Ik ben benieuwd... maar vrijdag ben ik er iig niet.quote:Op woensdag 31 augustus 2005 22:04 schreef Meteora het volgende:
[..]
Die paar keer dat een meisje met mij wilde dansen.En ja ook weer te verlegen voor. (is wel makkelijk om te zeggen maar toch is het zo) Dus ik kan beter gewoon een beetje proberen dansen ook al lijk het nergens op dan stil blijven staan wil je zeggen?? Ik zal er vrijdag nog is aan denken
![]()
Omdat op het forum meer mensen dit roepen en niet alleen jij dusja.quote:Op woensdag 31 augustus 2005 22:06 schreef Topmaat het volgende:
[..]
Ik ben benieuwd... maar vrijdag ben ik er iig niet.
Maar waarom geloof je het pas als ik het hier op het forum zeg, en anders nooit![]()
Dus je wilt hiermee zeggen dat je mij (een van je beste maten) pas geloofd als anderen zeggen dat ik gelijk heb?quote:Op woensdag 31 augustus 2005 22:13 schreef Meteora het volgende:
[..]
Omdat op het forum meer mensen dit roepen en niet alleen jij dusja.
Maak je nie zo druk jonge..quote:Op woensdag 31 augustus 2005 22:15 schreef Topmaat het volgende:
[..]
Dus je wilt hiermee zeggen dat je mij (een van je beste maten) pas geloofd als anderen zeggen dat ik gelijk heb?
Als het zo zit...
Ik heb het over die seminar dat je hem gewoon ziet presenteren.quote:Op woensdag 31 augustus 2005 21:37 schreef Meteora het volgende:
[..]
Ik heb eerlijk gezegd al wat dingen van David DeAngelo gedownload![]()
Ik heb er alleen nog niet veel in gelezen, omdat ik nu niet veel tijd heb maar dat komt wel.
Als ik uitga dans ik ook heel weinig, meestal niet, maar daar probeer ik ook aan te werken ookal zou topmaat het niet zeggen.
Sorry ik snap niet echt wat je bedoelt met seminar enzo??quote:Op woensdag 31 augustus 2005 22:39 schreef stFz het volgende:
[..]
Ik heb het over die seminar dat je hem gewoon ziet presenteren.
Als ik uitga wil ik bijna alleen maar dansen. Saai aan de kant staan vind ik zon tijdverspilling. Maar als je danst moet je gewoon schijt hebben. Bijna NIEMAND die uitgaat kan echt goed dansen, iedereen doet maar wat. Ik heb het gewoon afgekeken bij de gasten die ik goed vond dansen.
Dat met oogcontact en zo kan je proberen... maar om dat nou maar ff te zeggen dat je dat wel gaat doen/proberen is denk ik toch weer teveel gezegd. Want dan is het weer vrijdagavond... en dan heb je (jammergenoeg) het lef weer niet.quote:Op donderdag 1 september 2005 18:58 schreef Meteora het volgende:
Misschien een domme vraag maar klopt het een beetje wat ik in die vorige post had gezet??![]()
Hier moet ik je tot nu toe wel gelijk in geven.quote:Op donderdag 1 september 2005 21:43 schreef Topmaat het volgende:
[..]
Dat met oogcontact en zo kan je proberen... maar om dat nou maar ff te zeggen dat je dat wel gaat doen/proberen is denk ik toch weer teveel gezegd. Want dan is het weer vrijdagavond... en dan heb je (jammergenoeg) het lef weer niet.
En over dat lachen/chagrijnig kijken... je moet zoiezo nooit chagrijnig kijken wat jij bijna altijd doet. Gewoon een normale blik op zijn minst... maar nou lijkt het net of je alles in 1 keer kan/gaat veranderen komende vrijdag.
Maar ja... ik wens je er succes mee. Maar het zal niet zo makkelijk gaan zoals je het net neerzette in die vorige post.
Ik ben benieuwd.
Je moet me dus weeral gelijk gevenquote:
Net alsof je alleen meisjes in een discotheek kan ontmoeten tijdens het dansen. Legio plaatsen waar je meiden kan ontmoeten.quote:Op woensdag 31 augustus 2005 22:04 schreef Meteora het volgende:
[..]
Die paar keer dat een meisje met mij wilde dansen.En ja ook weer te verlegen voor. (is wel makkelijk om te zeggen maar toch is het zo) Dus ik kan beter gewoon een beetje proberen dansen ook al lijk het nergens op dan stil blijven staan wil je zeggen?? Ik zal er vrijdag nog is aan denken
![]()
Tnx Topmaat. Ik zal er aan denken morgenquote:Op donderdag 1 september 2005 22:18 schreef Topmaat het volgende:
[..]
Je moet me dus weeral gelijk geven![]()
Weet je wat je het best kan doen met dat oogcontact... als je gewoon langs wat mensen loopt en je kijkt een meisje aan en zij kijkt toevallig terug, gewoon hoi zeggenMeestal zegt ze dan wel wat terug.
Je moet wel eerst een beetje kijken bij wat voor mensen ze staat en zo. Als ze er een beetje sociaal uitzien kan je er daarna vast nog wel wat tegen zeggen. Om te beginnen dus "alles goed?".
En zo kom je wel aan de praat.
Maar dan moet je wel die eerste stapzetten van het hoi durven zeggen.
Je moet niet oogcontact zoeken op de manier van steeds van een afstand hele tijd naar een meisje zitten kijken, want dat is weer niet goed. Dan krijgen ze rare gedachtes... en als het echt te duidelijk is lopen ze dan nog naar een andere plek. Of het moet iemand zijn die jou ook gelijk leuk vind, dan is het anders.
Maar nogmaals succes... ik ga slapen, morgen weer om half 5 eruit.
Die waren bekenden. Natuurlijk kan je op meer plaatsen meiden ontmoeten.quote:Op donderdag 1 september 2005 22:35 schreef White_Wolf het volgende:
[..]
Net alsof je alleen meisjes in een discotheek kan ontmoeten tijdens het dansen. Legio plaatsen waar je meiden kan ontmoeten.![]()
Niet om je de moed in de schoenen te laten zakken, maar er bestaat ook nog zoiets als 'verkeerd oogcontact', a la Charles Manson en co. Als je niet op een relaxte manier oogcontact krijgt, dan zullen de meiden alsnog stalker-ideeen krijgen en weg willen lopen.quote:Op donderdag 1 september 2005 22:01 schreef Meteora het volgende:
[..]
Hier moet ik je tot nu toe wel gelijk in geven.Oogcontact ga ik denk ik wel proberen. Daar heb je volgens mij toch weer niet zo heel veel lef voor nodig lijkt mij. Misschien dat er een voorzichtige hoi uitkomt als er net een meisje voorbij loopt waar ik oogcontact mee krijg
![]()
Die namen zeggen me niks maar goed. Als ik niet relaxed daar rondloop dan is de kans ook zeer klein dat ik ook maar iets probeer. Op de manier die Topmaat zei kan er toch niet veel fout gaan lijkt mij?? Gewoon langslopen.quote:Op vrijdag 2 september 2005 02:44 schreef HenryHill het volgende:
[..]
Niet om je de moed in de schoenen te laten zakken, maar er bestaat ook nog zoiets als 'verkeerd oogcontact', a la Charles Manson en co. Als je niet op een relaxte manier oogcontact krijgt, dan zullen de meiden alsnog stalker-ideeen krijgen en weg willen lopen.
Oogcontact moet je ook, net als alle 6941 andere dingen in je leven, gewoon relaxed proberen aan te pakken. Net alsof je weet waar je mee bezig bent. Zo niet, dan loopt je ego alleen maar deuken op omdat de meiden dan alsnog denken dat je een of andere freak bent...
Sorry, maar dat is echt dikke onzin imo....'het lot besloten heeft'...meen je nou echt dat je denkt dat er ergens iets of iemand besloten heeft dat jij nooit een vriendin en/of seks zult krijgen? Jezelf veranderen, in de zin van gedrag, is altijd mogelijk; daar ben ik heilig van overtuigd. Ja, het is moeilijk, en soms lukt het minder goed dan je zou willen (je moet immers altijd rekening houden met het aangeboren deel van je persoonlijkheid en dus realistisch blijven), en soms lukt het niet in je eentje, maar ik denk eerder dat het jouw doemdenker-attitude is ('het is nu eenmaal zo, en daar zal nooit verandering in komen') die ervoor zorgt dat je een schoolvoorbeeld van een 'self-fulfilling prophecy' wordt.quote:Op vrijdag 2 september 2005 19:56 schreef fakenick het volgende:
Meld me ook maar es aan, ik ben inmiddels al weer 28en nog steeds maagd.
In veel fora wordt gesproken dat de enige manier om aan een relatie te komen, is door veel uit te gaan en mensen te ontmoeten. Nou, dat werkt niet altijd. Ik ga elke week nog 2 keer uit, bezoek regelmatig clubs, discotheken, kroegen, festivals, concerten en doe veel aan sport en andere hobby's. Zelf vind ik dat ik er niet slecht uit zie en ik ben ook wel modieus gekleed. Ik dans er op los, heb veel contacten met meiden, veel goede vrienden en vriendinnen en een grote vriendenkring. Maar schijnbaar werkt het allemaal niet bij mij.
Ik wil maar zeggen, je kunt nog zoveel willen en veranderen aan jezelf, maar als het lot besloten heeft, dan valt er weinig aan te veranderen...
Waarom onzin? Zijn situatie ziet er vergeleken met sommige veel beter uit. Gaat uit, sociale contacten en dergelijke. Dat moet toch wel meewerken lijkt mij.quote:Op vrijdag 2 september 2005 20:51 schreef Xharlotte het volgende:
[..]
Sorry, maar dat is echt dikke onzin imo....'het lot besloten heeft'...meen je nou echt dat je denkt dat er ergens iets of iemand besloten heeft dat jij nooit een vriendin en/of seks zult krijgen? Jezelf veranderen, in de zin van gedrag, is altijd mogelijk; daar ben ik heilig van overtuigd. Ja, het is moeilijk, en soms lukt het minder goed dan je zou willen (je moet immers altijd rekening houden met het aangeboren deel van je persoonlijkheid en dus realistisch blijven), en soms lukt het niet in je eentje, maar ik denk eerder dat het jouw doemdenker-attitude is ('het is nu eenmaal zo, en daar zal nooit verandering in komen') die ervoor zorgt dat je een schoolvoorbeeld van een 'self-fulfilling prophecy' wordt.
Je schrijft dat je het niet aan de mate waarin je uitgaat, je uiterlijk enz enz ligt en ik moet eerlijk zeggen dat ik op dit moment geen idee heb waar het aan kan liggen, maar vertel eens wat meer...?Heb je er wel eens met je vrienden over gesproken? Is 'het lot' de enige mogelijkheid waar je aan gedacht hebt of zijn er nog andere mogelijkheden die voor dit onheuglijke feit gezorgd kunnen hebben?
Klopt, maar mijn uitroep 'onzin' sloeg (zoals je misschien hebt kunnen lezen) op de conclusie van fakenick over 'het lot'.quote:Op vrijdag 2 september 2005 20:54 schreef Sabrina1981 het volgende:
[..]
Waarom onzin? Zijn situatie ziet er vergeleken met sommige veel beter uit. Gaat uit, sociale contacten en dergelijke. Dat moet toch wel meewerken lijkt mij.
Nou zo gek vind ik het nog niet hoor. Alles (zover ik nu kan lezen) werkt in zijn voordeel en toch heeft hij geen vriendin.quote:Op vrijdag 2 september 2005 20:58 schreef Xharlotte het volgende:
[..]
Klopt, maar mijn uitroep 'onzin' sloeg (zoals je misschien hebt kunnen lezen) op de conclusie van fakenick over 'het lot'.
| Forum Opties | |
|---|---|
| Forumhop: | |
| Hop naar: | |