En dat in eigen huis.quote:Op zondag 28 augustus 2005 13:44 schreef appelsientje het volgende:
Hmmm feyenoord gaat denk ik Ajax een beetje in maken
Niet om het een of ander hoor, maar heb nog nooit zoveel Feyenoorders gezien in een Ajax - Feyenoord of Feyenoord - Ajax topic. Dus WIE zijn hier nu de gloryhunters?quote:Op zondag 28 augustus 2005 13:44 schreef Dirk-Kuijt het volgende:
Die gloriehunters beginnen alweer te fluiten
Ik ben voor Feyenoord, dus ik floot Zlatan sowieso al uit. Maar Rosenberg heeft nu deze wedstrijd al een legio kansen gehad en hij knalt ze niet erin, dus win je met hem geen wedstrijden. Maar ik schrijf Rosie nog niet af hoorquote:Op zondag 28 augustus 2005 13:35 schreef MrDoegewoon het volgende:
[..]
*****.
Die gast heeft 3 echte wedstrijden gespeeld en 2x gescoord. Tegen Bronby thuis heeft ie geen normale bal gehad, hier ook nog niet echt en je schrijft hem al af
Jij floot zeker ook Zlatan uit?
Ik hoor 't op de radio..quote:Op zondag 28 augustus 2005 13:45 schreef HeatWave het volgende:
[..]
Als het zo doorgaat wel ja. Men wat speelt Ajax weer kut...
Volgens mij komt dat ook een beetje omdat menige Ajax-supporter inmiddels met de staart tussen de benen is afgedropen.quote:Op zondag 28 augustus 2005 13:46 schreef MrDoegewoon het volgende:
Niet om het een of ander hoor, maar heb nog nooit zoveel Feyenoorders gezien in een Ajax - Feyenoord of Feyenoord - Ajax topic.
Live op versatel. Het gaat nergens over aan Ajax' kant....quote:
Vanavond maar eens goed kijken naar de samenvatting..quote:Op zondag 28 augustus 2005 13:51 schreef HeatWave het volgende:
[..]
Live op versatel. Het gaat nergens over aan Ajax' kant....
Kansloos zo....
kijk-mij-eens-versatel-hebben-postquote:Op zondag 28 augustus 2005 13:51 schreef HeatWave het volgende:
[..]
Live op versatel. Het gaat nergens over aan Ajax' kant....
Kansloos zo....
Kijk nou, de gemiddelde 020-supporter mensen!quote:Op zondag 28 augustus 2005 13:56 schreef Enchanter het volgende:
Ajax![]()
![]()
Ik kijk net pas op teletekst was vergeten dat het om half 1 begon , misschien eens tijd voor Blind om eens van 4-3-3 af te stappen sinds AJax daar geen spelers voor heeft , maar waarschijnlijk blijft hij 'blind'vertrouwen houden in 4-3-3
Hup Ajax![]()
quote:Op zondag 28 augustus 2005 13:58 schreef Els_saai het volgende:
[..]
Heeft Ajax dit seizoen eigenlijk al in het linkerrijtje gestaan?
Ik verbaasde me er ook al over...quote:Op zondag 28 augustus 2005 13:59 schreef Dorus_ het volgende:
Kalou eruit??!!
Maakt niet uit er geeurt niks op helft van ajaxquote:Op zondag 28 augustus 2005 13:59 schreef Dorus_ het volgende:
Kalou eruit??!!
quote:Op zondag 28 augustus 2005 13:58 schreef Tomasso het volgende:
[..]
Kijk nou, de gemiddelde 020-supporter mensen!
quote:Op zondag 28 augustus 2005 14:03 schreef Enchanter het volgende:
[..]
kneusje , er zijn wel meer dingen in het leven als voetbal ,'t meisje wil ook wel eens aandacht , maar dat zal jij als hand in hand lopende homo wel niet begrijpen.
Wat doe je eigenlijk thuis , teletekst supporter![]()
quote:Op zondag 28 augustus 2005 14:04 schreef erikh het volgende:
En kuyt die klerelijer zocht ruzie met grygera in de hoop dat grygera zich dan liet gaan en ook een 2e geel zou krijgen. Wat mij betreft mogen spelers die anderen zo uit proberen te lokken meteen van het veld af, heeft helemaal niks met sportiviteit te maken
| Forum Opties | |
|---|---|
| Forumhop: | |
| Hop naar: | |