kan wel alleen is dat niet gratisquote:Op maandag 29 augustus 2005 22:50 schreef Tafkahs het volgende:
[..]
sindskort heb ik een telefoon, bij paradigit kun je een usbdraadje met full-duplex telefoonhoorn kopen voor 19,95, koop je er 2 dan krijg je zelfs 5 euri korting.
Het is alleen jammer dat je er geen echte telefoonnummers mee kan bellen, misschien ligt daar nog een gat in de markt..
vaag was dat he? De dns servers deden het wel, maar een vertaling kon niet, 'n gewone ping naar een adres lukte welquote:Op maandag 29 augustus 2005 22:51 schreef du_ke het volgende:
Ja ik heb wel skype. Heel apart dat dat vandaag wel functioneerde terwijl de rest van de internet zaken er uit lag.
nou ja, als je zoiets met google ads kunt sponsoren, met je eigen of geleasde telco...quote:Op maandag 29 augustus 2005 22:52 schreef du_ke het volgende:
[..]
kan wel alleen is dat niet gratis.
Nou heb er niet gek veel verstand van maar @home doet al een paar dagen gek bij ons. Vanmiddag was het zo dat ik surfen en mail versturen wel kon vergeten maar Skype wel gewoon aanstond en ik limewire ook aan de praat kreeg. Ik van ellende maar naar de UB vanavond (moest een mailtje krijgen) kom ik terug en doet alles het weerquote:Op maandag 29 augustus 2005 22:53 schreef Tafkahs het volgende:
[..]
vaag was dat he? De dns servers deden het wel, maar een vertaling kon niet, 'n gewone ping naar een adres lukte wel
'k denk dat het udp verkeer isquote:Op maandag 29 augustus 2005 23:00 schreef du_ke het volgende:
[..]
Nou heb er niet gek veel verstand van maar @home doet al een paar dagen gek bij ons. Vanmiddag was het zo dat ik surfen en mail versturen wel kon vergeten maar Skype wel gewoon aanstond en ik limewire ook aan de praat kreeg. Ik van ellende maar naar de UB vanavond (moest een mailtje krijgen) kom ik terug en doet alles het weer. Ja best raar dus.
En dus met mij.quote:Op maandag 29 augustus 2005 22:37 schreef Tafkahs het volgende:
[..]
Dat kan niet, want ik heb een keer met zowel Stali. als Ryan3 gebeld
heb jij zo'n stemvervormertje ofzoquote:
wat gebruikte jij dan ook alweer?quote:Op maandag 29 augustus 2005 23:35 schreef Drugshond het volgende:
Limewire....., ik heb het een paar weken getest en van mijn systeem afgekieperd.
Want? Hoe zou jij kunnen weten hoe ik klink?quote:Op maandag 29 augustus 2005 23:33 schreef Tafkahs het volgende:
[..]
heb jij zo'n stemvervormertje ofzo
Ach voor mij functineert het wel. Wil er een enkele keer wat mee opzoeken en dat lukt wel.quote:Op maandag 29 augustus 2005 23:35 schreef Drugshond het volgende:
Limewire....., ik heb het een paar weken getest en van mijn systeem afgekieperd.
quote:Op maandag 29 augustus 2005 23:38 schreef Tafkahs het volgende:
wat gebruikte jij dan ook alweer?
Ach, je hebt dan tijd over om de poker bot goed in te stellen.quote:Op maandag 29 augustus 2005 23:44 schreef MrX1982 het volgende:
Staat de server van Fok in Louisiana ofzo.
Wat een bagger
nou, door te bellen he..quote:Op maandag 29 augustus 2005 23:41 schreef du_ke het volgende:
[..]
Want? Hoe zou jij kunnen weten hoe ik klink?
Gaat hier heel aardig nuquote:Op maandag 29 augustus 2005 23:44 schreef MrX1982 het volgende:
Staat de server van Fok in Louisiana ofzo.
Wat een bagger
quote:Sweet child in time you'll see the line
The line that's drawn between the good and the bad
See the blind man shooting at the world
Bullets flying taking toll
If you've been bad, Lord I bet you have
And you've been hit by flying lead
You'd better close your eyes and bow your head
And wait for the ricochet
Oh ok, je weet hoe Ryan klinkt dus weet je hoe ik klink. Vanwaar een stemvervormer dan?quote:
ok, ik dacht dat emule een beetje passé was.. I guess not..quote:Op maandag 29 augustus 2005 23:45 schreef Drugshond het volgende:
[..]Emule LSD mod DC++ Shareaza Azureus Soulseek WinMX
Maar emule is mijn all-time favorite, niet de snelste (i know) maar bijna alles (wat je zoekt) is te vinden.
En deze PC staat toch 24*7 te zoemen.
omdat ik met cs3 heb gesproken natuurlijk, sufferdquote:Op maandag 29 augustus 2005 23:50 schreef du_ke het volgende:
[..]
Oh ok, je weet hoe Ryan klinkt dus weet je hoe ik klink. Vanwaar een stemvervormer dan?
Forum Opties | |
---|---|
Forumhop: | |
Hop naar: |