Vorige delenquote:Hier zit je in het DIG-café. Je zit hier tussen de vaste gasten van DIG. Natuurlijk is het hier erg gezellig en zorgen we er met zijn allen voor dat het ook gezellig blijft. We hebben het hier over allerhande zaken en een vraag op zijn tijd kan natuurlijk ook. Gelukkig hebben we ook uitsmijters (QuietGuy, Slarioux en Jump) voor het geval dat er een keertje ruzie is of er wat uit de hand loopt.
Een paar punten waar je goed op moet letten:discussie over moderatie hoort in het FB-topic. schelden, flamen, mensen belachelijk maken hoort niet. Ook niet ergens anders. probeer plaatjes zoveel mogelijk te resizen Geen gespam, geen ge-etter.
Je begrijpt het goed, dit is een van de vele delen van de slowchatreeks in DIG en er zullen er zeker nog wel meer komen.
Je kan velen van de vaste gasten ook vinden op IRC in het kanaal #DIG!
Nog een extra toevoeging:quote:
Game on!quote:DIG is al jaren een van de meest serieuze fora op Fok!. Met een niet aflatende rij van mods van kaliberheeft dit forum het volgehouden tussen de soms flink verbaggerde fora (sorry, collega's
).
Hoe dan ook, dat houden we graag zo, en het geldt ook voor slowchat. Daarom het vriendelijke verzoek om van deze reeks geen eindeloze "hoi/doei" reeks te maken. Ga niet smilie-chatten, maar probeer een leuk gesprek te houden. Geen eindeloze gesprekken over de kat van de buren en weet ik wat. Slowchat moet een toevoeging zijn op ons chat-kanaal. En als dat niet lukt, dan gaat deze reeks gewoon weer dicht.
Het heet niet voor niets slowchatten. Het kanaal #DIG is een kanaal waar het serieuze en het lollige elkaar goed in stand houden. Laten we er voor zorgen dat dat hier ook kan.
Ja zeker heb het weekend me electro auto afgebouwdquote:
het weekend?quote:Op maandag 29 augustus 2005 08:10 schreef Marty26 het volgende:
[..]
Ja zeker heb het weekend me electro auto afgebouwden ga vanavond ff testen
met jou dan lekker weekend gehad?
klinkt ook goedquote:Op maandag 29 augustus 2005 08:21 schreef Godlike02 het volgende:
[..]
het weekend?
slapen, slapen en slapen geloof ik
Drie dagen achter elkaar 14 uur op mn benen staan was iets te veel van het goedequote:Op maandag 29 augustus 2005 08:22 schreef Marty26 het volgende:
[..]
klinkt ook goedwas dingetje zeker nog bij je
Aaah ja dat is wel taai inderdaad. Wie ging er trouwen dan? of geen bekenden?quote:Op maandag 29 augustus 2005 08:25 schreef Godlike02 het volgende:
[..]
Drie dagen achter elkaar 14 uur op mn benen staan was iets te veel van het goede
Vooral zo aan het einde van het seizoen
oh en was zaterdag bij een huwlijk
Beetje vreemd om op een huwlijk te zijn van onbekendequote:Op maandag 29 augustus 2005 08:26 schreef Marty26 het volgende:
[..]
Aaah ja dat is wel taai inderdaad. Wie ging er trouwen dan? of geen bekenden?
Nee dacht bij Openlucht theaterquote:Op maandag 29 augustus 2005 08:46 schreef Godlike02 het volgende:
[..]
Beetje vreemd om op een huwlijk te zijn van onbekende![]()
Gefeli dudequote:
Wanneer dan wel? ik zit er wel op te wachten eigenlijkquote:Op maandag 29 augustus 2005 09:27 schreef Godlike02 het volgende:
[..]
Tnx
Maar ik ben nog niet getrouwd hoor
Mogguh Sjowquote:
mogguh dudequote:Op maandag 29 augustus 2005 09:57 schreef SHERMAN het volgende:
Morge enzo.
quote:
En wat ga jij doen?quote:Op maandag 29 augustus 2005 09:57 schreef Sjowhan het volgende:
Hola
Ik mag vandaag iemand inwerken die voor mij in de plaats komt
Dan krijg ik een contract bij de universiteitquote:Op maandag 29 augustus 2005 10:18 schreef Godlike02 het volgende:
en daarna'?
Veel plezier en succesquote:Op maandag 29 augustus 2005 10:35 schreef BlueCurl het volgende:
whoei strakkies eensch kijken of mijn nieuwe schooltje wat is
(jah ik heb er zin in)
ssst niet teveel over hebben straks gaat die weer langsaamquote:Op maandag 29 augustus 2005 13:51 schreef VeerMans het volgende:
was ie weer traag dan?
Hier is alles vandaag weer begonnen. Oftewel campus is een grote chaos met autoos en 18jarige college girlsquote:Op maandag 29 augustus 2005 11:09 schreef BlueCurl het volgende:
is enkel materialen aanschaf en een rondleiding oid hoor. volgende week ergens begin ik pas
Foto'squote:Op maandag 29 augustus 2005 15:20 schreef devzero het volgende:
[..]
Hier is alles vandaag weer begonnen. Oftewel campus is een grote chaos met autoos en 18jarige college girls
Heb alleen geen (digitale) camera en de webcam link die ik op irc gaf, geeft ook weinig uitkomstquote:Op maandag 29 augustus 2005 15:33 schreef Marty26 het volgende:
[..]
Foto'sanders hebben we er niks aan natuurlijk
Omgquote:Het assembleren van een volledige pc kost Dell momenteel ongeveer vier minuten
Doen ze inderdaad behoorlijk snel. Maar het zal ook wel een behoorlijke routine zijn voor die mensen.quote:Op maandag 29 augustus 2005 16:47 schreef Sjowhan het volgende:
http://www.tweakers.net/nieuws/38726
[..]
Omg
Ik deed er 2 uur over ofzo
DB server is brak.quote:Op maandag 29 augustus 2005 16:46 schreef Sjowhan het volgende:
ow
Naja, steeds vaker weer. Zal het weer wel zijn
* SHERMAN op lijstje zet om zo even te lezen.quote:Op maandag 29 augustus 2005 16:47 schreef Sjowhan het volgende:
http://www.tweakers.net/nieuws/38726
[..]
Omg
Ik deed er 2 uur over ofzo
idd. Na de 100ste keer een video kaart er in te hebben gerost, gaat het een stuk sneller. En je bent natuurlijk net iets voorzichtiger met je eigen spullen.quote:
dat was ik zeker jaquote:Op maandag 29 augustus 2005 16:52 schreef devzero het volgende:
[..]
idd. Na de 100ste keer een video kaart er in te hebben gerost, gaat het een stuk sneller. En je bent natuurlijk net iets voorzichtiger met je eigen spullen.
Euh, weet niet.quote:
Niet?quote:
je hebt toch een tagje hequote:
Zolang er niet "Forum Admin" staat ben ik niet te vreden.quote:
Wat een mooie droomquote:Op dinsdag 30 augustus 2005 06:20 schreef SHERMAN het volgende:
[..]
Zolang er niet "Forum Admin" staat ben ik niet te vreden.
Oi hoertjequote:Op dinsdag 30 augustus 2005 08:14 schreef Godlike02 het volgende:
oi sletje
Ja ik reed wel lekker opzich hoor nog een beetje afstellen enzo... Maar opzich reed ik wel goed.quote:Op dinsdag 30 augustus 2005 08:28 schreef Godlike02 het volgende:
heb je gewonnen?
Ik zat gistermiddag ff in de zon
Vandaag nog wat dingen uitzoeken en ook were vroeg weg
Weer optreden vanavond
Bijna laatste van het jaar
Die heeft best een aardige stem toch?quote:Op dinsdag 30 augustus 2005 09:02 schreef Godlike02 het volgende:
Edsilia rombley
Misschien wel ff grappig
als het goed is welquote:Op dinsdag 30 augustus 2005 09:04 schreef Marty26 het volgende:
[..]
Die heeft best een aardige stem toch?
quote:Op dinsdag 30 augustus 2005 09:09 schreef Godlike02 het volgende:
[..]
als het goed is wel
ik laat het je morgen weten![]()
Mag ik?quote:
ja ik kan toch niet vanavond kom binnen kort wel weer ff langs daarquote:
Nog maar drie grote dit jaarquote:Op dinsdag 30 augustus 2005 10:13 schreef Marty26 het volgende:
[..]
ja ik kan toch niet vanavond kom binnen kort wel weer ff langs daar
wie komen er dan nog? meschien handig als ik van te voren weetquote:Op dinsdag 30 augustus 2005 10:28 schreef Godlike02 het volgende:
[..]
Nog maar drie grote dit jaar
En na vanavond nog maar 2
Lois lanequote:Op dinsdag 30 augustus 2005 10:31 schreef Marty26 het volgende:
[..]
wie komen er dan nog? meschien handig als ik van te voren weet
Regel ff wat voor me dan jij kent de eigenaarsquote:Op dinsdag 30 augustus 2005 10:55 schreef Godlike02 het volgende:
[..]
Lois lane
En trijntje
Beide geen openbare kaarten voor![]()
Moet ik even kijkenquote:Op dinsdag 30 augustus 2005 11:01 schreef Marty26 het volgende:
[..]
Regel ff wat voor me dan jij kent de eigenaars
ze is scheel dus zoveel verschil kan ze niet zienquote:Op dinsdag 30 augustus 2005 11:03 schreef Godlike02 het volgende:
[..]
Moet ik even kijken
lois lane kan ik zelf waarschijnlijk geen eens bij zijn
En trijntje is heel streng
Dit is toch veel leuker?quote:
Zeg dan gewoon dat je ook het leuk vind om mee te pratenquote:
Beroeps rokerquote:Op dinsdag 30 augustus 2005 13:17 schreef Marty26 het volgende:
* Marty26 heeft functionerings gesprekje
Ben benieuwd wat voor een type functie of iets ik ga krijgen
wat heb je nu als functie dan?quote:Op dinsdag 30 augustus 2005 13:17 schreef Marty26 het volgende:
* Marty26 heeft functionerings gesprekje
Ben benieuwd wat voor een type functie of iets ik ga krijgen
quote:
Het is marty maarquote:Op dinsdag 30 augustus 2005 15:47 schreef devzero het volgende:
[..]
Levert wel een hoop risico toeslag op.
quote:
Beetje brak.quote:
Op beide is het antwoord; nee, helaas.quote:Op dinsdag 30 augustus 2005 19:05 schreef Sjowhan het volgende:
Ga slapen dan
Of heeft je vriendin je uitgemolken
Ook.quote:
Wie is na de zomer geen mod meer?quote:Op dinsdag 30 augustus 2005 19:22 schreef Godlike02 het volgende:
na de zomer is hij ook geen mod meer
http://www.ikzoekgeilemeidendiesjowhanwillenneuken.comquote:Op dinsdag 30 augustus 2005 19:27 schreef Sjowhan het volgende:
En ik ben geil en me vriendin is nog een tijdje weg. Dat zuigt het meeste wel..
Al die buitenlanders als mod is idd niets. Want goed beschouwd is Arnhem gewoon duitsland.quote:Op dinsdag 30 augustus 2005 19:22 schreef Godlike02 het volgende:
na de zomer is hij ook geen mod meer
Jij bent een buitenlander.quote:Op dinsdag 30 augustus 2005 19:37 schreef devzero het volgende:
[..]
Al die buitenlanders als mod is idd niets. Want goed beschouwd is Arnhem gewoon duitsland.
Welke buitenlander is er dan mod?quote:
Ik zal het wat duidelijker maken anders begrijp je het weer nietquote:Op dinsdag 30 augustus 2005 19:44 schreef SHERMAN het volgende:
[..]
Welke buitenlander is er dan mod?
alles buiten de randstad is buitenlander... najah te zie hoe je het bekijktquote:Op dinsdag 30 augustus 2005 19:37 schreef devzero het volgende:
[..]
Al die buitenlanders als mod is idd niets. Want goed beschouwd is Arnhem gewoon duitsland.
vlaamse gedeelte enkel... maar Jump slaagtgemakkelijk voor een inburgerings examen hoorquote:Op dinsdag 30 augustus 2005 19:50 schreef devzero het volgende:
Goed beschouwd is Jump dus eigenlijk de enige nederlander, want belgie is gewoon een opstandige provincie
Denk dat ik meer weet van de Nederlandse actualiteit dan de Belgischequote:Op dinsdag 30 augustus 2005 19:49 schreef devzero het volgende:
[..]
Ik zal het wat duidelijker maken anders begrijp je het weer nietJump (belgie), Marty (polen) en Slar (duitsland).
ik weet van beide vrij weinigquote:Op dinsdag 30 augustus 2005 22:05 schreef Jump het volgende:
[..]
Denk dat ik meer weet van de Nederlandse actualiteit dan de Belgische
Ik weet enkel dat het dorp hier deze middag ontruimd is na een verdacht pakkertje. Een lege handtasquote:
ik ben ook een geboren nederlanderquote:Op dinsdag 30 augustus 2005 19:50 schreef devzero het volgende:
Goed beschouwd is Jump dus eigenlijk de enige nederlander, want belgie is gewoon een opstandige provincie
Wallonie is een perfecte afwerkplaats voor Franse drugstouristen.quote:
Te veel detailsquote:maar Jump slaagtgemakkelijk voor een inburgerings examen hoor
quote:
Morgen.quote:Op woensdag 31 augustus 2005 07:24 schreef Godlike02 het volgende:
Mogguh shermie
Was het gisteren nog een beetje gezellig dan?quote:Op woensdag 31 augustus 2005 08:11 schreef Godlike02 het volgende:
mogguh hoertje
quote:Op woensdag 31 augustus 2005 08:31 schreef Godlike02 het volgende:
ja was erg gezellig
Bij me ouders thuisquote:Op woensdag 31 augustus 2005 08:34 schreef Godlike02 het volgende:
waar?
Ja echt he. Volgens mij gaat het inderdaad alleen maar slechter worden.quote:Op woensdag 31 augustus 2005 08:35 schreef Godlike02 het volgende:
gezellig
Zou wel is laatste kans van 2005 kunnen zijn!
Als je tenminste beetje redelijk weer wilt hebben en binnen nederlandd blijft
Dan zit caprera zeker volquote:Op woensdag 31 augustus 2005 08:46 schreef Godlike02 het volgende:
Ik hoop nog minimaal 2 mooie dagen
volgende week donderdag en de donderdag er na
quote:Op woensdag 31 augustus 2005 09:03 schreef Godlike02 het volgende:
zitten ze al
Mogguh Sjowquote:
Geen ideequote:Op woensdag 31 augustus 2005 09:07 schreef Marty26 het volgende:
[..]
Wanneer gaan we weer wat drinken?
Meschien ff langs de docter gaan?quote:Op woensdag 31 augustus 2005 09:21 schreef Godlike02 het volgende:
[..]
Geen idee
Ik ben echt zo moe
Volgens mij is het structureel
quote:Op woensdag 31 augustus 2005 09:36 schreef Godlike02 het volgende:
Nee komt vast wel goed
vanavond ff rust
Goeie optiequote:Op woensdag 31 augustus 2005 09:46 schreef Godlike02 het volgende:
PS2 ofzo
Mogguhquote:
Nergens last vanquote:Op woensdag 31 augustus 2005 13:09 schreef Sjowhan het volgende:
Tering.. heb om het minuut disconnects.. leuk dat bbned
Kloptquote:Op woensdag 31 augustus 2005 13:33 schreef Sjowhan het volgende:
Tweakdsl bedoel je?
Die wel, maar geen telefonie. Da's helemaal
quote:
Aaah oke ja school voor mij zou het taai zijn om er weer te zittenquote:Op woensdag 31 augustus 2005 15:12 schreef SHERMAN het volgende:
Ik nog 19 minuten. Ben blij dat het er op zit.
Beetje boooooring.
A+ Software.
Voor mij ook, en ik werk erquote:Op woensdag 31 augustus 2005 15:22 schreef Marty26 het volgende:
[..]
Aaah oke ja school voor mij zou het taai zijn om er weer te zitten
Oiquote:Op woensdag 31 augustus 2005 16:18 schreef Godlike02 het volgende:
Oi
Doeiquote:Op woensdag 31 augustus 2005 16:21 schreef Marty26 het volgende:
[..]
Oi
en ik ben pleite ff laatste dingen afmaken en naar huis
Tot morgen weer mensen
zo.. ik heb net mijn visschotel op.. pff was nog een hele kluif..quote:Op woensdag 31 augustus 2005 19:16 schreef Sjowhan het volgende:
Zo, net even geslapen, nu nog maar ff wat te eten maken
1 2 3 4 | Ping statistics for 213.239.154.35: Packets: Sent = 100, Received = 100, Lost = 0 (0% loss), Approximate round trip times in milli-seconds: Minimum = 16ms, Maximum = 261ms, Average = 41ms |
Ik had er ook eentje!quote:Op woensdag 31 augustus 2005 21:37 schreef Sjowhan het volgende:
En net een hevige 2 min durende disconnect
Ik word zo langzamerhand even gek
quote:Op woensdag 31 augustus 2005 19:40 schreef Giem het volgende:
mijn visschotel .. kluif..
Je wou sociaal lijken en trok de stekker er even uit zodat sjowhan niet denkt dat hij de enige is met een slechte verbindingquote:
Mja, vannacht een reload op een van de cisco's; hoop dat dat de doorslag geeft en me een wat stabielere lijn geeft, want dit was niet te doen vandaag..quote:
Helaasquote:Op donderdag 1 september 2005 08:50 schreef Godlike02 het volgende:
dan kan je niet fokken
Mwha leer hem wel dat fokken van levens belang isquote:Op donderdag 1 september 2005 08:50 schreef Godlike02 het volgende:
dan kan je niet fokken
Rondje lopen?quote:Op donderdag 1 september 2005 08:54 schreef Marty26 het volgende:
[..]
Mwha leer hem wel dat fokken van levens belang is
en zoveel moet ik ook niet gaan doen loop een rondje met hem... En dan ze pc laten aan sluiten en de rest zoekt die maar ff uit
quote:Op donderdag 1 september 2005 08:57 schreef Godlike02 het volgende:
[..]
Rondje lopen?
Ja hier kun je roken!!![]()
Kunnen we weer peukie doenquote:Op donderdag 1 september 2005 09:25 schreef Godlike02 het volgende:
[..]
Ik ben vrijdag trouwens weer op de zaak
Ben jij verliefd op Jump?quote:Op donderdag 1 september 2005 12:46 schreef BlueCurl het volgende:
Hehehehehehe zit ik op excursie bij me mams op der werk. enkel andere afdeling: virologie
quote:
We willen graag antwoord op de vragen BCquote:Op donderdag 1 september 2005 15:16 schreef BlueCurl het volgende:
hahahahahaha
soz ik heb even lol...
Ah stofgezogen. Ik dacht in eerste instantie toch echt aan iets andersquote:Op donderdag 1 september 2005 16:02 schreef Sjowhan het volgende:
* Sjowhan heeft eensch onder zijn bed gezogen
Laat mij nou even in de droom dat ik een beetje kan coden.quote:Op donderdag 1 september 2005 19:35 schreef devzero het volgende:
[..]
Is knopjes op een canvas leggen in VB ook al coden tegenwoordig
Ach je moet toch ergens beginnen en de meeste beginnen bij hello world en zijn dan trots op hun zelf.quote:Op donderdag 1 september 2005 22:14 schreef SHERMAN het volgende:
[..]
Laat mij nou even in de droom dat ik een beetje kan coden.
Ik heb als opdracht om een simpele rekenmachine te maken.quote:Op donderdag 1 september 2005 22:22 schreef devzero het volgende:
[..]
Ach je moet toch ergens beginnen en de meeste beginnen bij hello world en zijn dan trots op hun zelf.
Ik gebruik dot net.quote:Op donderdag 1 september 2005 22:57 schreef mschol het volgende:
[..]
tada
of
woei!
tis allemaal niet zo moeilijk
Hier staat het niet klaar hoorquote:Op donderdag 1 september 2005 23:26 schreef devzero het volgende:
ik neem aan dat sherman het volgende deeltje al klaar heeft staan.
[Slowchat deeltje 119] Still counting!
Forum Opties | |
---|---|
Forumhop: | |
Hop naar: |