Helaasquote:Op donderdag 1 september 2005 08:50 schreef Godlike02 het volgende:
dan kan je niet fokken
Mwha leer hem wel dat fokken van levens belang isquote:Op donderdag 1 september 2005 08:50 schreef Godlike02 het volgende:
dan kan je niet fokken
Rondje lopen?quote:Op donderdag 1 september 2005 08:54 schreef Marty26 het volgende:
[..]
Mwha leer hem wel dat fokken van levens belang is
en zoveel moet ik ook niet gaan doen loop een rondje met hem... En dan ze pc laten aan sluiten en de rest zoekt die maar ff uit
quote:Op donderdag 1 september 2005 08:57 schreef Godlike02 het volgende:
[..]
Rondje lopen?
Ja hier kun je roken!!![]()
Kunnen we weer peukie doenquote:Op donderdag 1 september 2005 09:25 schreef Godlike02 het volgende:
[..]
Ik ben vrijdag trouwens weer op de zaak
Ben jij verliefd op Jump?quote:Op donderdag 1 september 2005 12:46 schreef BlueCurl het volgende:
Hehehehehehe zit ik op excursie bij me mams op der werk. enkel andere afdeling: virologie
quote:
We willen graag antwoord op de vragen BCquote:Op donderdag 1 september 2005 15:16 schreef BlueCurl het volgende:
hahahahahaha
soz ik heb even lol...
Ah stofgezogen. Ik dacht in eerste instantie toch echt aan iets andersquote:Op donderdag 1 september 2005 16:02 schreef Sjowhan het volgende:
* Sjowhan heeft eensch onder zijn bed gezogen
Laat mij nou even in de droom dat ik een beetje kan coden.quote:Op donderdag 1 september 2005 19:35 schreef devzero het volgende:
[..]
Is knopjes op een canvas leggen in VB ook al coden tegenwoordig
Ach je moet toch ergens beginnen en de meeste beginnen bij hello world en zijn dan trots op hun zelf.quote:Op donderdag 1 september 2005 22:14 schreef SHERMAN het volgende:
[..]
Laat mij nou even in de droom dat ik een beetje kan coden.
Ik heb als opdracht om een simpele rekenmachine te maken.quote:Op donderdag 1 september 2005 22:22 schreef devzero het volgende:
[..]
Ach je moet toch ergens beginnen en de meeste beginnen bij hello world en zijn dan trots op hun zelf.
Ik gebruik dot net.quote:Op donderdag 1 september 2005 22:57 schreef mschol het volgende:
[..]
tada
of
woei!
tis allemaal niet zo moeilijk
Hier staat het niet klaar hoorquote:Op donderdag 1 september 2005 23:26 schreef devzero het volgende:
ik neem aan dat sherman het volgende deeltje al klaar heeft staan.
[Slowchat deeltje 119] Still counting!
| Forum Opties | |
|---|---|
| Forumhop: | |
| Hop naar: | |