abonnement Unibet Coolblue Bitvavo
  maandag 26 september 2005 @ 20:05:46 #151
121348 Erasmo
f/8 and be there.
pi_30951405
Iemand die nog een kaartje wil trekken?
pi_30951486
Zou graag iets willen hebben vóór en over morgen, dinsdag 27 september.

.
  maandag 26 september 2005 @ 20:24:31 #153
118850 -Delta-
Hatsa snatsa
pi_30951993
quote:
Op maandag 26 september 2005 20:05 schreef Erasmo het volgende:
Jahoor, eentje voor jou?
If you believe in yourself enough,
And know what you want,
You're gonna make it happen...
  maandag 26 september 2005 @ 20:48:07 #154
70076 Alicey
Miss Speedy
pi_30952850
quote:
Op maandag 26 september 2005 20:05 schreef Erasmo het volgende:

Staven 9

Staven 9 staat voor zelfverdediging, standvastigheid en jezelf staande houden. Je bent op het ergste voorbereid, en bent misschien zelfs een beetje paranoide te noemen. Wat je probeert zul je zonder ophouden blijven betrachten. Wanneer je plannen de grond in worden geslagen, zul je direct opstaan om het opnieuw te proberen. Je zult je verborgen krachten ervaren.
  maandag 26 september 2005 @ 20:48:37 #155
70076 Alicey
Miss Speedy
pi_30952864
quote:
Op maandag 26 september 2005 20:08 schreef Viperdesign het volgende:

.

Staven Aas

Staven Aas staat voor creativiteit en enthausiasme. Je zult morgen open staan om je droom waar te maken. Doordat je in jezelf gelooft zul je anderen ook kunnen inspireren, en is succes verzekerd. Door je angsten onder ogen te komen, zul je in staat zijn je grenzen te verleggen. Geloof in jezelf.
  maandag 26 september 2005 @ 20:50:53 #156
118850 -Delta-
Hatsa snatsa
pi_30952948
quote:
Op maandag 26 september 2005 20:08 schreef Viperdesign het volgende:

.
De kaart vóór en over Dinsdag 27 September :

De Keizer:

Deze kaart staat voor recht en orde, voor structuur, consequentheid, de bereidheid om verantwoordelijkheid te dragen en nuchtere, realistische handelwijzen. Vaak betekent ze dat iets wat al sinds lang voorgenomen, gepland of voorbereid wordt, nu concrete vorm aanneemt. Daarnaast staat de kaart voor zekerheid en symboliseert zo de wil, kracht en vastbeslotenheid om het bereikte te verdedigen.

De nadruk wordt gelegd op de drijvende kracht, het dynamische aspect van "de Keizer".
And know what you want,
pi_30953788
quote:
Op maandag 26 september 2005 20:48 schreef Alicey het volgende:
Je zult morgen open staan om je droom waar te maken.
Vrijspraak? Ik kan weer slapen. .
M'n ex komt langs. .

.

[ Bericht 12% gewijzigd door Viperdesign op 27-09-2005 22:47:11 ]
pi_30984298
wie wil er een kaart trekken voor me? Algemeen
Umuntu Ngumuntu Ngabantu
"Those who look before they leap, never leap".
http://www.dierenthuis-naar-almere.nl
pi_30987945
quote:
Op dinsdag 27 september 2005 22:38 schreef nokwanda het volgende:
wie wil er een kaart trekken voor me? Algemeen

Staven 5: Wrijving

Overeenkomstig de kwaliteit van het getal vijf staat deze kaart voor een belangrijke uitdaging, die hier bij de Staven vooral op de weg van rijpwording en zelfontplooing ligt. Ze wijst daarmee op een taak die de vraagsteller dient te volbrengen, ongeacht of het hem meteen bij de eerste poging lukt of niet. Hoe dan ook zal hij erdoor groeien.

Het benadrukt dat de uitdaging meer een grensoverschrijdend karakter heeft, omdat hier een stap moet worden gezet, die het kader van alle ervaringen tot dusver te buiten gaat.
And know what you want,
pi_30988012
quote:

Staven 9
quote:

Staven Aas
Trek jij nou in 1 minuut meerdere kaarten?
And know what you want,
pi_30988133
-Delta-, ik zie dat je er nu bent

Wil je een kaart voor mij trekken? Algemeen, graag of wat voor je eigen gevoel goed voelt bij mij

Als je nu niet meer kan is morgen of een andere dag ook goed. Bedankt alvast
I used to work in a morgue........I am a people person
Only Human
pi_30988367
quote:
Op woensdag 28 september 2005 00:24 schreef Morwen het volgende:
-Delta-, ik zie dat je er nu bent

Wil je een kaart voor mij trekken? Algemeen, graag of wat voor je eigen gevoel goed voelt bij mij

Als je nu niet meer kan is morgen of een andere dag ook goed. Bedankt alvast
Tuurlijk
Deze heb ik voor je getrokken:

De dood

De Dood staat voor het grote loslaten, voor het natuurlijke einde, voor het absolute afscheid. In tegenstelling tot wat vrij algemeen gevreesd wordt, wijst de kaart slechts in zeldzame uitzonderingsgevallen op de lichamelijke dood van deze of gene. Ze beschrijft in feite de vele "doden" die we in de loop van ons leven moeten "sterven". Ze is aanwijzing dat iets geheel natuurlijk ten einde loopt, dat het tijd is om afscheid te nemen.

De kaart benadrukt dat uit het verval- en rottingsproces van het oude de humus ontstaat, die de sterker geworden, vruchtbare bodem voor een nieuwe ontwikkeling zal vormen.
And know what you want,
pi_30988452
Thanx

Die klopt heel goed met 1 en ander Het verrast me niet zeg maar
I used to work in a morgue........I am a people person
Only Human
pi_30988557
quote:
Op woensdag 28 september 2005 00:38 schreef Morwen het volgende:
Thanx

Die klopt heel goed met 1 en ander Het verrast me niet zeg maar
Oh dat is fijn
Is altijd "prettig" als je er iets (bekends) uit kunt halen
(Had ik laatst ook toen jij een kaart voor mij had getrokken).
And know what you want,
pi_30992797
quote:
Op woensdag 28 september 2005 00:18 schreef -Delta- het volgende:

[..]

[afbeelding]

Staven 5: Wrijving

Overeenkomstig de kwaliteit van het getal vijf staat deze kaart voor een belangrijke uitdaging, die hier bij de Staven vooral op de weg van rijpwording en zelfontplooing ligt. Ze wijst daarmee op een taak die de vraagsteller dient te volbrengen, ongeacht of het hem meteen bij de eerste poging lukt of niet. Hoe dan ook zal hij erdoor groeien.

Het benadrukt dat de uitdaging meer een grensoverschrijdend karakter heeft, omdat hier een stap moet worden gezet, die het kader van alle ervaringen tot dusver te buiten gaat.
Dank je. Ik moet nog even zien wat ik ermee kan.
Umuntu Ngumuntu Ngabantu
"Those who look before they leap, never leap".
http://www.dierenthuis-naar-almere.nl
  woensdag 28 september 2005 @ 10:36:42 #166
130154 BarraCupraCuda
yeah im talking to you!
pi_30993479
Wil je een kaart voor mij trekken? Algemeen
dank u vriendelijk
Death is lighter than a feather, duty heavier than a mountain.
The only easy day is yesterday
stay frosty
pi_30999862
* Piemol meldt zich voor een kaart
"If God didn't want us to masturbate he would've made our arms shorter"
pi_31008673
quote:
Op woensdag 28 september 2005 10:36 schreef BarraCupraCuda het volgende:
Wil je een kaart voor mij trekken? Algemeen
dank u vriendelijk

Staven 7

Deze kaart staat voor zelfgeloof en zelfrealisatie. De heersende gedachte is "de beste verdediging is de aanval". Je zult gaan voor wat je wilt, en daarvoor doen wat nodig is. Je weet dat het gelijk zich aan je zijde bevindt, en zal daarom gedreven zijn om krachtig op te treden.
pi_31008886
quote:
Op woensdag 28 september 2005 14:53 schreef Piemol het volgende:
* Piemol meldt zich voor een kaart

Zwaarden Aas

Deze kaart staat voor waarheid en karakter. Je zult in staat zijn om een situatie objectief te bekijken, en alle facetten in het geheel te analyseren. Je zult in staat zijn om te doen wat juist is op het moment, en de verantwoordelijkheid nemen voor je daden. Je zult eerlijk zijn in je wegen, en zonder twijfelen de situatie handelen.
pi_31012856
Als er iemand zin heeft om een kaartje voor mij te trekken, dan graag een met betrekking tot "mijn gezinnetje".. Nu en in de toekomst zeg maar.......
No farewell could be the last one.
If you long to meet again...
pi_31013097
edit : laat maar

[ Bericht 70% gewijzigd door sitting_elfling op 30-09-2005 12:37:38 ]
People once tried to make Chuck Norris toilet paper. He said no because Chuck Norris takes crap from NOBODY!!!!
Megan Fox makes my balls look like vannilla ice cream.
pi_31052869
Zou iemand een kaart voor mij kunnen trekken..

Kan het over studie gaan zeg maar?
You don't have to know why you do something to stop doing it. All you have to do is to take a close look at what you are actually doing and decide to stop doing it for that moment!"
  vrijdag 30 september 2005 @ 23:14:14 #173
118850 -Delta-
Hatsa snatsa
pi_31072981
quote:
Op woensdag 28 september 2005 23:11 schreef vamperotica het volgende:
Als er iemand zin heeft om een kaartje voor mij te trekken, dan graag een met betrekking tot "mijn gezinnetje".. Nu en in de toekomst zeg maar.......
De kaart voor jou:

Schijven 3: Werk

De stabiele kwaliteit van het getal drie staat in de kleur Schijven voor een fase, waarin het bereikte veilig gesteld en het nieuwe uitgebreid kan worden.

Het accent ligt op het consolideren en stabiliseren van een (door vlijt) bereikte toestand.
And know what you want,
  vrijdag 30 september 2005 @ 23:21:41 #174
118850 -Delta-
Hatsa snatsa
pi_31073223
quote:
Op vrijdag 30 september 2005 11:02 schreef teigan het volgende:
Zou iemand een kaart voor mij kunnen trekken..

Kan het over studie gaan zeg maar?

De Toren:

De Toren staat voor de beslissende doorbraak, de ommekeer in of het losbreken uit beperkende verhoudingen of verkeerde, verharde voorstellingen of gedragswijzen.
Daarbij is datgene wat we achter ons laten, altijd iets ouds en vertrouwds, dat tot dan toe aan onze zekerheid bijdroeg. Aldus is het begrijpelijk waarom we "De Toren" doorgaans met angst en beven tegemoet zien en ervaren, maar achteraf terugkijkend beseffen dat de kaart de beslissende stap, de eigenlijke doorbraak betekende.

De kaart legt het accent op de gedachte van de loutering door - althans voor de niet-beseffenden - de kwellingen van het vagevuur. De kaart kan daarom aankondigen dat we net zo lang lijden en door het (nood)lot gefolterd worden, tot we tot het doorslaggevende inzicht komen, de al zo lang noodzakelijke stap zetten of gewoon simpelweg ons uiterste best doen.
And know what you want,
pi_31084514
quote:
Op maandag 29 augustus 2005 11:00 schreef freija het volgende:
Hallo Alicey,
zou je voor mij een kaart willen trekken met betrekking tot de date die van vorige week uitgesteld is naar deze week woensdag?
Hallo iedereen!
Ben weer terug na maandje afwezigheid
Morgen (als het goed is) die date, die steeds weer uit en uitgesteld werd!
Ondertussen is het contact heel relaxed geweest en zijn bedenkingen wat naar de achtergrond gezakt. Ben benieuwd hoe de kaarten er nu voor staan en ga ik het (D.V.) morgen checken
Met mijn gedachten ergens anders ben ik altijd overal :)
  zaterdag 1 oktober 2005 @ 19:30:01 #176
70076 Alicey
Miss Speedy
pi_31093581
quote:
Op zaterdag 1 oktober 2005 14:03 schreef freija het volgende:

[..]

Hallo iedereen!
Ben weer terug na maandje afwezigheid
Morgen (als het goed is) die date, die steeds weer uit en uitgesteld werd!
Ondertussen is het contact heel relaxed geweest en zijn bedenkingen wat naar de achtergrond gezakt. Ben benieuwd hoe de kaarten er nu voor staan en ga ik het (D.V.) morgen checken
Er is trouwens ook een nieuw topic "Pluk de kaarten", waar alles iets breder bekeken wordt. Wil je dat ik daar een kleine legging doe (verleden/heden/toekomst of kern/gids/afleiding/uitkomst), of wil je dat ik hier een enkele kaart trek die alles omvat?
pi_31093894
Hmm, ik zoek je andere topic even op, ben wel benieuwd naar heden en toekomst
Met mijn gedachten ergens anders ben ik altijd overal :)
pi_31128668
quote:
Op vrijdag 30 september 2005 23:14 schreef -Delta- het volgende:

[..]

De kaart voor jou:

[afbeelding]

Schijven 3: Werk

De stabiele kwaliteit van het getal drie staat in de kleur Schijven voor een fase, waarin het bereikte veilig gesteld en het nieuwe uitgebreid kan worden.

Het accent ligt op het consolideren en stabiliseren van een (door vlijt) bereikte toestand.
Dank je.... hier kan ik wat mee!
No farewell could be the last one.
If you long to meet again...
  maandag 3 oktober 2005 @ 15:12:37 #179
1087 Merisse
broddeltante
pi_31146046
Heb op het ogenblik een crisis in mijn werk (ben boventallig verklaard) en de rest loopt niet even soepel (moet een kaakoperatie en om alle ellende te ontlopen hebben we een vakantie geboekt... naar Bali...)

Dus als iemand een kaart voor me wil trekken voor de komende maanden zou ik dat erg op prijs stellen.
You will never leave my mind
And it turns out to be so much different than our dreams
Now you're, you're a star in heaven
  dinsdag 4 oktober 2005 @ 02:19:13 #180
118850 -Delta-
Hatsa snatsa
pi_31165331
quote:
Op maandag 3 oktober 2005 15:12 schreef Merisse het volgende:
Heb op het ogenblik een crisis in mijn werk (ben boventallig verklaard) en de rest loopt niet even soepel (moet een kaakoperatie en om alle ellende te ontlopen hebben we een vakantie geboekt... naar Bali...)

Dus als iemand een kaart voor me wil trekken voor de komende maanden zou ik dat erg op prijs stellen.
Merisse, ik heb er een voor je getrokken:

Staven Koningin:

In de regel vertegenwoordigt een Koningin een vrouw, in uitzonderingsgevallen echter ook wel een man. Of met deze kaart op de vrager zelf of een andere persoon wordt gedoeld, hangt zowel van de vraagstelling af, als van de plaats waarop de kaart in een legpatroon valt.

De Koningin van Staven staat voor een persoon die de vrouwelijke kant van het element vuur vertegenwoordigt. Dat maakt haar tot iemand die erg enthousiast is en open staat voor uitdagingen die om moed, ondernemingslust en durf vragen of naar avontuur ruiken.
Het benadrukt haar temperament en hartstocht.

Beroep: De mogelijkheid en de rijpheid om grotere taken op je te nemen - de wens naar meer onafhankelijkheid.
And know what you want,
  dinsdag 4 oktober 2005 @ 16:02:15 #181
34156 Mirage
Smile !!!
pi_31177502
Zou iemand een kaart voor mij willen trekken ?
Men occasionally stumble over the truth, but most of them pick themselves up and hurry off as if nothing ever happened.
Sir Winston Churchill
  dinsdag 4 oktober 2005 @ 20:23:22 #182
118850 -Delta-
Hatsa snatsa
pi_31184891
quote:
Op dinsdag 4 oktober 2005 16:02 schreef Mirage het volgende:
Zou iemand een kaart voor mij willen trekken ?
Voor Mirage:

Schijven 2: Verandering:

Op het gebied van schijven komt de polariteit van het getal 2 tot uitdrukking in het wisselspel der krachten. De kaart staat voor flexibiliteit en afwisseling, maar ook voor de constante uitwisseling der krachten, zoals bijvoorbeeld in de gelijk blijvende wisseling tussen dag en nacht, eb en vloed of de opeenvolging der seizoenen.

De nadruk ligt op de evenwichtigheid die volgt uit het constante stromen tussen 2 spanningspolen, die - eeuwig met elkaar verbonden - tot een gestage wederzijdse uitwisseling komen.
De kaart symboliseert hier natuurlijke en wezenlijke veranderingen, maar ook eenvoudig afwisseling.
And know what you want,
  dinsdag 4 oktober 2005 @ 20:26:58 #183
118850 -Delta-
Hatsa snatsa
pi_31184989
Mirage:
Zou jij misschien voor mij ook een keertje een kaart kunnen trekken?
Ik heb altijd veel van je TRU bijdrages gelezen en 2 jaar geleden nog een keer met jou op IRC gechat in een groepje over tarot, dus zou het erg leuk vinden om van jou een trekking te krijgen.
Hoeft niet snel hoor, een keer als je tijd hebt.
And know what you want,
  dinsdag 4 oktober 2005 @ 21:33:38 #184
121348 Erasmo
f/8 and be there.
pi_31187038
Een kaartje over mijn liefdesleven als iemand even wilt?
  woensdag 5 oktober 2005 @ 00:15:11 #185
1087 Merisse
broddeltante
pi_31192321
quote:
Op dinsdag 4 oktober 2005 02:19 schreef -Delta- het volgende:
Staven Koningin:
... iemand die erg enthousiast is en open staat voor uitdagingen die om moed, ondernemingslust en durf vragen of naar avontuur ruiken.
Het benadrukt haar temperament en hartstocht.

Beroep: De mogelijkheid en de rijpheid om grotere taken op je te nemen - de wens naar meer onafhankelijkheid.[/i]
Wow Delta, bedankt, wat een mooie kaart! Is voor mij de positieve aanmoediging die ik wel kan gebruiken. Ik zit er aan te denken om te solliciteren op een baan die een paar schalen hoger ligt maar zat erg te twijfelen of ik dat wel aan kan. Die kaart zegt me: meid ga ervoor! En ook het avontuurlijke Bali zal ik dan maar niet uit de weg gaan
You will never leave my mind
And it turns out to be so much different than our dreams
Now you're, you're a star in heaven
  woensdag 5 oktober 2005 @ 03:21:24 #186
118850 -Delta-
Hatsa snatsa
pi_31195330
quote:
Op woensdag 5 oktober 2005 00:15 schreef Merisse het volgende:

Wow Delta, bedankt, wat een mooie kaart! Is voor mij de positieve aanmoediging die ik wel kan gebruiken. Ik zit er aan te denken om te solliciteren op een baan die een paar schalen hoger ligt maar zat erg te twijfelen of ik dat wel aan kan. Die kaart zegt me: meid ga ervoor! En ook het avontuurlijke Bali zal ik dan maar niet uit de weg gaan
Wat leuk Merisse, dat je iets met de kaart kunt.
Ik vond hem iets positiefs zeggen, maar op die paar korte zinnetjes na ken ik je situatie natuurlijk niet, dus is het toch moeilijk om te kijken hoe en waar het precies op zou kunnen slaan.
Succes met solliciteren iig en veel beterschap toegewenst!
(En een fijne vakantie! )
And know what you want,
pi_31197278
zou iemand voor mij ook een kaartje willen trekken?
pi_31197881
-Delta- bedankt voor mijn kaart...

Hij is erg treffend, en heeft mij net weer even de motivatie gegeven om toch nog eens door te zoeken naar de oplossing...

misschien een domme vraag, maar voor wat voor dingen kan je kaarten trekken???
You don't have to know why you do something to stop doing it. All you have to do is to take a close look at what you are actually doing and decide to stop doing it for that moment!"
  woensdag 5 oktober 2005 @ 18:24:07 #189
118850 -Delta-
Hatsa snatsa
pi_31210782
quote:
Op dinsdag 4 oktober 2005 21:33 schreef Erasmo het volgende:
Een kaartje over mijn liefdesleven als iemand even wilt?
Voor jou Erasmo:

Zwaarden Aas:

Overeenkomstig de symbolische waarde van het getal één staan Azen voor kansen die ontdekt en aangegrepen moeten worden. In Zwaarden Aas schuild de kans om iets in te zien, te begrijpen, op te helderen, om een wezenlijke beslissing te nemen of ook om dingen te scheiden die gescheiden dienen te worden.

Het benadrukt de kennisdrang en de wil om de hogere waarheid te kennen.
Tegelijkertijd wordt hier echter duidelijk dat het beslist niet louter en alleen om "slimheid" gaat, maar om een zoeken, dat sterke intuïtieve steun krijgt en naar inzichten leidt, waarbij geest en ziel het eens zijn.

Relaties:
Een grote kans om diepliggende problemen te doorzien, onder woorden te brengen en duidelijkheid te verkrijgen - maar ook de pijnlijke ervaring van de desillusie.
And know what you want,
  woensdag 5 oktober 2005 @ 18:30:36 #190
118850 -Delta-
Hatsa snatsa
pi_31210948
quote:
Op woensdag 5 oktober 2005 09:37 schreef cazizz het volgende:
zou iemand voor mij ook een kaartje willen trekken?
Ja natuurlijk

Voor jou heb ik deze getrokken:

Zwaarden 10: Ondergang:

De tien als het getal van de overvloed staat hier bij de hoogste kaart van de kleur Zwaarden voor het willekeurige einde, de abrupte afloop, de scheidende snede, die door het verstand met genadeloze consequentie uitgevoerd wordt.
Het pijnlijke, meedogenloze aspect van deze ervaring staat hier op de voorgrond.
De kaart geeft aan dat het hier hoe dan ook om een voortijdig einde, een daad van willekeur gaat, die beslist alleen daar gerechtvaardigd is, waar er een streep onder bedenkelijke leefgewoonten, psychische verstrikkingen en dergelijke gezet wordt.
In die gevallen heeft het veel van een chirurgische ingreep, die weliswaar pijnlijk is, maar tevens noodzakelijk om in leven te blijven.
And know what you want,
pi_31211035
Delta..m0cht je n0g eens tijd hebben wil je dan v00r mij 00k weer een (0f meerdere) kaart(en) trekken?

[ Bericht 7% gewijzigd door myxomatosekonijn op 05-10-2005 18:45:13 ]
Het leven is een spel, speel het! (moeder Theresa) * Play is the highest form of research. (Albert Einstein) * Alles wat je aandacht schenkt, groeit. * En zo niet? Dan toch!
  woensdag 5 oktober 2005 @ 18:35:35 #192
118850 -Delta-
Hatsa snatsa
pi_31211066
quote:
Op woensdag 5 oktober 2005 10:12 schreef teigan het volgende:

misschien een domme vraag, maar voor wat voor dingen kan je kaarten trekken???
Eigenlijk over alles; situaties, (vriendschap of liefdes) relaties, werk, studie, algemeen, gezondheid.
Je kan het zo gek niet bedenken.

Zolang het wel een serieuze kwestie is natuurlijk
And know what you want,
  woensdag 5 oktober 2005 @ 18:41:10 #193
118850 -Delta-
Hatsa snatsa
pi_31211199
Ik las in het andere tarot topic, dat Alicey het best druk heeft, dus trek ik nog wat maar wat meer kaartjes hier.

Wel leuk als ze weer tijd heeft, voor de afwisseling hier, meerdere die kaartjes trekken
And know what you want,
  woensdag 5 oktober 2005 @ 18:52:49 #194
118850 -Delta-
Hatsa snatsa
pi_31211486
quote:
Op woensdag 5 oktober 2005 18:34 schreef myxomatosekonijn het volgende:
Delta..m0cht je n0g eens tijd hebben wil je dan v00r mij 00k weer een (0f meerdere) kaart(en) trekken?
Ik heb er eentje voor je getrokken (voor een bredere legging, kun je in het andere tarot-topic "Pluk de kaarten" vragen, anders wordt het een beetje een rommeltje denk ik )

Schijven Aas:

Overeenkomstig het getal één wijzen Azen op kansen die ontdekt en aangenomen moeten worden.
Schijven Aas staat in dat opzicht voor de kans om solide resultaten en dingen van blijvende waarde te bereiken. Naast Bekers Aas belooft deze kaart van alle kaarten van de kleine Arcana de grootste kans op geluk. Daarbij staan hier het tastbare en duurzame op de voorgrond.

De kaart maakt duidelijk dat behalve geld en macht ook het verbonden aspect van zinnelijkheid op de voorgrond staat.
And know what you want,
pi_31212311
quote:
Op woensdag 5 oktober 2005 18:52 schreef -Delta- het volgende:

[..]

Ik heb er eentje voor je getrokken (voor een bredere legging, kun je in het andere tarot-topic "Pluk de kaarten" vragen, anders wordt het een beetje een rommeltje denk ik )

[afbeelding]

Schijven Aas:

Overeenkomstig het getal één wijzen Azen op kansen die ontdekt en aangenomen moeten worden.
Schijven Aas staat in dat opzicht voor de kans om solide resultaten en dingen van blijvende waarde te bereiken. Naast Bekers Aas belooft deze kaart van alle kaarten van de kleine Arcana de grootste kans op geluk. Daarbij staan hier het tastbare en duurzame op de voorgrond.

De kaart maakt duidelijk dat behalve geld en macht ook het verbonden aspect van zinnelijkheid op de voorgrond staat.
Wauw dat is snel! Bedankt! Wat w0rdt verstaan 0nder Zinnelijkheid? Als in bijv. 'zin van het leven?'

P.s. Gr00t gelijk dat je er maar 1 getr0kken hebt Dan blijft t wat beter gescheiden
Het leven is een spel, speel het! (moeder Theresa) * Play is the highest form of research. (Albert Einstein) * Alles wat je aandacht schenkt, groeit. * En zo niet? Dan toch!
  woensdag 5 oktober 2005 @ 21:09:05 #196
118850 -Delta-
Hatsa snatsa
pi_31215786
quote:
Op woensdag 5 oktober 2005 19:20 schreef myxomatosekonijn het volgende:

[..]

Wauw dat is snel! Bedankt! Wat w0rdt verstaan 0nder Zinnelijkheid? Als in bijv. 'zin van het leven?'
Zinnelijk kan een vorm van genot zijn.
And know what you want,
pi_31216192
quote:
Op woensdag 5 oktober 2005 21:09 schreef -Delta- het volgende:

[..]

Zinnelijk kan een vorm van genot zijn.
0k
  woensdag 5 oktober 2005 @ 22:06:45 #198
121348 Erasmo
f/8 and be there.
pi_31217696
quote:
Op woensdag 5 oktober 2005 18:24 schreef -Delta- het volgende:

[..]

Voor jou Erasmo:

[afbeelding]

Zwaarden Aas:

Overeenkomstig de symbolische waarde van het getal één staan Azen voor kansen die ontdekt en aangegrepen moeten worden. In Zwaarden Aas schuild de kans om iets in te zien, te begrijpen, op te helderen, om een wezenlijke beslissing te nemen of ook om dingen te scheiden die gescheiden dienen te worden.

Het benadrukt de kennisdrang en de wil om de hogere waarheid te kennen.
Tegelijkertijd wordt hier echter duidelijk dat het beslist niet louter en alleen om "slimheid" gaat, maar om een zoeken, dat sterke intuïtieve steun krijgt en naar inzichten leidt, waarbij geest en ziel het eens zijn.

Relaties:
Een grote kans om diepliggende problemen te doorzien, onder woorden te brengen en duidelijkheid te verkrijgen - maar ook de pijnlijke ervaring van de desillusie.
Tnx!
pi_31226311
quote:
Op dinsdag 4 oktober 2005 20:23 schreef -Delta- het volgende:

[..]

Voor Mirage:

[afbeelding]

Schijven 2: Verandering:

Op het gebied van schijven komt de polariteit van het getal 2 tot uitdrukking in het wisselspel der krachten. De kaart staat voor flexibiliteit en afwisseling, maar ook voor de constante uitwisseling der krachten, zoals bijvoorbeeld in de gelijk blijvende wisseling tussen dag en nacht, eb en vloed of de opeenvolging der seizoenen.

De nadruk ligt op de evenwichtigheid die volgt uit het constante stromen tussen 2 spanningspolen, die - eeuwig met elkaar verbonden - tot een gestage wederzijdse uitwisseling komen.
De kaart symboliseert hier natuurlijke en wezenlijke veranderingen, maar ook eenvoudig afwisseling.
Dank je wel -Delta- !
Mooie toepasselijke kaart !
Er zijn veel zaken aan het veranderen in mijn leven, voornamelijk opzettelijke veranderingen die ik samen met mijn man probeer te bewerkstelligen. (het mannen komen van venus en vrouwen komen van mars spel komt weer aardig in evenwicht ) .
Veranderingen: zowel thuis praktisch als in de verhouding/omgang tussen ons beide als het feit dat we eindelijk een passende school voor onze oudste gevonden hebben en hij daar vanaf a.s. maandag naartoe gaat.
Last but not last, ik ben zwanger ! (= 2 = wederom wisselspel der krachten )

dank je wel !
Kaart voor jou trek ik vanavond
Men occasionally stumble over the truth, but most of them pick themselves up and hurry off as if nothing ever happened.
Sir Winston Churchill
pi_31247719
quote:
[..]

Ja natuurlijk

Zwaarden 10: Ondergang:

De tien als het getal van de overvloed staat hier bij de hoogste kaart van de kleur Zwaarden voor het willekeurige einde, de abrupte afloop, de scheidende snede, die door het verstand met genadeloze consequentie uitgevoerd wordt.
Het pijnlijke, meedogenloze aspect van deze ervaring staat hier op de voorgrond.
De kaart geeft aan dat het hier hoe dan ook om een voortijdig einde, een daad van willekeur gaat, die beslist alleen daar gerechtvaardigd is, waar er een streep onder bedenkelijke leefgewoonten, psychische verstrikkingen en dergelijke gezet wordt.
In die gevallen heeft het veel van een chirurgische ingreep, die weliswaar pijnlijk is, maar tevens noodzakelijk om in leven te blijven.
wow ok... hehe.. vind hem een beetje moeilijk te begrijpen maar voor zo ver ik het snap..
denk ik dat het wel van toepassing is aangezien ik pas geleden de beslissing heb genomen dat ik echt niet meer naar mijn ex terug wil en er klaar mee ben.. dit naar een jaar touwtrekken van alle 2 de kanten.

heb ik hem de kaart dan goed begrepen?

en bedankt natuurlijk
abonnement Unibet Coolblue Bitvavo
Forum Opties
Forumhop:
Hop naar:
(afkorting, bv 'KLB')