Dan stop ik wel met posten als je dat liever hebt.quote:Op woensdag 31 augustus 2005 15:22 schreef petitlapin het volgende:
[..]
![]()
ik was twintig.
Ik vind je echt een zagevent, man, je bent zelf nog een paar slagen erger dan onze plato, die met de loop der jaren ook alleen nog maar kon zagen.
In al de posts die ik lees, is het constant negativiteit, gezeur gezucht en geblaat.
ja, hier zit een meid echt niet op te werken, op zo'n sakkervent.![]()
dramaqueenquote:Op woensdag 31 augustus 2005 15:30 schreef Meteora het volgende:
Dan stop ik wel met posten als je dat liever hebt.Ik probeer alleen een probleem op te lossen waar R&P voor is, marja
ja, we weten al exact wat je gaat zeggen, moeder theresa van de ongelukkigenquote:Op woensdag 31 augustus 2005 15:32 schreef Neuralnet het volgende:
Waarom hameren mensen er toch altijd op dat je het negatieve niet mag benoemen? Altijd en overal staan er mensen klaar om te roepen dat je vooral positief moet denken. Maar was als het gewoon negatief IS? Wat als iemand al oud is en niks heeft bereikt? Dan blijven mensen nog roepen dat iemand het negatieve niet mag benoemen. Totdat dat op een gegeven moment echt niet meer vol te houden is en dan ligt het allemaal aan de persoon zelf. Dat valt me zo op en ik vind het raar.
Met alle respect voor de mensen die dat roepen omdat zij het wel allemaal voor elkaar hebben, maar roepen is makkelijk. De praktijk kennelijk niet. Anders hadden die mensen geen problemen.
Je hebt gelijk maar ik heb aan mezelf gemerkt dat het wel helpt om wat positiever te denken hoor. Gewoon puur voor je eigen gemoedstoestand. Jaar terug toen had ik nog behoefte om via een dagboek allerlei negatieve dingen op te schrijven in gedichten enzo, en nu heb ik dat eigenlijk niet meer. toen kon ik ook niet nalaten om tegen anderen te zeggen heo klote het wel niet was enzo, en er is aan de situatie misschien niet zoveel veranderd, maar voel me toch gewoon veel beter.quote:Op woensdag 31 augustus 2005 15:32 schreef Neuralnet het volgende:
Waarom hameren mensen er toch altijd op dat je het negatieve niet mag benoemen? Altijd en overal staan er mensen klaar om te roepen dat je vooral positief moet denken. Maar was als het gewoon negatief IS? Wat als iemand al oud is en niks heeft bereikt? Dan blijven mensen nog roepen dat iemand het negatieve niet mag benoemen. Totdat dat op een gegeven moment echt niet meer vol te houden is en dan ligt het allemaal aan de persoon zelf. Dat valt me zo op en ik vind het raar.
Met alle respect voor de mensen die dat roepen omdat zij het wel allemaal voor elkaar hebben, maar roepen is makkelijk. De praktijk kennelijk niet. Anders hadden die mensen geen problemen.
Als je last hebt van mijn gezeur dan ga je maar in een ander topic lezen en posten. Je kunt je klok er GVD op gelijk zetten dat er iemand gefrustreerd is hierover. Je kent me niet eens maar je loopt me wel vrolijk af te kraken.quote:Op woensdag 31 augustus 2005 15:35 schreef petitlapin het volgende:
[..]
ja, we weten al exact wat je gaat zeggen, moeder theresa van de ongelukkigen![]()
waarom? omdat je maar één keer leeft, omdat je het dus best zo aangenaam mogelijk voor jezelf kan maken, want het is voorbij voor je het weet.
Blijf jij maar iedereen koesteren die ongelukkig is, en hen gelijk geven, jaja, ze hebben alle recht om ongelukkig te zijn ... Het zou je eigen kind maar eens moeten zijn, je zou ook willen dat die gelukkig is, en niet de hele dag je met zijn/haar depressiviteit komt bestoken.
Heb jij lange teentjes, jaquote:Op woensdag 31 augustus 2005 15:41 schreef Meteora het volgende:
blabla ... Ik ben niet van plan om te veranderen in een alcoholist en ik ga ook niet die enkele vrienden die ik heb (collega's) ook nog opgeven om ergens anders toch maar te falen.
quote:Op woensdag 31 augustus 2005 15:22 schreef petitlapin het volgende:
je bent zelf nog een paar slagen erger dan onze plato, die met de loop der jaren ook alleen nog maar kon zagen.
sorry schatquote:
Ja, ik beschouw het ook als compliment.quote:Op woensdag 31 augustus 2005 15:48 schreef petitlapin het volgende:
[..]
sorry schat![]()
, maar ja, eigenlijk kom je er nog goed uit, hé
![]()
twas ook zo bedoeldquote:Op woensdag 31 augustus 2005 15:48 schreef Plato1980 het volgende:
Ja, ik beschouw het ook als compliment.![]()
Dat dachten die alcoholverslaafden toen ook.quote:Op woensdag 31 augustus 2005 15:45 schreef petitlapin het volgende:
[..]
Heb jij lange teentjes, ja![]()
Niemand heeft gezegd dat je alcoholist moet worden, van een pint bier wordt je echt geen alcoholist hoor, en niemand weet of je gaat falen, overdrijven is ook een vak.
Als je direct altijd van het negatieve uitgaat, ok, dan blijf je maar alleen hé, ik lig er echt niet wakker van hoor
![]()
ander werk zoeken gaat verquote:Op woensdag 31 augustus 2005 15:50 schreef Meteora het volgende:
Dat dachten die alcoholverslaafden toen ook.Ik ga niet van het negatieve uit ik denk gewoon realistisch. Ik kan wel positief gaan denken maar dan valt het achteraf alleen maar meer tegen als het niet lukt. En ik hou mezelf niet graag voor de gek.
Van die paar bier kan ik misschien nog wel mee inkomen maar ander werk zoeken.![]()
Cursus zelfvertrouwen heb ik al is gedaan, is ondertussen wel al "lang" geleden maar het hielp toen ook niet echt. Datingsites zie ik niet echt zitten, omdat ik geen mensen ken die mekaar daardoor hebben leren kennen, oftewel dat het werkt.quote:Op woensdag 31 augustus 2005 15:51 schreef petitlapin het volgende:
[..]
ander werk zoeken gaat ver, I agree
probeer eens wat datingsites, schrijf je in voor een cursusje, weet ik veel, ik zou ook geen man tegenkomen tijdens een nachtje uit, dat is ook mijn ding niet
NEEEEEEEEEEJ, een taalcursusje, blabla, bloemschikken, weet ik veel ( daar zitten pas veel vrouwenquote:Op woensdag 31 augustus 2005 15:56 schreef Meteora het volgende:
Cursus zelfvertrouwen heb ik al is gedaan, is ondertussen wel al "lang" geleden maar het hielp toen ook niet echt. Datingsites zie ik niet echt zitten, omdat ik geen mensen ken die mekaar daardoor hebben leren kennen, oftewel dat het werkt.
Bovendien zouden mn ouders me compleet gestoord verklaren als ik zeg dat ik zo'n cursus wil gaan doen, en dan mag ik dus helemaal niet meer buiten komen als het ware. Klinkt misschien dom maar zo zijn mijn ouders gewoon.![]()
Op die manierquote:Op woensdag 31 augustus 2005 15:58 schreef petitlapin het volgende:
[..]
NEEEEEEEEEEJ, een taalcursusje, blabla, bloemschikken, weet ik veel ( daar zitten pas veel vrouwen), onder de mensen komen
![]()
en kijk eens naar het topic over datingsites hier, veel mensen leren op die manier hun partner kennen![]()
En misschien werkt het makkelijker om met iemand via msn en/of mail te kletsen.quote:Op woensdag 31 augustus 2005 16:28 schreef Opa Bokma het volgende:
Tja, als je alleen maar blijft zeggen dat niks werkt dan zal er ook niks veranderen. Ik zou de tip van petitlapin opvolgen (datingsites), daar kom je alleen maar anderen tegen die ook op zoek zijn. Waarom zou het dan niet werken? Ik ken genoeg mensen die zo aan hun partner zijn gekomen...
Nou bij deze een schop van mij.quote:Op woensdag 31 augustus 2005 16:30 schreef Meteora het volgende:
Ik ben inderdaad wel snel geneigd negatief te denken. Ik weet het. Het werkt alleen maar averechts. Ik probeer er ook op te letten alleen het lukt niet altijd. Iemand zou me gewoon is een gigantische schop moeten geven iedere keer als ik zo bezig ben![]()
En nog een!quote:Op woensdag 31 augustus 2005 16:30 schreef Meteora het volgende:
Ik ben inderdaad wel snel geneigd negatief te denken. Ik weet het. Het werkt alleen maar averechts. Ik probeer er ook op te letten alleen het lukt niet altijd. Iemand zou me gewoon is een gigantische schop moeten geven iedere keer als ik zo bezig ben![]()
Misschien vinden de dames dat wel aantrekkelijkquote:Op woensdag 31 augustus 2005 16:52 schreef Opa Bokma het volgende:
[..]
En nog een!
Krijg je wel een blauwe kont van he!
Zou je denken? Misschien als je Smurfin heet wel inderdaad!quote:Op woensdag 31 augustus 2005 16:54 schreef Sabrina1981 het volgende:
[..]
Misschien vinden de dames dat wel aantrekkelijk
Ik heb het al meer gezegd maar hier dan nog een keer: ik ben nu 19, bijna 20quote:Op woensdag 31 augustus 2005 16:51 schreef het.ismij het volgende:
meteora? Hoe oud ben jij?
K zie hier school voorbij komen en ouders die je binnen houden?
Dat heb ik hem dus ook al 1000 keer gezegd. Hij ziet altijd gelijk overal het negatieve van in... probeer je hem te helpen, zegt hij dat het toch niks helpt.quote:Op woensdag 31 augustus 2005 15:45 schreef petitlapin het volgende:
[..]
Heb jij lange teentjes, ja![]()
Niemand heeft gezegd dat je alcoholist moet worden, van een pint bier wordt je echt geen alcoholist hoor, en niemand weet of je gaat falen, overdrijven is ook een vak.
Als je direct altijd van het negatieve uitgaat, ok, dan blijf je maar alleen hé, ik lig er echt niet wakker van hoor
![]()
Die cursus zelf vertrouwen was dacht ik nog op de basisschool... dus dat is al zo lang geleden dat je er nou idd meer niks aan hebt. Dus je kan het altijd proberen, en niet gelijk zeggen dat het toen ook niet geholpen heeft.quote:Op woensdag 31 augustus 2005 15:56 schreef Meteora het volgende:
[..]
Cursus zelfvertrouwen heb ik al is gedaan, is ondertussen wel al "lang" geleden maar het hielp toen ook niet echt. Datingsites zie ik niet echt zitten, omdat ik geen mensen ken die mekaar daardoor hebben leren kennen, oftewel dat het werkt.
Bovendien zouden mn ouders me compleet gestoord verklaren als ik zeg dat ik zo'n cursus wil gaan doen, en dan mag ik dus helemaal niet meer buiten komen als het ware. Klinkt misschien dom maar zo zijn mijn ouders gewoon.![]()
Brugklas om precies te zijnquote:Op woensdag 31 augustus 2005 17:36 schreef Topmaat het volgende:
[..]
Die cursus zelf vertrouwen was dacht ik nog op de basisschool... dus dat is al zo lang geleden dat je er nou idd meer niks aan hebt. Dus je kan het altijd proberen, en niet gelijk zeggen dat het toen ook niet geholpen heeft.
Over die datingsites: Jij kent niet veel mensen.. dus ik vind het niet gek als je niemand kent die via een datingsite zijn vriend/vriendin heeft leren kennen. Niet geschoten is altijd mis... maar zo denk jij niet. Bij jou is het: Niet schieten, omdat ik toch denk dat ik mis.
En willen je ouders liever dat je zo kansloos blijft dan dat je een beetje zelfvertrouwen hebt?
Kijk, wat je in je eerste alinea zegt is dus al fout. Als je al van tevoren gaat zeggen dat het toch niet gaat helpen , en alles zomaar aan de kant zet omdat het vast toch geen nut heeft bereik je niks.quote:
dat zou jij moeten weten, jij bent er eenquote:Op woensdag 31 augustus 2005 16:54 schreef Sabrina1981 het volgende:
[..]
Misschien vinden de dames dat wel aantrekkelijk
Ik heb ergens gelezen hoe de mens hersens werken. Om meer zelfvertrouwen te kweken heb je tijd nodig, veel tijd, omdat die hersens nou eenmaal zo werken. Volgens jullie zou dat met een simpel cursusje dat wel binnen korte tijd mogelijk zijn. Daarom denk ik dat het gewoon niet werkt.quote:Op woensdag 31 augustus 2005 18:16 schreef Topmaat het volgende:
[..]
Kijk, wat je in je eerste alinea zegt is dus al fout. Als je al van tevoren gaat zeggen dat het toch niet gaat helpen , en alles zomaar aan de kant zet omdat het vast toch geen nut heeft bereik je niks.
Maar dat heb ik je al 3908573 keer gezegd. Maar dat helpt dus ook niet.
Moet je ook niet gaan huilen dat het niet zo wil lukken met die vrouwen.
Onnodige moeite? Het is het proberen waard denk ik zo...
Bij jou duurt dat zelfvertrouwen krijgen vast heel je leven als je niks onderneemt.. dus een simpel cursusje zal wel kunnen helpen, of toch een begin aan het bestrijden van je slechte zelfvertrouwen kunnen zijn. Maar het probleem is dat jij die dingen niet eens in ziet.
Over die datingsites heb je op zich wel gelijk. Wij wonen hier nogal achteraf gelegen waar je dat een stuk minder tegen zal komen. Wij moeten "naar de overkant" om zulke mensen te ontmoeten. Hier zullen er vast ook wel zijn, maar dat zal minimaal zijn. Maar ook hier geldt... als je niet ff probeert weet je het nooit.
En ik ken mensen die hun vriend(in) via datingsites hebbe leren kennen ja.
Maar je moet ook eens aan je ouders duidelijk maken dat het zo niet verder kan.. want je zegt altijd wel: ja mijn ouders dit en dat, en ik mag niet uit van hun en zo. Maar je bent 19 jaar, en ga dan gewoon uit of doe dat gewoon of spreek ze er is goed op aan. Net als afgelopen weet toen je ook om half 12 savonds nog ff mee op terras ging zitten wat je normaal nooit zou doen... toen keken ze ook ff raar, maar je ging tenminste wel weg, en je heb daarna ook geen barstende ruzie of zo gehad.
Als je dat zo blijft doen snappen ze best wel dat je ook weleens weg van huis wilt in het weekend, of zelfs door de weeks.
Je moet ten eerste eens niet zoveel denken maar doen!!!!quote:
Die cursussen zijn er wel omdat er geld mee te verdienen valtquote:Op woensdag 31 augustus 2005 19:09 schreef Topmaat het volgende:
[..]
Je moet ten eerste eens niet zoveel denken maar doen!!!!
En als die cursussen nooit zouden helpen zouden ze er vast ook niet geweest zijn.
En wat heb je liever? dat iedereen weet dat je kansloos ben (wat toch vrijwel iedereen al weet) en eraan probeert te werken... of dat je kansloos blijft en er niks aan doet..?
En die datingsites... denk je da iedereen die jou kent op alle datingsites gaat lopen zoeken of jij erop staat?Trouwens.. je bent heus niet de enige die op zoon site staat hoor...
Maar ja, jij wilt toch niks proberen want je weet toch van te voren al dat alles gaat mislukken, dan houdt het snel op.
Zoveel mensen weten het niet, en jij weet toevallig wel alles zeker?quote:Op woensdag 31 augustus 2005 19:23 schreef Meteora het volgende:
[..]
Die cursussen zijn er wel omdat er geld mee te verdienen valt![]()
Zoveel mensen weten dat nou ook weer niet hoor.
Ik geloof ook echt niet dat veel mensen zich gaan aanmelden voor een datingsite hoor.
En die laatste zin heb je misschien wel gelijk in ja![]()
Ik zit ten eerste nog met een jaar school. Ten tweede is het ook nu weer de vraag of dat mag van mn ouders ik weet het.quote:Op woensdag 31 augustus 2005 19:46 schreef Ghistos het volgende:
Je zou is een jaar moeten gaan backpacken in Australië, dan verander je wel. Zal waarschijnlijk wel te veel gevraagd zijn maar je zou het wel extreem aanpakken, extreem effectief. je word zo gedwongen om met andere mensen om te gaan, plus dat je al je zaakjes zelf moet gaan regelen en niet zo afhankelijk van je ouders word. Jij zegt zelf dat het niet zo ernstig is (mensenschuw enzo), dan zou dit wel moeten lukken toch? En daarnaast wat heb je te verliezen?
Backpackers organisatie: www.backpackers.nl
Oke ik zal er is over denken. Engels is inderdaad nog wel te doen ja.quote:Op woensdag 31 augustus 2005 20:02 schreef Ghistos het volgende:
Dan maak je je opleiding af en als je dan nog niet verder ben gekomen met je problemen kan je altijd nog kijken. Je bent eigenlijk nooit alleen, het is een echt backpackersland waar heel veel mensen naar toe gaan. Tegen die tijd ben je 20, gaan je ouders je dan nog dingen verbieden? je ouders hebben wettelijk gezien nu al niks meer over je te zeggen. En engels moet toch niet zo moeilijk zijn? Anders kan je altijd nog een cursus volgen.
Welnee, dat is t hem juist, je bent voortdurend onder de mensen: je collega backpackers - mensen van uit de hele wereld.quote:Op woensdag 31 augustus 2005 19:51 schreef Meteora het volgende:
[..]
Backpacken wil dus zeggen vooral alleen zijn, waar ik dus ook niet op zit te wachten, want dan wordt ik wel helemaal gestoord denk ik.
Hallo, je spreekt toch wel engels?quote:Daar zit je nog met een andere taal, wat ik ook voor geen meter kan.
Ik heb eerlijk gezegd al wat dingen van David DeAngelo gedownloadquote:Op woensdag 31 augustus 2005 21:27 schreef stFz het volgende:
Mijn tip: bekijk de seminar van David Deangelo: Double your Dating eens. Hoef je iig geen geld te betalen voor een cursusje. Het doel van een cursus zelfvertrouwen oid is volgens mij om je een schop onder je kont te geven en je in de juiste directie te sturen. Hierna zul je toch echt zelf moeten doorzetten.
ehm een kleine opmerkingquote:Op woensdag 31 augustus 2005 19:27 schreef GF het volgende:
Datingsite != kansloos
Maar ja, waarom zou je wat proberen.
Tja, 2 jaar informatica gestudeerdquote:Op woensdag 31 augustus 2005 21:41 schreef Zero2Nine het volgende:
[..]
ehm een kleine opmerkingIk mag zelf graag een stukje programmeren maar het is wel irritant als mensen de syntax gaan gebruiken door de natuurlijke taal heen. Ongetwijfeld weet iedereen wat je bedoelt met != maar ik zou toch liever "Datingsite is niet meteen kansloos" ofzo zien
( of eigenlijk ben jij de
want jij gebruikt programmeertaal in je berichten)
Je probeert er wel aan te werken misschien... maar vaak zeg je zelf zo van: Waarom ga ik eigenlijk uit? Ik sta toch maar een beetje saai stil te staan aan de kant...quote:Op woensdag 31 augustus 2005 21:37 schreef Meteora het volgende:
[..]
Ik heb eerlijk gezegd al wat dingen van David DeAngelo gedownload![]()
Ik heb er alleen nog niet veel in gelezen, omdat ik nu niet veel tijd heb maar dat komt wel.
Als ik uitga dans ik ook heel weinig, meestal niet, maar daar probeer ik ook aan te werken ookal zou topmaat het niet zeggen.
Die paar keer dat een meisje met mij wilde dansen.quote:Op woensdag 31 augustus 2005 21:53 schreef Topmaat het volgende:
[..]
Je probeert er wel aan te werken misschien... maar vaak zeg je zelf zo van: Waarom ga ik eigenlijk uit? Ik sta toch maar een beetje saai stil te staan aan de kant...
En als er dan eens een meisje met je wil dansen wil je niet meewerken. Ze vinden het veel leuker als je dan meedoet (ook al kan je dan niet goed dansen) dan dat je stil blijft staan.
Net of iedereen die op de dansvloer staat goed kan dansen... Vrijwel iedereen doet maar wat, en dat is altijd beter dan stilstaan en maar saai zonder wat te zeggen aan de kant te gaan staan.
| Forum Opties | |
|---|---|
| Forumhop: | |
| Hop naar: | |