Huh? zoveel duurder?quote:
Dat klopt volgens mij niet want die gast die er achter aan klimt zekerd hem volgens mij. Want WTF doet hij anders er achter aanquote:Op zondag 20 november 2005 22:41 schreef -Mzraki- het volgende:
[..]
Dit is ook speedclimben, alleen dan lunatic mode zonder ook maar één kabel of haak.
http://www.abrutis.com/video.php?id=919
quote:
Zit er nou een vlieg in het midde van zijn tanden danquote:
Ja, op BBC was idd met zekeringen, dat was die homie van hem, Leo mocht die haken slaan enzo, meeste werk, die andere klimt er achteraan en koppelt de lijnen steeds.quote:Op zondag 20 november 2005 23:10 schreef ook_gek het volgende:
[..]
Dat klopt volgens mij niet want die gast die er achter aan klimt zekerd hem volgens mij. Want WTF doet hij anders er achter aan![]()
Maar wat een gek. Soms hing hij aan 1 hand gewoon te bungelen. Nee je vinger zou maar net breken zeg![]()
Gimme a Bquote:Op zondag 20 november 2005 23:05 schreef Setambre het volgende:
[..]
Huh? zoveel duurder?
50.000 pond is ongeveer 73.000 euro
quote:Op zondag 20 november 2005 23:27 schreef Pietverdriet het volgende:
[..]
Gimme a B
Beee
Gimme a P
Peeee
Gimme a M
eMMMM
What´s that spell?
BPM
can´t hear you
BPM
Still can´t hear you!
BPM
quote:
Da's wel handig, hoef je niet een half uur te kijken naar de wereldberoemde gast die ik meestal niet ken.quote:Op zondag 20 november 2005 22:58 schreef Spiller het volgende:
Waarom is de aflevering op BBC World maar een half uur? Alleen de reportage van BMW M6, Porsche 911 en Aston Martin DB
ahhh op BBC world komt het ook op??quote:Op zondag 20 november 2005 22:58 schreef Spiller het volgende:
Waarom is de aflevering op BBC World maar een half uur? Alleen de reportage van BMW M6, Porsche 911 en Aston Martin DB
Mja en om in jouw taal te spreken:quote:Op woensdag 23 november 2005 20:30 schreef Alexxxxx het volgende:
[mededeling]
Top Gear komt qua overrated factor ongeveer op gelijke hoogte met de Nissan Skyline
[/mededeling]
Het is amusant, doch overratedquote:Op woensdag 23 november 2005 20:33 schreef Sjoewe het volgende:
[..]
Mja en om in jouw taal te spreken:
kwa amusementswaarde gelijk aan een niva monstertruck
Amenquote:Op woensdag 23 november 2005 21:53 schreef Brahimov het volgende:
Top Gear is een autoprogramma, dus moet je het vergelijken met andere autoprogramma's. No contest there, wat mij betreft. OK, het programma is niet objectief of democratisch, want Jeremy Clarkson heeft altijd gelijk, maar zolang Jezza daarbij zo typisch Brits grappig blijft, heb ik daar geen moeite mee.
Maar het punt bij Top Gear is dat het niet wordt gedicteerd door fabrikanten en importeurs, zoals wel in Nederland gebeurt (''De motor van deze Kia levert hele behoorlijke prestaties").
Verder zijn de beelden van de auto's in combinatie met natuur, landschappen etc. vaak adembenemend (de Gorge du Verdon zondag!) en zitten er briljante vondsten in (om maar eentje te noemen: bij een verhandeling over een dieselmotor werd de helft van het scherm tegen de verveling gevuld door een nest jonge katjes). Tenslotte laat Top Gear de mooiste en snelste auto's zien én heeft het The Stig.
Mijn verdict is dan ook: Top Gear rules!
word.quote:Op woensdag 23 november 2005 21:53 schreef Brahimov het volgende:
Top Gear is een autoprogramma, dus moet je het vergelijken met andere autoprogramma's. No contest there, wat mij betreft. OK, het programma is niet objectief of democratisch, want Jeremy Clarkson heeft altijd gelijk, maar zolang Jezza daarbij zo typisch Brits grappig blijft, heb ik daar geen moeite mee.
Maar het punt bij Top Gear is dat het niet wordt gedicteerd door fabrikanten en importeurs, zoals wel in Nederland gebeurt (''De motor van deze Kia levert hele behoorlijke prestaties").
Verder zijn de beelden van de auto's in combinatie met natuur, landschappen etc. vaak adembenemend (de Gorge du Verdon zondag!) en zitten er briljante vondsten in (om maar eentje te noemen: bij een verhandeling over een dieselmotor werd de helft van het scherm tegen de verveling gevuld door een nest jonge katjes). Tenslotte laat Top Gear de mooiste en snelste auto's zien én heeft het The Stig.
quote:Op woensdag 23 november 2005 21:53 schreef Brahimov het volgende:
Forum Opties | |
---|---|
Forumhop: | |
Hop naar: |