phew.. ik vraag me alleen wat ik hier zou moeten doenquote:Op zaterdag 27 augustus 2005 15:02 schreef --Christiaan-- het volgende:
[..]
Je mag hier best komen hoor
Wulpse tienermeisjes scoren.quote:Op zaterdag 27 augustus 2005 15:03 schreef indahnesia.com het volgende:
[..]
phew.. ik vraag me alleen wat ik hier zou moeten doen![]()
PI's gebruiken.quote:Op zaterdag 27 augustus 2005 15:03 schreef indahnesia.com het volgende:
[..]
phew.. ik vraag me alleen wat ik hier zou moeten doen![]()
matige uitleg maar ik vind het goed genoeg voor nu.quote:Op zaterdag 27 augustus 2005 15:02 schreef --Christiaan-- het volgende:
[..]
Dat zijn die plaatjes boven je post, waardoor je moeite moet doen voor je een post plaatst, en eerst op reageren moet drukken.
Waar staat dat dan.quote:Op zaterdag 27 augustus 2005 15:04 schreef freiss het volgende:
Welke lolbroek heeft trouwens "sufferds" aan de OP toegeveogd? Die heb ik dus ff weggehaald.
Je hebt FireFox neem ik aan?quote:Op zaterdag 27 augustus 2005 15:05 schreef B_BOY het volgende:
[..]
matige uitleg maar ik vind het goed genoeg voor nu.
En je postaantal opkrikken.quote:Op zaterdag 27 augustus 2005 15:06 schreef indahnesia.com het volgende:
[..]
aah.. ok dan.. dat lukt me nog wel.
Ken je het principe Wiki niet dan?quote:Op zaterdag 27 augustus 2005 15:05 schreef RoOoYtJuH het volgende:
El Maikel vuile klere lijer jij hebt mij uit de op gehaald en je zelf er voor in de plaats gezet!
De oprichter van PUB Slowchat wat doe je?![]()
Ik heb je er weer in gezet.quote:Op zaterdag 27 augustus 2005 15:05 schreef RoOoYtJuH het volgende:
El Maikel vuile klere lijer jij hebt mij uit de op gehaald en je zelf er voor in de plaats gezet!
De oprichter van PUB Slowchat wat doe je?![]()
oeh.. daar heb ik gisteren ook hard aan gewerkt.quote:Op zaterdag 27 augustus 2005 15:07 schreef --Christiaan-- het volgende:
[..]
En je postaantal opkrikken.
LOL ik zie het. Ik heb het niet gedaan.quote:
Goed levensdoel.quote:Op zaterdag 27 augustus 2005 15:07 schreef indahnesia.com het volgende:
[..]
oeh.. daar heb ik gisteren ook hard aan gewerkt.
Editslet!quote:Op zaterdag 27 augustus 2005 15:08 schreef RoOoYtJuH het volgende:
[..]
thnx![]()
Mag ik op de plek van El maikel?![]()
Vertelquote:Op zaterdag 27 augustus 2005 15:07 schreef indahnesia.com het volgende:
[..]
Ken je het principe Wiki niet dan?
En vakanties.quote:Op zaterdag 27 augustus 2005 15:09 schreef indahnesia.com het volgende:
[..]
Ach, voor de weekeinden is het prima hoor.
Het werk van anderen verneuken.quote:
Forum Opties | |
---|---|
Forumhop: | |
Hop naar: |