Dat wordt wel geleerd op TMFquote:Op maandag 29 augustus 2005 23:18 schreef fembol het volgende:
Ehm? het hebben van een ketting staat garant voor een relatie?
Ja, wist je dat nietquote:Op maandag 29 augustus 2005 23:18 schreef fembol het volgende:
Ehm? het hebben van een ketting staat garant voor een relatie?
Nee, jij niet! Duh, jij bent geen mannetje...quote:Op maandag 29 augustus 2005 23:23 schreef fembol het volgende:
[..]
Vandaar al 26 jaar vrijgezel.
* fembol Fietst hard naar de kettingenwinkel!
Ah eindelijk een foto van onze mysterieuze neef van Donald!quote:Op maandag 29 augustus 2005 23:21 schreef Diederik_Duck het volgende:
[..]
Het wordt tijd een foto van mezelf te plaatsen denk ik ter illustratie:
[afbeelding]
tss je begrijpt het nietquote:Op maandag 29 augustus 2005 23:23 schreef fembol het volgende:
[..]
Wat vind je van me? Aantrekkelijk he? (retorische vraagquote:Op maandag 29 augustus 2005 23:28 schreef Xharlotte het volgende:
[..]
Ah eindelijk een foto van onze mysterieuze neef van Donald!![]()
Tsja...een retorische vraag hoef ik natuurlijk niet te beantwoorden, maar laten we zeggen dat je niet echt mijn type bent...quote:Op maandag 29 augustus 2005 23:30 schreef Diederik_Duck het volgende:
[..]
Wat vind je van me? Aantrekkelijk he? (retorische vraag)
Kledingadvies:quote:Op maandag 29 augustus 2005 23:23 schreef fembol het volgende:
[..]
echt nietquote:Op maandag 29 augustus 2005 23:33 schreef Xharlotte het volgende:
[..]
Tsja...een retorische vraag hoef ik natuurlijk niet te beantwoorden, maar laten we zeggen dat je niet echt mijn type bent...![]()
![]()
Nu ja gezien de ketting die ik heb ben ik natuurlijk al ruim voorzienquote:En nu kappen met die slowchat![]()
![]()
Alleen een horloge, geen sieraden, dan zit je altijd goedquote:Op maandag 29 augustus 2005 22:58 schreef Meteora het volgende:
En hoe zit het met horloges, kettingen en zonnebrillen en dat soort dingen? Ik heb het idee dat iemand zonder horloge minder volwassen wordt gezien zeg maar. En ik bedoel geen gouden "fietsketting" van 300 karaats maar je ziet/zag de laatste tijd wel van die inheemse dingen zal ik ze maar noemen?
Horloge heb ik op zich ook niet eens nodig door mn gsmquote:Op dinsdag 30 augustus 2005 00:17 schreef _Boo_ het volgende:
[..]
Alleen een horloge, geen sieraden, dan zit je altijd goed![]()
volgens mij ben je veels te veel aan het nadenken van 'hoe moet ik mezelf veranderen om meer in de smaak te vallen bij vrouwen?". natuurlijk moet je dit doen als je iets wilt bereiken maar je moet niet te ver door schieten. dus als jij graag een horloge wil maar dat eigenlijk alleen wil omdat je dan meer 'kans' bij vrouwen zou maken, dan vind ik dat echt onzin. het is maar een voorbeeld en misschien is het niet van toepassing op je. maar ik denk dat het ook spontaan en vanzelf moet komen. en daarmee bedoel ik niet dat je thuis moet gaan zitten en je moet 'isoleren'. ga wel erop uit. ga naar plekken waar veel mensen komen. doe leuke dingen. geniet van je leven. ga gewoon is drinken. je merkt vanzelf hoever je kunt/wilt gaan. en verleg je grenzen zoals al gezegd. zolang je het niet geprobeerd hebt moet je er ook niet over oordelen!quote:Op dinsdag 30 augustus 2005 00:20 schreef Meteora het volgende:
Horloge heb ik op zich ook niet eens nodig door mn gsm![]()
1.70 is voor een jongen niet echt groot, maar je hoeft toch ook geen 20 cm langer dan de meeste vrouwen te zijn..als je net als ik 20 cm meter kleiner dan de meeste vrouwen ''dus zo'n 1.50 m bent'' dan mag je wat mij betreft pas klagen!quote:Op maandag 29 augustus 2005 13:38 schreef Meteora het volgende:
Mijn lengte is by the way nou ook niet echt geweldig vind ik zelf. 1.70 klein ben ik.
[funmode] geef me het E-mail-adres van je vriendin eens?? ook al is ze wel 6 cm groter dan ik! [/funmode]quote:Op maandag 29 augustus 2005 15:15 schreef GF het volgende:
En er zijn genoeg meiden van ongeveer 1.70. Ik zie mezelf ook niet lopen met meid die groter isIk had ooit een vriendin van 1.56. Dat was ook niet alles
Sorry ik wist niet dat er mensen in dit topic nog kleiner waren, want ik heb niet alle 4 de delen door gelezen. Dan heb ik inderdaad nog niet te klagen met 1.70m.quote:Op dinsdag 30 augustus 2005 00:36 schreef drdolittle het volgende:
[..]
1.70 is voor een jongen niet echt groot, maar je hoeft toch ook geen 20 cm langer dan de meeste vrouwen te zijn..als je net als ik 20 cm meter kleiner dan de meeste vrouwen ''dus zo'n 1.50 m bent'' dan mag je wat mij betreft pas klagen!
Er zijn genoeg meiden die er geen moete mee hebben als een jongen ongeveer even lang is als zichzelf, maar een flink stuk korten is over het algemeen not done![]()
vrouwen vinden dat inderdaad denk ik wel een beetje 'raar'. natuurlijk zijn er uitzonderingen. maar ik denk dat je toch wel met zekerheid kan zeggen dat de meeste vrouwen gewoon een zelfverzekerde jongen zoeken die dus ook niet te verlegen is.quote:Op dinsdag 30 augustus 2005 00:39 schreef Meteora het volgende:
Misschien is een andere vraag:
Hoe reageren de vrouwen er op als ze er achter komen dat iemand van 19 zal ik maar zeggen nog nooit met een meisje heeft gezoend. Het ligt ook wel een deel aan de personen zelf maar krijgen ze dan het idee dat je van een andere planeet komt in deze oversexte wereld of valt het wel mee?
En wat vinden meiden van een jongen die best wel verlegen is?
Ik ben er ondertussen nu wel al uit dat de vrouwen niet zitten te wachten op een zielig onschuldig wanhopig maagdje dat aan de hand wil meegenomen worden maar een echte zelfverzekerde vent.
Het kan misschien aan mij liggen maar ik vind het wel moeilijk om in mijn situatie zelfverzekerd over te komen. Weet iemand hier geen tips voor![]()
Ik ben inderdaad misschien wel te veel bezig met wat jij zegt veranderingen maken alleen maar voor de vrouwen.quote:Op dinsdag 30 augustus 2005 00:33 schreef flyin-hawk het volgende:
[..]
volgens mij ben je veels te veel aan het nadenken van 'hoe moet ik mezelf veranderen om meer in de smaak te vallen bij vrouwen?". natuurlijk moet je dit doen als je iets wilt bereiken maar je moet niet te ver door schieten. dus als jij graag een horloge wil maar dat eigenlijk alleen wil omdat je dan meer 'kans' bij vrouwen zou maken, dan vind ik dat echt onzin. het is maar een voorbeeld en misschien is het niet van toepassing op je. maar ik denk dat het ook spontaan en vanzelf moet komen. en daarmee bedoel ik niet dat je thuis moet gaan zitten en je moet 'isoleren'. ga wel erop uit. ga naar plekken waar veel mensen komen. doe leuke dingen. geniet van je leven. ga gewoon is drinken. je merkt vanzelf hoever je kunt/wilt gaan. en verleg je grenzen zoals al gezegd. zolang je het niet geprobeerd hebt moet je er ook niet over oordelen!
Vrouwen die me hier dus op zouden afkeuren zijn dus vaak sowieso niet de moeite waard? Het is inderdaad wel raar ja. Ik maak me volgens mij hier nogal veel te veel druk om terwijl het niet eens nodig is heb ik het idee.quote:Op dinsdag 30 augustus 2005 00:45 schreef flyin-hawk het volgende:
[..]
vrouwen vinden dat inderdaad denk ik wel een beetje 'raar'. natuurlijk zijn er uitzonderingen. maar ik denk dat je toch wel met zekerheid kan zeggen dat de meeste vrouwen gewoon een zelfverzekerde jongen zoeken die dus ook niet te verlegen is.
zou jij liever een vriendin hebben die open is, spontaan, vlot, zelfverzekerd en dus niet bang om nieuwe mensen te leren kennen of een meisje dat verlegen is en daar veel moeite mee heeft? het zijn twee extreme voorbeelden denk ik. maar de keus lijkt me zo snel gemaakt.
Nee, zij zouden je er niet op afkeuren, als je tenminste niet op 15jarige breezah-sletjes valt (als je begrijpt wat ik bedoel). Toch zou ik je willen aanraden er niet mee te koop te lopen; je zou je er niet voor hoeven schamen, maar ik denk dat er vrouwen zijn die op zo'n moment niet bereid zijn om je verder te leren kennen.quote:Op dinsdag 30 augustus 2005 00:50 schreef Meteora het volgende:
[..]
Vrouwen die me hier dus op zouden afkeuren zijn dus vaak sowieso niet de moeite waard?
| Forum Opties | |
|---|---|
| Forumhop: | |
| Hop naar: | |