Ik ben benieuwd... maar vrijdag ben ik er iig niet.quote:Op woensdag 31 augustus 2005 22:04 schreef Meteora het volgende:
[..]
Die paar keer dat een meisje met mij wilde dansen.En ja ook weer te verlegen voor. (is wel makkelijk om te zeggen maar toch is het zo) Dus ik kan beter gewoon een beetje proberen dansen ook al lijk het nergens op dan stil blijven staan wil je zeggen?? Ik zal er vrijdag nog is aan denken
![]()
Omdat op het forum meer mensen dit roepen en niet alleen jij dusja.quote:Op woensdag 31 augustus 2005 22:06 schreef Topmaat het volgende:
[..]
Ik ben benieuwd... maar vrijdag ben ik er iig niet.
Maar waarom geloof je het pas als ik het hier op het forum zeg, en anders nooit![]()
Dus je wilt hiermee zeggen dat je mij (een van je beste maten) pas geloofd als anderen zeggen dat ik gelijk heb?quote:Op woensdag 31 augustus 2005 22:13 schreef Meteora het volgende:
[..]
Omdat op het forum meer mensen dit roepen en niet alleen jij dusja.
Maak je nie zo druk jonge..quote:Op woensdag 31 augustus 2005 22:15 schreef Topmaat het volgende:
[..]
Dus je wilt hiermee zeggen dat je mij (een van je beste maten) pas geloofd als anderen zeggen dat ik gelijk heb?
Als het zo zit...
Ik heb het over die seminar dat je hem gewoon ziet presenteren.quote:Op woensdag 31 augustus 2005 21:37 schreef Meteora het volgende:
[..]
Ik heb eerlijk gezegd al wat dingen van David DeAngelo gedownload![]()
Ik heb er alleen nog niet veel in gelezen, omdat ik nu niet veel tijd heb maar dat komt wel.
Als ik uitga dans ik ook heel weinig, meestal niet, maar daar probeer ik ook aan te werken ookal zou topmaat het niet zeggen.
Sorry ik snap niet echt wat je bedoelt met seminar enzo??quote:Op woensdag 31 augustus 2005 22:39 schreef stFz het volgende:
[..]
Ik heb het over die seminar dat je hem gewoon ziet presenteren.
Als ik uitga wil ik bijna alleen maar dansen. Saai aan de kant staan vind ik zon tijdverspilling. Maar als je danst moet je gewoon schijt hebben. Bijna NIEMAND die uitgaat kan echt goed dansen, iedereen doet maar wat. Ik heb het gewoon afgekeken bij de gasten die ik goed vond dansen.
Dat met oogcontact en zo kan je proberen... maar om dat nou maar ff te zeggen dat je dat wel gaat doen/proberen is denk ik toch weer teveel gezegd. Want dan is het weer vrijdagavond... en dan heb je (jammergenoeg) het lef weer niet.quote:Op donderdag 1 september 2005 18:58 schreef Meteora het volgende:
Misschien een domme vraag maar klopt het een beetje wat ik in die vorige post had gezet??![]()
Hier moet ik je tot nu toe wel gelijk in geven.quote:Op donderdag 1 september 2005 21:43 schreef Topmaat het volgende:
[..]
Dat met oogcontact en zo kan je proberen... maar om dat nou maar ff te zeggen dat je dat wel gaat doen/proberen is denk ik toch weer teveel gezegd. Want dan is het weer vrijdagavond... en dan heb je (jammergenoeg) het lef weer niet.
En over dat lachen/chagrijnig kijken... je moet zoiezo nooit chagrijnig kijken wat jij bijna altijd doet. Gewoon een normale blik op zijn minst... maar nou lijkt het net of je alles in 1 keer kan/gaat veranderen komende vrijdag.
Maar ja... ik wens je er succes mee. Maar het zal niet zo makkelijk gaan zoals je het net neerzette in die vorige post.
Ik ben benieuwd.
Je moet me dus weeral gelijk gevenquote:
Net alsof je alleen meisjes in een discotheek kan ontmoeten tijdens het dansen. Legio plaatsen waar je meiden kan ontmoeten.quote:Op woensdag 31 augustus 2005 22:04 schreef Meteora het volgende:
[..]
Die paar keer dat een meisje met mij wilde dansen.En ja ook weer te verlegen voor. (is wel makkelijk om te zeggen maar toch is het zo) Dus ik kan beter gewoon een beetje proberen dansen ook al lijk het nergens op dan stil blijven staan wil je zeggen?? Ik zal er vrijdag nog is aan denken
![]()
Tnx Topmaat. Ik zal er aan denken morgenquote:Op donderdag 1 september 2005 22:18 schreef Topmaat het volgende:
[..]
Je moet me dus weeral gelijk geven![]()
Weet je wat je het best kan doen met dat oogcontact... als je gewoon langs wat mensen loopt en je kijkt een meisje aan en zij kijkt toevallig terug, gewoon hoi zeggenMeestal zegt ze dan wel wat terug.
Je moet wel eerst een beetje kijken bij wat voor mensen ze staat en zo. Als ze er een beetje sociaal uitzien kan je er daarna vast nog wel wat tegen zeggen. Om te beginnen dus "alles goed?".
En zo kom je wel aan de praat.
Maar dan moet je wel die eerste stapzetten van het hoi durven zeggen.
Je moet niet oogcontact zoeken op de manier van steeds van een afstand hele tijd naar een meisje zitten kijken, want dat is weer niet goed. Dan krijgen ze rare gedachtes... en als het echt te duidelijk is lopen ze dan nog naar een andere plek. Of het moet iemand zijn die jou ook gelijk leuk vind, dan is het anders.
Maar nogmaals succes... ik ga slapen, morgen weer om half 5 eruit.
Die waren bekenden. Natuurlijk kan je op meer plaatsen meiden ontmoeten.quote:Op donderdag 1 september 2005 22:35 schreef White_Wolf het volgende:
[..]
Net alsof je alleen meisjes in een discotheek kan ontmoeten tijdens het dansen. Legio plaatsen waar je meiden kan ontmoeten.![]()
Niet om je de moed in de schoenen te laten zakken, maar er bestaat ook nog zoiets als 'verkeerd oogcontact', a la Charles Manson en co. Als je niet op een relaxte manier oogcontact krijgt, dan zullen de meiden alsnog stalker-ideeen krijgen en weg willen lopen.quote:Op donderdag 1 september 2005 22:01 schreef Meteora het volgende:
[..]
Hier moet ik je tot nu toe wel gelijk in geven.Oogcontact ga ik denk ik wel proberen. Daar heb je volgens mij toch weer niet zo heel veel lef voor nodig lijkt mij. Misschien dat er een voorzichtige hoi uitkomt als er net een meisje voorbij loopt waar ik oogcontact mee krijg
![]()
Die namen zeggen me niks maar goed. Als ik niet relaxed daar rondloop dan is de kans ook zeer klein dat ik ook maar iets probeer. Op de manier die Topmaat zei kan er toch niet veel fout gaan lijkt mij?? Gewoon langslopen.quote:Op vrijdag 2 september 2005 02:44 schreef HenryHill het volgende:
[..]
Niet om je de moed in de schoenen te laten zakken, maar er bestaat ook nog zoiets als 'verkeerd oogcontact', a la Charles Manson en co. Als je niet op een relaxte manier oogcontact krijgt, dan zullen de meiden alsnog stalker-ideeen krijgen en weg willen lopen.
Oogcontact moet je ook, net als alle 6941 andere dingen in je leven, gewoon relaxed proberen aan te pakken. Net alsof je weet waar je mee bezig bent. Zo niet, dan loopt je ego alleen maar deuken op omdat de meiden dan alsnog denken dat je een of andere freak bent...
Sorry, maar dat is echt dikke onzin imo....'het lot besloten heeft'...meen je nou echt dat je denkt dat er ergens iets of iemand besloten heeft dat jij nooit een vriendin en/of seks zult krijgen? Jezelf veranderen, in de zin van gedrag, is altijd mogelijk; daar ben ik heilig van overtuigd. Ja, het is moeilijk, en soms lukt het minder goed dan je zou willen (je moet immers altijd rekening houden met het aangeboren deel van je persoonlijkheid en dus realistisch blijven), en soms lukt het niet in je eentje, maar ik denk eerder dat het jouw doemdenker-attitude is ('het is nu eenmaal zo, en daar zal nooit verandering in komen') die ervoor zorgt dat je een schoolvoorbeeld van een 'self-fulfilling prophecy' wordt.quote:Op vrijdag 2 september 2005 19:56 schreef fakenick het volgende:
Meld me ook maar es aan, ik ben inmiddels al weer 28en nog steeds maagd.
In veel fora wordt gesproken dat de enige manier om aan een relatie te komen, is door veel uit te gaan en mensen te ontmoeten. Nou, dat werkt niet altijd. Ik ga elke week nog 2 keer uit, bezoek regelmatig clubs, discotheken, kroegen, festivals, concerten en doe veel aan sport en andere hobby's. Zelf vind ik dat ik er niet slecht uit zie en ik ben ook wel modieus gekleed. Ik dans er op los, heb veel contacten met meiden, veel goede vrienden en vriendinnen en een grote vriendenkring. Maar schijnbaar werkt het allemaal niet bij mij.
Ik wil maar zeggen, je kunt nog zoveel willen en veranderen aan jezelf, maar als het lot besloten heeft, dan valt er weinig aan te veranderen...
Waarom onzin? Zijn situatie ziet er vergeleken met sommige veel beter uit. Gaat uit, sociale contacten en dergelijke. Dat moet toch wel meewerken lijkt mij.quote:Op vrijdag 2 september 2005 20:51 schreef Xharlotte het volgende:
[..]
Sorry, maar dat is echt dikke onzin imo....'het lot besloten heeft'...meen je nou echt dat je denkt dat er ergens iets of iemand besloten heeft dat jij nooit een vriendin en/of seks zult krijgen? Jezelf veranderen, in de zin van gedrag, is altijd mogelijk; daar ben ik heilig van overtuigd. Ja, het is moeilijk, en soms lukt het minder goed dan je zou willen (je moet immers altijd rekening houden met het aangeboren deel van je persoonlijkheid en dus realistisch blijven), en soms lukt het niet in je eentje, maar ik denk eerder dat het jouw doemdenker-attitude is ('het is nu eenmaal zo, en daar zal nooit verandering in komen') die ervoor zorgt dat je een schoolvoorbeeld van een 'self-fulfilling prophecy' wordt.
Je schrijft dat je het niet aan de mate waarin je uitgaat, je uiterlijk enz enz ligt en ik moet eerlijk zeggen dat ik op dit moment geen idee heb waar het aan kan liggen, maar vertel eens wat meer...?Heb je er wel eens met je vrienden over gesproken? Is 'het lot' de enige mogelijkheid waar je aan gedacht hebt of zijn er nog andere mogelijkheden die voor dit onheuglijke feit gezorgd kunnen hebben?
Klopt, maar mijn uitroep 'onzin' sloeg (zoals je misschien hebt kunnen lezen) op de conclusie van fakenick over 'het lot'.quote:Op vrijdag 2 september 2005 20:54 schreef Sabrina1981 het volgende:
[..]
Waarom onzin? Zijn situatie ziet er vergeleken met sommige veel beter uit. Gaat uit, sociale contacten en dergelijke. Dat moet toch wel meewerken lijkt mij.
Nou zo gek vind ik het nog niet hoor. Alles (zover ik nu kan lezen) werkt in zijn voordeel en toch heeft hij geen vriendin.quote:Op vrijdag 2 september 2005 20:58 schreef Xharlotte het volgende:
[..]
Klopt, maar mijn uitroep 'onzin' sloeg (zoals je misschien hebt kunnen lezen) op de conclusie van fakenick over 'het lot'.
Daarom de vraag om meer info...ik zeg ook dat ik niet in zoiets als het lot geloof; dat betekent geenszins dat anderen dat wel doen... (ieder zijn meug, toch?). Bovendien vind ik het een dooddoener en Middeleeuws denken; dat zou betekenen dat iedereen maar zou moeten berusten in hetgeen dat hij/zij in het leven toebedeeld krijgt en een beetje apatisch voor zich uit zou moeten staren (actieve verandering helpt immers niet: het lot is onafwendbaar!). Maar nogmaals: het is mijn mening, en zeer off topic.quote:Op vrijdag 2 september 2005 21:04 schreef Sabrina1981 het volgende:
[..]
Nou zo gek vind ik het nog niet hoor. Alles (zover ik nu kan lezen) werkt in zijn voordeel en toch heeft hij geen vriendin.
Als je positief denkt wordt dit dan ook een beetje een "self-fullfilling-prophecy" zeg maar?? Ik denk ook veel te veel negatief, en iedereen beweert dat ik positief moet denken. Zou dit ermee te maken hebben dan?quote:Op vrijdag 2 september 2005 20:51 schreef Xharlotte het volgende:
[..]
Sorry, maar dat is echt dikke onzin imo....'het lot besloten heeft'...meen je nou echt dat je denkt dat er ergens iets of iemand besloten heeft dat jij nooit een vriendin en/of seks zult krijgen? Jezelf veranderen, in de zin van gedrag, is altijd mogelijk; daar ben ik heilig van overtuigd. Ja, het is moeilijk, en soms lukt het minder goed dan je zou willen (je moet immers altijd rekening houden met het aangeboren deel van je persoonlijkheid en dus realistisch blijven), en soms lukt het niet in je eentje, maar ik denk eerder dat het jouw doemdenker-attitude is ('het is nu eenmaal zo, en daar zal nooit verandering in komen') die ervoor zorgt dat je een schoolvoorbeeld van een 'self-fulfilling prophecy' wordt.
Je schrijft dat je het niet aan de mate waarin je uitgaat, je uiterlijk enz enz ligt en ik moet eerlijk zeggen dat ik op dit moment geen idee heb waar het aan kan liggen, maar vertel eens wat meer...?Heb je er wel eens met je vrienden over gesproken? Is 'het lot' de enige mogelijkheid waar je aan gedacht hebt of zijn er nog andere mogelijkheden die voor dit onheuglijke feit gezorgd kunnen hebben?
Onzin, lot bestaat niet, je hebt alles zelf in de hand. Geluk maak je zelf en een relatie hoort hier dus ook bij. Uiterlijk is mooi meegenomen, maar als je op zoek bent naar een partner is dit feitelijk ondergeschikt. Je kan je helemaal funky, hip & square kleden en gedragen, maar als je dit niet bent prikt iedereen hier dwars doorheen. No flame intended, maar wees jezelf! Ik kan met deze info niet echt beeld van je vormen, maar vanaf hier lijkt het dat jouw probleem je uitstraling is. Als je zelf zegt dat je aan de "algemeen aanvaarde eisen" voldoet en niet aan de vrouw kan komen, doe je toch iets verkeerd.quote:Op vrijdag 2 september 2005 19:56 schreef fakenick het volgende:
Meld me ook maar es aan, ik ben inmiddels al weer 28en nog steeds maagd.
In veel fora wordt gesproken dat de enige manier om aan een relatie te komen, is door veel uit te gaan en mensen te ontmoeten. Nou, dat werkt niet altijd. Ik ga elke week nog 2 keer uit, bezoek regelmatig clubs, discotheken, kroegen, festivals, concerten en doe veel aan sport en andere hobby's. Zelf vind ik dat ik er niet slecht uit zie en ik ben ook wel modieus gekleed. Ik dans er op los, heb veel contacten met meiden, veel goede vrienden en vriendinnen en een grote vriendenkring. Maar schijnbaar werkt het allemaal niet bij mij.
Ik wil maar zeggen, je kunt nog zoveel willen en veranderen aan jezelf, maar als het lot besloten heeft, dan valt er weinig aan te veranderen...
Ik wil best nog wel uitgaan, maar ik heb geen zin om daar in die disco alleen te gaan staan, terwijl ik morgenvroeg weer moet gaan werken.quote:Op vrijdag 2 september 2005 22:45 schreef Topmaat het volgende:
"Het lot" vind ik grote onzin. Het ligt aan jezelf en/of aan je omgeving.
Maar niet iets wat je niet kan veranderen.
Ga nou maar uit Meteora, want je wilt weer gaan afhaken he. En dan heb je morgen weer spijt dat je niet gegaan bent. Ga gewoon en probeer gewoon wat uit.
Als je nooit probeert zal het ook nooit lukken!!!
En wat Fakenick betreft: Er moet toch iets zijn waardoor je datgeen wel zou moeten kunnen halen om het zo maar te zeggen.
Als ik zo je post lees lijkt het moeilijk, maar misschien is je gedrag een beetje "apart" of zo, iets wat de meeste vrouwen (die geen vriendinnen van je zijn) niet echt aanstaat. Het hoeft niks slechts te zijn hoor, maar gewoon een raar trekje of wat dan ook.
Ik geef maar een voorbeeld.
Het kan ook zijn dat er gewoon niet veel rondloopt qua leuke vrouwen waar je zelf eens op af zou durven/kunnen stappen om een gesprekje mee aan te gaan.
En als je dat niet doet, dat misschien eens proberen als er wat leuks daar in de buurt woont.
Of zit ik helemaal in de verkeerder richting te denken?
Hij gaat nooit naar feesten of iets dergelijks. Gewoon naar het "discotheekje" hier in de buurt waar we vrijwel altijd op vrijdag met zijn allen naar toe gaan. Maar de meesten zitten op de voetbal, en Meteora niet zodat het voor hem af en toe onduidelijk is wanneer we door gaan.quote:Op vrijdag 2 september 2005 23:14 schreef Neuralnet het volgende:
Uitgaan moet niet geforceerd worden. Je gaat er dan met tegenzin heen en na een paar uur weer teleurgesteld weg omdat met stilstaan er ook daar niks zal gebeuren.
Als je wilt dat er ook anderen zijn, dan zal je ervoor moeten zorgen dat je weet wanneer die anderen gaan. Er bestaan websites (bv partyflock.nl) waar feestgangers zich registreren zodat je kan zien wie er naar een disco of feest gaan. Als je dat feest, dan ga je er veel prettiger heen. Want je kan dan af en toe bij de groep zitten in plaats van altijd maar alleen.
Ik reageer maar gewoon op zijn posts hoor, en we chatten ook gewoon op MSN. Maar ik reageer toch gewoon ontopic, zodat jullie ook zien wat er aan de hand is. Het is toch geen slowchat oid.quote:Op vrijdag 2 september 2005 23:21 schreef Xharlotte het volgende:
Schatjes Meteora en Topmaat, dit is by no means lullig bedoeld, maar hebben jullie geen MSN/telefoon/e-mail/tam-tam om met elkaar te communiceren? Het (grootste deel van het) gepraat tussen jullie is misschien (voor sommigen) wel interessant, maar draagt niet echt bij aan de discussie imo.
Pssst, misschien is het een idee om het grote 'Meteora en Topmaat-topic' te openen
Dat begrijp ik dan niet. Vrijwel altijd op vrijdag en dan toch die onduidelijkheid...quote:Hij gaat nooit naar feesten of iets dergelijks. Gewoon naar het "discotheekje" hier in de buurt waar we vrijwel altijd op vrijdag met zijn allen naar toe gaan. Maar de meesten zitten op de voetbal, en Meteora niet zodat het voor hem af en toe onduidelijk is wanneer we door gaan.
Ja, misschien is 'het lot' ook wel een beetje 'te veel doemdenken'. Maar op dit moment weet ik gewoon niet wat ik meer moet. Ik hoor van zoveel mensen dat ze niet snappen dat ik nog geen vriendin heb gevonden. Ook is al door meerdere vriendinnen gezegd dat ik 'het ideale vriendje' zou zijn, alsof ik daar wat voor koop. Heb vorig jaar een eerste korte relatie gehad, maar ze gaf al vrij snel aan dat ze iets miste, 'de klik'quote:Op vrijdag 2 september 2005 20:51 schreef Xharlotte het volgende:
[..]
vind*quote:Op zaterdag 3 september 2005 01:30 schreef DaFan het volgende:
Ga anders s gewoon (in de disco) een avond aan de bar hangen. (Je hoeft geen bier te drinken maak je geen zorgen).
Als je daar staat, kan je goed je omgeving observeren. Kijk naar iemand waarvan jij denkt dat vrouwen dat leuk vinden. Kijk hoe die beweegt, praat, danst, alles. Sommige dingen vindt je niks, andere dingen weer wel. Kopieer dat.
Als jij al in je hoofd hebt zitten dat die persoon er goed uitziet en zich weet uit te drukken en wel met vrouwen kan praten, dan kan jij dat ook. Het mogen ook meerdere personen zijn zelfs (Graag!) dan kan je je als persoon nog een beetje ontwikkelen en ben je niet die gast die alles kopieert
En nog een tip in het algemeen, voor als je niet kan dansen:
Kopiëren van mensen die het 'wel' kunnen. Eitje
Voor de duidelijkheid: Charles Manson was een psychopaat en een seriemoordenaar.quote:Op vrijdag 2 september 2005 19:09 schreef Meteora het volgende:
[..]
Die namen zeggen me niks maar goed. Als ik niet relaxed daar rondloop dan is de kans ook zeer klein dat ik ook maar iets probeer. Op de manier die Topmaat zei kan er toch niet veel fout gaan lijkt mij?? Gewoon langslopen.
Ik post morgen wel hoe het is afgelopen.
Dat is meestal niet best als ze dat zeggen, dat komt er op neer dat ze je aardig vinden, maar niet aantrekkelijk; ondanks dat het goed bedoeld is is het dan ook in feite een belediging, en je dient het ook zo op te vatten. (en het is ook iets wat ik nooit zal snappen van vrouwen; ik zeg immers toch ook niet tegen een vrouw die ik aardig maar onaantrekkelijk vind dat ze het ideale vriendinnetje isquote:Op zaterdag 3 september 2005 01:37 schreef fakenick het volgende:
[..]
Ja, misschien is 'het lot' ook wel een beetje 'te veel doemdenken'. Maar op dit moment weet ik gewoon niet wat ik meer moet. Ik hoor van zoveel mensen dat ze niet snappen dat ik nog geen vriendin heb gevonden. Ook is al door meerdere vriendinnen gezegd dat ik 'het ideale vriendje' zou zijn, alsof ik daar wat voor koop.
Ook niet goed. Ik krijg de indruk dat je te aardig bent, nu is er natuurlijk niets mis met aardig zijn, maar je kunt dat beter niet teveel uitstralen als je succes wilt hebben bij de vrouwen. Probeer eens een wat bottere aanpak zou ik zeggen, kijken wat dat oplevert (je hebt immers toch niets te verliezen).quote:Heb vorig jaar een eerste korte relatie gehad, maar ze gaf al vrij snel aan dat ze iets miste, 'de klik'. Ben daarna toch wel heel erg onzeker geworden, want wat zoeken vrouwen dan? Het is niet zo dat ik slecht communiceer ofzo, ik voel me juist voor veel mensen een vertrouwenspersoon. Vrienden met een probleem komen vaak naar me toe.
ze zien je shirt met "Natural Bron Pal0r"quote:Op zaterdag 3 september 2005 05:39 schreef skive het volgende:
psychopaten zijn goed
ik noem vrouwen die niet willen een hoer... en vaak recht in hun gezicht...
vervolgens gaat de telefoon en willen ze nog een keer met me uit...
ken iemand mij uitleggen hoe dat zit dan?
Op me boxershort staat Natural Born Fal0rquote:Op zaterdag 3 september 2005 10:18 schreef Gabez het volgende:
[..]
ze zien je shirt met "Natural Bron Pal0r"
SPOILEROm spoilers te kunnen lezen moet je zijn ingelogd. Je moet je daarvoor eerst gratis Registreren. Ook kun je spoilers niet lezen als je een ban hebt.* skive kijkt formule pr0nDoe is normaal man...
Hij heeft geen zin om alleen te fietsenquote:Op zaterdag 3 september 2005 00:09 schreef Neuralnet het volgende:
[..]
Dat begrijp ik dan niet. Vrijwel altijd op vrijdag en dan toch die onduidelijkheid...
En als er geen bereik is bij het voetbalveld, dan SMS je toch als je bij de disco bent aangekomen? Of je spreekt desnoods van te voren af of je na voetbal gaat? Ik vind het maar raar. Waar een wil is is een weg.
Je hebt me doorquote:Op zaterdag 3 september 2005 18:10 schreef nozem het volgende:
Dat gebeurt toch al jaren in dit soort topics. Een groep kansloze figuren die de wanhoop nabij zijn en enkele succesvolle (al valt dat soms te betwisten) mannen die goedbedoelde adviezen geven maar eigenlijk alleen posten uit leedvermaak.
Sex die komt aanwaaien wordt op den duur heel vervelend. Je zou hopen dat de wind eens uit een andere richting waaide.quote:Op zaterdag 3 september 2005 18:12 schreef DaFan het volgende:
[..]
Je hebt me door
Ik probeer alleen te helpen maar idd wel grappig hoeveel medelijden men met zichzelf heeft als de sex ze niet komt aanwaaien.
dat heeft echt nog nooit iemand voorgesteld in de tig topics die over dit onderwerp zijn langsgekomen. je humor is echt briljant. bravo.quote:Op zaterdag 3 september 2005 20:48 schreef skive het volgende:
Ik zal omdat ik toch best aardig ben 1 klein advies geven...
Ga naar de Hoeren... beetje raamhoer kost 50 eurie...
maar ze zijn al op straat verkrijgbaar vanaf 15 eurie... met gratis SOA zodat je bewijs van je sex hebt...
Ga ergens anders die onzin posten. Dit is geen ONZ topicquote:Op zaterdag 3 september 2005 20:48 schreef skive het volgende:
Ik zal omdat ik toch best aardig ben 1 klein advies geven...
Ga naar de Hoeren... beetje raamhoer kost 50 eurie...
maar ze zijn al op straat verkrijgbaar vanaf 15 eurie... met gratis SOA zodat je bewijs van je sex hebt...
waar is dit onzin dan...?quote:Op zaterdag 3 september 2005 22:10 schreef Meteora het volgende:
[..]
Ga ergens anders die onzin posten. Dit is geen ONZ topic![]()
Misschien stomme opmerking, maar hoe kan je nogal stil zijn als je met iemand aan het praten bent? Klinkt als een monoloog...quote:Op zaterdag 3 september 2005 22:38 schreef Meteora het volgende:
...Ik ben meestal nogal stil en helemaal als ik met een leuk meisje aan het praten ben....
Wat is makkelijker dan met een vrouw praten als je het resultaat weetquote:Op zondag 4 september 2005 01:02 schreef DaFan het volgende:
Skive ik vind je een schat maar je bent wel onzin aan het spuien. Lees je even in ofzo, want het gaat niet echt om het hebben van sex, maar meer om het benaderen van vrouwen (en eventueel alles wat erachteraan komt). Maar om dat te kunnen bereiken moet je toch eerst met een vrouw praten, en leuk gevonden worden.
Goed begin is het halve werk
Dus jij praat alleen met vrouwen met uiteindelijk doel, het palen van die vrouw?quote:Op zondag 4 september 2005 01:03 schreef skive het volgende:
[..]
Wat is makkelijker dan met een vrouw praten als je het resultaat weet
ik denk inderdaad dat de "oude maagden" veel hebben aan je suggesties!quote:Op zondag 4 september 2005 01:03 schreef skive het volgende:
[..]
Wat is makkelijker dan met een vrouw praten als je het resultaat weet
Ergo prostituee's ... je weet het resultaat al en ze kunnen je uitstekend tips geven...
Jij mist zoooooooo het puntquote:Op zondag 4 september 2005 14:45 schreef zurekop het volgende:
[..]
ik denk inderdaad dat de "oude maagden" veel hebben aan je suggesties!
als je door een hoer ontmaagd wordt krijg je namelijk Lekker Veel zelfvertrouwen...
en natuurlijk is het bezoeken van hoeren geen veredelde masturbatie, maar
voegt het echt veel toe aan je toekomstige seksleven. Echt goed advies, nog
nooooit gehoord
en het gaat uiteraard niet om het feit dat een vrouw jou zo leuk vindt dat ze seks
met je wil; het gaat gewoon om de seks an sich toch... echt een uitkomst, de wallen![]()
Als je verder zou lezen dan je neus lang is zie je dat er wel degelijk tips van mij en Dafan staan die enigzins nuttig zijn.quote:Op zondag 4 september 2005 01:11 schreef skive het volgende:
Het uiteindelijke doel is niet het palen van een vrouw(dus geen sex zoals Zurekop suggereert) maar het zekerder worden van jezelf.
Wanneer een resultaat vast ligt kan je oefenen in verschillende methodes...
dat word welleens een experiment genoemt in gecontroleerde omgeving...
(bewezen methode in elke wetenschap)
Grote jongen! JE kent haar immers al en heb je altijd een aanspreekpunt.quote:Op zondag 4 september 2005 15:44 schreef invincible25 het volgende:
ik zelf ben ook jarenlang een ''gefrusteerde maagd'' geweest. Durfde nooit op meisjes af te stappen, bang om afgewezen te worden enz... Ik ben het totaal met zure kop eens dat naar de hoeren gaan totaal geen oplossing is. Je moet eerst zelfvertrouwen opdoen wat betreft het contact leggen met vrouwen. De sex komt op een gegeven moment wel als je er alle twee klaar voor bent. Het lijkt me echt totaal niks om door een hoer ontmaagd te worden!
Ben van de week gewoon op een meisje afgestapt die bij de bakker werkt. Vond haar altijd al leuk, maar kon haar eigenlijk niet echt goed. Maar we gaan binnenkort wat drinken samen. Dit had ik voor een jaar terug nooit gedurfd! Gewoon doen en er schijt aan hebben! Nee heb je en ja kun je krijgen....
Of niet.quote:Op zondag 4 september 2005 20:38 schreef MrDoegewoon het volgende:
* MrDoegewoon zich half meld
Komt vanzelf.
Vast wel, of ik moet net een van die 0.000000001% personen van de wereld bevolking zijn die z'n hele leven geen seks zal krijgen en zoooooooo lelijk ben ik nou ook weer niet. En aangezien ik overal laat mee ben (nu pas m'n rijbewijs halen bijv) zal dit ook wel een geval van er laat bij zijn worden. Kan er niet mee zitten leef nog lang genoeg tochquote:
Ik gok zo'n 10% van de mannen.quote:Op zondag 4 september 2005 20:43 schreef MrDoegewoon het volgende:
[..]
Vast wel, of ik moet net een van die 0.000000001% personen van de wereld bevolking zijn die z'n hele leven geen seks zal krijgen
Dat heeft denk ik meestal niets met lelijk zijn te maken en het zullen er meer zijn dan jij denkt.quote:Op zondag 4 september 2005 20:43 schreef MrDoegewoon het volgende:
[..]
Vast wel, of ik moet net een van die 0.000000001% personen van de wereld bevolking zijn die z'n hele leven geen seks zal krijgen en zoooooooo lelijk ben ik nou ook weer niet.
Dat lijkt me wel heeeeeeeel erg veel, en als het zoveel is dan zou er ook niet zo "moeilijk" over gedaan wordenquote:
Actief dingen ondernemen helpt ook niet echt. Ten minste ik heb besloten om er niets meer aan te doen. Sinds ik dat besloten heb voel ik me een stuk beter en tot op zekere hoogte heb ik het geaccepteerd.quote:Op zondag 4 september 2005 21:00 schreef ConQuestador het volgende:
Het wordt nu gewoon tijd dat ik er wat aan ga doen, dan ben ik maar kansloos dat ik op een datingsite sta ingeschreven. Het wordt nu gewoon eens tijd dat ik actie onderneem!
Same here, half jaar geleden zat ik er ineens ff mee, maar nu ben ik er af en toe nog mee bezig maar niet actief op zoek meer. En wat gebeurd er, er komen veel meer meisjes op me af. Maar ga te weinig uit om heel snel een goede tegen het lijf te lopen, ach ja pechquote:Op zondag 4 september 2005 21:07 schreef Plato1980 het volgende:
[..]
Actief dingen ondernemen helpt ook niet echt. Ten minste ik heb besloten om er niets meer aan te doen. Sinds ik dat besloten heb voel ik me een stuk beter en tot op zekere hoogte heb ik het geaccepteerd.
Niet allemaal, maar een deel wel.quote:Op zondag 4 september 2005 21:11 schreef MrDoegewoon het volgende:
Maar kijk hier is, kijk is om je heen je bent lang niet de enige met dit "probleem" denk je nou echt dat al die mensen zonder relatie gaan blijven zitten...
Dat werkt gerust een tijd. Wellicht weken, maanden of zelfs jaren. Maar denk je dat echt je hele leven lang vol te kunnen houden?quote:Actief dingen ondernemen helpt ook niet echt. Ten minste ik heb besloten om er niets meer aan te doen. Sinds ik dat besloten heb voel ik me een stuk beter en tot op zekere hoogte heb ik het geaccepteerd.
laten we zeggen tot 25jr dan, dan is 10% (van de mannen natuurlijk) zeker reeel denk ik (als ik in mijn omgeving kijk komt het meer in de buurt van 80% maar dat ligt misschien ook deels aan de omgeving (Enschede)).quote:Op zondag 4 september 2005 21:07 schreef MrDoegewoon het volgende:
[..]
Dat lijkt me wel heeeeeeeel erg veel, en als het zoveel is dan zou er ook niet zo "moeilijk" over gedaan worden.
Tot de 25jr wel idd, dan is het zelfs nog wel meer alleen er zijn er genoeg die roepen van "Ik heb sex" terwijl het niet zo is waardoor het beeld vertekendquote:Op zondag 4 september 2005 21:39 schreef prinsrob het volgende:
[..]
laten we zeggen tot 25jr dan, dan is 10% (van de mannen natuurlijk) zeker reeel denk ik (als ik in mijn omgeving kijk komt het meer in de buurt van 80% maar dat ligt misschien ook deels aan de omgeving (Enschede)).
Ik heb hier ook vaak last van. Maar het laatste jaar heb ik dat een beetje veranderd. Als je zelf niet zo'n prater bent laat de ander dan praten door middel van vragen. Dit kan gemakkelijk met vragen zoals: Wat voor een opleiding doe je? Waar woon je? Maak desnoods iemand die gek loopt te dansen belachelijk (zorg dat jullie die danser allebei niet kennen) Je leert gaandeweg.quote:Op zaterdag 3 september 2005 22:38 schreef Meteora het volgende:
Iedereen heeft het hier over wel fatsoenlijk met een leuk meisje wel of niet kunnen praten maar vinden de meiden stillere jongens nou zo'n afknapper??? Ik ben meestal nogal stil en helemaal als ik met een leuk meisje aan het praten ben.Ik weet nooit zo goed waar ik over moet praten.
Ik weet niet hoe het komt, maar de meiden vinden mij bijna allemaal maar saai. Sommigen geven als reden omdat ik dan stil ben en niet dans. Sterker nog.. een keer heeft een meisje mij geblokkeerd op msn alleen maar omdat ze me lelijk vond(Die was dan vast wel ook niet eens de moeite waard om te proberen maar toch).
Letten die meiden hier nou echt zoveel op of waren dit maar een stel breezersletten??![]()
Ik weet dus vaak nooit wat ik weer moet gaan vragen aan haar. In de disco of ergens anders kom ik zelfs bij bekende meiden soms niet verder dan "hey, alles goed?". Maar ja er zijn best genoeg dingen waar je achter kan vragen, en bij dingen ook verder vragen maar dat doe ik dan nog niet echt.quote:
Whehe...ik woon er zelf ook, en 80% van de mensen die ik ken horen juist niet in dit soort topics. Misschien moet je s een andere vriendengroep opzoekenquote:Op zondag 4 september 2005 21:39 schreef prinsrob het volgende:
[..]
laten we zeggen tot 25jr dan, dan is 10% (van de mannen natuurlijk) zeker reeel denk ik (als ik in mijn omgeving kijk komt het meer in de buurt van 80% maar dat ligt misschien ook deels aan de omgeving (Enschede)).
Iquote:Op maandag 5 september 2005 00:22 schreef Roolio het volgende:
Trouwens iedereen heeft een bier-optimum, een toestand van alcoholische intoxicatie waarbij je meer zelfvertrouwen hebt maar toch in staat bent om goed te functioneren. Probeer die eerst te bereiken in de disco..
| Forum Opties | |
|---|---|
| Forumhop: | |
| Hop naar: | |