagd wordt dan kun je gewoon zeggen dat je bijvoorbeeld al 2 relaties hebt gehad. niemand die dat door krijgt en ik denk dat de desbetreffende vrouw het niet eens zal vragen in eerste instantie.
- Michele Sciacca
pi_30089520
quote:
Op dinsdag 30 augustus 2005 00:47 schreef Meteora het volgende:

Ik ben inderdaad misschien wel te veel bezig met wat jij zegt veranderingen maken alleen maar voor de vrouwen.
Over isoleren gesproken, ik kom volgens velen niet al te veel buiten behalve dan school en werk en uitgaan in het weekend.
daar ligt het probleem ook denk ik. werk daaraan. ik herken het ook een beetje van vroeger. ga leuke dingen doen, ga sporten, ga dingen met vrienden doen, whatever het maat niet uit.

je gaat je dan ook veel beter voelen als je regelmatig wat leuks gaat doen en niet alleen maar thuis zit
- Michele Sciacca
pi_30089757
quote:
Op maandag 29 augustus 2005 22:58 schreef Meteora het volgende:

[..]

Dus een man of jongen met weinig kleren (die dus automatisch vaak hetzelfde aan heeft) wordt dan ook gezien als niet echt verzorgd uiterlijk? Dit is bij mij dus het gevall. Ik heb niet veel kleren. Ik ben van plan om dit wel flink te verbeteren.

En hoe zit het met horloges, kettingen en zonnebrillen en dat soort dingen? Ik heb het idee dat iemand zonder horloge minder volwassen wordt gezien zeg maar. En ik bedoel geen gouden "fietsketting" van 300 karaats maar je ziet/zag de laatste tijd wel van die inheemse dingen zal ik ze maar noemen?

Weet iemand toevallig wat de mode gaat worden voor de winter
Zoals ik gisteren ook al zei; je houd je teveel bezig met wat anderen van je zullen vinden. Draag wat je zelf leuk vind. Ik word met m'n roze polo, zilveren ketting en langer haar dan norm nog weleens voor homo uitgemaakt. Boeiend.

Als jij kleding of sieraden gaat dragen waar je jezelf eigenlijk niet prettig bij voelt gaat dat echt niet werken hoor.

En dat je niet uit zou kunnen gaan omdat je moet werken snap ik ook niet zo. Ik studeer doordeweeks en werk zaterdag en zondag. Dan maar een beetje brak op je werk. Daar ben je jong voor
Unspoken words were understood
pi_30089764
quote:
Op dinsdag 30 augustus 2005 10:33 schreef flyin-hawk het volgende:

[..]

hij zei dat hij op zaterdag krantenliep en door de week ook nog werkt en studeert. wanneer heeft hij dan tijd over? ik zeg niet dat hij het moet opzeggen om alleen meer meer tijd te hebben voor de vrouwen. dat zou denk ik niet goed zijn. hij moet gaan socializen
Maar opzeggen is beetje te rigoreus.
pi_30089803
quote:
Op dinsdag 30 augustus 2005 00:41 schreef drdolittle het volgende:

[..]

[funmode] geef me het E-mail-adres van je vriendin eens?? ook al is ze wel 6 cm groter dan ik! [/funmode]
Ex

En ze is ondertussen weer bezet. Sorry
Unspoken words were understood
pi_30090767
quote:
Op dinsdag 30 augustus 2005 10:45 schreef Sabrina1981 het volgende:

Maar opzeggen is beetje te rigoreus.
nee! als hij dat doet om leuke dingen te gaan doen niet. dus niet met de gedachten om achter de vrouwen aan te gaan maar gewoon om iets te gaan ondernemen en even weg van thuis te zijn.

het is natuurlijk z'n eigen keus en hij moet het zelf willen. maar ik zou niet gelukkig kunnen zijn met een leven waarin ik bijna nooit buiten kwam behalve voor werk, studie en uitgaan. het is toch duidelijk voor hem dat er iets moet veranderen omdat het zo niet werkt. als je niks doet gebeurd er ook niks.
- Michele Sciacca
pi_30090870
quote:
Op dinsdag 30 augustus 2005 11:22 schreef flyin-hawk het volgende:

[..]

nee! als hij dat doet om leuke dingen te gaan doen niet. dus niet met de gedachten om achter de vrouwen aan te gaan maar gewoon om iets te gaan ondernemen en even weg van thuis te zijn.

het is natuurlijk z'n eigen keus en hij moet het zelf willen. maar ik zou niet gelukkig kunnen zijn met een leven waarin ik bijna nooit buiten kwam behalve voor werk, studie en uitgaan. het is toch duidelijk voor hem dat er iets moet veranderen omdat het zo niet werkt. als je niks doet gebeurd er ook niks.
Je hebt toch geld nodig om uit te gaan en te socializen of heb jij een boompje in de tuin?
pi_30090946
quote:
Op dinsdag 30 augustus 2005 11:26 schreef Sabrina1981 het volgende:

Je hebt toch geld nodig om uit te gaan en te socializen of heb jij een boompje in de tuin?
schitterend,en de waarheid
ensemble, tout est plus joli
PETITLAPIN krijgt een DOCHTER
pi_30091964
quote:
Op dinsdag 30 augustus 2005 11:26 schreef Sabrina1981 het volgende:

ja dus? hij heeft toch nog meer werk/inkomsten dan een krantenwijk zoals hij eerder zei
ik zeg alleen maar dat het misschien niet goed is om al z'n tijd te werken en zo weinig tijd over te hebben voor andere dingen. het werkt toch niet zo? zo blijf je in dezelfde cirkel zitten. en vrolijker word je er niet van.

hij zegt notabene zelf dat hij teveel binnen zit. dat lijkt me dan toch duidelijk.
- Michele Sciacca
pi_30093103
quote:
Op dinsdag 30 augustus 2005 12:05 schreef flyin-hawk het volgende:

[..]

ja dus? hij heeft toch nog meer werk/inkomsten dan een krantenwijk zoals hij eerder zei
ik zeg alleen maar dat het misschien niet goed is om al z'n tijd te werken en zo weinig tijd over te hebben voor andere dingen. het werkt toch niet zo? zo blijf je in dezelfde cirkel zitten. en vrolijker word je er niet van.

hij zegt notabene zelf dat hij teveel binnen zit. dat lijkt me dan toch duidelijk.
Ja maar om daar je werk voor op te zeggen is flauwekul, daar doe je ook contacten op. Of het de contacten zijn die je zoekt is meestal niet zo, maar het is beter dan helemaal niks.

Teveel binnen zitten kan je heel simpel oplossen, maar volgens mij weet hij dat zelf dondersgoed.
pi_30093501
quote:

Niet tegen een meisje zeggen dat je nog nooit hebt gezoend. Althans, niet als ze je leuk vindt op jullie eerste ontmoeting en ze zou je willen zoenen. Als je haar beter leert kennen (meerdere dates) dan kan je zelf wel die inschatting maken of ze dat raar vindt of niet. Maar mocht je er eentje tegen het lijf lopen in de disco en je gaat zoenen dan is de grootste afknapper wanneer jij even in haar oor fluistert dat je nog nooit gezoend hebt.

Mondje dicht dus. Ook niet druk maken over of je het kan of niet. Dat deed ik eerst ook en toen het er toch van kwam was de ander behoorlijk tevreden. Fat chance dat het bij jou oo kwel goed komt.

Verlegenheid is een ander verhaal, zo ben je nu eenmaal. Echter is verlegen zijn wat anders dan intiem zijn. Op het moment dat je intiem contact legt emt een meisje dan is er een kans dat je verlegenheid geen rol meer speelt en kan je rustig initiatieven nemen. Maagd zijn op je 19e is helemaal niet zo vreemd hoor, en ik denk dat het meisje dat jij zoekt daar ook geen problemen mee heeft. Iemand die alleen maar uit is op een one-night stand op zaterdagavond wel, maar wil je daar wel wat mee?

Van onzekerheid kom je niet af. Je kunt het hoogstens verbergen. Ik heb regelmatig sex, maar dat heeft niks afgedaan aan mijn onzekerheid, Ik vraag me nog steeds af of ik uberhaupt wel in de smaak val aangezien er, afgezien van dat ene meisje niemand is die ook maar enige interesse in mij toont. Toch moet je dat niet van je af laten stralen, ik probeer heel nochalant over te komen. Het werkt dan misschien wel niet, maar het werkt wel om je onzekerheid te verbergen.

Ze kunnen veel over mij zeggen maar ze zien niet dat ik onzeker ben. Dat is al 1 punt. En het is helemaal niet slecht om onzekerheid te verstoppen. Die kan je dan wel weer tevoorschijn halen wanneer je een interessant iemand ontmoet en er wat intiemer mee wordt.
pi_30095012
quote:
Nee maar dat wachten is niet bewust he.
Dus als iemand bewust gaat wachten komt het sneller? Ik betwijfel het.
Zogenaamd "fatsoenlijke" mensen ontmaskerd, de waarheid en verklaringen die iedereen wil weten: Misdefinitie op YouTube.
pi_30095362
quote:
Op dinsdag 30 augustus 2005 13:54 schreef Neuralnet het volgende:

[..]

Dus als iemand bewust gaat wachten komt het sneller? Ik betwijfel het.
He sjit, dus je wilt zeggen dat ik voor niks zit te wachten?
pi_30097940
quote:
Op dinsdag 30 augustus 2005 13:00 schreef Mystikvm het volgende:

[..]

Niet tegen een meisje zeggen dat je nog nooit hebt gezoend. Althans, niet als ze je leuk vindt op jullie eerste ontmoeting en ze zou je willen zoenen.
Vrouwen die initiatief nemen komen toch wel niet vaak voor, of ligt dit aan mij
quote:
Als je haar beter leert kennen (meerdere dates) dan kan je zelf wel die inschatting maken of ze dat raar vindt of niet. Maar mocht je er eentje tegen het lijf lopen in de disco en je gaat zoenen dan is de grootste afknapper wanneer jij even in haar oor fluistert dat je nog nooit gezoend hebt.

Mondje dicht dus. Ook niet druk maken over of je het kan of niet. Dat deed ik eerst ook en toen het er toch van kwam was de ander behoorlijk tevreden. Fat chance dat het bij jou oo kwel goed komt.

Verlegenheid is een ander verhaal, zo ben je nu eenmaal. Echter is verlegen zijn wat anders dan intiem zijn. Op het moment dat je intiem contact legt emt een meisje dan is er een kans dat je verlegenheid geen rol meer speelt en kan je rustig initiatieven nemen. Maagd zijn op je 19e is helemaal niet zo vreemd hoor, en ik denk dat het meisje dat jij zoekt daar ook geen problemen mee heeft. Iemand die alleen maar uit is op een one-night stand op zaterdagavond wel, maar wil je daar wel wat mee?

Van onzekerheid kom je niet af. Je kunt het hoogstens verbergen. Ik heb regelmatig sex, maar dat heeft niks afgedaan aan mijn onzekerheid, Ik vraag me nog steeds af of ik uberhaupt wel in de smaak val aangezien er, afgezien van dat ene meisje niemand is die ook maar enige interesse in mij toont. Toch moet je dat niet van je af laten stralen, ik probeer heel nochalant over te komen. Het werkt dan misschien wel niet, maar het werkt wel om je onzekerheid te verbergen.

Ze kunnen veel over mij zeggen maar ze zien niet dat ik onzeker ben. Dat is al 1 punt. En het is helemaal niet slecht om onzekerheid te verstoppen. Die kan je dan wel weer tevoorschijn halen wanneer je een interessant iemand ontmoet en er wat intiemer mee wordt.
Nee ik wil inderdaad geen one-night-stand nee. Is niks voor mij. En die onzekerheid verbergen komt dus eigenlijk ook weer neer op die ondertitel van Henry Hill.

En stoppen met werken ga ik ook niet doen. Ik heb nog genoeg tijd over om andere dingen te doen, en zeker met het schoolrooster dat ik nu heb, alleen ik maak er zelf geen gebruik van.
Ik heb inderdaad geld nodig voor uitgaan en andere dingen en ik heb geen boompje nee of een ezeltje dat geld schijt Maar ik heb meer dan tijd zat om dingen te doen, maar ik vind het alleen jammer dat ik op vrijdag niet zo heel lang kan uitgaan en meer niet.
pi_30098004
quote:
He sjit, dus je wilt zeggen dat ik voor niks zit te wachten?
Als het alleen maar wachten is zou ik niet denken dat het je kansen vergroot. Wil je dan echt zo graag?
pi_30099327
quote:
Op dinsdag 30 augustus 2005 15:37 schreef Neuralnet het volgende:

[..]

Als het alleen maar wachten is zou ik niet denken dat het je kansen vergroot. Wil je dan echt zo graag?
Dat ik er zelfs op wacht bedoel je?
Nou binnen vliegen, aanbellen enzo lijkt mij wel handiger
pi_30101948
Waarom doe je dat dan niet?
  dinsdag 30 augustus 2005 @ 18:26:32 #98
106355 Topmaat
Ja toch? Niet dan?
pi_30103331
quote:
Op dinsdag 30 augustus 2005 12:46 schreef Sabrina1981 het volgende:

[..]

Ja maar om daar je werk voor op te zeggen is flauwekul, daar doe je ook contacten op. Of het de contacten zijn die je zoekt is meestal niet zo, maar het is beter dan helemaal niks.

Teveel binnen zitten kan je heel simpel oplossen, maar volgens mij weet hij dat zelf dondersgoed.
Maar wat dus het probleem bij hem is: Hij heeft werk waar hij niet veel in contact komt met anderen. Krantenwijk... je ziet vrijwel niemand Slagerij... niet in de winkel zelf maar daarachter.. je kent je collega's wel maar ja. Zijn er ook maar een paar en vrijwel allemaal ouderen. Dus je komt ook niet in contact met klanten.. waar je dan vanzelf wat praatjes mee gaat maken, en zo makkelijker met onbekenden om leert gaan.

Ik heb hem tijdje geleden al gezegd (jaar geleden of weet ik veel) of hij niet beter in een supermarkt oid kan gaan werken. Daar werkt veel jeugd en leer je zo heel veel mensen kennen.
Ik heb "vroeger".. tot een jaar terug.. in totaal 6 jaar ongeveer ook in een supermarkt gewerkt (niet om die reden btw) en ja, dan ken je zo gelijk zeker 50 mensen meer. En als je dan uitgaat is het veel vaker zo van: hey alles goed.. en ken je er dus gelijk veel meer. Ook veel leuker om veel bekenden tegen te komen bij het uitgaan en zo.
En via hun leer je ook weer anderen kennen, maar ja.
Meteora ziet dat niet zo zitten, omdat hij dan teveel met anderen om moet gaan wat niet zijn sterkste punt is. Maar dat moet hij eigenlijk net zien te overtreffen, en gewoon doen.
Zo niet, dan toch...
pi_30103576
quote:
Op dinsdag 30 augustus 2005 18:26 schreef Topmaat het volgende:

[..]

Maar wat dus het probleem bij hem is: Hij heeft werk waar hij niet veel in contact komt met anderen. Krantenwijk... je ziet vrijwel niemand Slagerij... niet in de winkel zelf maar daarachter.. je kent je collega's wel maar ja. Zijn er ook maar een paar en vrijwel allemaal ouderen. Dus je komt ook niet in contact met klanten.. waar je dan vanzelf wat praatjes mee gaat maken, en zo makkelijker met onbekenden om leert gaan.

Ik heb hem tijdje geleden al gezegd (jaar geleden of weet ik veel) of hij niet beter in een supermarkt oid kan gaan werken. Daar werkt veel jeugd en leer je zo heel veel mensen kennen.
Ik heb "vroeger".. tot een jaar terug.. in totaal 6 jaar ongeveer ook in een supermarkt gewerkt (niet om die reden btw) en ja, dan ken je zo gelijk zeker 50 mensen meer. En als je dan uitgaat is het veel vaker zo van: hey alles goed.. en ken je er dus gelijk veel meer. Ook veel leuker om veel bekenden tegen te komen bij het uitgaan en zo.
En via hun leer je ook weer anderen kennen, maar ja.
Meteora ziet dat niet zo zitten, omdat hij dan teveel met anderen om moet gaan wat niet zijn sterkste punt is. Maar dat moet hij eigenlijk net zien te overtreffen, en gewoon doen.
Klopt inderdaad zeer goed. Ik heb expres gezegd dat ik in de slagerij alleen vanachter wilde werken omdat allemaal die onbekende mensen niks voor mij is. Ik ga zelfs niet mee met de barbecue's die ze moeten verzorgen en andere feesten. In een supermarkt gaan werken zie ik ook niet echt zitten door allemaal die mensen.
pi_30103627
quote:
Op dinsdag 30 augustus 2005 18:36 schreef Meteora het volgende:

[..]

Klopt inderdaad zeer goed. Ik heb expres gezegd dat ik in de slagerij alleen vanachter wilde werken omdat allemaal die onbekende mensen niks voor mij is. Ik ga zelfs niet mee met de barbecue's die ze moeten verzorgen en andere feesten. In een supermarkt gaan werken zie ik ook niet echt zitten door allemaal die mensen.
Als je mensenvrees hebt, dan lijkt het me lastig om een sex/vriendin te scoren.
Misschien moet je daar eens mee beginnen??
abonnement Unibet Coolblue Bitvavo
Forum Opties
Forumhop:
Hop naar:
(afkorting, bv 'KLB')