Ik vind Dido ook heel ergquote:
Hij doet binnenkort auditie voor Bertquote:Op zondag 28 augustus 2005 13:00 schreef Isabeau het volgende:
Dat lachje van Rikkertghighighighighi
Brrrr
1/4quote:Op zondag 28 augustus 2005 13:33 schreef Falco het volgende:
Het is zondag he. Dan werken ze vast ook met halve capaciteit daar in Aalsmeer!
Effectief zjin het er maar 2, maar dat is al een stuk beter dan 1quote:
quote:Op zondag 28 augustus 2005 13:53 schreef navi het volgende:
Leuk he (slapende+snurkende) mensen kijken![]()
Positief denken: dat is oefenpijpenquote:Op zondag 28 augustus 2005 13:52 schreef Falco het volgende:
Echt het grote minpunt van Ingrid: dat duimen.
Kvind het juist wel schattig uitzien eikquote:Op zondag 28 augustus 2005 13:52 schreef Falco het volgende:
Echt het grote minpunt van Ingrid: dat duimen.
Euh alles staat op zwartquote:Op zondag 28 augustus 2005 14:08 schreef Scope het volgende:
Ik heb nog maar 1 stream over nu... jullie ook?
ik heb gewoon beeld op alle 4 hoorquote:
Ik heb ook een zwak voorquote:Op zondag 28 augustus 2005 14:14 schreef milagro het volgende:
Isabeau , heb jij Diido nog op de stofzuigerslang zien spelen, en er nog didgeridoo geluiden uitkrijgen ook?
Dido is echt tof
dat geeft nog hoop voor als de dames dalijk weer gaan douchenquote:Op zondag 28 augustus 2005 14:26 schreef Scope het volgende:
Jeez... die mannen worden schaamteloos naakt gefilmd man, die ene staat nu al 2 minuten full frontal in beeld...
Zitten er vrouwens achter de schakelknoppen ofzoquote:Op zondag 28 augustus 2005 14:30 schreef HellFreez het volgende:
Als het vrouwen waren zouden ze allang weg geschakeld hebben... tering regie.![]()
Opvallend trouwens..als het vrouwen waren onder de douche, hadden we nu weer gezellig wat screenshotjes voorbij zien komenquote:Op zondag 28 augustus 2005 14:32 schreef vw_caddy het volgende:
[..]
Zitten er vrouwens achter de schakelknoppen ofzo![]()
Joost, en dat was voor het contrastquote:Op zondag 28 augustus 2005 14:33 schreef Isabeau het volgende:
Wie was dat nou met Ralph onder de douche? (ben aan het oefenen met de namen)
Duh, mannen cappen hier verreweg het meest, en wij gaan natuurlijk geen leuters cappenquote:Op zondag 28 augustus 2005 14:34 schreef teamlead het volgende:
[..]
Opvallend trouwens..als het vrouwen waren onder de douche, hadden we nu weer gezellig wat screenshotjes voorbij zien komen
Idd, beetje jammerquote:Op zondag 28 augustus 2005 14:40 schreef teamlead het volgende:
tsja.. als je dat nou wat eerder gevraagd had....nu heb je pech
ligt niet aan jou....quote:Op zondag 28 augustus 2005 14:41 schreef milagro het volgende:
Is Fok bij jullie ook traag, of ligt dat aan mij
Viel mij ook al op. Als hij nou eens ècht zou luisteren, maar ik vrees dat dat ijle hoop is.quote:Op zondag 28 augustus 2005 14:40 schreef Scope het volgende:
Rikkert demonstreert even waarom het zo'n zooi is in de Nederlandse zorg... omdat beleidsmakers totaal geen besef hebben van wat er op de werkvloer gebeurt. En als ie dan luistert naar iemand die wél werkervaring heeft, Dido dus, maar daar niets mee doet, het raar vindt dat het anders is zoals hij zich, achter zijn burootje, had voorgesteld. (Persoonlijke frustratie hoor).
Maar ik ben er ook nogquote:Op zondag 28 augustus 2005 14:35 schreef vw_caddy het volgende:
[..]
Duh, mannen cappen hier verreweg het meest, en wij gaan natuurlijk geen leuters cappen![]()
![]()
Bij mij ook. Het is geen doen op deze manier. Ik ga dan ook maar even iets anders doen.quote:Op zondag 28 augustus 2005 14:41 schreef milagro het volgende:
Is Fok bij jullie ook traag, of ligt dat aan mij
Blijven oefenen... dan krijg je er vanzelf meer handigheid inquote:Op zondag 28 augustus 2005 14:55 schreef Tamaartje het volgende:
[..]
Maar ik ben er ook nog![]()
Alleen was ik op het verkeerde moment
heb net de leuters en billen gemist
Forum Opties | |
---|---|
Forumhop: | |
Hop naar: |