abonnement Unibet Coolblue Bitvavo
pi_30910993
quote:
Op zondag 25 september 2005 11:09 schreef MrDoegewoon het volgende:

[..]

Een van de redenen waar SIgames nog steeds niet met een 3d engine werkt is juist omdat het zo onrealistisch is. En jij bent een typische gamer, "Het ziet er mooier uit dus is beter"

EA zal nooit met hun manager kunnen gaat tippen aan FM, en ook deze manager van hun zal WEER gaan floppen.

Ik blijf het leuk vinden dat al die pc game bladen en die gamers denken te weten wat een goede voetbal manager game is, laat dat nou maar is aan de voetbal liefhebber over .

Ps waarom denk je dat er zo weinig TCM/Fifa manager fan sites zijn?? Omdat het zo goed is??
Ik weet er genoeg.

ik ben ook voetbal fan, maar geef meer om het visueele gedeelte dan alleen de cijfertjes, ieder zijn game.

Bovendien is de AI dit jaar enorm verbeterd, meer natuur getrouw. Ik ben er in elk geval wel blij mee. Football manager is voor mij gewoon te saai.
pi_30911018
quote:
Op zondag 25 september 2005 11:14 schreef The_Great_Cornolio het volgende:

[..]

Wachten tot z'n contract afloopt of extra veel bieden, 't moet uiteindelijk lukken. Hij wilde ook niet naar mij (Manchester United) komen, maar 't is me uiteindelijk wel gelukt toen ie transfervrij was. En dat terwijl Real Madrid, Milan en Juventus ook achter 'm aanzaten
Dat is het juist, hij is nu transfervrij heb hem 32.500 pond geboden (max wat ik van Chelsea mag vragen) en ruim een 1 pond tekengeld Leek me niet misselijk voor een 15-jarige...
Op maandag voel ik me als Robinson Crusoë: Op zoek naar Vrijdag!
Het leven is als Lucille Werner: het kan raar lopen!
pi_30911146
Oe. Dat FIFA 06 MANAGER ziet er goed uit
pi_30911275
quote:
Op zondag 25 september 2005 11:38 schreef _moder8or_ het volgende:
Oe. Dat FIFA 06 MANAGER ziet er goed uit
  zondag 25 september 2005 @ 12:16:04 #280
529 twi
Het lichtje is uit...
pi_30912003
Het ziet er goed uit ja. Die interface komt me zeer bekend voor. Waar zouden ze die nou vandaan hebben?
pi_30912363
Er goed uitzien betekend nog lang niet dat het een goed spel is, en FM is juist zo goed omdat het zo realistisch is.
West Ham supporters, check: Dutchirons
Dutch Football Manager Site!
Determined to deliver, destined to dominate. - The Third Movement
pi_30912721
quote:
Op zondag 25 september 2005 12:31 schreef MrDoegewoon het volgende:
Er goed uitzien betekend nog lang niet dat het een goed spel is, en FM is juist zo goed omdat het zo realistisch is.
Noem het maar wat je wil. Maar het feit dat ik meer lol heb in het spelen van FIFA Manager/Total Club Manager, is voor mij belangrijker dan alleen getalletjes en een groote database wat zo realistisch zou moeten zijn.

En persoonlijk vind ik het er realitischer over komen als ik daad werklijk mijn speler in actie kan zien inplaats van een dooie pion met een kleurtje van boven af te bekijken, wat nou realisme?
  zondag 25 september 2005 @ 12:49:22 #283
127251 The_Great_Cornolio
Are you threatening me?!
pi_30912817
quote:
Op zondag 25 september 2005 12:45 schreef Apekoek het volgende:

[..]

Noem het maar wat je wil. Maar het feit dat ik meer lol heb in het spelen van FIFA Manager/Total Club Manager, is voor mij belangrijker dan alleen getalletjes en een groote database wat zo realistisch zou moeten zijn.

En persoonlijk vind ik het er realitischer over komen als ik daad werklijk mijn speler in actie kan zien inplaats van een dooie pion met een kleurtje van boven af te bekijken, wat nou realisme?
Geheel jouw mening, zo zijn er mensen die daar een andere mening over hebben. Zoiets heet vrijheid van meningsuiting volgens mij
- "I need Tipi for my bunghole" -
pi_30913255
Het boeiende aan dit soort spellen is voor mij de tactiek. En ik vind dat die in FM niet te overtreffen is...

Dit is wel grappig. In de halve finale van de beker werd AZ (met Patrick Kluivert!) afgeslacht. In de finale is PSV de tegenstander, zij wonnen op penalty's van De Graafschap.

There's a monkey in the jungle watching a vapour trail. Caught up in the conflict between his brain and his tail.
Winnaar Voetbalfoto-onderschriftcompetitie 2006-II, 2008-I.
The Terrifying Snoman | De Wageningse Berg
pi_30915470
Trouwens, over de realisme van Football Manager....Ik zie hier constant posts met screenshots dat mensen met 8-0 en 6-0 of 9-0 winnen, is dat dan zo realistisch? zie hier totaal geen realisme in!

ten tweede zie ik mensen hier steeds spelers naar nederland halen die NOOIT naar nederland zouden komen in het echt! Tevez cisse, cammeronesi!!?!?!? nogmaals, hoezo realisme??? dat is puur arcade!
pi_30915906

Waarom niet? Ze mochten weg van hun club en wilden ook weg. Als je ze dan een goed salaris kan bieden, waarom zouden ze dan niet komen?

Ajax is ook een club die ver kan komen in Europa en altijd speelt...
There's a monkey in the jungle watching a vapour trail. Caught up in the conflict between his brain and his tail.
Winnaar Voetbalfoto-onderschriftcompetitie 2006-II, 2008-I.
The Terrifying Snoman | De Wageningse Berg
pi_30916072
toen Fred nog in brazilie zat haalde ik m ook altijd.. die vent is niet goed wijs, met hem erbij kun je haast niet verliezen
ben nu met vitesse maar het wil niet echt lukken, word steeds 5e al mn goede spelers gaan ook altijd weg
pi_30916445
quote:
Op zondag 25 september 2005 14:50 schreef EnGCatjuh het volgende:

Waarom niet? Ze mochten weg van hun club en wilden ook weg. Als je ze dan een goed salaris kan bieden, waarom zouden ze dan niet komen?

Ajax is ook een club die ver kan komen in Europa en altijd speelt...
Het is gewoon niet realistisch. Spelers van dat caliber komen niet naar de Nederlandse competitie. Dat zou het zelfde zijn als Gerrard, Del Pierro of Robinho naar de Nederlandse competitie komen......zoiets zou gewoon nooit gebeuren.
pi_30916462
quote:
Op zondag 25 september 2005 14:38 schreef Apekoek het volgende:
Trouwens, over de realisme van Football Manager....Ik zie hier constant posts met screenshots dat mensen met 8-0 en 6-0 of 9-0 winnen, is dat dan zo realistisch? zie hier totaal geen realisme in!

ten tweede zie ik mensen hier steeds spelers naar nederland halen die NOOIT naar nederland zouden komen in het echt! Tevez cisse, cammeronesi!!?!?!? nogmaals, hoezo realisme??? dat is puur arcade!
Bwhahahaha in dat TCM konden zulk soort dingen aan de lopende band dus want huil je nou? FM arcarde noemen ga je mond spoelen man, ga is lekker in dat Fifa manager topic spelen (wat overigens zo goed als dood is).

En waarom zou een uitslag van 9-0 of 10-0 niet kunnen?? Neej jij hebt echt verstand van voetbal
pi_30916497
quote:
Op zondag 25 september 2005 15:09 schreef Apekoek het volgende:

[..]

Het is gewoon niet realistisch. Spelers van dat caliber komen niet naar de Nederlandse competitie. Dat zou het zelfde zijn als Gerrard, Del Pierro of Robinho naar de Nederlandse competitie komen......zoiets zou gewoon nooit gebeuren.
Jongen de makers van TCM en dat Fifa manager gedoe mogen nog niet eens de voeten poetsen van de mensen van SIgames, FM is gewoonz o realistisch omdat die gasten jaren lang ervaring hebben en daarnaast een echt goed research team hebben in tegenstelling tot EA.
pi_30916551
quote:
Op zondag 25 september 2005 15:10 schreef MrDoegewoon het volgende:

[..]

En waarom zou een uitslag van 9-0 of 10-0 niet kunnen?? Neej jij hebt echt verstand van voetbal
Nee jij wel zeker? Het is gewoon dom van je dat je zo praat want je weet zelf ook dat het niet realistisch is, dus kom AUB niet meer zeiken hoe realistisch het heilige FM is. Zo vaak zie ik clubs niet met 9-0 verliezen in dezelfde competitie (op het zelfde niveau dus).
pi_30916611
quote:
Op zondag 25 september 2005 15:11 schreef MrDoegewoon het volgende:

[..]

Jongen de makers van TCM en dat Fifa manager gedoe mogen nog niet eens de voeten poetsen van de mensen van SIgames, FM is gewoonz o realistisch omdat die gasten jaren lang ervaring hebben en daarnaast een echt goed research team hebben in tegenstelling tot EA.
je zegt dat het spel zo realistisch is omdat ze jaren lang ervaring hebben! dat slaat dus totaal nergens op en heeft inhoudelijk niets met het spel zelf te maken.
pi_30916655
quote:
Op zondag 25 september 2005 15:13 schreef Apekoek het volgende:

[..]

Nee jij wel zeker? Het is gewoon dom van je dat je zo praat want je weet zelf ook dat het niet realistisch is, dus kom AUB niet meer zeiken hoe realistisch het heilige FM is. Zo vaak zie ik clubs niet met 9-0 verliezen in dezelfde competitie (op het zelfde niveau dus).
Gebeurd dan ook niet zo vaak, en in TCM won ik alles met gemak. In FM zijn er idd tactieken te gebruiken waardoor je veel wint, je maakt dan gebruik van kleine foutjes in de engine (het blijft mensen werk).

Ik speel al jaren CM en FM en heb vele andere mangers gezien, alleen die Football World Manager kon tippen aan CM en FM dat TCM heb ik een weekje gespeeld en voelde me daar totaal geen manager in, voelde ook veel meer aan als een tycoon achtige game.
pi_30916686
quote:
Op zondag 25 september 2005 15:15 schreef Apekoek het volgende:

[..]

je zegt dat het spel zo realistisch is omdat ze jaren lang ervaring hebben! dat slaat dus totaal nergens op en heeft inhoudelijk niets met het spel zelf te maken.
Man EA heeft al moeite om een realistisch voetbalsim op de markt te brengen, laat staan dat ze dat dan met een manager kunnen doen? En ja ervaring zorgt er wel degelijk voor dat je game beter en realistischer kan maken.
  zondag 25 september 2005 @ 15:25:57 #295
529 twi
Het lichtje is uit...
pi_30916908
Met alle respect, Doegewoon, jij zegt dat EA moeite heeft een realistische voetbalsim op de markt te brengen.

Wie zegt dat dat het doel is van EA? Ik denk juist dat FIFA zo populair is omdat het niet zo moeilijk is om te doen. En precies hetzelfde zal gelden voor dat FIFA Manager gebeuren. Alleen ik wens het niet te spelen, want ik vind PES en FM gewoon veel beter.
pi_30916944
quote:
Op zondag 25 september 2005 15:18 schreef MrDoegewoon het volgende:

[..]

Man EA heeft al moeite om een realistisch voetbalsim op de markt te brengen, laat staan dat ze dat dan met een manager kunnen doen? En ja ervaring zorgt er wel degelijk voor dat je game beter en realistischer kan maken.
Duidelijk, jij FM fan ik TCM/FIFAM fan.
pi_30916947
Zoals ik dus al eerder aangaf is het zoals wat jij zegt Fifa en Fifa manager gericht op de gamer en de FM en PES (al was ik eerst Fifa speler, totdat PES ook op de PC kwam ) meer voor de echte voetbal liefhebber.
  zondag 25 september 2005 @ 15:46:43 #298
127251 The_Great_Cornolio
Are you threatening me?!
pi_30917555
Alle respect voor de hele discussie, maar volgens mij is dit 'n topic over FM. Dan zou je dus ook zeggen dat 't hier over FM gaat en niet de vergelijking getrokken moet worden met andere spellen.

Dus Apekoek, ik denk dat je met jouw onderwerp 'n ander topic moet zoeken/openen. Zo komen we er in ieder geval niet uit, want 't blijft de mening van de één tegen die van de ander.
- "I need Tipi for my bunghole" -
pi_30917911
het is ook niet realistisch, als het realistisch zou zijn zou ik het niet kunnen, want een echte coach zijn is wel iets meer dan wat naampjes kopen en een opstelling maken
tis maar een spelletje jongens
pi_30918076
quote:
Op zondag 25 september 2005 14:38 schreef Apekoek het volgende:

Als je tactiek goed is, win je nu eenmaal met een grote club met ruime cijfers van een n00b club. Of dat nu zo onrealistisch is, of dat jij nog nooit van goed managen gehoord hebt is hier dus de echte vraag...
Arcade my ass
JOHNNY HEITINGA
abonnement Unibet Coolblue Bitvavo
Forum Opties
Forumhop:
Hop naar:
(afkorting, bv 'KLB')