Staven Ridderquote:Op dinsdag 6 september 2005 09:31 schreef sannydude het volgende:
[..]
Wil jij er ook een voor mij doen?
Voor jou.. Oompje!quote:Op dinsdag 6 september 2005 12:12 schreef UncleScorp het volgende:
Hoi vampie
Doe mij ook maar 1 ... puur work-related ... should i stay or should i go ?
Wow klopt nog best aardig ookquote:Op dinsdag 6 september 2005 12:06 schreef vamperotica het volgende:
[..]
Staven Ridder
Element: Vuur.
Astrologische associatie: Mars in Ram.
Kernwoorden: vertrek, plezierige gebeurtenis, afscheid, overhaast, geheimzinnig.
Staven Ridder belichaamt een warme tot verhitte atmosfeer waarin niet alleen sprake is van levenslust en enthousiasme, maar ook van ongeduld, impulsiviteit en eventueel zelfs overdrijving. We willen alles, en wel nu meteen..
![]()
Ennuh..... eik ook wel een beetje naar hoe het met mn gezondheid zit....quote:Op dinsdag 6 september 2005 08:50 schreef vamperotica het volgende:
[..]
Mmmmmm waar mn prioriteiten liggen.... Daar ben ik ook wel benieuwd naar!
Hey Vamp.... wist niet dat jij ook trok.quote:Op woensdag 7 september 2005 21:00 schreef vamperotica het volgende:
[..]
Ennuh..... eik ook wel een beetje naar hoe het met mn gezondheid zit....
Zowel t geestelijkeAls t lichamelijke.....
Iemand zin om daar een kaartje voor te trekken?
Doe het ook nog niet zo heel lang hoor....quote:Op woensdag 7 september 2005 21:02 schreef nokwanda het volgende:
[..]
Hey Vamp.... wist niet dat jij ook trok.
Wil jij er een voor mij doen?
Ben wel eens benieuwd wat er bij jou uitkomt.
Vooral op werkvlak idd wel iets waarmee ik uit de voeten kan. Ook qua het opbrengen van discipline om iedere dag werk te produceren en het volharden in plannen. En idd lijkt de tijd aan te breken waarin vage zaken iets vastere vormen an lijken te nemen, ook op dat vlak en ook op bewustzijnsniveau.quote:Op woensdag 7 september 2005 21:10 schreef vamperotica het volgende:
[..]
Doe het ook nog niet zo heel lang hoor....
Vind het ook erg moeilijk om een persoonlijke uitleg te geven aan de kaarten die ik trek... Vandaar de "boekjesuitleg".....
Voor jou....
De keizer
Deze kaart staat voor ons realisme en ons verlangen naar stabiliteit en zekerheid. Deze kaart toont onze zin voor orde en nuchterheid, voor discipline en verantwoordelijkheid, en de capaciteit onze energie te richten. De keizer brengt structuur in ons leven. Op het vlak van werk staat De Keizer voor heldere concepten, standvastigheid en vastbeslotenheid. Het is hard werken waarbij het welslagen van onze plannen helemaal van onze eigen discipline afhangt. De dingen zullen ons niet komen aanwaaien. Met betrekking tot ons bewustzijn toont deze kaart dat vage plannen nu vorm beginnen te krijgen en verwerkelijkt kunnen worden. In onze persoonlijke relaties duidt De Keizer op een periode waarin relaties betrouwbaar en bestendig zijn, of waarin alle illusies verdwijnen. Ook wijst De Keizer op het gevaar van het uit zijn op een zo groot mogelijke zekerheid op relationeel vlak waardoor de verbintenis te beperkend kan worden.
Mogguh.....quote:Op woensdag 7 september 2005 22:01 schreef Enyalius het volgende:
kan iemand een kaartje trekken voor mij met betrekking tot:
1. de studie die ik over 3 weken ga beginnen
2. mijn emotionele staat
3. uitzetten van mijn gaves
Hallo sterre81,quote:Op dinsdag 6 september 2005 11:46 schreef sterre1981 het volgende:
Mirage, ik heb zelf het rider-waite tarotspel en zigeunerkaarten, maar ik zou het heel leuk vinden als je voor mij een kaartje uit het fairies oracle wilde trekken (ik vind sowieso de plaatjes van Froud zó mooi... hij heeft ook de originele tekeningen voor the Dark Crystal gemaakt, hè?).
Het heeft te maken met loslaten en een nieuwe start.
Voor jou, vamperotica, trok ik ook 2 kaarten.quote:Op woensdag 7 september 2005 21:00 schreef vamperotica het volgende:
[..]
Ennuh..... eik ook wel een beetje naar hoe het met mn gezondheid zit....
Zowel t geestelijkeAls t lichamelijke.....
Iemand zin om daar een kaartje voor te trekken?
Dank je voor de kaart.quote:Op dinsdag 6 september 2005 08:53 schreef vamperotica het volgende:
K vind t nog steeds erg moeilijk om aan een getrokken kaart een persoonlijke uitleg te geven, vandaar nog steeds de uitleg uit de boekjes.....
quote:Op donderdag 8 september 2005 18:07 schreef Enyalius het volgende:
bedankt.
iemand mischien nog ter bevestiging?
Dank je! En wat een geweldig mooie kaarten!quote:Op donderdag 8 september 2005 19:37 schreef Mirage het volgende:
[..]
Voor jou, vamperotica, trok ik ook 2 kaarten.
de eerste werd
The Soul Shrinker
Cruelty. Malice. Gossip. Curses. Destruction. Blessing.
Wat een ontzettend mooie kaarten ja!
En ik kan er idd veel mee....
Zou er iemand anders ook nog twee kaartjes voor me willen trekken, met betrekking tot hetzelfde?
Ben benieuwd of het een beetje overeen gaat komen.....
[afbeelding]
reversed: Malice, vicious gossip, and cruelty are occuring somewhere in this situation, cursing the people involved. The best way to change this is to begin scattering blessings, thank-yous, positive feeback, and kind words in all directions. it helps al lot if they are actually meant.
de tweede
The Singer of Connection
Spiritual connection. Karma. Balance. Empathy.
[afbeelding]
starter reading: Through the power of this Singer, all connections are made, held, and released, as appropriate. In a reading, this Singer indicates the connection of things, especially reconnecting those that have been sundered. It is unifying and reunifying. It tells us that we need to be aware of the connections between the people linked by it. We also may need to build more connections, a network of mutual support.
The precense of the Singer of Connection in a reading indicates support and strenght flowing through the connections between those involved.
Ik hoop dat je er wat aan hebt![]()
Kaarten zijn op zichzelf niet positief of negatief, dat hangt er vooral van af hoe je omgaat met wat de kaart vertelt.. De ster staat inderdaad voor positieve gedachten en vertrouwen in de toekomst, maar ook voor het open staan voor antwoorden op lastige vragen..quote:Op donderdag 8 september 2005 23:55 schreef plasticvlinder het volgende:
Als ik de betekenis opzoek in diverse boekjes, vind ik ongeveer hetzelfde:
hoop, goede vooruitzichten voor de toekomst..
-knip-
ach, ik ben bang dat anderen hierover niet veel kunnen zeggen?
maar misschien is er toch iemand met een ander inzicht? waarvan ik misschien denk.. oh verrek, dat zou best wel eens zo kunnen zijn..
Forum Opties | |
---|---|
Forumhop: | |
Hop naar: |