abonnement Unibet Coolblue Bitvavo
  maandag 26 december 2005 @ 15:42:29 #251
70076 Alicey
Miss Speedy
pi_33416002
Zou iemand voor mij een kaartje kunnen trekken op het gebied van verandering?
  dinsdag 27 december 2005 @ 00:07:19 #252
118850 -Delta-
Hatsa snatsa
pi_33427371
quote:
Op maandag 26 december 2005 15:42 schreef Alicey het volgende:
Zou iemand voor mij een kaartje kunnen trekken op het gebied van verandering?
Natuurlijk
Voor jou heb ik getrokken:

Schijven 6: Succes

De behulpzame en verbindende kwaliteit van het getal 6 manifesteert zich bij de Schijven als een gunstig samenspel van krachten tot het welzijn van alle betrokkenen.

Het accent ligt op gunstige samenloop van krachten als een gezonde basis voor welslagen, groei en succes.
If you believe in yourself enough,
And know what you want,
You're gonna make it happen...
  dinsdag 27 december 2005 @ 07:00:37 #253
70076 Alicey
Miss Speedy
pi_33431783
Dank je Delta!
  dinsdag 27 december 2005 @ 18:45:20 #254
8898 Darklight
The Truth Will Set You Free
pi_33447110
Hoi. Is er iemand die mijn kaarten kan lezen. Wel moet ik er ff bij zeggen dat ik op de naam van een vriend van me ben. omdat ik nog geen account heb. Alvast Bedankt . afz. Verloren
  donderdag 29 december 2005 @ 19:52:27 #255
84957 sterre1981
ik hou van panda's
pi_33515341
Hoi,

Zou iemand voor mij een kaartje willen trekken op het gebied van liefde?
Ananassen
Stofzuigerzakken
Printerinkt
Wormgaten
  donderdag 29 december 2005 @ 19:54:01 #256
85235 Tha_Erik
Erik Jezus Klaas.
pi_33515428
Het jaar is bijna afgelopen en nou was ik benieuwd of iemand een kaartje voor me kon trekken met betrekking tot de ontwikkelingen van het volgende jaar, als dat mogelijk is.

.
Al die willen te kaap'ren varen, moeten mannen met baarden zijn.
Hoogachtend,
Erik.
  donderdag 29 december 2005 @ 20:04:55 #257
84957 sterre1981
ik hou van panda's
pi_33515917
quote:
Op donderdag 8 september 2005 19:18 schreef Mirage het volgende:

[..]

Hallo sterre81,

Ik trok 2 kaarten voor jou.

Epona's Wild Daughter
Inner Shadows. Nightmare. Depression. Madness. Growth.

The Bodacious Bodach

Meddling. Tampering. Sabotage. "Helpful fixing". Order

veel succes !
Oh jeetje,

Ik zag nu pas je kaarten! Wat erg, wat erg!

Inmiddels kan ik ze wel heel duidelijk interpreteren!
Datgene wat in mij zit, wat tweestrijd levert, het raadsel wat opgelost moet worden voor ik verder kan, kan dat de Bodach zíjn?
Ik heb namelijk altijd een interne stem die me bij alles wat ik doe hindert. Altijd wantrouwig is ten opzichte van mij, de dingen die ik doe en mijn omgeving. Overal stel ik onbewust vraagtekens bij. Dat veroorzaakt tweestrijd en een hoop onnatuurlijk gedrag.

Mijn relatie is daar gedeeltelijk op stuk gelopen, besef ik me sinds een tijdje. Wat typisch, die twee kaarten!
Ananassen
Stofzuigerzakken
Printerinkt
Wormgaten
pi_33516423
quote:
Op dinsdag 27 december 2005 18:45 schreef Darklight het volgende:
Hoi. Is er iemand die mijn kaarten kan lezen. Wel moet ik er ff bij zeggen dat ik op de naam van een vriend van me ben. omdat ik nog geen account heb. Alvast Bedankt . afz. Verloren
Op welk gebied wil je een kaartje?
pi_33516755
quote:
Op donderdag 29 december 2005 19:54 schreef Tha_Erik het volgende:
Het jaar is bijna afgelopen en nou was ik benieuwd of iemand een kaartje voor me kon trekken met betrekking tot de ontwikkelingen van het volgende jaar, als dat mogelijk is.

.
Staven 4
Vrijheid & Blijheid

Het nieuwe jaar staat in het teken van de ketenen breken die je nu belemmeren. Dit kan zijn dat je iets wat in de weg staat doorbreekt, maar het kan ook betekenen dat je je eigen grenzen verlegt. Het nieuwe jaar zal ook een jaar zijn waarin je uitdagingen tot een succesvol einde brengt, en je eigen succes zult zien.
  donderdag 29 december 2005 @ 20:46:25 #260
85235 Tha_Erik
Erik Jezus Klaas.
pi_33517547
quote:
Op donderdag 29 december 2005 20:28 schreef Alicey het volgende:

[..]

Staven 4
Vrijheid & Blijheid

Het nieuwe jaar staat in het teken van de ketenen breken die je nu belemmeren. Dit kan zijn dat je iets wat in de weg staat doorbreekt, maar het kan ook betekenen dat je je eigen grenzen verlegt. Het nieuwe jaar zal ook een jaar zijn waarin je uitdagingen tot een succesvol einde brengt, en je eigen succes zult zien.
Oh god, dit wordt een plezierig jaar als ik de kaarten moet vertrouwen .

Dank u!
Al die willen te kaap'ren varen, moeten mannen met baarden zijn.
Hoogachtend,
Erik.
pi_33517548
Alicey, zou je voor mij ook een kaartje kunnen trekken (als je een keer tijd hebt)?
And know what you want,
pi_33517998
quote:
Op donderdag 29 december 2005 20:46 schreef -Delta- het volgende:
Alicey, zou je voor mij ook een kaartje kunnen trekken (als je een keer tijd hebt)?
Bekers 2
Verbinding en aantrekkingskracht

Misschien hangt er een nieuwe relatie in de lucht, maar het zou ook kunnen dat een bestaande relatie die gedeukt is hersteld wordt. Vergeven en vergeten kan een sleutelrol spelen. Sleutelwoorden zijn vrede, acceptatie, samenbrengen, delen, geven en nemen. Eerst voor jezelf, daarna met anderen.
pi_33518159
Zou iemand een kaarjte voor mij kunnen trekken met betrekking op mijn studie(en dan vooral het afronden van een gedeelte waar ik nu mee bezig ben?)
You don't have to know why you do something to stop doing it. All you have to do is to take a close look at what you are actually doing and decide to stop doing it for that moment!"
pi_33518230
quote:
Op donderdag 29 december 2005 20:59 schreef Alicey het volgende:

[..]

Bekers 2
Verbinding en aantrekkingskracht

Misschien hangt er een nieuwe relatie in de lucht, maar het zou ook kunnen dat een bestaande relatie die gedeukt is hersteld wordt. Vergeven en vergeten kan een sleutelrol spelen. Sleutelwoorden zijn vrede, acceptatie, samenbrengen, delen, geven en nemen. Eerst voor jezelf, daarna met anderen.
Thanks Alicey
And know what you want,
pi_33520049
Ik zou ook wel weer een keer willen
Umuntu Ngumuntu Ngabantu
"Those who look before they leap, never leap".
http://www.dierenthuis-naar-almere.nl
pi_33520067
Trek jij zelf niet meer, Delta?
Umuntu Ngumuntu Ngabantu
pi_33520383
Ik zit hier nog niet zo lang, maar vind dit echt heel erg interessant
Zou iemand voor mij ook een kaart willen trekken?
Moeten jullie dan nog overige informatie ergens over hebben ofzo?
pi_33522837
quote:
Op donderdag 29 december 2005 21:49 schreef nokwanda het volgende:
Trek jij zelf niet meer, Delta?
Jawel hoor
Bedoel je voor mezelf of anderen hier?
Ligt er net aan wanneer je online bent, soms is er al voor iedereen een kaartje getrokken
And know what you want,
pi_33523166
quote:
Op donderdag 29 december 2005 21:48 schreef nokwanda het volgende:
Ik zou ook wel weer een keer willen
Kaartje voor jou:

Bekers 4: Weelde:

De door het getal 4 uitgedrukte versterking betekent op het niveau van Bekers (gevoelens) bevrediging en verzadiging, maar ook tegenzin en een onaangenaam gevoel van volheid.

De kaart benadrukt, dat de rijkdom van gevoelens overvloedig en diep bevredigend is.
And know what you want,
pi_33523451
quote:
Op donderdag 29 december 2005 21:03 schreef teigan het volgende:
Zou iemand een kaarjte voor mij kunnen trekken met betrekking op mijn studie(en dan vooral het afronden van een gedeelte waar ik nu mee bezig ben?)

Zwaarden 7: Vruchteloosheid:

Het met het getal 7 verbonden gevaar schuilt bij de Zwaarden in het op bedenkelijke wijze gebruik maken van geestvermogen, bijvoorbeeld in de vorm van arglist, leugens, intriges, spieken en bedrog.

De kaart waarschuwt ervoor dat de vrager zichzelf hier iets wijs maakt. Ze wijst op de vergeefse poging om zichzelf uit laf(hartig)heid leugens te vertellen, maar ook op een uitzichtloze rebellie ("dwergenopstand").

Beroep/Studie: Je staat jezelf in de weg - je krijgt een stok tussen de benen gegooid - storende inmenging van collega's of niet voorziene tegenslagen belemmeren je plannen of transacties.
And know what you want,
pi_33524047
Zou iemand een kaart willen trekken voor me...misschien over eigen ontwikkeling of vriendschappen... ?

Dank alvast!
Het leven is een spel, speel het! (moeder Theresa) * Play is the highest form of research. (Albert Einstein) * Alles wat je aandacht schenkt, groeit. * En zo niet? Dan toch!
pi_33524267
quote:
Op donderdag 29 december 2005 21:57 schreef Tasje het volgende:
Ik zit hier nog niet zo lang, maar vind dit echt heel erg interessant
Zou iemand voor mij ook een kaart willen trekken?
Moeten jullie dan nog overige informatie ergens over hebben ofzo?
Wil je een algemeen kaartje of heb je een bepaald onderwerp (werk/liefde)?
And know what you want,
pi_33524428
quote:
Op donderdag 29 december 2005 22:58 schreef -Delta- het volgende:

[..]

Kaartje voor jou:

[afbeelding]

Bekers 4: Weelde:

De door het getal 4 uitgedrukte versterking betekent op het niveau van Bekers (gevoelens) bevrediging en verzadiging, maar ook tegenzin en een onaangenaam gevoel van volheid.

De kaart benadrukt, dat de rijkdom van gevoelens overvloedig en diep bevredigend is.
Thanks Als dit is waar ik naar uit mag kijken..... lekker.
Umuntu Ngumuntu Ngabantu
pi_33524470
quote:
Op donderdag 29 december 2005 23:18 schreef myxomatosekonijn het volgende:
Zou iemand een kaart willen trekken voor me...misschien over eigen ontwikkeling of vriendschappen... ?

Dank alvast!
Voor jou myxomatosekonijn :

Staven 2: Heerschappij:

De polariteit van het getal 2 kan zich in de kleur van Staven op verschillende manieren manifesteren.
Op elkaar gelegd kunnen 2 staven voor een goed vuurtje zorgen - en als 2 polen voor een knetterende spanning. Zijn ze echter te ver van elkaar, dan gebeurt er niets.

De kaart benadrukt ook de ontstekende en ontvlammende kracht.
De kaart staat hier zodoende voor spanning en ongeduld, voor een dynamische, voorwaarts stormende wil en voor moed om tot daden over te gaan.
And know what you want,
pi_33524679
quote:
Op donderdag 29 december 2005 23:28 schreef -Delta- het volgende:

[..]

Voor jou myxomatosekonijn :

[afbeelding]

Staven 2: Heerschappij:

De polariteit van het getal 2 kan zich in de kleur van Staven op verschillende manieren manifesteren.
Op elkaar gelegd kunnen 2 staven voor een goed vuurtje zorgen - en als 2 polen voor een knetterende spanning. Zijn ze echter te ver van elkaar, dan gebeurt er niets.

De kaart benadrukt ook de ontstekende en ontvlammende kracht.
De kaart staat hier zodoende voor spanning en ongeduld, voor een dynamische, voorwaarts stormende wil en voor moed om tot daden over te gaan.
Wauw, wat snel Delta! Dank je wel! De kaart zegt in een bepaald gedeelte van het eerste stuk denk ik wel iets over vriendschappen in mijn omgeving en hoe ik er op dit moment naar kijk... Niks nieuws dus, maar wel een soort van bevestiging...

Moet alleen nog even bekijken hoe ik dat laatste stuk ga zien en of ik er wat mee kan en hoe ik het aan ga pakken...
Het leven is een spel, speel het! (moeder Theresa) * Play is the highest form of research. (Albert Einstein) * Alles wat je aandacht schenkt, groeit. * En zo niet? Dan toch!
pi_33524759
quote:
Op donderdag 29 december 2005 23:33 schreef myxomatosekonijn het volgende:

[..]

Wauw, wat snel Delta! Dank je wel! De kaart zegt in een bepaald gedeelte van het eerste stuk denk ik wel iets over vriendschappen in mijn omgeving en hoe ik er op dit moment naar kijk... Niks nieuws dus, maar wel een soort van bevestiging...

Moet alleen nog even bekijken hoe ik dat laatste stuk ga zien en of ik er wat mee kan en hoe ik het aan ga pakken...
Graag gedaan
Soms herken je er iets in, soms in een deel...
And know what you want,
pi_33526679
Zou er iemand geen kaartje kunnen trekken, want ik ben klaar met deze hocus pocus. Tis aangekomen in Europa via de zigeuners, zodat ze een boterham konden verdienen.
pi_33530184
quote:
Op vrijdag 30 december 2005 01:29 schreef newsman het volgende:
Zou er iemand geen kaartje kunnen trekken, want ik ben klaar met deze hocus pocus. Tis aangekomen in Europa via de zigeuners, zodat ze een boterham konden verdienen.
Ik trok voor jou niet: De blanco kaart

Deze niet-kaart geeft aan dat u de oorsprong der dingen herleidt tot het simpele en het materriele zonder er de symbolische boodschap van te doorgronden. De kaart voorspelt dat u in de nabije toekomst niet in staat zult zijn tot het inzicht te komen dat het verdienen van een boterham niet per definitie symbolische betekenissen hoeft uit te sluiten of dat methoden van zigeuners perse frauduleus hoeven te zijn.
Umuntu Ngumuntu Ngabantu
pi_33530705
Vampje kan ook wel weer een kaartje gebruiken....
gewoon, iets algemeens
No farewell could be the last one.
If you long to meet again...
pi_33531189
quote:
Op donderdag 29 december 2005 23:05 schreef -Delta- het volgende:

[..]

[afbeelding]

Zwaarden 7: Vruchteloosheid:

Het met het getal 7 verbonden gevaar schuilt bij de Zwaarden in het op bedenkelijke wijze gebruik maken van geestvermogen, bijvoorbeeld in de vorm van arglist, leugens, intriges, spieken en bedrog.

De kaart waarschuwt ervoor dat de vrager zichzelf hier iets wijs maakt. Ze wijst op de vergeefse poging om zichzelf uit laf(hartig)heid leugens te vertellen, maar ook op een uitzichtloze rebellie ("dwergenopstand").

Beroep/Studie: Je staat jezelf in de weg - je krijgt een stok tussen de benen gegooid - storende inmenging van collega's of niet voorziene tegenslagen belemmeren je plannen of transacties.
Dank je, het is erg treffend.... Ik sta mezelf ooke cht in de weg... Maar het wordt dus even een kwestie van doorbijten vrees ik
You don't have to know why you do something to stop doing it. All you have to do is to take a close look at what you are actually doing and decide to stop doing it for that moment!"
pi_33546153
quote:
Op donderdag 29 december 2005 23:23 schreef -Delta- het volgende:

[..]

Wil je een algemeen kaartje of heb je een bepaald onderwerp (werk/liefde)?
Ehm, doe maar over de liefde
  vrijdag 30 december 2005 @ 17:14:08 #282
42700 Minkeltje
Ondertitel hier
pi_33546437
Doe mij maar een kaartje
Zeg meneer Minkeltje hebben wij gedronken?
Ach agent, slechts de golven zullen zeggen.....!
  vrijdag 30 december 2005 @ 19:40:34 #283
118850 -Delta-
Hatsa snatsa
pi_33552187
quote:
Op vrijdag 30 december 2005 08:41 schreef nokwanda het volgende:

Ik trok voor jou niet: De blanco kaart

Deze niet-kaart geeft aan dat u de oorsprong der dingen herleidt tot het simpele en het materriele zonder er de symbolische boodschap van te doorgronden. De kaart voorspelt dat u in de nabije toekomst niet in staat zult zijn tot het inzicht te komen dat het verdienen van een boterham niet per definitie symbolische betekenissen hoeft uit te sluiten of dat methoden van zigeuners perse frauduleus hoeven te zijn.
And know what you want,
  vrijdag 30 december 2005 @ 19:49:18 #284
118850 -Delta-
Hatsa snatsa
pi_33552611
quote:
Op vrijdag 30 december 2005 09:32 schreef vamperotica het volgende:
Vampje kan ook wel weer een kaartje gebruiken....
gewoon, iets algemeens
Voor jouw Vamp :

Schijven 4: Macht:

Het vaste tot starre karakter van het getal 4 manifesteert zich bij de Schijven als een zeer grote mate van stabiliteit, zekerheid en structuur. De kaart stelt dat we iets bezitten en er waar mogelijk muren omheen bouwen om het te beschermen.

Het accent ligt op de beveiliging van het bereikte en het vergroten van een tastbare machtstructuur, zoals bijvoorbeeld door het beeld van een middeleeuwse vesting wordt uitgedrukt.
And know what you want,
  vrijdag 30 december 2005 @ 19:54:44 #285
118850 -Delta-
Hatsa snatsa
pi_33552888
quote:
Op vrijdag 30 december 2005 17:07 schreef Tasje het volgende:

Ehm, doe maar over de liefde
Deze heb ik voor jou getrokken:

Zwaarden 9: Wreedheid:

De met het getal 9 verbonden kwaliteit van inkeer tot zichzelf leidt bij de Zwaarden tot angsten, zorgen, bedruktheid en slapeloze nachten.

De kaart kan bovendien betekenen dat de vrager zo zeer door zijn angsten bevangen is, dat hij panisch reageert en nog slechts met de grootste moeite tot rede te brengen is.

Liefde/Relaties: Angst voor scheiding en eenzaamheid - troosteloosheid en vertwijfeling - onbewuste neigingen om jezelf en anderen pijn te doen door stekelige opmerkingen - twijfelen aan jezelf en haatgevoelens.

And know what you want,
  vrijdag 30 december 2005 @ 19:59:45 #286
118850 -Delta-
Hatsa snatsa
pi_33553150
quote:
Op vrijdag 30 december 2005 17:14 schreef Minkeltje het volgende:
Doe mij maar een kaartje
Voor jou Minkeltje deze kaart:

Bekers Aas:

Azen symboliseren - evenals het correlerende getal één - kansen die ontdekt en aangegrepen moeten worden. In Bekers Aas schuilt de kans om diep, innerlijk geluk en onze ware roeping te vinden. Voorwaarde daarvoor is dat we ons voor de aanwezige mogelijkheden open stellen, ze onderkennen en ons op de weg naar het doel laten leiden, in plaats van eigengerechtig de verlangens van ons ego te willen bevredigen.

De kaart toont eveneens de graalskelk en accentueert dat ons vermogen om ons over te geven en onze bereidheid om ons open te stellen, onontbeerlijke voorwaarden voor het ervaren van het grote geluk vormen.
And know what you want,
  vrijdag 30 december 2005 @ 20:13:08 #287
42381 CvB
handles your hunger better
pi_33553780
Zou iemand voor mij een kaart willen trekken? De komende periode gaat er een hoop voor mij veranderen en ik behn benieuwd wat de kaarten daarover te zeggen hebben!
Vind ik
  vrijdag 30 december 2005 @ 20:32:56 #288
118850 -Delta-
Hatsa snatsa
pi_33554582
quote:
Op vrijdag 30 december 2005 20:13 schreef CvB het volgende:
Zou iemand voor mij een kaart willen trekken? De komende periode gaat er een hoop voor mij veranderen en ik behn benieuwd wat de kaarten daarover te zeggen hebben!
Voor jou heb ik getrokken:

Troeven I: De Magier:

De Magier staat voor het mannelijke, actieve principe, voor de impulsen gevende kracht, voor initiatief en de scheppende geest. Hij symboliseert de solaire kracht, het onderzoekend en doorgrondend bewustzijn, dat in de werkelijkheid waarin we leven doordringt en haar verkent teneinde haar wetten te begrijpen.

De kaart toont de "goochelaar" die enerzijds speels en geraffineerd zijn kennis hanteert en spelenderwijs zijn taken de baas wordt, maar die er daarnaast een heimelijk genoegen in kan scheppen om anderen te overbluffen of om de tuin te leiden.
And know what you want,
  vrijdag 30 december 2005 @ 20:51:12 #289
84957 sterre1981
ik hou van panda's
pi_33555488
Hoi,

Zou iemand voor mij een kaartje willen trekken op het gebied van liefde? Mijn vriend heeft het net na een half jaar uit gemaakt. Ik had hiervoor ook een verzoekje gepost, maar ik denk dat het onopgemerkt is gebleven.
Ananassen
Stofzuigerzakken
Printerinkt
Wormgaten
  vrijdag 30 december 2005 @ 21:02:42 #290
118850 -Delta-
Hatsa snatsa
pi_33556061
quote:
Op vrijdag 30 december 2005 20:51 schreef sterre1981 het volgende:
Hoi,

Zou iemand voor mij een kaartje willen trekken op het gebied van liefde? Mijn vriend heeft het net na een half jaar uit gemaakt. Ik had hiervoor ook een verzoekje gepost, maar ik denk dat het onopgemerkt is gebleven.
Sorry overheen gelezen (ws omdat je reageerde op een oudere trekking van Mirage).

Bij deze eentje voor je :

Bekers 8: Indolentie:

De 8 als het getal van de verandering betekent op het niveau van Bekers het einde van een vertrouwde tijd en het vertrek naar een onzekere bestemming.

De kaart accentueert niet zozeer het vertrek - alhoewel het hier ook dringend is - als wel veeleer dat de omgeving "bedorven" is, dat er giftige gevaren op de loer liggen, dat het oude vervuild en niet meer te redden is.

Relaties: Een lusteloos en kleurloos samen gaan - verlammende alledaagse routine - seksuele onverschilligheid - scheiding - loslaten van vertrouwde ideeën over je eigen partner (sprookjesprins, droomvrouw, etc).
And know what you want,
  vrijdag 30 december 2005 @ 21:07:58 #291
64326 beestjuh
stupid little dreamer
pi_33556317
Als je toch bezig bent??

Ik zou heel graag een kaart willen met betrekking tot mijn gevoelsleven in de nabije toekomst... Komt er nog een beetje blijheid voorbij?
power to the people
  vrijdag 30 december 2005 @ 21:15:39 #292
118850 -Delta-
Hatsa snatsa
pi_33556682
quote:
Op vrijdag 30 december 2005 21:07 schreef beestjuh het volgende:
Als je toch bezig bent??

Ik zou heel graag een kaart willen met betrekking tot mijn gevoelsleven in de nabije toekomst... Komt er nog een beetje blijheid voorbij?
Ja hij gaat lekker vandaag

Kaartje voor jou :

Zwaarden 8: Inmenging:

De kwaliteit van de 8 als het getal van verandering, transformatie en het nieuwe begin krijgt bij de Zwaarden de vorm van belemmering en stagnatie van een moeizaam proces, dat door innerlijke hindernissen of verboden van buitenaf bemoeilijkt wordt.

Het accent ligt vooral op de volhardende kracht van het verstand, dat zich door storende factoren - zoals innerlijke verwardheid of uiterlijke hindernissen - weliswaar laat afremmen, maar niet tegenhouden.
And know what you want,
pi_33557049
quote:
Op vrijdag 30 december 2005 19:54 schreef -Delta- het volgende:

[..]

Deze heb ik voor jou getrokken:

[afbeelding]

Zwaarden 9: Wreedheid:

De met het getal 9 verbonden kwaliteit van inkeer tot zichzelf leidt bij de Zwaarden tot angsten, zorgen, bedruktheid en slapeloze nachten.

De kaart kan bovendien betekenen dat de vrager zo zeer door zijn angsten bevangen is, dat hij panisch reageert en nog slechts met de grootste moeite tot rede te brengen is.

Liefde/Relaties: Angst voor scheiding en eenzaamheid - troosteloosheid en vertwijfeling - onbewuste neigingen om jezelf en anderen pijn te doen door stekelige opmerkingen - twijfelen aan jezelf en haatgevoelens.

Dankje! Dit klopt ook echt! Het is een tijdje geleden uitgegaan met mijn vriend na 3,5 jaar en ik heb hier nog veel moeite mee. Ik herken echt veel in deze kaart. Vind ik echt apart!
  Admin vrijdag 30 december 2005 @ 21:26:03 #294
2589 crew  yvonne
On(t)deugend
pi_33557144
Iemand die een kaartje voor me kan trekken?
Het zijn turbulente tijden en kan wel een baken gebruiken.
Yvonne riep ergens: Static is gewoon Static, je leeft met hem of niet.
Geen verborgen agenda's, trouw, grote muil, lief hartje, bang voor bloed, scheld FA's graag uit voor lul.

Op dinsdag 26 oktober 2021 16:46 schreef Elan het volgende:
Hier sta ik dan weer niet van te kijken Zelfs het virus is bang voor jou.
  vrijdag 30 december 2005 @ 21:26:40 #295
118850 -Delta-
Hatsa snatsa
pi_33557161
quote:
Op vrijdag 30 december 2005 21:23 schreef Tasje het volgende:

Dankje! Dit klopt ook echt! Het is een tijdje geleden uitgegaan met mijn vriend na 3,5 jaar en ik heb hier nog veel moeite mee. Ik herken echt veel in deze kaart. Vind ik echt apart!
Graag gedaan En leuk dat je er wat in herkent
And know what you want,
  vrijdag 30 december 2005 @ 21:31:47 #296
84957 sterre1981
ik hou van panda's
pi_33557442
quote:
Op vrijdag 30 december 2005 21:02 schreef -Delta- het volgende:

[..]

Sorry overheen gelezen (ws omdat je reageerde op een oudere trekking van Mirage).

Bij deze eentje voor je :

[afbeelding]

Bekers 8: Indolentie:

De 8 als het getal van de verandering betekent op het niveau van Bekers het einde van een vertrouwde tijd en het vertrek naar een onzekere bestemming.

De kaart accentueert niet zozeer het vertrek - alhoewel het hier ook dringend is - als wel veeleer dat de omgeving "bedorven" is, dat er giftige gevaren op de loer liggen, dat het oude vervuild en niet meer te redden is.

Relaties: Een lusteloos en kleurloos samen gaan - verlammende alledaagse routine - seksuele onverschilligheid - scheiding - loslaten van vertrouwde ideeën over je eigen partner (sprookjesprins, droomvrouw, etc).
Wow, dat klopt dus wel. Maar het is enkel een bevestiging van mijn situatie, dus ik kan er verder niet veel mee... Dat loslaten van vertrouwde ideeën is wel een sterke toevoeging overigens.

Dankjewel, Delta!
Ananassen
Stofzuigerzakken
Printerinkt
Wormgaten
  vrijdag 30 december 2005 @ 21:34:07 #297
118850 -Delta-
Hatsa snatsa
pi_33557547
quote:
Op vrijdag 30 december 2005 21:26 schreef yvonne het volgende:
Iemand die een kaartje voor me kan trekken?
Het zijn turbulente tijden en kan wel een baken gebruiken.
Kaartje voor jou Yvonne:

Zwaarden Aas:

Overeenkomstig de symbolische waarde van het getal één, staan Azen voor kansen die ontdekt en aangegrepen moeten worden. In Zwaarden Aas schuilt de kans om iets in te zien, te begrijpen, op te helderen, om een wezenlijke beslissing te nemen of ook om dingen te scheiden die gescheiden dienen te worden.

De kaart benadrukt de kennisdrang en de wil om de hogere waarheid te kennen. Tegelijkertijd wordt hier echter duidelijk dat het beslist niet louter en alleen om "slimheid" gaat, maar om een zoeken, dat sterke intuïtieve steun krijgt en naar inzichten leidt, waarbij geest en ziel het eens zijn.
And know what you want,
  vrijdag 30 december 2005 @ 21:40:05 #298
118850 -Delta-
Hatsa snatsa
pi_33557848
quote:
Op vrijdag 30 december 2005 21:31 schreef sterre1981 het volgende:

Maar het is enkel een bevestiging van mijn situatie, dus ik kan er verder niet veel mee... .
Vaak zegt 1 kaart iets over de situatie van het "nu" zeg maar, een andere keer weer iets over (dichtbijë) toekomst. (Soms is de "nu" situatie ook nog een tijdje de toekomst, dus geen verandering op korte termijn).

Dat is wel het leuke aan een legging met meerdere kaarten, kun je het wat breder bekijken (verleden, nu, toekomst, etc), alleen is dat veel werk als je dat bv hier voor iedereen moet doen
(Maar je hebt het andere topic voor een bredere legging )
And know what you want,
  Admin vrijdag 30 december 2005 @ 21:48:42 #299
2589 crew  yvonne
On(t)deugend
pi_33558211
quote:
Op vrijdag 30 december 2005 21:34 schreef -Delta- het volgende:

[..]

Kaartje voor jou Yvonne:

[afbeelding]

Zwaarden Aas:

Overeenkomstig de symbolische waarde van het getal één, staan Azen voor kansen die ontdekt en aangegrepen moeten worden. In Zwaarden Aas schuilt de kans om iets in te zien, te begrijpen, op te helderen, om een wezenlijke beslissing te nemen of ook om dingen te scheiden die gescheiden dienen te worden.

De kaart benadrukt de kennisdrang en de wil om de hogere waarheid te kennen. Tegelijkertijd wordt hier echter duidelijk dat het beslist niet louter en alleen om "slimheid" gaat, maar om een zoeken, dat sterke intuïtieve steun krijgt en naar inzichten leidt, waarbij geest en ziel het eens zijn.
Dank je,
Bovenste is helder, onderste stukje minder, kun je het iets meer in Jip en Jannekteaal omzetten?

Ik gaf aan in turbulente tijden te zitten, kennisdrang is zeker aan de orde.
Yvonne riep ergens: Static is gewoon Static, je leeft met hem of niet.
Geen verborgen agenda's, trouw, grote muil, lief hartje, bang voor bloed, scheld FA's graag uit voor lul.

Op dinsdag 26 oktober 2021 16:46 schreef Elan het volgende:
Hier sta ik dan weer niet van te kijken Zelfs het virus is bang voor jou.
  vrijdag 30 december 2005 @ 22:35:03 #300
118850 -Delta-
Hatsa snatsa
pi_33560205
quote:
Op vrijdag 30 december 2005 21:48 schreef yvonne het volgende:

Bovenste is helder, onderste stukje minder, kun je het iets meer in Jip en Jannekteaal omzetten?
Ja natuurlijk...

Om het heel simpel te zeggen, staat er min of meer hetzelfde als het bovenste stukje, alleen aangevuld dat je ook moet "zoeken", naast het feit dat er kansen komen om dingen op te lossen/uit te vogelen. Door het zoeken gaat het balletje rollen zeg maar, en gaat je intuïtie meewerken.
En dan kom je tot een inzicht of een kans voor een beslissing, die zowel voor geest als ziel "juist is".
And know what you want,
abonnement Unibet Coolblue Bitvavo
Forum Opties
Forumhop:
Hop naar:
(afkorting, bv 'KLB')