abonnement Unibet Coolblue Bitvavo
  zondag 20 november 2005 @ 22:58:41 #241
66842 Spiller
Bourgeoisie.
pi_32439423
Waarom is de aflevering op BBC World maar een half uur? Alleen de reportage van BMW M6, Porsche 911 en Aston Martin DB
pi_32439465
Toffe aflevering weer!
pi_32439657
quote:
Op zondag 20 november 2005 22:12 schreef Thermo het volgende:

[..]

104.000 euro ofzo hier in NL iig.
Huh? zoveel duurder?

50.000 pond is ongeveer 73.000 euro
"The more you know who you are, and what you want, the less you let things upset you."
  zondag 20 november 2005 @ 23:10:54 #244
17337 ook_gek
doet ie anders nooit
pi_32439805
quote:
Op zondag 20 november 2005 22:41 schreef -Mzraki- het volgende:

[..]

Dit is ook speedclimben, alleen dan lunatic mode zonder ook maar één kabel of haak.

http://www.abrutis.com/video.php?id=919
Dat klopt volgens mij niet want die gast die er achter aan klimt zekerd hem volgens mij. Want WTF doet hij anders er achter aan

Maar wat een gek. Soms hing hij aan 1 hand gewoon te bungelen. Nee je vinger zou maar net breken zeg
Alle hoeren kunnen vertrekken, zolang de man nog z'n handen heeft om zelf te kunnen trekken.
Never underestimate the power of stupid people in a large group
pi_32439923
quote:
Op zondag 20 november 2005 22:39 schreef Predemius het volgende:
[afbeelding]

dat was die GEWELDIGE aflevering met de Ariel Atom

wat een kenmerkend KICKE foto zeg!
Calm down, please!
  zondag 20 november 2005 @ 23:20:51 #246
17337 ook_gek
doet ie anders nooit
pi_32440088
quote:
Op zondag 20 november 2005 22:39 schreef Predemius het volgende:
[afbeelding]

Zit er nou een vlieg in het midde van zijn tanden dan

Ik zou dol graag zo een auto willenhebben echt waar.
Alle hoeren kunnen vertrekken, zolang de man nog z'n handen heeft om zelf te kunnen trekken.
Never underestimate the power of stupid people in a large group
pi_32440127
quote:
Op zondag 20 november 2005 23:10 schreef ook_gek het volgende:

[..]

Dat klopt volgens mij niet want die gast die er achter aan klimt zekerd hem volgens mij. Want WTF doet hij anders er achter aan

Maar wat een gek. Soms hing hij aan 1 hand gewoon te bungelen. Nee je vinger zou maar net breken zeg
Ja, op BBC was idd met zekeringen, dat was die homie van hem, Leo mocht die haken slaan enzo, meeste werk, die andere klimt er achteraan en koppelt de lijnen steeds.

Dat filmpje is gewoon een zieke geest die niet bang is om dood te gaan, denk ik .
Sea Shepherd
Virtus omnia vincit
  zondag 20 november 2005 @ 23:27:05 #248
45206 Pietverdriet
Ik wou dat ik een ijsbeer was.
pi_32440276
quote:
Op zondag 20 november 2005 23:05 schreef Setambre het volgende:

[..]

Huh? zoveel duurder?

50.000 pond is ongeveer 73.000 euro
Gimme a B
Beee
Gimme a P
Peeee
Gimme a M
eMMMM
What´s that spell?
BPM
can´t hear you
BPM
Still can´t hear you!
BPM
In Baden-Badener Badeseen kann man Baden-Badener baden sehen.
pi_32440804
quote:
Op zondag 20 november 2005 23:27 schreef Pietverdriet het volgende:

[..]

Gimme a B
Beee
Gimme a P
Peeee
Gimme a M
eMMMM
What´s that spell?
BPM
can´t hear you
BPM
Still can´t hear you!
BPM

Weten we dat ook weer
"The more you know who you are, and what you want, the less you let things upset you."
pi_32441551
quote:
Op zondag 20 november 2005 23:45 schreef Setambre het volgende:

[..]

Weten we dat ook weer

pi_32441891
Tering was weer geweldig
Zelfs de gast was tof met zijn idioote rijstijl
I'm sick of all this pooping stuff i'm getting my buttcheeks pierced together .
pi_32448655
Damn, wat was dat gaaf om te zien hoe snel die kerel omhoog klom.
Dat 13 jarige meisje met die BMW 5serie was ook gaaf .
Richard en James allemaal aankloten, dat meisje super geconcentreerd die 2 er compleeeet uit rijden .
  maandag 21 november 2005 @ 13:40:41 #253
66470 Klonk
Koning van Tofania
pi_32451394
Heaven and Hell is leuk

lekker auto's slopen (waaronder een net gekocht nieuw gebakje recht voor de deur van de dealer)
Klonk is alleen Klonk als er Klonk op staat
  maandag 21 november 2005 @ 13:53:37 #254
5673 heijx
Qui que boue
pi_32451759
quote:
Op maandag 21 november 2005 00:12 schreef OnlineGokker het volgende:

[..]

[afbeelding]

Dank u voor deze verduidelijking.
Security isn't a dirty word, Blackadder!
Crevice is... but security isn't.
pi_32451874
quote:
Op zondag 20 november 2005 22:58 schreef Spiller het volgende:
Waarom is de aflevering op BBC World maar een half uur? Alleen de reportage van BMW M6, Porsche 911 en Aston Martin DB
Da's wel handig, hoef je niet een half uur te kijken naar de wereldberoemde gast die ik meestal niet ken.
pi_32452785
hij kon wel leuk rijden die gast
Roses are red, violets are blue. Invalid character '}' at line 32
pi_32453256
Wederom een schitterende aflevering.
  dinsdag 22 november 2005 @ 20:24:55 #258
135281 Brahimov
They misunderestimated me
pi_32488836
Gave aflevering weer! NU in de herhaling op BBC. Ze zijn bij de Vanwall.
"Whenever I feel blue, I start breathing again"
  dinsdag 22 november 2005 @ 21:09:54 #259
135281 Brahimov
pi_32490231
Top 3 Liana/ Star In A Reasonably Priced Car momenten:

1. Ian Wright z'n hele rondje. Briljant!
2. Sir Michael Gambon op 2 wielen door de bocht die daarna zijn naam kreeg
3. JK van Jamiroquai verslagen als snelste SIARPC door fotomodel Jodie Kidd (als zout in de wonde schreef iemand later bij een meeting op JK's stoffige Enzo: "Jodie Was Faster")
  woensdag 23 november 2005 @ 18:36:08 #260
47385 CybPraetorian
Master of Science
pi_32514484
quote:
Op zondag 20 november 2005 22:58 schreef Spiller het volgende:
ahhh op BBC world komt het ook op?? hmm die zender ook maar ff in mn favorieten zetten, ik dacht dat daar alleen maar nieuws op kwam...
Welcome to DerOllie's Car Channel!
http://www.youtube.com/DerOllie
  woensdag 23 november 2005 @ 20:21:00 #261
66470 Klonk
Koning van Tofania
pi_32517607
BBC Prime heeft ook meerdre malen per week herhalingen van oude top gears
pi_32517871
[mededeling]
Top Gear komt qua overrated factor ongeveer op gelijke hoogte met de Nissan Skyline
[/mededeling]
  woensdag 23 november 2005 @ 20:33:57 #263
55154 Sjoewe
Time. Space.
pi_32517975
quote:
Op woensdag 23 november 2005 20:30 schreef Alexxxxx het volgende:
[mededeling]
Top Gear komt qua overrated factor ongeveer op gelijke hoogte met de Nissan Skyline
[/mededeling]
Mja en om in jouw taal te spreken:
kwa amusementswaarde gelijk aan een niva monstertruck
** Die nacht ist vorbei, ein neuer Tag beginnt. Alles sprung. Stadtkind. Berlin. **
pi_32518254
quote:
Op woensdag 23 november 2005 20:33 schreef Sjoewe het volgende:

[..]

Mja en om in jouw taal te spreken:
kwa amusementswaarde gelijk aan een niva monstertruck
Het is amusant, doch overrated Het is een geod programma, maar niet zaligmakend. Het lijkt alleen maar zo gewledig omdat het niveau van de Nederlandse concurentie zo bedroevend laag is.
  woensdag 23 november 2005 @ 21:53:10 #265
135281 Brahimov
pi_32520738
Top Gear is een autoprogramma, dus moet je het vergelijken met andere autoprogramma's. No contest there, wat mij betreft. OK, het programma is niet objectief of democratisch, want Jeremy Clarkson heeft altijd gelijk, maar zolang Jezza daarbij zo typisch Brits grappig blijft, heb ik daar geen moeite mee.
Maar het punt bij Top Gear is dat het niet wordt gedicteerd door fabrikanten en importeurs, zoals wel in Nederland gebeurt (''De motor van deze Kia levert hele behoorlijke prestaties").
Verder zijn de beelden van de auto's in combinatie met natuur, landschappen etc. vaak adembenemend (de Gorge du Verdon zondag!) en zitten er briljante vondsten in (om maar eentje te noemen: bij een verhandeling over een dieselmotor werd de helft van het scherm tegen de verveling gevuld door een nest jonge katjes). Tenslotte laat Top Gear de mooiste en snelste auto's zien én heeft het The Stig.
Mijn verdict is dan ook: Top Gear rules!
pi_32521118
quote:
Op woensdag 23 november 2005 21:53 schreef Brahimov het volgende:
Top Gear is een autoprogramma, dus moet je het vergelijken met andere autoprogramma's. No contest there, wat mij betreft. OK, het programma is niet objectief of democratisch, want Jeremy Clarkson heeft altijd gelijk, maar zolang Jezza daarbij zo typisch Brits grappig blijft, heb ik daar geen moeite mee.
Maar het punt bij Top Gear is dat het niet wordt gedicteerd door fabrikanten en importeurs, zoals wel in Nederland gebeurt (''De motor van deze Kia levert hele behoorlijke prestaties").
Verder zijn de beelden van de auto's in combinatie met natuur, landschappen etc. vaak adembenemend (de Gorge du Verdon zondag!) en zitten er briljante vondsten in (om maar eentje te noemen: bij een verhandeling over een dieselmotor werd de helft van het scherm tegen de verveling gevuld door een nest jonge katjes). Tenslotte laat Top Gear de mooiste en snelste auto's zien én heeft het The Stig.
Amen
Light thinks it travels faster than anything, but it is wrong. No matter how fast light travels it finds the darkness has always got there first and is waiting for it.
pi_32523166
quote:
word. .
Sea Shepherd
Virtus omnia vincit
  woensdag 23 november 2005 @ 23:18:03 #268
66470 Klonk
Koning van Tofania
pi_32523743
quote:
pi_32524705
Je moet Top Gear alleen niet gebruiken als bron om je zin te krijgen, omdat 90% wat ze daar roepen een mening van Jeremy Jackson is .
Helaas snappen niet veel Fokkers dat.

Toch blijft Top Gear mijn no1 autoprogramma .
Puur vermaak en racen met erg dikke auto's zonder een tenenkrommend irritante presentatoren als de heren Coronel, Philarzyk of Kalff .
pi_32530802
Het mooie van Top Gear zijn in eerste instantie natuurlijk de auto's die ze elke keer weer in precies de juiste spec, uitvoering en kleur voorschotelen, de kunsten die ze daarmee uithalen en de manier waarop ze in beeld gebracht worden. Nergens vind je zo'n haast cinematografische vastlegging van wat een auto met je kan doen als bestuurder. Top Gear is emotie en die wordt perfect weggelegd.
Helaas is, zoals hierboven al een aantal keer wordt uitgelegd, Top Gear totaal niet objectief. Daar waar de normale, en zelfs de gedeeltelijk emotionele, autokoper een aantal standaarcriteria afweegt bij het maken van zijn keuze, heeft het Top Gear-team lak aan zaken als 'economische verantwoordheid voor de eigen portemonnee', 'value for money' en 'slimme concepten'. Neen, voor de heren tellen slechts een aantal zaken; Hoe zij zelf met de auto uit de voeten kunnen (dat kan voor eenieder anders uitpakken), hoe 'Brits' een auto wel of niet (meer) is en of ze er superlatieven aan kunnen hangen.
Klinkt dit dan niet heel erg negatief? Neen, want ik vind het heerlijk om het eens niet eens te zijn met de stijf-chauvinistische (maar ondertussen) Jeremy Clarkson, de puberale Richard Hammond en de droge James May. En DAT is nou juist de opzet van het programma. De mannen zijn zo verschillend in karakter dat ze zichzelf (on)bewust zo goed aanvullen, dat er uiteindelijk wel degelijk een heel mooi compromis uit komt rollen, waar de kijker zichzelf perfect toch een oordeel over de auto kan maken. En dat is de kracht van Top Gear; daarom blijf ik iedere week kijken.
abonnement Unibet Coolblue Bitvavo
Forum Opties
Forumhop:
Hop naar:
(afkorting, bv 'KLB')