abonnement Unibet Coolblue Bitvavo
pi_30081669
Ehm? het hebben van een ketting staat garant voor een relatie?
  maandag 29 augustus 2005 @ 23:21:39 #52
100980 Zero2Nine
Fatsoen moet je doen
pi_30081815
quote:
Op maandag 29 augustus 2005 23:18 schreef fembol het volgende:
Dat wordt wel geleerd op TMF
daar zie ik altijd negers met kettingen EN met vrouwen, daardoor denk ik meteen : ketting => vrouwen.
---
And when the leaves fall the land looks more human
it's got me questioning the essence of my farm boy blues
hence, I never wore the fashions of the know-what-I'm-doin'
pi_30081827
quote:
Op maandag 29 augustus 2005 23:18 schreef fembol het volgende:
Ja, wist je dat niet

Het wordt tijd een foto van mezelf te plaatsen denk ik ter illustratie:

[ Bericht 19% gewijzigd door Diederik_Duck op 29-08-2005 23:24:16 (Plaatje + tekst toegevoegd) ]
pi_30081894
quote:
Op maandag 29 augustus 2005 23:21 schreef Diederik_Duck het volgende:

[..]

Ja, wist je dat niet
Vandaar al 26 jaar vrijgezel.

* fembol Fietst hard naar de kettingenwinkel!
  maandag 29 augustus 2005 @ 23:25:22 #55
67978 HenryHill
Fake it 'till you make it
pi_30081959
quote:
Op maandag 29 augustus 2005 23:23 schreef fembol het volgende:

[..]

Nee, jij niet! Duh, jij bent geen mannetje...

Jij moet er dan natuurlijk net zo bijlopen als die vrouwen in die neger-clips
So this is how liberty dies... with thunderous applause.
Truth? What's so great about the truth? Try lying for a change, it's the currency of the world
pi_30082072
quote:
Op maandag 29 augustus 2005 23:21 schreef Diederik_Duck het volgende:

[..]

Het wordt tijd een foto van mezelf te plaatsen denk ik ter illustratie:

[afbeelding]
Ah eindelijk een foto van onze mysterieuze neef van Donald!
  maandag 29 augustus 2005 @ 23:29:32 #57
100980 Zero2Nine
Fatsoen moet je doen
pi_30082113
quote:

[..]

tss je begrijpt het niet je kijkt ook niet veel TMF he
chickies zoeken mannen op met een chain om hun nek en gaan daar een beetje bij staan dansen terwijl die man dan een beetje gaat rappen en zingt over zijn aanwinsten. jij hebt t heel makkelijk dus
---
And when the leaves fall the land looks more human
it's got me questioning the essence of my farm boy blues
hence, I never wore the fashions of the know-what-I'm-doin'
pi_30082141
quote:
Op maandag 29 augustus 2005 23:28 schreef Xharlotte het volgende:

[..]

Ah eindelijk een foto van onze mysterieuze neef van Donald!
Wat vind je van me? Aantrekkelijk he? (retorische vraag )
pi_30082238
quote:
Op maandag 29 augustus 2005 23:30 schreef Diederik_Duck het volgende:

[..]

Wat vind je van me? Aantrekkelijk he? (retorische vraag )
Tsja...een retorische vraag hoef ik natuurlijk niet te beantwoorden, maar laten we zeggen dat je niet echt mijn type bent...

En nu kappen met die slowchat
pi_30082285
quote:

[..]

Kledingadvies:

oid
pi_30082508
quote:
Op maandag 29 augustus 2005 23:33 schreef Xharlotte het volgende:

[..]

Tsja...een retorische vraag hoef ik natuurlijk niet te beantwoorden, maar laten we zeggen dat je niet echt mijn type bent...
echt niet
quote:
En nu kappen met die slowchat
Nu ja gezien de ketting die ik heb ben ik natuurlijk al ruim voorzien , dus zo erg is het niet. Ik hou overigens wel van dominante vrouwen die denken mij te commanderen maar dan achteraf dmv mijn slinkse machinaties en ragfijn spel toch precies doen waar ik op aanstuur
pi_30082836
Haha laat maar hangen van die kettingen. Ik ben niet zo kortzichtig dat ik denk: ketting => vriendin. Het was meer de vraag of dat een ketting meer waarde toevoegt aan iemands uiterlijk. Ik bedoel niet van die gouden "bling bling" gevallen ter grote van een graancirkel, maar gewoon een ketting die je bij een normale jongen ziet en niet bij mister kijk is wat ik allemaal heb AKA 50 Cent en die andere idioten. Ik vind de muziek die ze maken gewoon triest.

En ik kijk bijna nooit TMF maar meer Discovery Channel maar ook dat is weer off topic

Over dat huis: op het moment is het nog niet bewoonbaar, omdat de badkamer weg is en de slaapkamer een zooi is, maar zoals ik nu lees wat Xharlotte en Henry Hill posten ga ik toch maar is wat meer vaart achter die verbouwing zetten
pi_30083878
quote:
Op maandag 29 augustus 2005 22:58 schreef Meteora het volgende:

En hoe zit het met horloges, kettingen en zonnebrillen en dat soort dingen? Ik heb het idee dat iemand zonder horloge minder volwassen wordt gezien zeg maar. En ik bedoel geen gouden "fietsketting" van 300 karaats maar je ziet/zag de laatste tijd wel van die inheemse dingen zal ik ze maar noemen?
Alleen een horloge, geen sieraden, dan zit je altijd goed
pi_30083959
quote:
Op dinsdag 30 augustus 2005 00:17 schreef _Boo_ het volgende:

[..]

Alleen een horloge, geen sieraden, dan zit je altijd goed
Horloge heb ik op zich ook niet eens nodig door mn gsm
pi_30084369
quote:
Op dinsdag 30 augustus 2005 00:20 schreef Meteora het volgende:

Horloge heb ik op zich ook niet eens nodig door mn gsm
volgens mij ben je veels te veel aan het nadenken van 'hoe moet ik mezelf veranderen om meer in de smaak te vallen bij vrouwen?". natuurlijk moet je dit doen als je iets wilt bereiken maar je moet niet te ver door schieten. dus als jij graag een horloge wil maar dat eigenlijk alleen wil omdat je dan meer 'kans' bij vrouwen zou maken, dan vind ik dat echt onzin. het is maar een voorbeeld en misschien is het niet van toepassing op je. maar ik denk dat het ook spontaan en vanzelf moet komen. en daarmee bedoel ik niet dat je thuis moet gaan zitten en je moet 'isoleren'. ga wel erop uit. ga naar plekken waar veel mensen komen. doe leuke dingen. geniet van je leven. ga gewoon is drinken. je merkt vanzelf hoever je kunt/wilt gaan. en verleg je grenzen zoals al gezegd. zolang je het niet geprobeerd hebt moet je er ook niet over oordelen!
"Nada es acaso más difícil para el hombre que el vivir con la plena conciencia de ser hombre."
- Michele Sciacca
pi_30084449
quote:
Op maandag 29 augustus 2005 13:38 schreef Meteora het volgende:

Mijn lengte is by the way nou ook niet echt geweldig vind ik zelf. 1.70 klein ben ik.
1.70 is voor een jongen niet echt groot, maar je hoeft toch ook geen 20 cm langer dan de meeste vrouwen te zijn..als je net als ik 20 cm meter kleiner dan de meeste vrouwen ''dus zo'n 1.50 m bent'' dan mag je wat mij betreft pas klagen!

Er zijn genoeg meiden die er geen moete mee hebben als een jongen ongeveer even lang is als zichzelf, maar een flink stuk korten is over het algemeen not done
Internetverslaafd??? Nee hoor 't is gewoon een lifestyle
pi_30084497
ohja en als laatste: zeg misschien een baantje op zodat je wat meer tijd hebt. wat is je belangrijker?
meer werken en meer verdienen of meer tijd om je te 'ontwikkelen' op het vlak waar je je wilt ontwikkelen.
"Nada es acaso más difícil para el hombre que el vivir con la plena conciencia de ser hombre."
- Michele Sciacca
pi_30084549
Misschien is een andere vraag:
Hoe reageren de vrouwen er op als ze er achter komen dat iemand van 19 zal ik maar zeggen nog nooit met een meisje heeft gezoend. Het ligt ook wel een deel aan de personen zelf maar krijgen ze dan het idee dat je van een andere planeet komt in deze oversexte wereld of valt het wel mee?

En wat vinden meiden van een jongen die best wel verlegen is?
Ik ben er ondertussen nu wel al uit dat de vrouwen niet zitten te wachten op een zielig onschuldig wanhopig maagdje dat aan de hand wil meegenomen worden maar een echte zelfverzekerde vent.
Het kan misschien aan mij liggen maar ik vind het wel moeilijk om in mijn situatie zelfverzekerd over te komen. Weet iemand hier geen tips voor
pi_30084597
quote:
Op maandag 29 augustus 2005 15:15 schreef GF het volgende:
En er zijn genoeg meiden van ongeveer 1.70. Ik zie mezelf ook niet lopen met meid die groter is Ik had ooit een vriendin van 1.56. Dat was ook niet alles
[funmode] geef me het E-mail-adres van je vriendin eens?? ook al is ze wel 6 cm groter dan ik! [/funmode]

ontopic..... aangezien de meeste meiden dus ook een stuk groter zijn dan ik, en jij al aangeeft dat jij jezelf liever niet met een meid ziet lopen die groter dan jezelf is, kun je je voorstellen wat dat met het zelfbeeld doet met mannen die nog kleiner zijn zoals ik??
pi_30084642
quote:
Op dinsdag 30 augustus 2005 00:36 schreef drdolittle het volgende:

[..]

1.70 is voor een jongen niet echt groot, maar je hoeft toch ook geen 20 cm langer dan de meeste vrouwen te zijn..als je net als ik 20 cm meter kleiner dan de meeste vrouwen ''dus zo'n 1.50 m bent'' dan mag je wat mij betreft pas klagen!

Er zijn genoeg meiden die er geen moete mee hebben als een jongen ongeveer even lang is als zichzelf, maar een flink stuk korten is over het algemeen not done
Sorry ik wist niet dat er mensen in dit topic nog kleiner waren, want ik heb niet alle 4 de delen door gelezen. Dan heb ik inderdaad nog niet te klagen met 1.70m.
Ik ben het er zeker met je eens dat een vrouw een stuk groter is dan een man inderdaad not done is nee.
pi_30084742
quote:
Op dinsdag 30 augustus 2005 00:39 schreef Meteora het volgende:
Misschien is een andere vraag:
Hoe reageren de vrouwen er op als ze er achter komen dat iemand van 19 zal ik maar zeggen nog nooit met een meisje heeft gezoend. Het ligt ook wel een deel aan de personen zelf maar krijgen ze dan het idee dat je van een andere planeet komt in deze oversexte wereld of valt het wel mee?

En wat vinden meiden van een jongen die best wel verlegen is?
Ik ben er ondertussen nu wel al uit dat de vrouwen niet zitten te wachten op een zielig onschuldig wanhopig maagdje dat aan de hand wil meegenomen worden maar een echte zelfverzekerde vent.
Het kan misschien aan mij liggen maar ik vind het wel moeilijk om in mijn situatie zelfverzekerd over te komen. Weet iemand hier geen tips voor
vrouwen vinden dat inderdaad denk ik wel een beetje 'raar'. natuurlijk zijn er uitzonderingen. maar ik denk dat je toch wel met zekerheid kan zeggen dat de meeste vrouwen gewoon een zelfverzekerde jongen zoeken die dus ook niet te verlegen is.

zou jij liever een vriendin hebben die open is, spontaan, vlot, zelfverzekerd en dus niet bang om nieuwe mensen te leren kennen of een meisje dat verlegen is en daar veel moeite mee heeft? het zijn twee extreme voorbeelden denk ik. maar de keus lijkt me zo snel gemaakt.
- Michele Sciacca
pi_30084762
@ Meteora
't is ook niet persoonlijk bedoeld...

ik wil alleen de jongens wakker schuden die zich met 1.70m klein vinden..
Ik heb in mijn vriendenkring ook zulke jongens die maar klagen om hun 1.70 terwijl zij wel verschillende vriendinnen hebben gehad..
pi_30084779
quote:
Op dinsdag 30 augustus 2005 00:33 schreef flyin-hawk het volgende:

[..]

volgens mij ben je veels te veel aan het nadenken van 'hoe moet ik mezelf veranderen om meer in de smaak te vallen bij vrouwen?". natuurlijk moet je dit doen als je iets wilt bereiken maar je moet niet te ver door schieten. dus als jij graag een horloge wil maar dat eigenlijk alleen wil omdat je dan meer 'kans' bij vrouwen zou maken, dan vind ik dat echt onzin. het is maar een voorbeeld en misschien is het niet van toepassing op je. maar ik denk dat het ook spontaan en vanzelf moet komen. en daarmee bedoel ik niet dat je thuis moet gaan zitten en je moet 'isoleren'. ga wel erop uit. ga naar plekken waar veel mensen komen. doe leuke dingen. geniet van je leven. ga gewoon is drinken. je merkt vanzelf hoever je kunt/wilt gaan. en verleg je grenzen zoals al gezegd. zolang je het niet geprobeerd hebt moet je er ook niet over oordelen!
Ik ben inderdaad misschien wel te veel bezig met wat jij zegt veranderingen maken alleen maar voor de vrouwen.
Over isoleren gesproken, ik kom volgens velen niet al te veel buiten behalve dan school en werk en uitgaan in het weekend.
pi_30084853
quote:
Op dinsdag 30 augustus 2005 00:45 schreef flyin-hawk het volgende:

[..]

vrouwen vinden dat inderdaad denk ik wel een beetje 'raar'. natuurlijk zijn er uitzonderingen. maar ik denk dat je toch wel met zekerheid kan zeggen dat de meeste vrouwen gewoon een zelfverzekerde jongen zoeken die dus ook niet te verlegen is.

zou jij liever een vriendin hebben die open is, spontaan, vlot, zelfverzekerd en dus niet bang om nieuwe mensen te leren kennen of een meisje dat verlegen is en daar veel moeite mee heeft? het zijn twee extreme voorbeelden denk ik. maar de keus lijkt me zo snel gemaakt.
Vrouwen die me hier dus op zouden afkeuren zijn dus vaak sowieso niet de moeite waard? Het is inderdaad wel raar ja. Ik maak me volgens mij hier nogal veel te veel druk om terwijl het niet eens nodig is heb ik het idee.
pi_30085063
quote:
Op dinsdag 30 augustus 2005 00:50 schreef Meteora het volgende:

[..]

Vrouwen die me hier dus op zouden afkeuren zijn dus vaak sowieso niet de moeite waard?
Nee, zij zouden je er niet op afkeuren, als je tenminste niet op 15jarige breezah-sletjes valt (als je begrijpt wat ik bedoel). Toch zou ik je willen aanraden er niet mee te koop te lopen; je zou je er niet voor hoeven schamen, maar ik denk dat er vrouwen zijn die op zo'n moment niet bereid zijn om je verder te leren kennen.
Vrouwen houden van zelfverzekerde mannen; kijk anders naar HenryHill's ondertitel (Fake it 'till you make it) of lees je in bij een aantal andere topics zoals 'Introvertheid en relaties aangaan' en voorgaande delen van deze topic hoe je daar mee om kunt gaan. Wat mij betreft zitten daar een aantal goede suggesties bij voor mensen die nog nooit seks en/of een vriend(in) hebben gehad.
abonnement Unibet Coolblue Bitvavo
Forum Opties
Forumhop:
Hop naar:
(afkorting, bv 'KLB')