Mannen krijgen vanaf het jaar dat ze 50 wordeen een medaille als ze 40 km lopen. Tot die tijd moeten ze voor een medaille 50 km lopen en anders krijgen ze een diploma.
quote:We spreken elkaar nog wel een keertje. Als je voeten niet meer zeer doen en de inschrijving van 2003 voor de deur staat.
Op maandag 29 juli 2002 14:09 schreef Liejannuh het volgende:
Nee!!!! Nooit meer 50!!!!!!!!!!
Doe ik mezelf niet meer aan!
Maar feit blijft dat je met 4 keer 50 km lopen gewoon roofbouw pleegt op je lichaam. Vooral ook omdat je eigenlijk niet genoeg tijd hebt om te rusten. Je bent een uurtje of 10 aan het lopen. Ga maar uit van anderhalf uur reizen naar de start en van de finish inclusief wachten enzo. En je wilt je dan ook nog lekker rustig douchen, misschien je sokken en shirt uitwassen evt. nog een voetenbadje, hapje eten en dan is het al weer tijd om te gaan slapen!
ik kwam lekker door de heledag heen op dat moment om 7 uur was ik huissen en om 9 uur in elst en 15:15 in nijmegen waar ik zeker om 13:00 al binnen had kunnen zijn
* Pakhuis begint er maar niet aan
Ikke wel! Wel 40 km, het is de eerste keer.
quote:40 km?!
Op donderdag 26 juni 2003 16:04 schreef JeroenH het volgende:
Het is een oud topic, maar toch haal ik het ff naar boven. Lopen er nog meer FOKkers de Nijmeegse 4daagse van 2003?Ikke wel! Wel 40 km, het is de eerste keer.
Is vast een stuk beter te doen dan de 50 iig.
Case_ loopt m ook. Heeft er ook een topic over geopend.
mietje, ik ben gewoon weer van de partijquote:Op maandag 14 juli 2003 23:01 schreef cigarman het volgende:
Nijmeegse vierdaagse 2005quote:Op dinsdag 11 januari 2005 13:45 schreef Yeahinho het volgende:
Is er al een centraal topic voor de Vierdaagse van dit jaar?
Ik heb nu al 2 jaar het idee om eens mee te lopen, maar het komt er eigenlijk niet van...
|
Forum Opties | |
---|---|
Forumhop: | |
Hop naar: |