Rosenbergquote:Op zondag 28 augustus 2005 12:54 schreef erikh het volgende:
Eerlijk is eerlijk fraaie goal van Kalou, ajax blijft echter best goed spelen, alleen in de afronding bij de aanval is het nog niet geweldig
Alleen met hoeveel is de vraag...quote:Op zondag 28 augustus 2005 12:54 schreef the_legend_killer het volgende:
Feyenoord gaat winnen.
[afbeelding]
Ajax heeft het altijd lastig tegen kleine slechte ploegen.quote:Op zondag 28 augustus 2005 12:53 schreef VoreG het volgende:
je bent verdomme zoals altijd de hele tijd aan het aanvallen en sterker en dan krijg je weer een goal tegen.. Dat is ALTIJD zo bij Ajax...
Nee egotripper Babel die niet normaal kan voorzetten zodat Rosenberg geen bal krijgt.quote:
De Ajax huillies zijn er weer hoorquote:Op zondag 28 augustus 2005 12:55 schreef Mr.Mills het volgende:
[..]
Ajax heeft het altijd lastig tegen kleine slechte ploegen.
Ja dus.quote:Op zondag 28 augustus 2005 12:55 schreef MrDoegewoon het volgende:
Geven ze die mic steeds over ofzo. Steeds even stil met wat wind over de mic en dan begint de ander te lullen op Langs de Lijn
waarom zet Blind Babel dan ook op de vleugel, ik vind hem neit geweldig spelen daar, hij kan beter in de spits volgens mijquote:Op zondag 28 augustus 2005 12:56 schreef MrDoegewoon het volgende:
[..]
Nee egotripper Babel die niet normaal kan voorzetten zodat Rosenberg geen bal krijgt.
quote:Op zondag 28 augustus 2005 12:55 schreef Mr.Mills het volgende:
[..]
Ajax heeft het altijd lastig tegen kleine slechte ploegen.
Alleen maar goed van babelquote:Op zondag 28 augustus 2005 12:56 schreef MrDoegewoon het volgende:
[..]
Nee egotripper Babel die niet normaal kan voorzetten zodat Rosenberg geen bal krijgt.
Alleen maar goed van babelquote:Op zondag 28 augustus 2005 12:56 schreef MrDoegewoon het volgende:
[..]
Idd, gewoon samen met Rosenberg in het centrum. Tijdens Ajax - Bronby stond Babel veel stil en probeerde hij teveel acties die niks hielpen.quote:Op zondag 28 augustus 2005 12:58 schreef erikh het volgende:
[..]
waarom zet Blind Babel dan ook op de vleugel, ik vind hem neit geweldig spelen daar, hij kan beter in de spits volgens mij
Dat is het standaard-wedstrijdbeeld van elke Ajax-Feyenoord wedstrijd.quote:Op zondag 28 augustus 2005 13:00 schreef VoreG het volgende:
Ajax staat goed te tikken hoor, Feyenoord staat alleen als een eerste divisieclub te verdedigen met 11 man
En dat is mooi verzorgd voetbal, dat weet jij ook.quote:Op zondag 28 augustus 2005 13:00 schreef VoreG het volgende:
Ajax staat goed te tikken hoor, Feyenoord staat alleen als een eerste divisieclub te verdedigen met 11 man
Wat zou jij doen als je 0-1 voor staat tegen je aartsvijandquote:Op zondag 28 augustus 2005 13:00 schreef VoreG het volgende:
Hahahaha de emoties kome los hequote:Op zondag 28 augustus 2005 13:00 schreef VoreG het volgende:
Aw wat ben jij een grote jongenquote:
Hahahaha de emoties komen los hequote:Op zondag 28 augustus 2005 13:00 schreef VoreG het volgende:
Is je verbinding gewoon niet gaarquote:Op zondag 28 augustus 2005 13:02 schreef nightfall het volgende:
gvd,. dat pplive gelul doet het niet,. en radio 1 streamt ook niet
Radio Rijnmond doet het perfectquote:Op zondag 28 augustus 2005 13:02 schreef nightfall het volgende:
Koop een gewone radioquote:Op zondag 28 augustus 2005 13:02 schreef nightfall het volgende:
Wowowow scherpe analysequote:Op zondag 28 augustus 2005 13:06 schreef the_legend_killer het volgende:
Als Feyenoord nu alles op slot gooit dan winnen ze dit.
Dat valt ook wel weer mee. Ze vallen wel meer aan. Maarja, dat moet ook wel. Feijenoord heeft al gescoordquote:
quote:Op zondag 28 augustus 2005 13:16 schreef Morpheus2002 het volgende:
VoreG wat ben jij een puberaal ventje....niet normaal
Kom op Feyenoord! Hou nog ff vol!
Welke stream is dat? ik kijk nu naar livesports en dat is niet echt om aan te zien.quote:Op zondag 28 augustus 2005 13:11 schreef Mr_Brownstone het volgende:
Ik versta geen zak van dat Chinese commentaar, maar het is beter dan Jack van Gelder
Via de stream? Op tv was dat volgens mij een tijd geleden. Maar Ajax is gewoon de hele tijd aan het aanvallen en Feyenoord jast er 1tje goed in.quote:Op zondag 28 augustus 2005 13:17 schreef Dirk-Kuijt het volgende:
[..]
Balbezit is 50% 50% werd er net aangegeven
Dat zeg ik nietquote:Op zondag 28 augustus 2005 13:19 schreef Dr.Daggla het volgende:
[..]
Nee, Rosenberg doet het goed..
PPstream heet het programmaatje. De kwaliteit is daar ook niet al te best, dus je moet het schermpje wel een beetje klein houden. In deel 3 van de Ajax - Feijenoord reeks staat een post van Asskicker14 (zo heet ie geloof ik), waarin uitgelegd wordt waar je het vandaan kan halen etc.quote:Op zondag 28 augustus 2005 13:17 schreef Petracev het volgende:
[..]
Welke stream is dat? ik kijk nu naar livesports en dat is niet echt om aan te zien.
quote:Op zondag 28 augustus 2005 12:53 schreef VoreG het volgende:
je bent verdomme zoals altijd de hele tijd aan het aanvallen en sterker en dan krijg je weer een goal tegen.. Dat is ALTIJD zo bij Ajax...
Wat is het adres van die stream?quote:Op zondag 28 augustus 2005 13:19 schreef Dirk-Kuijt het volgende:
Ik krijg die chineese stream niet opgestart. De hele week heeft hij gewerkt alleen nu dus niet :S
Zucht... denk eens terug aan hoe Zlatan begon en vergelijk dat eens met Rosenberg....quote:Op zondag 28 augustus 2005 13:22 schreef gitaarsnaar het volgende:
Die Rosenberg is gewoon een prutser![]()
Ze hebben bij Brondby in de eerste helft al een keer gescoord (dacht ik).quote:Op zondag 28 augustus 2005 13:22 schreef Shreyas het volgende:
Volgens mij heeft Ajax dit seizoen alleen gescoord in de tweede helft. In elke wedstrijd was de tweede helft ook veel beter dan de eerste. Als dat dit keer weer het geval is kan het nog best 3-1 worden.
Wat maakt dat achterlopen uit? Gewoon geen radio aan, niet op forum kijken en MSN uit. Merk je niks van het achterlopenquote:Op zondag 28 augustus 2005 13:21 schreef Da_Sandman het volgende:
Ik hou het voor gezien bij Livesports, het is te erg...
Dan maar radio, want ppStream loopt achter en buffert te veel...
Was ik er maar gewoon
quote:Op zondag 28 augustus 2005 13:20 schreef ThomasBerge het volgende:
En nu zo tweede helft als tegen Brondy
Ik hou het ook maar voor gezien bij die streams. Ik zit weer ouderwets met m'n radio aanquote:Op zondag 28 augustus 2005 13:21 schreef Da_Sandman het volgende:
Ik hou het voor gezien bij Livesports, het is te erg...
Dan maar radio, want ppStream loopt achter en buffert te veel...
Was ik er maar gewoon
Twiquote:Op zondag 28 augustus 2005 13:26 schreef twi het volgende:
Feyenoord is slechter dan Brondby en Ajax speelt zelfs iets beter dan de 1e helft tegen de vriendelijke Denen. Met dezelfde peptalk in de rust wordt 't gewoon weer 3-1.
fok kan al die ajaciedjes niet aanquote:Op zondag 28 augustus 2005 13:27 schreef twi het volgende:
Wat een langzaam kutfoum trouwens...
Klopt, Babel wil weer teveel acties maken. Rosenberg maakt niks af en Pienaar komt telkens inlopen terwijl de bal elke keer achter hem komt, ook niet zo raar als je al op de doellijn komt.quote:Op zondag 28 augustus 2005 13:30 schreef Merkie het volgende:
Trouwens, de aanval van Ajax is een beetje zwakjes.
Dat geldt niet voor alle spelers hoorquote:Op zondag 28 augustus 2005 13:25 schreef MrDoegewoon het volgende:
[..]
Zucht... denk eens terug aan hoe Zlatan begon en vergelijk dat eens met Rosenberg....
Dirk Kuyt gaat scoren !!!quote:Op zondag 28 augustus 2005 13:31 schreef the_legend_killer het volgende:
Feyenoord duwt er dalijk de 0-2 in.
Hallo euh wie ben je nu weer?quote:Op zondag 28 augustus 2005 13:30 schreef feyenoord-dude het volgende:
Ik denk dat 1-1 de uiteindelijke uitslag is. Twi en Voreg : sukkeltjes
www.nederland.fmquote:Op zondag 28 augustus 2005 13:30 schreef freiss het volgende:
Iemand een linkje om de radio te luisteren?
Heb jij Ajax-Brondby gezien dan? Of zit je uberhaupt deze wedstrijd te kijken? Natuurlijk zijn jullie havenarbeiders qua voetbal niks gewend, maar Brondby zorgde in elk geval voor veel meer gevaar.quote:
Laten we het hopen.quote:Op zondag 28 augustus 2005 13:33 schreef SkaterSam het volgende:
[..]
Dirk Kuyt gaat scoren !!!
[afbeelding]
Kneus.quote:Op zondag 28 augustus 2005 13:32 schreef gitaarsnaar het volgende:
[..]
Dat geldt niet voor alle spelers hoor![]()
het beeld is niet echt super,. maar goed..quote:Op zondag 28 augustus 2005 13:29 schreef Joenes het volgende:
mms://213.8.106.61/330404 werkt bij mij perfect met Amerikaans commentaar. Maar niet allemaal gaan kijken he
je capslock staat aan smurfquote:Op zondag 28 augustus 2005 13:35 schreef rotskibo het volgende:
EDWIN DE GRAAF VOOR PARDO
ROSENBERG ERUIT(topaankoop)
Wat zei ik !quote:Op zondag 28 augustus 2005 13:31 schreef the_legend_killer het volgende:
Feyenoord duwt er dalijk de 0-2 in.
De frustratiequote:Op zondag 28 augustus 2005 13:39 schreef LuukBes het volgende:
Maak ze finaal in ! Ajax moet komen nu, lekker 0-3 en 0-4. Is makkelijk te doen. Het zijn allemaal gays, die Amsterdommers. Veeg ze van het veld vandaag, brandhout !
En jij bent?quote:Op zondag 28 augustus 2005 13:39 schreef LuukBes het volgende:
Maak ze finaal in ! Ajax moet komen nu, lekker 0-3 en 0-4. Is makkelijk te doen. Het zijn allemaal gays, die Amsterdommers. Veeg ze van het veld vandaag, brandhout !
En jij bent?quote:Op zondag 28 augustus 2005 13:40 schreef Da_Sandman het volgende:
[..]
En jij bent?
Die kakkerlakken komen ineens van onder elke steen zeg
Dat is nou het erge van dit verhaal, 2 kansen 2 goals.quote:Op zondag 28 augustus 2005 13:39 schreef appelsientje het volgende:
Hmm feyenoord is dus beter..
Ik geniet ook van de tussenstand maar juich pas als het eindsignaal heeft geklonken.quote:Op zondag 28 augustus 2005 13:41 schreef TheGeneral het volgende:
Zeer mooi dit, maar we moeten nog 40 minuten ofzo.. Dus nog niet te optimistisch! Maar wel erg mooii wat er gebeurd hier.
quote:Op zondag 28 augustus 2005 13:09 schreef SkaterSam het volgende:
Feyenoord moet nog een keer scoren, Kuyt heeft nog niet gescoord
Ben geen kakkerlak. Gun Ajax gewoon een lekkere afgang op zijn tijd, omdat jullie gewoon een kutteam hebben met kutspelers die denken dat ze goed zijn maar eigenlijk niks voorstellen.quote:Op zondag 28 augustus 2005 13:40 schreef Da_Sandman het volgende:
[..]
En jij bent?
Die kakkerlakken komen ineens van onder elke steen zeg
Ze rennen alleen maar weg om niet in de file te hoeven zittenquote:Op zondag 28 augustus 2005 13:41 schreef LuukBes het volgende:
Dat kutpubliek begint al met fluiten. Nog eentje van Feyenoord en ze rennen weer weg.
Als het zo doorgaat wel ja. Men wat speelt Ajax weer kut...quote:Op zondag 28 augustus 2005 13:44 schreef appelsientje het volgende:
Hmmm feyenoord gaat denk ik Ajax een beetje in maken
En dat in eigen huis.quote:Op zondag 28 augustus 2005 13:44 schreef appelsientje het volgende:
Hmmm feyenoord gaat denk ik Ajax een beetje in maken
Niet om het een of ander hoor, maar heb nog nooit zoveel Feyenoorders gezien in een Ajax - Feyenoord of Feyenoord - Ajax topic. Dus WIE zijn hier nu de gloryhunters?quote:Op zondag 28 augustus 2005 13:44 schreef Dirk-Kuijt het volgende:
Die gloriehunters beginnen alweer te fluiten
Ik ben voor Feyenoord, dus ik floot Zlatan sowieso al uit. Maar Rosenberg heeft nu deze wedstrijd al een legio kansen gehad en hij knalt ze niet erin, dus win je met hem geen wedstrijden. Maar ik schrijf Rosie nog niet af hoorquote:Op zondag 28 augustus 2005 13:35 schreef MrDoegewoon het volgende:
[..]
*****.
Die gast heeft 3 echte wedstrijden gespeeld en 2x gescoord. Tegen Bronby thuis heeft ie geen normale bal gehad, hier ook nog niet echt en je schrijft hem al af
Jij floot zeker ook Zlatan uit?
Ik hoor 't op de radio..quote:Op zondag 28 augustus 2005 13:45 schreef HeatWave het volgende:
[..]
Als het zo doorgaat wel ja. Men wat speelt Ajax weer kut...
Volgens mij komt dat ook een beetje omdat menige Ajax-supporter inmiddels met de staart tussen de benen is afgedropen.quote:Op zondag 28 augustus 2005 13:46 schreef MrDoegewoon het volgende:
Niet om het een of ander hoor, maar heb nog nooit zoveel Feyenoorders gezien in een Ajax - Feyenoord of Feyenoord - Ajax topic.
Live op versatel. Het gaat nergens over aan Ajax' kant....quote:
Vanavond maar eens goed kijken naar de samenvatting..quote:Op zondag 28 augustus 2005 13:51 schreef HeatWave het volgende:
[..]
Live op versatel. Het gaat nergens over aan Ajax' kant....
Kansloos zo....
kijk-mij-eens-versatel-hebben-postquote:Op zondag 28 augustus 2005 13:51 schreef HeatWave het volgende:
[..]
Live op versatel. Het gaat nergens over aan Ajax' kant....
Kansloos zo....
Kijk nou, de gemiddelde 020-supporter mensen!quote:Op zondag 28 augustus 2005 13:56 schreef Enchanter het volgende:
Ajax![]()
![]()
Ik kijk net pas op teletekst was vergeten dat het om half 1 begon , misschien eens tijd voor Blind om eens van 4-3-3 af te stappen sinds AJax daar geen spelers voor heeft , maar waarschijnlijk blijft hij 'blind'vertrouwen houden in 4-3-3
Hup Ajax![]()
quote:Op zondag 28 augustus 2005 13:58 schreef Els_saai het volgende:
[..]
Heeft Ajax dit seizoen eigenlijk al in het linkerrijtje gestaan?
Ik verbaasde me er ook al over...quote:Op zondag 28 augustus 2005 13:59 schreef Dorus_ het volgende:
Kalou eruit??!!
Maakt niet uit er geeurt niks op helft van ajaxquote:Op zondag 28 augustus 2005 13:59 schreef Dorus_ het volgende:
Kalou eruit??!!
quote:Op zondag 28 augustus 2005 13:58 schreef Tomasso het volgende:
[..]
Kijk nou, de gemiddelde 020-supporter mensen!
quote:Op zondag 28 augustus 2005 14:03 schreef Enchanter het volgende:
[..]
kneusje , er zijn wel meer dingen in het leven als voetbal ,'t meisje wil ook wel eens aandacht , maar dat zal jij als hand in hand lopende homo wel niet begrijpen.
Wat doe je eigenlijk thuis , teletekst supporter![]()
quote:Op zondag 28 augustus 2005 14:04 schreef erikh het volgende:
En kuyt die klerelijer zocht ruzie met grygera in de hoop dat grygera zich dan liet gaan en ook een 2e geel zou krijgen. Wat mij betreft mogen spelers die anderen zo uit proberen te lokken meteen van het veld af, heeft helemaal niks met sportiviteit te maken
| Forum Opties | |
|---|---|
| Forumhop: | |
| Hop naar: | |