De belangrijke dingen in het leven zeg maarquote:Op zondag 28 augustus 2005 17:27 schreef Lolalala het volgende:
Ze hebben het weer gigantisch over seks, plompzaken, tarrels (dat is als er scheit aan je reethaar blijft hangen)... En wie van de mannen hun schaamhaar scheert en bijhoudt etc.
Het gaat om commentaar op de streamverslagen en niet om commentaar op de streams.quote:Op maandag 29 augustus 2005 02:40 schreef KRIBBET het volgende:
wie kan mij uitleggen wat het verschil is tussen commentaar en slowchat?
Hij krijgt de Roel-behandeling idd...quote:Zo, Joost wordt gekrioelt door Ingrid.
Kunnen ze niet iets openen wat "gelul in de nacht heet"?? lekker slow commentaar leveren??quote:Op maandag 29 augustus 2005 02:44 schreef APK het volgende:
[..]
Het gaat om commentaar op de streamverslagen en niet om commentaar op de streams.
Nou verzin eens een leuke titel voor dit topic.quote:Op maandag 29 augustus 2005 02:51 schreef KRIBBET het volgende:
[..]
Kunnen ze niet iets openen wat "gelul in de nacht heet"?? lekker slow commentaar leveren??
Weet het ook niet precies meerquote:Op maandag 29 augustus 2005 02:40 schreef KRIBBET het volgende:
wie kan mij uitleggen wat het verschil is tussen commentaar en slowchat?
COMMENTAREN OP DE STREAMVERSLAGEN levert bij mij dus ook verwarring op. Het is namelijk op 2 manieren op de vatten:quote:Op maandag 29 augustus 2005 02:44 schreef APK het volgende:
Het gaat om commentaar op de streamverslagen en niet om commentaar op de streams.
Is nu eindelijk duidelijk, heb dus al die tijd in de verkeerde topic zitten postenquote:Op maandag 29 augustus 2005 10:44 schreef Ripley het volgende:
Even kort:
streamverslagen - verslag van wat je ziet op de streams, liefst zo uitgebreid mogelijk. "dido pakt nu brood in d ekeuken en praat over zus en zo met joost"
commentaar op de streams - vragen, opmerking en observeringen op de verslagen "ik vind rob een lul, zeker als je ziet hoe hij weer over zijn been zanikt!"
SC - ditjes en datjes, gekeuvel van de users hier, niet per se over BB.
Ze zijn niet overdreven knuffelig, maar ze geven elkaar wel telkens vriendschappelijke klopjes en aaitjes en dat soort dingen, mijn Lieske, wat doe je!quote:Op maandag 29 augustus 2005 13:16 schreef Peter6000 het volgende:
Ja, ik heb er een foto van gezien. Stond ook iets van bij dat Lieske graag gekriebeld wordt ofzo![]()
Ja het is zeker alweer leuk en zeker de streams die nu weer gratis zijn, vreselijk verslavend zeg.quote:Op maandag 29 augustus 2005 14:01 schreef BliksemSchigt het volgende:
* BliksemSchigt vind het nu alweer leuk
Forum Opties | |
---|---|
Forumhop: | |
Hop naar: |