Ik hou het ook maar voor gezien bij die streams. Ik zit weer ouderwets met m'n radio aanquote:Op zondag 28 augustus 2005 13:21 schreef Da_Sandman het volgende:
Ik hou het voor gezien bij Livesports, het is te erg...
Dan maar radio, want ppStream loopt achter en buffert te veel...
Was ik er maar gewoon
Twiquote:Op zondag 28 augustus 2005 13:26 schreef twi het volgende:
Feyenoord is slechter dan Brondby en Ajax speelt zelfs iets beter dan de 1e helft tegen de vriendelijke Denen. Met dezelfde peptalk in de rust wordt 't gewoon weer 3-1.
fok kan al die ajaciedjes niet aanquote:Op zondag 28 augustus 2005 13:27 schreef twi het volgende:
Wat een langzaam kutfoum trouwens...
Klopt, Babel wil weer teveel acties maken. Rosenberg maakt niks af en Pienaar komt telkens inlopen terwijl de bal elke keer achter hem komt, ook niet zo raar als je al op de doellijn komt.quote:Op zondag 28 augustus 2005 13:30 schreef Merkie het volgende:
Trouwens, de aanval van Ajax is een beetje zwakjes.
Dat geldt niet voor alle spelers hoorquote:Op zondag 28 augustus 2005 13:25 schreef MrDoegewoon het volgende:
[..]
Zucht... denk eens terug aan hoe Zlatan begon en vergelijk dat eens met Rosenberg....
Dirk Kuyt gaat scoren !!!quote:Op zondag 28 augustus 2005 13:31 schreef the_legend_killer het volgende:
Feyenoord duwt er dalijk de 0-2 in.
Hallo euh wie ben je nu weer?quote:Op zondag 28 augustus 2005 13:30 schreef feyenoord-dude het volgende:
Ik denk dat 1-1 de uiteindelijke uitslag is. Twi en Voreg : sukkeltjes
www.nederland.fmquote:Op zondag 28 augustus 2005 13:30 schreef freiss het volgende:
Iemand een linkje om de radio te luisteren?
Heb jij Ajax-Brondby gezien dan? Of zit je uberhaupt deze wedstrijd te kijken? Natuurlijk zijn jullie havenarbeiders qua voetbal niks gewend, maar Brondby zorgde in elk geval voor veel meer gevaar.quote:
Laten we het hopen.quote:Op zondag 28 augustus 2005 13:33 schreef SkaterSam het volgende:
[..]
Dirk Kuyt gaat scoren !!!
[afbeelding]
Kneus.quote:Op zondag 28 augustus 2005 13:32 schreef gitaarsnaar het volgende:
[..]
Dat geldt niet voor alle spelers hoor![]()
het beeld is niet echt super,. maar goed..quote:Op zondag 28 augustus 2005 13:29 schreef Joenes het volgende:
mms://213.8.106.61/330404 werkt bij mij perfect met Amerikaans commentaar. Maar niet allemaal gaan kijken he
je capslock staat aan smurfquote:Op zondag 28 augustus 2005 13:35 schreef rotskibo het volgende:
EDWIN DE GRAAF VOOR PARDO
ROSENBERG ERUIT(topaankoop)
Wat zei ik !quote:Op zondag 28 augustus 2005 13:31 schreef the_legend_killer het volgende:
Feyenoord duwt er dalijk de 0-2 in.
De frustratiequote:Op zondag 28 augustus 2005 13:39 schreef LuukBes het volgende:
Maak ze finaal in ! Ajax moet komen nu, lekker 0-3 en 0-4. Is makkelijk te doen. Het zijn allemaal gays, die Amsterdommers. Veeg ze van het veld vandaag, brandhout !
En jij bent?quote:Op zondag 28 augustus 2005 13:39 schreef LuukBes het volgende:
Maak ze finaal in ! Ajax moet komen nu, lekker 0-3 en 0-4. Is makkelijk te doen. Het zijn allemaal gays, die Amsterdommers. Veeg ze van het veld vandaag, brandhout !
En jij bent?quote:Op zondag 28 augustus 2005 13:40 schreef Da_Sandman het volgende:
[..]
En jij bent?
Die kakkerlakken komen ineens van onder elke steen zeg
Dat is nou het erge van dit verhaal, 2 kansen 2 goals.quote:Op zondag 28 augustus 2005 13:39 schreef appelsientje het volgende:
Hmm feyenoord is dus beter..
Ik geniet ook van de tussenstand maar juich pas als het eindsignaal heeft geklonken.quote:Op zondag 28 augustus 2005 13:41 schreef TheGeneral het volgende:
Zeer mooi dit, maar we moeten nog 40 minuten ofzo.. Dus nog niet te optimistisch! Maar wel erg mooii wat er gebeurd hier.
quote:Op zondag 28 augustus 2005 13:09 schreef SkaterSam het volgende:
Feyenoord moet nog een keer scoren, Kuyt heeft nog niet gescoord
Ben geen kakkerlak. Gun Ajax gewoon een lekkere afgang op zijn tijd, omdat jullie gewoon een kutteam hebben met kutspelers die denken dat ze goed zijn maar eigenlijk niks voorstellen.quote:Op zondag 28 augustus 2005 13:40 schreef Da_Sandman het volgende:
[..]
En jij bent?
Die kakkerlakken komen ineens van onder elke steen zeg
Ze rennen alleen maar weg om niet in de file te hoeven zittenquote:Op zondag 28 augustus 2005 13:41 schreef LuukBes het volgende:
Dat kutpubliek begint al met fluiten. Nog eentje van Feyenoord en ze rennen weer weg.
Als het zo doorgaat wel ja. Men wat speelt Ajax weer kut...quote:Op zondag 28 augustus 2005 13:44 schreef appelsientje het volgende:
Hmmm feyenoord gaat denk ik Ajax een beetje in maken
| Forum Opties | |
|---|---|
| Forumhop: | |
| Hop naar: | |