abonnement Unibet Coolblue Bitvavo
  dinsdag 6 september 2005 @ 11:46:15 #51
84957 sterre1981
ik hou van panda's
pi_30315017
Mirage, ik heb zelf het rider-waite tarotspel en zigeunerkaarten, maar ik zou het heel leuk vinden als je voor mij een kaartje uit het fairies oracle wilde trekken (ik vind sowieso de plaatjes van Froud zó mooi... hij heeft ook de originele tekeningen voor the Dark Crystal gemaakt, hè?).

Het heeft te maken met loslaten en een nieuwe start.
Ananassen
Stofzuigerzakken
Printerinkt
Wormgaten
  dinsdag 6 september 2005 @ 11:58:08 #52
84957 sterre1981
ik hou van panda's
pi_30315418
Ik trok :

Koning van de zwaarden

uit de rider waite tarot.

autoriteit, deskundigheid, zelfbeheersing, ervaring, kracht van wet, wetbeschermer.

geheel rationeel zijn, afgestompte gevoelens, gesloten persoon, veroordelend naar anderen, wantrouwig en vijandig, verdedigende houding. dicht bij jezelf blijven, niet geneigd tot sompromis, wens naar gerechtigheid, wereld tot utopie maken, een confrontatie met het verleden.

Hij klopt wel voor mij, maar ik had wat puzzelwerk nodig bij deze. De kleine arcana is (voor mij) meestal lastiger te interpreteren dan de grote. Hebben andere mensen daar overigens ook last van?
Ananassen
Stofzuigerzakken
Printerinkt
Wormgaten
pi_30315642
quote:
Op dinsdag 6 september 2005 09:31 schreef sannydude het volgende:

[..]

Wil jij er ook een voor mij doen?
Staven Ridder
Element: Vuur.
Astrologische associatie: Mars in Ram.

Kernwoorden: vertrek, plezierige gebeurtenis, afscheid, overhaast, geheimzinnig.

Staven Ridder belichaamt een warme tot verhitte atmosfeer waarin niet alleen sprake is van levenslust en enthousiasme, maar ook van ongeduld, impulsiviteit en eventueel zelfs overdrijving. We willen alles, en wel nu meteen..

No farewell could be the last one.
If you long to meet again...
pi_30315818
Hoi vampie

Doe mij ook maar 1 ... puur work-related ... should i stay or should i go ?
I understand how you feel. You see, it's all very clear to me now. The whole thing. It's wonderful.
pi_30316526
quote:
Op dinsdag 6 september 2005 12:12 schreef UncleScorp het volgende:
Hoi vampie

Doe mij ook maar 1 ... puur work-related ... should i stay or should i go ?
Voor jou.. Oompje!

Kracht
Net als bij De Magiër berust het geheim van de Kracht op een diepe innerlijke harmonie. Bij deze kaart horen begrippen als moed, levensdrang en passie. De Kracht maakt duidelijk dat het niet de bedoeling kan zijn onze instincten en diepste verlangens achter een net masker te verbergen, maar dat we ze moeten verwelkomen en op een goede manier leren gebruiken. In ons werk kunnen we ons met hartstocht aan onze taken wijden, dit is een fase van scheppingskracht en grote motivatie. Op het niveau van bewustzijn geeft de kaart een ingrijpende transformatie aan, ons beschaafd bewustzijn en onze dierlijke instincten vinden elkaar. In onze persoonlijke relaties komt vooral het hartstochtelijk aspect van deze kaart naar voren. Ze symboliseert dan ook relaties die erg levendig zijn en vaak ook dramatische voorvallen kennen, maar die slechts zelden echt destructief uitpakken.
pi_30326344
quote:
Op dinsdag 6 september 2005 12:06 schreef vamperotica het volgende:

[..]

Staven Ridder
Element: Vuur.
Astrologische associatie: Mars in Ram.

Kernwoorden: vertrek, plezierige gebeurtenis, afscheid, overhaast, geheimzinnig.

Staven Ridder belichaamt een warme tot verhitte atmosfeer waarin niet alleen sprake is van levenslust en enthousiasme, maar ook van ongeduld, impulsiviteit en eventueel zelfs overdrijving. We willen alles, en wel nu meteen..

Wow klopt nog best aardig ook

Heel erg bedankt!!
pi_30366232
quote:
Op dinsdag 6 september 2005 08:50 schreef vamperotica het volgende:

[..]

Mmmmmm waar mn prioriteiten liggen.... Daar ben ik ook wel benieuwd naar!
Ennuh..... eik ook wel een beetje naar hoe het met mn gezondheid zit....
Zowel t geestelijke Als t lichamelijke.....

Iemand zin om daar een kaartje voor te trekken?
pi_30366320
quote:
Op woensdag 7 september 2005 21:00 schreef vamperotica het volgende:

[..]

Hey Vamp.... wist niet dat jij ook trok.
Wil jij er een voor mij doen?
Ben wel eens benieuwd wat er bij jou uitkomt.
Umuntu Ngumuntu Ngabantu
"Those who look before they leap, never leap".
http://www.dierenthuis-naar-almere.nl
pi_30366688
quote:
Op woensdag 7 september 2005 21:02 schreef nokwanda het volgende:

[..]

Hey Vamp.... wist niet dat jij ook trok.
Wil jij er een voor mij doen?
Ben wel eens benieuwd wat er bij jou uitkomt.
Doe het ook nog niet zo heel lang hoor....
Vind het ook erg moeilijk om een persoonlijke uitleg te geven aan de kaarten die ik trek... Vandaar de "boekjesuitleg".....

Voor jou....

De keizer
Deze kaart staat voor ons realisme en ons verlangen naar stabiliteit en zekerheid. Deze kaart toont onze zin voor orde en nuchterheid, voor discipline en verantwoordelijkheid, en de capaciteit onze energie te richten. De keizer brengt structuur in ons leven. Op het vlak van werk staat De Keizer voor heldere concepten, standvastigheid en vastbeslotenheid. Het is hard werken waarbij het welslagen van onze plannen helemaal van onze eigen discipline afhangt. De dingen zullen ons niet komen aanwaaien. Met betrekking tot ons bewustzijn toont deze kaart dat vage plannen nu vorm beginnen te krijgen en verwerkelijkt kunnen worden. In onze persoonlijke relaties duidt De Keizer op een periode waarin relaties betrouwbaar en bestendig zijn, of waarin alle illusies verdwijnen. Ook wijst De Keizer op het gevaar van het uit zijn op een zo groot mogelijke zekerheid op relationeel vlak waardoor de verbintenis te beperkend kan worden.

pi_30367734
quote:
Op woensdag 7 september 2005 21:10 schreef vamperotica het volgende:

[..]

Doe het ook nog niet zo heel lang hoor....
Vind het ook erg moeilijk om een persoonlijke uitleg te geven aan de kaarten die ik trek... Vandaar de "boekjesuitleg".....

Voor jou....

De keizer
Deze kaart staat voor ons realisme en ons verlangen naar stabiliteit en zekerheid. Deze kaart toont onze zin voor orde en nuchterheid, voor discipline en verantwoordelijkheid, en de capaciteit onze energie te richten. De keizer brengt structuur in ons leven. Op het vlak van werk staat De Keizer voor heldere concepten, standvastigheid en vastbeslotenheid. Het is hard werken waarbij het welslagen van onze plannen helemaal van onze eigen discipline afhangt. De dingen zullen ons niet komen aanwaaien. Met betrekking tot ons bewustzijn toont deze kaart dat vage plannen nu vorm beginnen te krijgen en verwerkelijkt kunnen worden. In onze persoonlijke relaties duidt De Keizer op een periode waarin relaties betrouwbaar en bestendig zijn, of waarin alle illusies verdwijnen. Ook wijst De Keizer op het gevaar van het uit zijn op een zo groot mogelijke zekerheid op relationeel vlak waardoor de verbintenis te beperkend kan worden.

Vooral op werkvlak idd wel iets waarmee ik uit de voeten kan. Ook qua het opbrengen van discipline om iedere dag werk te produceren en het volharden in plannen. En idd lijkt de tijd aan te breken waarin vage zaken iets vastere vormen an lijken te nemen, ook op dat vlak en ook op bewustzijnsniveau.

Het lijkt me ook lastig om er buiten boekjestaal iets van te zeggen dat op de persoon gericht is als je echt geen idee hebt van de omstandigheden. Ik ben er zelf helemaal niet goed in. maar misschien heb ik mijn deck gewoon nog niet gevonden. Heb alleen ergens zo´n lenormand ding en ben het boekje kwijt.
Umuntu Ngumuntu Ngabantu
  woensdag 7 september 2005 @ 22:01:39 #61
102993 Enyalius
Keeper of Knowledge
pi_30369108
kan iemand een kaartje trekken voor mij met betrekking tot:
1. de studie die ik over 3 weken ga beginnen
2. mijn emotionele staat
3. uitzetten van mijn gaves
Human beings, by changing the inner attitudes of their minds, can change the outer aspects of their lives.
William James (1842 - 1910)
pi_30377680
quote:
Op woensdag 7 september 2005 22:01 schreef Enyalius het volgende:
kan iemand een kaartje trekken voor mij met betrekking tot:
1. de studie die ik over 3 weken ga beginnen
2. mijn emotionele staat
3. uitzetten van mijn gaves
Mogguh.....

met betrekking tot je studie....

De Zegewagen
De Zegewagen staat voor een flinke sprong voorwaarts. Hij geeft aan dat we ons uit onze vertrouwde omgeving losmaken en een eigen weg inslaan. Dit is de enige tarotkaart waarbij het vertrek vol vreugde plaatsvindt, het gaat hier dan ook om een goede stap vooruit. Toch moeten we oppassen onze krachten niet te overschatten. In ons werk duidt deze kaart op het streven naar succes en op het vlak van bewustzijn staat De Zegewagen voor een nieuw, maar toch al sterk zelfbewustzijn, en voor het opbouwen van een eigen wereldbeeld en een doortastende manier van problemen aanpakken. Vaak gaat het er hier om om de kloof tussen denken en voelen te overwinnen. In persoonlijke relaties kan de kaart op het begin van een nieuwe relatie wijzen, of dat er door een bestaande relatie een fris windje waait.

Je emokaartje.....

Het Oordeel
Het Oordeel wordt vaak met straf en daardoor met angst geassocieerd, maar de hier weergegeven kaart symboliseert de verlossing en bevrijding van datgene wat ons eerder gevangen hield. Daardoor heeft deze kaart een bijzonder gunstige betekenis en staat voor de beslissende stap naar zelfverwerkelijking. Op een meer alledaags niveau betekent deze kaart bevrijding van zorgen en noden, van remmingen en onzekerheden. Ten aanzien van werk wijst Het Oordeel op een beslissende fase en komt vaak te voorschijn met betrekking tot ontslag of andere veranderende werkomstandigheden die we diep in ons hart als bevrijdend ervaren. Op het niveau van gebeurtenissen wijst deze kaart op een succesvol afsluiten van bepaalde zaken. In persoonlijke relaties symboliseert Het Oordeel onze 'schat', die wij kunnen vinden in een relatie die van diepgaande betekenis voor ons is.

En de laatste.....

De Toren
De Toren geeft aan dat we ons ergens zeker van waanden maar dat de muren van ons bouwwerk plotseling gaan wankelen. Het kan om onze overtuigingen gaan, maar ook om onze zekerheden op gebied van werk, of -niet in de laatste plaats- te maken hebben met onze persoonlijke relaties en vriendschappen. In alle gevallen toont De Toren ons dat deze zaken ons zekerheid hebben gegeven maar dat we ze nu ontgroeid zijn. Vaak zijn het verassende voorvallen of gedachteflitsen die het oude uiteen laten vallen. In eerste instantie kunnen we dat als vreselijk ervaren, maar als we de eerste schok te boven zijn merken we opgelucht van oude ballast bevrijd te zijn. Op het vlak van werk kan deze kaart duiden op ontslag of op het ineenstorten van een onderneming. In relaties kan De Toren ook duiden op het vallen van de muur die we angstvallig om ons heen hadden gebouwd zodat we plotseling tot in het diepst van onze ziel worden geraakt.

donderdag 8 september 2005 @ 18:07:51 #63
102993 Enyalius
Keeper of Knowledge
pi_30393529
bedankt.
iemand mischien nog ter bevestiging?
Human beings, by changing the inner attitudes of their minds, can change the outer aspects of their lives.
pi_30395547
quote:
Op dinsdag 6 september 2005 11:46 schreef sterre1981 het volgende:
Mirage, ik heb zelf het rider-waite tarotspel en zigeunerkaarten, maar ik zou het heel leuk vinden als je voor mij een kaartje uit het fairies oracle wilde trekken (ik vind sowieso de plaatjes van Froud zó mooi... hij heeft ook de originele tekeningen voor the Dark Crystal gemaakt, hè?).

Het heeft te maken met loslaten en een nieuwe start.
Hallo sterre81,

Ik trok 2 kaarten voor jou.

Epona's Wild Daughter
Inner Shadows. Nightmare. Depression. Madness. Growth.

Dorcha, is the sphinx, whose riddles must be answered lest we otherwise be destroyed by our own internal conflicts. Dorcha reminds us that we cannot go forward until we have facedsomething buried within us that is holding us back. her presence in a reading tells us that finding and working through this is a task of some urgency. we can expect help in this from other people, from the frearies, and from our dreams, but we must be open to this difficult questions and answers and be ready to face things about ourselves that are not as we would wish them to be. She urges us to heal the unsolved issues about who we really are and what we truly want to be. This is part of the required course in Self-Transformation 101 that we are all enrolled in here on Planet Earth.

The ansers to her riddles often come in sudden burst of enlightenment, like the "solution" to a Zen koan. We may watch a leaf fall or catch a glimpse of the tiny silver of the new moon in the sky and suddenly be hit by the answer. before that happens, we usually work long and hard upon the question, searching and digging for an answer. The realization, when we really have it, will be transformative; we will no longer be the people that we once were.

The Bodacious Bodach

Meddling. Tampering. Sabotage. "Helpful fixing". Order

Someone somewhere is meddling uninvited in the issue. It may be you, it may be someone else. See if you can work out who it is and begin to untangle the messy web they have woven of confusion and disorder and misunderstanding (so much worse than our own natural disorder). It will take great firmness to get this person to keep his sticky fingers out of your affairs (or you to keep yours out of the affairs of others). The amount of tact you use in sorting this out is up to you, but the Bodach-type person doesn't usually notice hints. Remember, whoever it is says they mean well. They may even believe that. It is very hard to believe that the Bodach's bad results are always 'just an accident,' as he insists. He may believe this, but we don't have to. The word 'sabotage' come to mind. If you don't want the Bodach hanging around looking for ways to help, make sure you don't leave things in the wrong place or loose ends; hemight find bodacious things to do with them.

veel succes !
Men occasionally stumble over the truth, but most of them pick themselves up and hurry off as if nothing ever happened.
Sir Winston Churchill
pi_30396107
quote:
Op woensdag 7 september 2005 21:00 schreef vamperotica het volgende:

[..]

Voor jou, vamperotica, trok ik ook 2 kaarten.
de eerste werd

The Soul Shrinker

Cruelty. Malice. Gossip. Curses. Destruction. Blessing.

reversed: Malice, vicious gossip, and cruelty are occuring somewhere in this situation, cursing the people involved. The best way to change this is to begin scattering blessings, thank-yous, positive feeback, and kind words in all directions. it helps al lot if they are actually meant.

de tweede

The Singer of Connection
Spiritual connection. Karma. Balance. Empathy.

starter reading: Through the power of this Singer, all connections are made, held, and released, as appropriate. In a reading, this Singer indicates the connection of things, especially reconnecting those that have been sundered. It is unifying and reunifying. It tells us that we need to be aware of the connections between the people linked by it. We also may need to build more connections, a network of mutual support.
The precense of the Singer of Connection in a reading indicates support and strenght flowing through the connections between those involved.

Ik hoop dat je er wat aan hebt
Men occasionally stumble over the truth, but most of them pick themselves up and hurry off as if nothing ever happened.
Sir Winston Churchill
pi_30396370
Dit eerste deck is mijn natte droom. Alleen kan ik het alleen op een Noorse site vinden. Heeft iemand dit ergens in een winkel of een andere website gezien? Ik heb er vreselijk op gegoogled maar niks anders gevonden.
http://www.bog-mystik.dk/default.asp?Action=Details&Item=1224

Deze tweede heb ik wel in een winkel gevonden en heeft heel mooie kaarten. Mooier dan zo op deze site te zien is. Een goeie tweede.
http://www.aeclectic.net/daughtersmoon/index.html
Umuntu Ngumuntu Ngabantu
pi_30396429
quote:
Op dinsdag 6 september 2005 08:53 schreef vamperotica het volgende:
K vind t nog steeds erg moeilijk om aan een getrokken kaart een persoonlijke uitleg te geven, vandaar nog steeds de uitleg uit de boekjes.....
Dank je voor de kaart. De uitleg is evenwel duidelijk voor me wat het kan betekenen.. Vrij letterlijk zelfs.
pi_30396621
quote:
Op donderdag 8 september 2005 18:07 schreef Enyalius het volgende:
bedankt.
iemand mischien nog ter bevestiging?

m.b.t. je studie

Taitin the Sylph

Acute intellect. Quickness. Mental synthesis. Discernment.

What we see here is mental quickness, adaptability, and enthusiasm. Ideas and opinions abound. A few are brilliant, but others vary from mediocre to downright silly. Be selective. Mental and psychical abilities may be awakening. independent thinking is in operation. New ideas and new versions of old ideas are creating effervescent atmosphere. Avois excess and extremes. Minds may change often as new ideas and new ways of seeing bubble to the surface.
Out of conflict and confusion, resolved by good will and clear thinking, a new and better understanding may come.

je emotionele staat

Epona's Wild Daughter

Inner shadows. Nightmare. Depression. Madness. Growth.

Epona's Wild Daughter, Dorcha, is the sphinx, whose riddles must be answered lest we otherwise be destroyed by our own internal conflicts. Dorcha reminds us that we cannot go forward until we have facedsomething buried within us that is holding us back. her presence in a reading tells us that finding and working through this is a task of some urgency. we can expect help in this from other people, from the frearies, and from our dreams, but we must be open to this difficult questions and answers and be ready to face things about ourselves that are not as we would wish them to be. She urges us to heal the unsolved issues about who we really are and what we truly want to be. This is part of the required course in Self-Transformation 101 that we are all enrolled in here on Planet Earth.

The ansers to her riddles often come in sudden burst of enlightenment, like the "solution" to a Zen koan. We may watch a leaf fall or catch a glimpse of the tiny silver of the new moon in the sky and suddenly be hit by the answer. before that happens, we usually work long and hard upon the question, searching and digging for an answer. The realization, when we really have it, will be transformative; we will no longer be the people that we once were.

je gaves

The Singer of Intuition

Perceptiveness. Oracular powers. Awareness. Trust.

reversed: When the song of the Singer seems especially obscure, as indicated by the card reversed in a reading, we need to ask ourselves, "How can I learn to be more quie within myself ? More peacefull ? How can I better listen to the song of knowledge and wisdom?"

Sir Winston Churchill
  donderdag 8 september 2005 @ 19:59:20 #69
102993 Enyalius
Keeper of Knowledge
pi_30396780
bedankt mirage. zou je me mischien kunnen uitleggen wat er bedoeld wordt met de laatste kaart?
pi_30397046
Wauw wat een m00ie kaarten Mirage! Z0u je misschien 00k een kaart kunnen trekken? Weet even niet welke gebied nu t belangrijkst v00r me is maar misschien zegt de kaart me dat wel....
Het leven is een spel, speel het! (moeder Theresa) * Play is the highest form of research. (Albert Einstein) * Alles wat je aandacht schenkt, groeit. * En zo niet? Dan toch!
pi_30397509
Mirage, lijkt me leuk als jij een kaart voor me trekt. Moet ik een nummertje trekken?

PS ut mag ook over een half jaar zijn hoor, ik kan heel geduldig zijn.

[ Bericht 33% gewijzigd door Stenny op 08-09-2005 22:32:28 ]
  donderdag 8 september 2005 @ 22:07:28 #72
121348 Erasmo
f/8 and be there.
pi_30401739
En als je toch bezig bent
pi_30405857
Ik weet niet zeker of dit wel "mag" hier.. maar hopelijk kunnen jullie t me vergeven als dat niet het geval is

Ik heb een vraag.. de laatste dagen trek ik steeds dezelfde kaart..
meestal trek ik voor het slapen gaan 2 kaarten.. 1 uit het grote arcana en 1 uit het kleine arcana..
Als een soort dagkaart ritueel.. maar omdat ik de afgelopen tijd veel bezig ben met mijn ex, probeer ik met die kaart een soort houvast te vinden..

de situatie is dat ik het uitgemaakt heb een paar maanden terug... voornamelijk omdat ik niet toe was aan een relatie... opzich was dat op dat moment een goede beslissing voor mij.. maar ik kwam later wel tot de conclusie dat hij wel erg speciaal is voor me..
zijn gevoelens voor mij zijn nooit echt verandert.. maar hij was ondertussen wel iemand tegengekomen waarmee hij nu een relatie heeft.. en dat gaat erg goed..
ik heb steeds hoop gehad dat hij toch voor mij zou gaan.. want ik had een sterk gevoel dat hij ook voor mij nog sterke gevoelens had..
Ik heb een paar dagen geleden duidelijkheid van hem gekregen.. Zijn gevoelens voor mij zijn nog niet verdwenen, maar hij kan en wil zijn huidige relatie niet opgeven voor mij...
Maar nog steeds heb ik het gevoel dat we voorbestemd zijn ofzo.. dat het vroeg of laat weer goed zal komen... wishfull thinking misschien..

Het geval is nu dus, dat ik al 3 dagen achter elkaar "de ster" trek (rider-waite)
volgens mij een hoopgevende kaart.. ik kan nog niet goed op intuitie de kaarten lezen..maar deze kaart straalt iets positiefs uit.. de vrouw verspreid water over het land waardoor er iets moois kan groeien..
Als ik de betekenis opzoek in diverse boekjes, vind ik ongeveer hetzelfde:
hoop, goede vooruitzichten voor de toekomst..

zou deze kaart mijn gemoedstoestand weergeven? Ik heb nog steeds een soort van hoop.. maar ook berusting.. ik geloof er in dat als we voorbestemd zijn dat het dan wel weer goed komt..
maar ik wil eigenlijk die hoop loslaten.. nouja, wil het niet.. denk dat het beter is voor me..
of zou die kaart zeggen dat ik de hoop nog niet moet loslaten?
of dat ik hem juist moet loslaten.. en dat ondanks dat dit een teleurstelling is ik toch snel weer gelukkig kan worden (met een ander ofzo)

ach, ik ben bang dat anderen hierover niet veel kunnen zeggen?
maar misschien is er toch iemand met een ander inzicht? waarvan ik misschien denk.. oh verrek, dat zou best wel eens zo kunnen zijn..
pi_30411185
quote:
Op donderdag 8 september 2005 19:37 schreef Mirage het volgende:

[..]

Voor jou, vamperotica, trok ik ook 2 kaarten.
de eerste werd

The Soul Shrinker

Cruelty. Malice. Gossip. Curses. Destruction. Blessing.

Wat een ontzettend mooie kaarten ja!
En ik kan er idd veel mee....
Zou er iemand anders ook nog twee kaartjes voor me willen trekken, met betrekking tot hetzelfde?
Ben benieuwd of het een beetje overeen gaat komen.....

[afbeelding]

reversed: Malice, vicious gossip, and cruelty are occuring somewhere in this situation, cursing the people involved. The best way to change this is to begin scattering blessings, thank-yous, positive feeback, and kind words in all directions. it helps al lot if they are actually meant.

de tweede

The Singer of Connection
Spiritual connection. Karma. Balance. Empathy.

[afbeelding]

starter reading: Through the power of this Singer, all connections are made, held, and released, as appropriate. In a reading, this Singer indicates the connection of things, especially reconnecting those that have been sundered. It is unifying and reunifying. It tells us that we need to be aware of the connections between the people linked by it. We also may need to build more connections, a network of mutual support.
The precense of the Singer of Connection in a reading indicates support and strenght flowing through the connections between those involved.

Ik hoop dat je er wat aan hebt
Dank je! En wat een geweldig mooie kaarten!

Ik heb zeker wel wat aan de kaarten die je trok!

Iemnad anders misschien zin om er ook twee voor me te doen? Met betrekking tot hetzelfde?
Ben benieuwd of er overeenkomsten of juist tegengesteldheden zullen zijn....

[ Bericht 6% gewijzigd door vamperotica op 09-09-2005 09:09:07 ]
pi_30411224
quote:
Op donderdag 8 september 2005 23:55 schreef plasticvlinder het volgende:

Als ik de betekenis opzoek in diverse boekjes, vind ik ongeveer hetzelfde:
hoop, goede vooruitzichten voor de toekomst..

-knip-

ach, ik ben bang dat anderen hierover niet veel kunnen zeggen?
maar misschien is er toch iemand met een ander inzicht? waarvan ik misschien denk.. oh verrek, dat zou best wel eens zo kunnen zijn..
Kaarten zijn op zichzelf niet positief of negatief, dat hangt er vooral van af hoe je omgaat met wat de kaart vertelt.. De ster staat inderdaad voor positieve gedachten en vertrouwen in de toekomst, maar ook voor het open staan voor antwoorden op lastige vragen..

Ik denk dat de kaart je gemoedstoestand weergeeft, en ook aangeeft dat je vanzelf je weg wel vindt.
abonnement Unibet Coolblue Bitvavo
Forum Opties
Forumhop:
Hop naar:
(afkorting, bv 'KLB')