Vervangen is goedkoper dan stevige huizen bouwen, naast dat zijn stenen huizen net zo goed niet bestand tegen een orkaan.quote:Op zondag 28 augustus 2005 21:40 schreef George-Butters het volgende:
[..]
Wat ik niet begrijp is waarom ze geen steverigere huizen maken? Zeg maar orkaan
bestendig...
Ze heeft gelukkig weinig te melden.quote:Op zondag 28 augustus 2005 22:23 schreef Tafkahs het volgende:
en het is schandalig dat Katja zo'n kuis truitje aan heeft
Koefnoen deed het wel leuk na, maar inderdaad, Conny is een ramp voor Zomergastenquote:Op zondag 28 augustus 2005 22:41 schreef George-Butters het volgende:
[..]
Ze heeft gelukkig weinig te melden.
Die slet aan de andere kant van de tafel irriteert ook.
snel, wens dat die slak niet onder je voet zou zitten!quote:Op zondag 28 augustus 2005 22:50 schreef Monidique het volgende:
Ik stond net met mijn blote voet in een slak, er vlogen allerlei vleermuizen voorbij en ik dacht eindelijk eens een UFO te zien, maar ik denk dat het gewoon een heel snel flikkerende ster is.
Wie in de beschaafde wereld woont zou dat niet vinden?quote:Op zondag 28 augustus 2005 23:14 schreef du_ke het volgende:
Ah wat schattig Aah hoop dat er een soort Kristallnacht komt voor de Islamieten.
Iedereen met voldoende intellect.quote:Op zondag 28 augustus 2005 23:37 schreef Finder_elf_towns het volgende:
[..]
Wie in de beschaafde wereld woont zou dat niet vinden?
Forum Opties | |
---|---|
Forumhop: | |
Hop naar: |