Hetzelfde hierquote:Op zondag 28 augustus 2005 05:30 schreef PLAE@ het volgende:
Als ik die bedden zie heb ik zo'n zin om te gaan liggen.
Maar ik haal een nachtje door![]()
Dus daarvoor zag ik de slaapkamer ineens, dat viel me nieteens op!quote:Op zondag 28 augustus 2005 05:35 schreef milagro het volgende:
begint Roel een grap over moslims te vertellen (van Teeuwen) gaat meteen de camera naar de slaapkamer , is ie klaar, komt de camera weer terug
ze nemen geen enkel risico
Ik ben ver van nuchter, en ik erger me kapotquote:Op zondag 28 augustus 2005 05:36 schreef PLAE@ het volgende:
Laat Hans Teeuwen dit zelf maar doen.
Had ik maar drank op dan lag ik misschien dubbel![]()
Of het is al doodquote:Op zondag 28 augustus 2005 05:38 schreef PLAE@ het volgende:
Tanja is nog echt niet moe.
Die baby komt er volgens mij meer dood dan levend uit
nouquote:
We bestormen het huisquote:Op zondag 28 augustus 2005 05:39 schreef milagro het volgende:
[..]
nou
maar het is niet echt okay voor een 7 maanden zwangere, nee
Wat hij zeiquote:Op zondag 28 augustus 2005 05:26 schreef HyperViper het volgende:
Ze blijven maar doorgaan met het verkrachten van hans teeuwen grappen
Heb je maandag soms ook al vroeg op de ochtend introductie?quote:Op zondag 28 augustus 2005 05:30 schreef PLAE@ het volgende:
Als ik die bedden zie heb ik zo'n zin om te gaan liggen.
Maar ik haal een nachtje door![]()
Nee zometeen ajax - kakkerlakkenquote:Op zondag 28 augustus 2005 05:48 schreef cultheld het volgende:
[..]
Heb je maandag soms ook al vroeg op de ochtend introductie?
Zeer offtopicquote:Op zondag 28 augustus 2005 05:49 schreef PLAE@ het volgende:
[..]
Nee zometeen ajax - kakkerlakken
En maandag om een uur of 1 introductie.
Maar nog zat te doen en nergens zin in![]()
Ja, ik aan het einde van deze week ookquote:
Je ziet...... slapende en snurkende mensen..........quote:Op zondag 28 augustus 2005 09:18 schreef Grooviee17 het volgende:
Nu op 2 en 4 de slaapkamer, maar weinig interessants te zien...
Ik had het even niet aan maar hoorde je echt kerkklokken?quote:Op zondag 28 augustus 2005 09:31 schreef J-net het volgende:
Je hoort nu de kerkklokken luiden dat het zow kerketijd is..........
Nee dan idd niet, maar het moet dan toch wel iemand opgevallen zijn lijkt me..quote:Op zondag 28 augustus 2005 09:36 schreef J-net het volgende:
Ja maar als je zo hard zit te bleren zoals gisteravond (hele nederlandse repetoire) dan hoor je die kerkklokken niet meer......
Ja inderdaad, has het gelezen, ben benieuwd of zij de eerste is..quote:Op zondag 28 augustus 2005 09:41 schreef Isabeau het volgende:
In theorie zou Linda de eerste moeten zijn die wakker wordt, zij ging "vroeg" naar bed.
Ik hoor ze nu ook, maar ik zou er niet aan af kunnen leiden hoe laat het is. Op het hele uur nog maar eens luisteren.quote:Op zondag 28 augustus 2005 09:31 schreef J-net het volgende:
Je hoort nu de kerkklokken luiden dat het zow kerketijd is..........
Neej ze slaan nu geen tijd, ze luiden nu dat het zondagochtend is en dat iedereen naar de kerk moet komen.quote:Op zondag 28 augustus 2005 09:45 schreef Pinball het volgende:
[..]
Ik hoor ze nu ook, maar ik zou er niet aan af kunnen leiden hoe laat het is. Op het hele uur nog maar eens luisteren.
Niets gehoord om 10 uur, wel de hele wijk wakker gemaakt en mezelf een hartaanval geschrokken toen er een mailtje binnenkwamquote:Op zondag 28 augustus 2005 09:45 schreef Pinball het volgende:
Ik hoor ze nu ook, maar ik zou er niet aan af kunnen leiden hoe laat het is. Op het hele uur nog maar eens luisteren.
???quote:Nathalie het Huis uit?Met lood in haar schoenen komt Nathalie deze morgen de Keuken inlopen. Als ze Joost ziet staan barst ze in huilen uit. “Ik denk dat ik er maar mee kap. Ik kan dit niet en wil het ook niet meer”. Joost doet zijn uiterste best Nathalie te troosten. “Ik wil dat je blijft. Je hoort er gewoon bij en je maakt het leuk in de groep.” Nathalie is zich ervan bewust dat Ralph haar ontloopt en vraagt zich af of dit wel de beste oplossing is. Joost laat Nathalie echter wel weten dat hij het bewondert hoe ze met de situatie om is gegaan.
Nathalie lijkt zich vooral druk te maken over haar huidige vriend. “Als ik bedenk wat er thuis op me wacht, vraag ik me af waarom ik mijn tijd hier verdoe.” Joost blijkt een echte steunpilaar en na enkele bemoedigende woorden voelt Nathalie zich al wat beter. “We helpen je wel door deze dagen heen”, drukt Joost haar op het hart. “Ik ga er ook gewoon voor. Dit ga ik volhouden, want ik wil dit eigenlijk echt niet missen”, zegt ze vastberaden. “Ik kruip nog even terug in bed”. Zou de crisis voorbij zijn of zouden de laatste uren van Nathalie in het Big Brother-Huis zijn aangebroken…
Die blijft tot 4 uur 's nachts in z'n badjasquote:Op zondag 28 augustus 2005 10:23 schreef Falco het volgende:
Roel zal wel wakker worden om half zes 's middags.
Jup.quote:Op zondag 28 augustus 2005 10:47 schreef washandje het volgende:
[..]
Dat was gisteren. Nathalie had het zwaar
Zijn stream 1 en 3 bij iedereen dood?
Ja, bij mij zijn ze ook dood.quote:Op zondag 28 augustus 2005 10:47 schreef washandje het volgende:
[..]
Dat was gisteren. Nathalie had het zwaar
Zijn stream 1 en 3 bij iedereen dood?
xs4all streams waar vind je die dan?quote:Op zondag 28 augustus 2005 11:17 schreef Pinball het volgende:
Stream 1 doet het hier gewoon (xs4all streams). Is hetzelfde als 2, dus jullie missen niets
Ik vind het nu ook wel ergggggg lang durenquote:Op zondag 28 augustus 2005 11:31 schreef Darklight het volgende:
Regie, maak ze eens wakker
Back2Basic is leuk, maar dit is wel erg saai
Ach we zitten pas op de 4e dag van de 114. Back 2 Basic is gewoon het best in mijn ogen, het kan nog best leuk wordenquote:Op zondag 28 augustus 2005 11:35 schreef Tamaartje het volgende:
[..]
Ik vind het nu ook wel ergggggg lang duren
Denk dat veel mensen nu ook gewoon niet blijven kijken![]()
Het gebeurd toch wel vaker dat mensen op zondag lang op hun nest blijven liggen.quote:Op zondag 28 augustus 2005 11:35 schreef Tamaartje het volgende:
[..]
Ik vind het nu ook wel ergggggg lang duren
Denk dat veel mensen nu ook gewoon niet blijven kijken![]()
Ja das waar, er zal na vanavond (aflevering tv) wel meer gaan gebeuren denk ik zoquote:Op zondag 28 augustus 2005 11:41 schreef Remzz het volgende:
[..]
Ach we zitten pas op de 4e dag van de 114. Back 2 Basic is gewoon het best in mijn ogen, het kan nog best leuk worden.
Vast wel........maar ze lagen er toch ook heel laat in?quote:Op zondag 28 augustus 2005 11:55 schreef Darklight het volgende:
Wanneer gaan ze ontbijten?
Uurtje of 3?![]()
ja rond half 7 ofzoquote:Op zondag 28 augustus 2005 12:00 schreef Sasami het volgende:
[..]
Vast wel........maar ze lagen er toch ook heel laat in?
STREAM1="http://wm2.xs4all.nl/streamgate23"quote:Op zondag 28 augustus 2005 11:31 schreef Sasami het volgende:
[..]
xs4all streams waar vind je die dan?
Die zal er net als gisteren zo wel weer induikenquote:Op zondag 28 augustus 2005 12:18 schreef frankievl het volgende:
breaking news, nathalie is wakker!
Goedemiddag ebornquote:Op zondag 28 augustus 2005 12:18 schreef frankievl het volgende:
breaking news, nathalie is wakker!
Dat zijn overigens ook gewoon de garnierstreamingmedia.com links. Alleen dan via een andere domeinnaam.quote:Op zondag 28 augustus 2005 12:16 schreef Pinball het volgende:
STREAM1="http://wm2.xs4all.nl/streamgate23"
STREAM2="http://wm2.xs4all.nl/streamgate24"
STREAM3="http://wm2.xs4all.nl/streamgate25"
STREAM4="http://wm2.xs4all.nl/streamgate26"
Jep, ik zat al te kijken of het aan mijn PC lagquote:Op zondag 28 augustus 2005 12:19 schreef scanman01 het volgende:
Niet echt on-topic, maar is fok bij jullie ook zo enorm "snel' ?
mja hier ookquote:Op zondag 28 augustus 2005 12:19 schreef scanman01 het volgende:
Niet echt on-topic, maar is fok bij jullie ook zo enorm "snel' ?
Middagquote:Op zondag 28 augustus 2005 12:19 schreef Tamaartje het volgende:
Goedemiddag eborn![]()
En yeah eindelijk leven![]()
Volgens mij is dat al van gisterenochtend. Is dat niet Tanja d'r ochtendritueel?quote:Op zondag 28 augustus 2005 12:22 schreef Tamaartje het volgende:
Er staat op de site van BB 11:15 -> ontbijten met cola en een sigaret..
heb ik iets gemist
dank jequote:Op zondag 28 augustus 2005 12:16 schreef Pinball het volgende:
[..]
STREAM1="http://wm2.xs4all.nl/streamgate23"
STREAM2="http://wm2.xs4all.nl/streamgate24"
STREAM3="http://wm2.xs4all.nl/streamgate25"
STREAM4="http://wm2.xs4all.nl/streamgate26"
Het ging over Roel zie ik nuquote:Op zondag 28 augustus 2005 12:22 schreef eborn het volgende:
[..]
Volgens mij is dat al van gisterenochtend. Is dat niet Tanja d'r ochtendritueel?
Ben ook benieuwd naar de tijd voorspellingen straksquote:Op zondag 28 augustus 2005 12:25 schreef eborn het volgende:
Komt Joost straks vast weer: Jongens, het is kwart over 9!
Ik vind Dido ook heel ergquote:
Hij doet binnenkort auditie voor Bertquote:Op zondag 28 augustus 2005 13:00 schreef Isabeau het volgende:
Dat lachje van Rikkertghighighighighi
Brrrr
1/4quote:Op zondag 28 augustus 2005 13:33 schreef Falco het volgende:
Het is zondag he. Dan werken ze vast ook met halve capaciteit daar in Aalsmeer!
Effectief zjin het er maar 2, maar dat is al een stuk beter dan 1quote:
quote:Op zondag 28 augustus 2005 13:53 schreef navi het volgende:
Leuk he (slapende+snurkende) mensen kijken![]()
Positief denken: dat is oefenpijpenquote:Op zondag 28 augustus 2005 13:52 schreef Falco het volgende:
Echt het grote minpunt van Ingrid: dat duimen.
Kvind het juist wel schattig uitzien eikquote:Op zondag 28 augustus 2005 13:52 schreef Falco het volgende:
Echt het grote minpunt van Ingrid: dat duimen.
Euh alles staat op zwartquote:Op zondag 28 augustus 2005 14:08 schreef Scope het volgende:
Ik heb nog maar 1 stream over nu... jullie ook?
ik heb gewoon beeld op alle 4 hoorquote:
Ik heb ook een zwak voorquote:Op zondag 28 augustus 2005 14:14 schreef milagro het volgende:
Isabeau , heb jij Diido nog op de stofzuigerslang zien spelen, en er nog didgeridoo geluiden uitkrijgen ook?
Dido is echt tof
dat geeft nog hoop voor als de dames dalijk weer gaan douchenquote:Op zondag 28 augustus 2005 14:26 schreef Scope het volgende:
Jeez... die mannen worden schaamteloos naakt gefilmd man, die ene staat nu al 2 minuten full frontal in beeld...
Zitten er vrouwens achter de schakelknoppen ofzoquote:Op zondag 28 augustus 2005 14:30 schreef HellFreez het volgende:
Als het vrouwen waren zouden ze allang weg geschakeld hebben... tering regie.![]()
Opvallend trouwens..als het vrouwen waren onder de douche, hadden we nu weer gezellig wat screenshotjes voorbij zien komenquote:Op zondag 28 augustus 2005 14:32 schreef vw_caddy het volgende:
[..]
Zitten er vrouwens achter de schakelknoppen ofzo![]()
Joost, en dat was voor het contrastquote:Op zondag 28 augustus 2005 14:33 schreef Isabeau het volgende:
Wie was dat nou met Ralph onder de douche? (ben aan het oefenen met de namen)
Duh, mannen cappen hier verreweg het meest, en wij gaan natuurlijk geen leuters cappenquote:Op zondag 28 augustus 2005 14:34 schreef teamlead het volgende:
[..]
Opvallend trouwens..als het vrouwen waren onder de douche, hadden we nu weer gezellig wat screenshotjes voorbij zien komen
Idd, beetje jammerquote:Op zondag 28 augustus 2005 14:40 schreef teamlead het volgende:
tsja.. als je dat nou wat eerder gevraagd had....nu heb je pech
ligt niet aan jou....quote:Op zondag 28 augustus 2005 14:41 schreef milagro het volgende:
Is Fok bij jullie ook traag, of ligt dat aan mij
Viel mij ook al op. Als hij nou eens ècht zou luisteren, maar ik vrees dat dat ijle hoop is.quote:Op zondag 28 augustus 2005 14:40 schreef Scope het volgende:
Rikkert demonstreert even waarom het zo'n zooi is in de Nederlandse zorg... omdat beleidsmakers totaal geen besef hebben van wat er op de werkvloer gebeurt. En als ie dan luistert naar iemand die wél werkervaring heeft, Dido dus, maar daar niets mee doet, het raar vindt dat het anders is zoals hij zich, achter zijn burootje, had voorgesteld. (Persoonlijke frustratie hoor).
Maar ik ben er ook nogquote:Op zondag 28 augustus 2005 14:35 schreef vw_caddy het volgende:
[..]
Duh, mannen cappen hier verreweg het meest, en wij gaan natuurlijk geen leuters cappen![]()
![]()
Bij mij ook. Het is geen doen op deze manier. Ik ga dan ook maar even iets anders doen.quote:Op zondag 28 augustus 2005 14:41 schreef milagro het volgende:
Is Fok bij jullie ook traag, of ligt dat aan mij
Blijven oefenen... dan krijg je er vanzelf meer handigheid inquote:Op zondag 28 augustus 2005 14:55 schreef Tamaartje het volgende:
[..]
Maar ik ben er ook nog![]()
Alleen was ik op het verkeerde moment
heb net de leuters en billen gemist
Ik dacht ook al..quote:Op zondag 28 augustus 2005 15:01 schreef Isabeau het volgende:
Lieske heeft thuis altijd een sjaaltje om haar nek en een zonnebril op haar hoofd
Doe eens gek, meid.
Nee, de server(s) is/zijn volgens mij gewoon overspannen. We posten te veel gok ikquote:Op zondag 28 augustus 2005 15:12 schreef J-net het volgende:
en verder is FOK echt MeGa traag gewoon.... als je een bericht plaatst duurt het 5 minuten voor je er weer bent....... (d8 dat het aan mij lag maar Darklight zegt het ook)
Als ze dit soort gesprekken gaan uitzenden zullen er heel veel mensen op haar stemmen (om te blijven dan!)quote:Op zondag 28 augustus 2005 15:07 schreef Falco het volgende:
Dido kan echt leuk vertellen over stront. Ze kan ook gewoon mooi die dingen vertellen zonder opsmuk enzo.
Nou, zonder eten worden ze niet vet hoorquote:Op zondag 28 augustus 2005 15:17 schreef Tamaartje het volgende:
super slecht nieuws... al het eten en drinken en sigaretten moeten weg .. jeetje vetttttttttt
wijsneusquote:Op zondag 28 augustus 2005 15:19 schreef eborn het volgende:
[..]
Nou, zonder eten worden ze niet vet hoor
Laat Fok! niet op zwart gaanquote:Op zondag 28 augustus 2005 15:24 schreef milagro het volgende:
please laat nu niet de streams op zwart gaan
En Tanja zal het wel vergeten zijn dus hij kan het nog 2x vertellenquote:Op zondag 28 augustus 2005 15:37 schreef teamlead het volgende:
hij moet ralf nog uitleggen hoe hij zijn been is kwijt geraakt
Mooi.. Ingid nomineert Rob dusquote:Op zondag 28 augustus 2005 15:39 schreef milagro het volgende:
Ingrid en Menno zitten te smoezen, Ingrid zei gisteren namelijk dat ze het niet leuk zo vinden als Rob toch ineens terugkwam, ze was er nu aan gewend dat ie weg was.
En nu is hij dus terug
Ms krijgt Rob dat in de dagboekkamer te horen.quote:Op zondag 28 augustus 2005 15:46 schreef Isabeau het volgende:
Rob vertelt dat het ongeveer half 4 is en iedereen is helemaal verbaasd.
Ingrid zal trouwens wel blij zijn dat het geluidsdicht was
Dat heeft hij niet gezegd, maar het werd aan hem gevraagd en hij lulde er een beetje overheen...quote:Op zondag 28 augustus 2005 15:49 schreef Darklight het volgende:
Waarom moest Menno naar de dbk?
en cam 2 de dagboekkamer ?quote:Op zondag 28 augustus 2005 15:54 schreef eborn het volgende:
Camera 1 laat champagne zien?
en cam 2 de dagboekkamer ?quote:Op zondag 28 augustus 2005 15:54 schreef eborn het volgende:
Camera 1 laat champagne zien?
Forum Opties | |
---|---|
Forumhop: | |
Hop naar: |