Jahoor, eentje voor jou?quote:Op maandag 26 september 2005 20:05 schreef Erasmo het volgende:
Iemand die nog een kaartje wil trekken?
quote:Op maandag 26 september 2005 20:05 schreef Erasmo het volgende:
Iemand die nog een kaartje wil trekken?
quote:Op maandag 26 september 2005 20:08 schreef Viperdesign het volgende:
Zou graag iets willen hebben vóór en over morgen, dinsdag 27 september..
De kaart vóór en over Dinsdag 27 Septemberquote:Op maandag 26 september 2005 20:08 schreef Viperdesign het volgende:
Zou graag iets willen hebben vóór en over morgen, dinsdag 27 september..
Vrijspraak? Ik kan weer slapen.quote:Op maandag 26 september 2005 20:48 schreef Alicey het volgende:
Je zult morgen open staan om je droom waar te maken.
quote:Op dinsdag 27 september 2005 22:38 schreef nokwanda het volgende:
wie wil er een kaart trekken voor me? Algemeen
quote:
Trek jij nou in 1 minuut meerdere kaarten?quote:
Tuurlijkquote:Op woensdag 28 september 2005 00:24 schreef Morwen het volgende:
-Delta-, ik zie dat je er nu bent![]()
Wil je een kaart voor mij trekken? Algemeen, graag of wat voor je eigen gevoel goed voelt bij mij![]()
Als je nu niet meer kan is morgen of een andere dag ook goed. Bedankt alvast![]()
Oh dat is fijnquote:Op woensdag 28 september 2005 00:38 schreef Morwen het volgende:
Thanx![]()
Die klopt heel goed met 1 en anderHet verrast me niet zeg maar
![]()
Dank je. Ik moet nog even zien wat ik ermee kan.quote:Op woensdag 28 september 2005 00:18 schreef -Delta- het volgende:
[..]
[afbeelding]
Staven 5: Wrijving
Overeenkomstig de kwaliteit van het getal vijf staat deze kaart voor een belangrijke uitdaging, die hier bij de Staven vooral op de weg van rijpwording en zelfontplooing ligt. Ze wijst daarmee op een taak die de vraagsteller dient te volbrengen, ongeacht of het hem meteen bij de eerste poging lukt of niet. Hoe dan ook zal hij erdoor groeien.
Het benadrukt dat de uitdaging meer een grensoverschrijdend karakter heeft, omdat hier een stap moet worden gezet, die het kader van alle ervaringen tot dusver te buiten gaat.
quote:Op woensdag 28 september 2005 10:36 schreef BarraCupraCuda het volgende:
Wil je een kaart voor mij trekken? Algemeen
dank u vriendelijk
quote:
De kaart voor jou:quote:Op woensdag 28 september 2005 23:11 schreef vamperotica het volgende:
Als er iemand zin heeft om een kaartje voor mij te trekken, dan graag een met betrekking tot "mijn gezinnetje".. Nu en in de toekomst zeg maar.......
quote:Op vrijdag 30 september 2005 11:02 schreef teigan het volgende:
Zou iemand een kaart voor mij kunnen trekken..
Kan het over studie gaan zeg maar?
Hallo iedereen!quote:Op maandag 29 augustus 2005 11:00 schreef freija het volgende:
Hallo Alicey,
zou je voor mij een kaart willen trekken met betrekking tot de date die van vorige week uitgesteld is naar deze week woensdag?
Forum Opties | |
---|---|
Forumhop: | |
Hop naar: |