Ik weet er genoeg.quote:Op zondag 25 september 2005 11:09 schreef MrDoegewoon het volgende:
[..]
Een van de redenen waar SIgames nog steeds niet met een 3d engine werkt is juist omdat het zo onrealistisch is. En jij bent een typische gamer, "Het ziet er mooier uit dus is beter"
EA zal nooit met hun manager kunnen gaat tippen aan FM, en ook deze manager van hun zal WEER gaan floppen.
Ik blijf het leuk vinden dat al die pc game bladen en die gamers denken te weten wat een goede voetbal manager game is, laat dat nou maar is aan de voetbal liefhebber over.
Ps waarom denk je dat er zo weinig TCM/Fifa manager fan sites zijn?? Omdat het zo goed is??
Dat is het juist, hij is nu transfervrij heb hem 32.500 pond geboden (max wat ik van Chelsea mag vragen) en ruim een 1 pond tekengeldquote:Op zondag 25 september 2005 11:14 schreef The_Great_Cornolio het volgende:
[..]
Wachten tot z'n contract afloopt of extra veel bieden, 't moet uiteindelijk lukken. Hij wilde ook niet naar mij (Manchester United) komen, maar 't is me uiteindelijk wel gelukt toen ie transfervrij was. En dat terwijl Real Madrid, Milan en Juventus ook achter 'm aanzaten
quote:Op zondag 25 september 2005 11:38 schreef _moder8or_ het volgende:
Oe. Dat FIFA 06 MANAGER ziet er goed uit
Noem het maar wat je wil. Maar het feit dat ik meer lol heb in het spelen van FIFA Manager/Total Club Manager, is voor mij belangrijker dan alleen getalletjes en een groote database wat zo realistisch zou moeten zijn.quote:Op zondag 25 september 2005 12:31 schreef MrDoegewoon het volgende:
Er goed uitzien betekend nog lang niet dat het een goed spel is, en FM is juist zo goed omdat het zo realistisch is.
Geheel jouw mening, zo zijn er mensen die daar een andere mening over hebben. Zoiets heet vrijheid van meningsuiting volgens mijquote:Op zondag 25 september 2005 12:45 schreef Apekoek het volgende:
[..]
Noem het maar wat je wil. Maar het feit dat ik meer lol heb in het spelen van FIFA Manager/Total Club Manager, is voor mij belangrijker dan alleen getalletjes en een groote database wat zo realistisch zou moeten zijn.
En persoonlijk vind ik het er realitischer over komen als ik daad werklijk mijn speler in actie kan zien inplaats van een dooie pion met een kleurtje van boven af te bekijken, wat nou realisme?
Het is gewoon niet realistisch. Spelers van dat caliber komen niet naar de Nederlandse competitie. Dat zou het zelfde zijn als Gerrard, Del Pierro of Robinho naar de Nederlandse competitie komen......zoiets zou gewoon nooit gebeuren.quote:Op zondag 25 september 2005 14:50 schreef EnGCatjuh het volgende:
Waarom niet? Ze mochten weg van hun club en wilden ook weg. Als je ze dan een goed salaris kan bieden, waarom zouden ze dan niet komen?
Ajax is ook een club die ver kan komen in Europa en altijd speelt...
Bwhahahaha in dat TCM konden zulk soort dingen aan de lopende band dus want huil je nou? FM arcarde noemen ga je mond spoelen man, ga is lekker in dat Fifa manager topic spelen (wat overigens zo goed als dood is).quote:Op zondag 25 september 2005 14:38 schreef Apekoek het volgende:
Trouwens, over de realisme van Football Manager....Ik zie hier constant posts met screenshots dat mensen met 8-0 en 6-0 of 9-0 winnen, is dat dan zo realistisch? zie hier totaal geen realisme in!
ten tweede zie ik mensen hier steeds spelers naar nederland halen die NOOIT naar nederland zouden komen in het echt! Tevez cisse, cammeronesi!!?!?!? nogmaals, hoezo realisme??? dat is puur arcade!
Jongen de makers van TCM en dat Fifa manager gedoe mogen nog niet eens de voeten poetsen van de mensen van SIgames, FM is gewoonz o realistisch omdat die gasten jaren lang ervaring hebben en daarnaast een echt goed research team hebben in tegenstelling tot EA.quote:Op zondag 25 september 2005 15:09 schreef Apekoek het volgende:
[..]
Het is gewoon niet realistisch. Spelers van dat caliber komen niet naar de Nederlandse competitie. Dat zou het zelfde zijn als Gerrard, Del Pierro of Robinho naar de Nederlandse competitie komen......zoiets zou gewoon nooit gebeuren.
Nee jij wel zeker? Het is gewoon dom van je dat je zo praat want je weet zelf ook dat het niet realistisch is, dus kom AUB niet meer zeiken hoe realistisch het heilige FM is. Zo vaak zie ik clubs niet met 9-0 verliezen in dezelfde competitie (op het zelfde niveau dus).quote:Op zondag 25 september 2005 15:10 schreef MrDoegewoon het volgende:
[..]
En waarom zou een uitslag van 9-0 of 10-0 niet kunnen?? Neej jij hebt echt verstand van voetbal
je zegt dat het spel zo realistisch is omdat ze jaren lang ervaring hebben!quote:Op zondag 25 september 2005 15:11 schreef MrDoegewoon het volgende:
[..]
Jongen de makers van TCM en dat Fifa manager gedoe mogen nog niet eens de voeten poetsen van de mensen van SIgames, FM is gewoonz o realistisch omdat die gasten jaren lang ervaring hebben en daarnaast een echt goed research team hebben in tegenstelling tot EA.
Gebeurd dan ook niet zo vaak, en in TCM won ik alles met gemak. In FM zijn er idd tactieken te gebruiken waardoor je veel wint, je maakt dan gebruik van kleine foutjes in de engine (het blijft mensen werk).quote:Op zondag 25 september 2005 15:13 schreef Apekoek het volgende:
[..]
Nee jij wel zeker? Het is gewoon dom van je dat je zo praat want je weet zelf ook dat het niet realistisch is, dus kom AUB niet meer zeiken hoe realistisch het heilige FM is. Zo vaak zie ik clubs niet met 9-0 verliezen in dezelfde competitie (op het zelfde niveau dus).
Man EA heeft al moeite om een realistisch voetbalsim op de markt te brengen, laat staan dat ze dat dan met een manager kunnen doen? En ja ervaring zorgt er wel degelijk voor dat je game beter en realistischer kan maken.quote:Op zondag 25 september 2005 15:15 schreef Apekoek het volgende:
[..]
je zegt dat het spel zo realistisch is omdat ze jaren lang ervaring hebben!dat slaat dus totaal nergens op en heeft inhoudelijk niets met het spel zelf te maken.
Duidelijk, jij FM fan ik TCM/FIFAM fan.quote:Op zondag 25 september 2005 15:18 schreef MrDoegewoon het volgende:
[..]
Man EA heeft al moeite om een realistisch voetbalsim op de markt te brengen, laat staan dat ze dat dan met een manager kunnen doen? En ja ervaring zorgt er wel degelijk voor dat je game beter en realistischer kan maken.
Als je tactiek goed is, win je nu eenmaal met een grote club met ruime cijfers van een n00b club. Of dat nu zo onrealistisch is, of dat jij nog nooit van goed managen gehoord hebt is hier dus de echte vraag...quote:Op zondag 25 september 2005 14:38 schreef Apekoek het volgende:
Trouwens, over de realisme van Football Manager....Ik zie hier constant posts met screenshots dat mensen met 8-0 en 6-0 of 9-0 winnen, is dat dan zo realistisch? zie hier totaal geen realisme in!
ten tweede zie ik mensen hier steeds spelers naar nederland halen die NOOIT naar nederland zouden komen in het echt! Tevez cisse, cammeronesi!!?!?!? nogmaals, hoezo realisme??? dat is puur arcade!
Forum Opties | |
---|---|
Forumhop: | |
Hop naar: |