quote:
Weet het ook niet precies meer
DE STREAMVERSLAGEN zijn in ieder geval voor de verslagen van de streams, hierin dienen alleen de lange overzichtelijke verslagen te komen, en verder niets.
Dat leest lekker weg, maar het nadeel is dat de posts die er niet in thuis horen dus niet verwijderd worden
![]()
quote:
COMMENTAREN OP DE STREAMVERSLAGEN levert bij mij dus ook verwarring op. Het is namelijk op 2 manieren op de vatten:
01 commentaren op de door fokkers geschreven verslagen in "de streamverslagen van xx augustus"
02 commentaren op de streams van talpa, bijvoorbeeld "Wat heeft linda toch een hinderlijke stem, en ze zegt alweer niets zinnigs
![]()
"
Inmiddels lijkt de 2e optie mij de meest logische, wat is inderdaad de vraag oproept: waarom nog een slowchat erbij. Commentaren op de streamsverslagen zijn praktisch gezien al een vorm van slowchat.
Die tv uitzending gisteren vond ik weinig boeiend, maar merk al wel dat ik het op internet kijken en gezellig samen commentaar leveren erg gezellig vind
Maar weet dus nog steeds niet of dat nu in slowchat moet, of in commentaren op de streamverslagen